Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: jepp, føler at det er fare for at det kan skje endag.

veldig viktig med kokosbollespising da, for å få tyngde så jeg holdes nede!! :sjarmor:

bortsett fra det, sorry at jeg bare sluttet å svare på pm i går, men hele kg forsvant fra datan min, og det var ikke første gangen skjedde i går, så jeg skrudde av hele maskinen jeg for kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problemer ...slet med tilgang på KG jeg også - men vi er vel enige - så det er greit

.. og når det gjelder kokosboller - er det opplagt veldig viktig - lurer på men det må nok ganske mange til for tyngdens skyld altså... en av hver sort kanskje :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt klart en av hver sort, også i værste fall, dersom jeg ikke føler det hjelper, så får jeg kanskje kjøpe en skogsbærmarsipanstang også, laget på fabrikken så klart.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt klart en av hver sort, også i værste fall, dersom jeg ikke føler det hjelper, så får jeg kanskje kjøpe en skogsbærmarsipanstang også, laget på fabrikken så klart....  :sjenert:

.. og jeg som trodde vi bare skulle spise kokosboller .. skal vi gjennom alle sjokoladetypene også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. og hjelper ikke det .. får du flashe litt ... så kommer det nok noen stormende som kan gripe deg i bena så du ikke svever avgårde :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: vi får håpe på det. :ler:

jeg skal meditere to ganger til før jeg møter deg, så det blir litt utpust som blir igjen der inne til i morgen... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter å leser på trygdekontorets hjemme sider om service erklæring...

"Når du ringer oss

Du skal raskt få kontakt med oss, og du får snakke med en saksbehandler som kan hjelpe deg. Hvis vi ikke kan hjelpe deg med en gang, gjør vi avtale om å ringe deg tilbake."

eh...

jeg ringte for to dager siden, om jeg ser bort ifra alle de gangene jeg har ringt før for å få svar på om alt er i orden og når jeg får penger for november....

fikk ikke tak i saksbehandler, men de lovet å legge igjen beskjed om at hun skulle ringe meg.

for to dager siden.

idag ringer jeg tilbake, da er det en innleid telefonhjelp som sitter der, for hele avdelingen er på kurs idag.

jeg forklarer at min saksbehandler fikk beskjed om å ringe meg for to dager siden, og at jeg bare vil ha en ok på om alt er i orden.

vel, da må jeg ringe igjen i morgen.

så nevner jeg at dette IKKE er første gang jeg har ringt for å finne ut dette, at jeg faktisk i noen uker nå har forsøkt å få svar fra dem om de har alt de trenger, og om saken min er behandlet og om og når jeg får penger, uten å fremdeles vite noe.

men dette skal jo egentlig gå automatisk sier damen, så det skal ikke være noe problem, jeg trenger ikke tenke på det. men det sier jo fremdeles lite om når jeg får penger.... og om det er papirer de trenger som de ikke har fått enda som kan gjøre at jeg ikke får penger til vanlig tid etc etc.

:riste:

serviceerklæring meg i r*va. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like imponerende service ved offentlige kontorer. :roll:

Det blir jo sånn at når ting fungerer som det skal - så blir vi helt forbløffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så var det morgen igjen.

jeg sliter med den pusten altså, når jeg jobber med den, ellers er den grei.

men men, idag skal jeg ut å spise kokosboller!!! :sjarmor:

det skal bli koselig!

en koselig dag og fin helg til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du vært å spist du og?

ja, kokosboller fikk en annen betydning etter at jeg fant kokosbollefabrikken. :ler:

og med billa og skravling, så blir det perfekt. ;)

ha en fin dag du også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg - det er så koselig med skravling og kokosboller :)

Helg som starter fredag - med bare hyggelige ting - er sååå deilig. Har ingen store tunge planer - ikke noe jeg må - bare kose meg -.. og evt litt juleshopping - om jeg gidder.

:hoppe: :hoppe: (glemte fredagshoppingen gitt)

Endret av LilleBille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
jeg sitter å leser på trygdekontorets hjemme sider om service erklæring...

"Når du ringer oss

Du skal raskt få kontakt med oss, og du får snakke med en saksbehandler som kan hjelpe deg. Hvis vi ikke kan hjelpe deg med en gang, gjør vi avtale om å ringe deg tilbake."

Jøss, de kan fortelle vitser også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jøss, de kan fortelle vitser også!

:ler: min tanke også.

men idag ringte jeg og ba telefondamen om jeg kunne få en mailadresse til vedkommende, så kanskje jeg får svar på mail.

blir jo spennende, mail er sendt. ;)

og du, du kan godt sende meg pm ang julebordet, jeg er ikke sikker på om jeg er i stand til å komme enda..... men jeg har veldig lyst til å prøve.

og jeg kan jo ikke så godt sitte å lure på dere bak en busk om jeg ikke tør heller, flere av dere vet jo hvem jeg er, så jeg vil jo bare bli gjenkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta på deg parykk og briller da. Samt en frakk hvor du bretter opp kraven.  :ler: Ja, skal sende PM.

:sjarmor: jey.. det kan jeg gjøre.

med sort skinnfrakk med oppbrettet krave så kanskje jeg får lurt lammet med i buskene også... :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...