Gå til innhold

alines dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

:grine2: da vet du hva du har å ha på deg på ett evt julebord i år billa!

for jeg så ikke en eneste blink på deg i fjor!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun blinkene ørepynt :sjokkert: .. skal vi rydde stedet eller :ler:

Skrevet

Var du på blinkefest i går også eller billa?

Fredag!

:hoppe:

Skrevet

:sjarmor: klart. :ler:

bortsett fra det: god morgen.

fredag, skal ha familiehelg!

det blir koselig, bare oss jentene. og kanskje vi får til å besøke farmor og hennes nye leilighet. det hadde vært kjempeok.

nå må jeg inn å se om jeg har fått lønning.... og om jeg har fått rett lønning...

skal ha sluttoppgjøret idag, med utbetalt vanlig lønn + ti dager ferie jeg ikke har tatt, ikke feriepenger, de har jeg bedt om i januar... får se om de har klart det da..

løper inn....

Skrevet

har ikke fått inn lønn i det hele tatt... :overrasket::sur:

det ante meg vel at det kom til å bli rot siden det er sluttoppgjøret, men jeg trodde jo jeg skulle få NOE....

får sjekke igjen litt senere på dagen, og ellers får jeg ringe og høre hva f*** de driver med.

Skrevet

men, nå blir jeg hentet om noen timer, så jeg må kaste meg rundt å dusje og pakke.

ha en flott helg alle sammen. :klem:

Skrevet

Så irriterende! Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor mye det går an å rote med sånt... Håper det ordner seg fort!

Ha en god helg!

:kose:

Skrevet

God helg Aline - og god tur .. kos deg masse.

- og det er utrolig kjedelig når noen roter med lønnsutbetalingene - men det skjer (og det skjer alltid når det passer minst)

God morgen forresten..

FREDAG :hoppe: :hoppe:

Gjest GreenSky
Skrevet

De hadde masse jævlig/fint (alt ettersom hvilken smak en har :ler: ) av jule-smykker på Glitter. Var en del nåler og øredobber, bl.a noen øredobber som så ut som røde juletrekuler. Var billig også.

Skrevet (endret)

Glitter-tur på meg - helt opplagt. :)

Misliker egentlig sånne glorete juggelsmykker - men tradisjon er tradisjon... :ler:

Det verste bruker jeg bare på ett spesielt julebord (men jeg har en spesiallaget nisse - som er utrolig fin - som jeg tar frem og bruker hver dag fra 1. desember)

Endret av LilleBille
Skrevet

Jeg er bare innom for å gi deg en stor :klem:

Håper du får en fin dag.

Tenker på deg. :)

Skrevet

julegærne damer herjer dagboka mi mens jeg er borte... :overrasket::ler:

en stor klem tilbake til deg reddelinea, koselig at du stikker innom dagboka mi.

bortsett fra det, så har jeg hatt jentehelg i helga, mamma, søs, tantebarn og meg, reiste og besøkte farmor, så det ble komplett. :ler:

mye mennesker, og mye kos.

men deilig å være hjemme også, bare meg. ;)

tror vi var slitne alle sammen jeg, vi skravler og leker og ordner fælt når vi er sammen.

i morgen er det nåler, og forhåpentligvis lønn, som ikke dukket opp på fredag eller senere i helgen. ellers er det bare hviledag i morgen.

håper dere har hatt en fin helg dere andre også. :klem:

Skrevet

Morgen! Håper det går fint med nålene i dag og at du har fått inn lønn på konto :)

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...