Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: morgen :Gjesp: .. selv om jeg kommer meg nå

- er så heldig at jeg kan ta det litt rolig om morgenen - er ikke avhengig av busser eller noe - og kan komme når jeg vil (egentlig) - og i dag er det så rolig at jeg har KG-frokost :) - speltbrød med krydret brunost - det er godt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

(satt relativt lenge i går da .. så mye var gjort)

Men det tar seg vel opp utover dagen - når folk våkner til og sånn .. så jeg får nyte det så lenge det varer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo jenter. :klem:

jeg skal kaste meg over steppen igjen jeg, siden jeg ikke klarte å danse i går får jeg ihvertfall stå på idag. tenkte jeg skulle prøve å få gått en tur også litt senere idag.

deilig å ikke stresse på morgenen billa, det er sånn man bør ha det. ;)

stess er en uting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er igrunnen enklest også å få gjort det på morgenen, så kan jeg ta annen trening utover dagen som bonus. ;)

men jeg går jo for svarte ikke ned..... jeg trener og trener og ikkenoe skjer på verken vekta eller målebåndet.

spiser sunt og riktig, passer på å få i meg frukt og grønnsaker til og mellom måltider, har innført havregrøt som lunsj ett par dager i uka.

drikker stort sett kun vann og kinesisk urtete.

så er et det med sjokoladen da.... spiser ikke mye lenger, men spiser litt også i ukedagene.... må lære meg å slutte med det.

det er det eneste jeg kan tenke meg som holder meg fra å gå ned i vekt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiser for lite har jeg og vært inne på, men klarer ikke spise mer jeg.....

må kjøpe mer grønnsaker idag, kaster innpå agurk og sånt som en helt.

og JEG er ikke enig i at jeg ikke trenger å gå ned litt... :ler:

om kroppen min synes det, så må jeg bare jobbe med å overtale den litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kan være sånn innimellom! Jeg oppdaget til min forskrekkelse i prøverommet på lørdag at jeg MÅ ned et par kilo til jul hvis jeg skal kunne gå i kjole :rodme: Så nå er det helt slutt med snop her i gården!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så var det bare det å klare det da... :sjenert:

kan bestemme meg så mye jeg vil jeg, men guuud så overbevisende jeg er når jeg står i butikken og ser på godteriet..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj knöw... Strener i full fart til grønnsaksdisken jeg og så er det knipe igjen øyne og synge lalalalalala til man har betalt og er ute :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: jeg var kjempeflinke i starten idag...

ruslet bort til grønsaksdisken og kjøpte grønsaker til middag og mellommåltider, litt lett skinkepålegg og var på god vei tilbake til kassa da jeg hørte en pakke julemarsipanpølser som stod å sang til meg en hylle....

den sang så fint at jeg, siden jeg allerede hadde vært veldig sunn og kjøpt masse grønnsaker og sunt brød og pålegg.... bare MÅTTE ta den med... :sjenert:

foreløpig har jeg spist sunt, har en haug agurkstenger nå etter maten + en kopp lettkakao og sukker og nesten kcal-frie peppermyntedrops fra apoteket....

men den synger enda altså.....

*gjør som litjmæ og klemmer hendene mot ørene og synger "lalalalalal"*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: nei, det er skikkelig vanskelig.

så nå prøver jeg å stappe meg så full av agurkstenger at jeg ikke orker noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: - syngende julemarsipan .. og juleluktende frimerker -- hva blir det neste..

Men det er vel like greit å ta tyren ved hornene - og spise dem opp og bli ferdig :erter: - for de kommer ikke til å ti still - så enkelt er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

borte.... :sjenert::ler:

er nok som billa sier, like greit å spise dem opp fort-fort.... de blir bare liggende der å mase hver eneste dag ellers, og mas orker man jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...