Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

:grine2: da vet du hva du har å ha på deg på ett evt julebord i år billa!

for jeg så ikke en eneste blink på deg i fjor!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjarmor: klart. :ler:

bortsett fra det: god morgen.

fredag, skal ha familiehelg!

det blir koselig, bare oss jentene. og kanskje vi får til å besøke farmor og hennes nye leilighet. det hadde vært kjempeok.

nå må jeg inn å se om jeg har fått lønning.... og om jeg har fått rett lønning...

skal ha sluttoppgjøret idag, med utbetalt vanlig lønn + ti dager ferie jeg ikke har tatt, ikke feriepenger, de har jeg bedt om i januar... får se om de har klart det da..

løper inn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått inn lønn i det hele tatt... :overrasket::sur:

det ante meg vel at det kom til å bli rot siden det er sluttoppgjøret, men jeg trodde jo jeg skulle få NOE....

får sjekke igjen litt senere på dagen, og ellers får jeg ringe og høre hva f*** de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men, nå blir jeg hentet om noen timer, så jeg må kaste meg rundt å dusje og pakke.

ha en flott helg alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterende! Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor mye det går an å rote med sånt... Håper det ordner seg fort!

Ha en god helg!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Aline - og god tur .. kos deg masse.

- og det er utrolig kjedelig når noen roter med lønnsutbetalingene - men det skjer (og det skjer alltid når det passer minst)

God morgen forresten..

FREDAG :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

De hadde masse jævlig/fint (alt ettersom hvilken smak en har :ler: ) av jule-smykker på Glitter. Var en del nåler og øredobber, bl.a noen øredobber som så ut som røde juletrekuler. Var billig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter-tur på meg - helt opplagt. :)

Misliker egentlig sånne glorete juggelsmykker - men tradisjon er tradisjon... :ler:

Det verste bruker jeg bare på ett spesielt julebord (men jeg har en spesiallaget nisse - som er utrolig fin - som jeg tar frem og bruker hver dag fra 1. desember)

Endret av LilleBille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

julegærne damer herjer dagboka mi mens jeg er borte... :overrasket::ler:

en stor klem tilbake til deg reddelinea, koselig at du stikker innom dagboka mi.

bortsett fra det, så har jeg hatt jentehelg i helga, mamma, søs, tantebarn og meg, reiste og besøkte farmor, så det ble komplett. :ler:

mye mennesker, og mye kos.

men deilig å være hjemme også, bare meg. ;)

tror vi var slitne alle sammen jeg, vi skravler og leker og ordner fælt når vi er sammen.

i morgen er det nåler, og forhåpentligvis lønn, som ikke dukket opp på fredag eller senere i helgen. ellers er det bare hviledag i morgen.

håper dere har hatt en fin helg dere andre også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...