LilleBille Skrevet 15. oktober 2005 #501 Del Skrevet 15. oktober 2005 Kjørte forbi "hos deg" i dag. Ble så forundret når jeg kjente meg igjen - for det var ikke der jeg trodde jeg var - Sånn er det med oss som bor ute i provinsen - kommer vi vekk fra Bygdøy Alle så er vi hjelpeløse .... Kom på at vi vel skulle ordne med en gave - må komme tilbake til det til uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter #502 Del Skrevet 15. oktober 2005 Kjørte forbi "hos deg" i dag. Ble så forundret når jeg kjente meg igjen - for det var ikke der jeg trodde jeg var - Sånn er det med oss som bor ute i provinsen - kommer vi vekk fra Bygdøy Alle så er vi hjelpeløse .... Kom på at vi vel skulle ordne med en gave - må komme tilbake til det til uken. ← ja, vi må fikse gave. jeg har akupunkturtime før jeg drar opp på fredag, så vi bør kanskje gjøre det før da? meldes i løpet av uka om hva vi gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #503 Del Skrevet 17. oktober 2005 jepp.... så var det mandag morgen igjen da.. kjenner det fremdeles kvelden i forveien.. alt er greit i helga, men søndagskveld setter hånda til å krafse rundt i brystet igjen, og jeg blir uvel og urolig. og blir sint for ingenting når det gjelder jobb, tåler ikke mye her kjenner jeg. ellers tåler jeg mye, var ikke engang premenstruell før mensen denne gangen. men på jobb? ingen tåleranse lenger, det er så ufattelig mye dust som skjer her at jeg får noia bare av å tenke på det. men, solen skinner, jeg jobber kun halv dag, skal til behandling etter jobb, om lammet ikke ligger sylta skal jeg møte ham, ellers skal jeg hjem å se om jeg får tegna noe mer. satt igang i går, og fikk tegna masse... selv om jeg er litt skeptisk til resultatet... men men, tok bilde av tegninga, og det ser bra ut på bilde... og ja, er litt rar ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. oktober 2005 #504 Del Skrevet 17. oktober 2005 Skal dere ut og late som om dere handler julepresanger igjen i dag da --- Blir godt for deg å komme deg vekk - når det virker så destruktivt på deg. Legg ut bilde av tegningen din da vel .. hadde vært artig å se - og så kanskje du lager et kort fra oss - du som er kreativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #505 Del Skrevet 17. oktober 2005 Skal dere ut og late som om dere handler julepresanger igjen i dag da --- Blir godt for deg å komme deg vekk - når det virker så destruktivt på deg. Legg ut bilde av tegningen din da vel .. hadde vært artig å se - og så kanskje du lager et kort fra oss - du som er kreativ ← tja, får vel se, han er litt sjuk stakkarn, så det kommer an på om han orker. deilig å komme meg vekk ja, gleder meg ufattelig masse. tenkte faktisk på å legge ut bilde, men så lurer jeg muligens på om jeg skal ramme det inn og gi det bort i gave, og dersom jeg finner ut at det er knallbra og at jeg kan det, og har lagt det ut her, ja så kan jeg ikke bruke det til gave til den jeg tenkte på lenger, for hun er jo her inne og skal helst ikke se det... men kanskje jeg legger det over på datan og sender spesifik til deg, så kan jeg høre hva du synes ihvertfall... tør ikke love noe på kort-fronten, men får jeg ånden over meg så skal jeg lage, ellers kjøper vil . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. oktober 2005 #506 Del Skrevet 17. oktober 2005 men kanskje jeg legger det over på datan og sender spesifik til deg, så kan jeg høre hva du synes ihvertfall... tør ikke love noe på kort-fronten, men får jeg ånden over meg så skal jeg lage, ellers kjøper vil . ← Gjør det - vil se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #507 Del Skrevet 17. oktober 2005 se om jeg får gjort det i ettermiddag, når jeg er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter #508 Del Skrevet 18. oktober 2005 tirsdag.. jobbdag... dritkaldt... men, blå himmel knallvær dansedag hjemmedag i morgen bør gå, om