Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

:vinke: Morgen

Koselig i går :)

- nå skal jeg ut i regnet - og ordne julepresanger for mor min (liker å være tidlig ute - og er god til å delegere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

god morgen.

takk for i går ja, alltid koselig. :klem:

er litt sliten idag da, må vel ut i regnet en tur jeg og, handle litt mat og sånn. lørdagskveld jo.

julegaver ja.... hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen.. :vinke:

Trett i dag - tror jeg skal gå for sofadag :ler: - håper det er noe hyggelig på TV ... og så skal jeg bare kose meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen.

føles ihvertfall bedre en i går.

har trent litt og spiser litt frokost nå.

må vel ut å handle brød, men ellers er det bare innedag.

igår sludda det, men i dag snør det tørr, hvit snø.

og vaske litt klær, det trengs.

kose deg masse billa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Så flott å høre at intervjuet gikk bra og at det var et bra firma. Blir spennende å høre hva som skjer med det!

Good work :tommel:

Og så blir jeg jo veldig nysgjerrig på den søknaden og cv:n din da, det hadde vel ikke gått an å få en liten sniktitt på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott å høre at intervjuet gikk bra og at det var et bra firma. Blir spennende å høre hva som skjer med det!

Good work :tommel:

Og så blir jeg jo veldig nysgjerrig på den søknaden og cv:n din da, det hadde vel ikke gått an å få en liten sniktitt på det?

deilig ja.

skal se utover dagen.

må vel jobbe litt idag, den halve dagen jeg er her. min erstatter skal begynne idag, så nå blir det vel opplæring fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, min yndlings-Aline!

Håper dagen din blir god og fin på alle måter!  :klem:

God morgen yndlingssauen min.

ønsker en fantastisk dag tilbake, alt godt til deg. :klem:

koselig når du stikker innom altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bortsett fra det...

god morgen.

god faktisk, til tross for at jeg er på jobb.

grua meg igjen i går. blir alltid kvalm kvelden før jeg skal på jobb... :forvirret:

men deilig å gå til jobb idag da, selv om jeg var seriøst engstelig for forfryste lår der ett øyeblikk.... kaldt da! :overrasket::ler:

men, kun halv dag.

det aner meg vel at de kan komme å be meg jobbe full dag, siden det er min erstatter sin første dag... men det kunne de tenkt på før, spør de ikke før idag, så passer det ikke for meg.

har laget nedtellingskalender nå da!! :ler:

synes det er så uhorvelig lenge igjen, TRE uker!!

men så minnet jeg meg selv om at det faktisk kun er 7,5 dager da, til sammen.

og det klarer jeg!

så nå er det nedtelling, da går alltid tiden mye greiere.

så, klokka tolv idag, er det bare 7 arbeidsdager igjen på denne jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp... phju... en halv dag over, syv dager igjen.

men nå blir jeg nok litt fraværende her inne de dagene jeg er på jobb, siden jeg har etterfølgern min hengende over skuldern hele tiden mens jeg er der.

hyggelig jente ihvertfall, så det er jo greit nok.

nedtelling er alltid bra! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Litjmæ

Nei, det ville jo egentlig vært rart om det ble kjempemorro av den grunn.. Men nå er det jo bare sju dager igjen da, det må jo likevel være bittelitt deilig å tenke på? :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg som en unge til jeg er ferdig, ser frem til å føle meg bedre og slippe å slite med kvalme og angst hele tiden.

greit nok at jeg ikke har like mye angstanfall lenger, og at når jeg har det så har jeg faktisk mye bedre kontroll. men det er fader ikke grunnet noe på jobb, og det hadde nok gått enda bedre rette veien om jeg ikke hadde måttet forholde meg til firmaet lenger.

er fremdeles konstant sliten, vondt i kroppen og går med ett for ofte tilstedeværende sug i brystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaster meg fort innom før erstatter dukker opp og jeg må være seriøs....

god morgen. eller ihvertfall morgen.

etter klokka fire kommer dagen til å være god også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen .. full dag i dag altså ... og med erstatter på slep. Ja ja en dag nærmere slutten.

Jeg har gleden av å sitte å pakke giroer akkurat nå - og er nok litt ukonsentrert - for jeg skjærer meg "hele" tiden. Dessuten sner det - og det liker jeg ikke ... og så er jeg trett .. mao - jeg burde egentlig blitt i sengen min i dag .. tror det hadde vært deilig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...