jeg bare forter meg å bli ferdig med arbeidsdelen av dagen. fikk litt oppklaring på følelsesfronten på akupunkturen i går, det var litt greit. har myyyye følelser om dagen, ikke sånn udelt positive liksom. hat feks .... og det er ikke en følelse jeg tillater i særlig grad. og sorg, og ensomhet, og fryktelig lav selvbilde. lå med nålene i går, og plutselig kom det en kjempereaksjon fra det ene punktet.... jeg trodde nesten hele hodet skulle eksplodere, og det er ikke tull engang, det kjentes virkelig som om hele hodet mitt pulserte og var på vei til å sprekke.... var nesten så jeg vrælte så høyt jeg bare kunne, føltes som om det var mye lyd som ville ut. turte ikke lukke øynene, turte ikke puste mer en akkurat nødvendig, lå bare heeeelt stille og ventet på at det skulle gi seg. og det gjorde det jo. det er litt interessant synes jeg, at man kan få så mye fysiske og psykiske reaksjoner bare av å stikke noen nåler i kroppen. (og jada, jeg vet at det ikke er å bare stikke noen nåler i kroppen, men for meg er det jo det. ) det kjennes ut som jeg har en pingpongball inni meg av og til, når jeg ligger der... og både stikking, smerte og uro spretter rundt. noen ganger i veldig liten grad, andre ganger bare en ball, atter andre ganger er det nesten som ti og de er i full speed.... og det forsinner så fort nålene tas ut, helt borte. men uroen sitter, samtidig som jeg er avslappet. merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. oktober 2005 #509 Del Skrevet 18. oktober 2005 Snodig - og det er rart at noen små nåler kan trigge så mye rart. Men det er da hvertfall tydelig at det blir noen reaksjoner da - og forhåpentligvis løsner det. Det å tillate seg å kjenne på negative følelser - tillate seg å både være sint - negativ og også egentlig hate - det å virkelig kjenne på den følelsen er både godt og vondt. Det å kjenne dybden i følelsene er både godt og skremmende. Og det å vite hva man skal gjøre med sånne følelser er ikke alltid lett. Men det er viktig å innse at de er der - og faktisk tillate at de er der - så man kan bearbeide dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter #510 Del Skrevet 18. oktober 2005 ja, enkelt er det ikke. det praktiske for min del nå, er jo at jeg lar de komme ut i forhold til jobb. og siden jeg ikke skal være her mer en underkant av en måned til, så er det liksom greit å legge hatet der, på en faktor som allikevel forsvinner ut av livet mitt. har alltid vært veldig flink til å prate om følelsene mine jeg, men ikke alltid like flink til å faktisk føle på dem. det er vel det jeg "får svi" for nå. det var vel også derfor jeg ikke følte at terapi/psykolog var tingen nå, jeg mener, jeg VET jo at jeg prater åpent og ærlig om følelsene mine, kan forklare dem, gjøre dem forstått, er 100% ærlig om både de negative tingene og de positive tingene.... så lenge det bare er muntlig så fikser jeg det fint jeg. nå må jeg faktisk føle dem også... virkelig føle dem, og siden det er de negative som er blitt undertrykt, så er det visst dem som kommer nå.. men men, kanskje jeg blir "frisk" etterpå, og da er alt verd det uansett. (vel, forsøket er verd det uansett i seg selv, så det er i grunnen helt greit.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. oktober 2005 #511 Del Skrevet 19. oktober 2005 Morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 19. oktober 2005 #512 Del Skrevet 19. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #513 Del Skrevet 19. oktober 2005 morgen. opp og ut og rundt omkring. burde kanskje vært å danset i dag også..... men vet ikke helt om jeg verken har ork eller egentlig råd til det. ta i neste uke istedenfor kanskje.... følte meg skikkelig ekkel på dansinga i går, typisk sånn dag at når jeg så meg i speilet så var det bare sånn stygg, feit, kanke danse, hva f**n gjør jeg i den klassen jeg må opp til, nybegynnerne er bedre en meg jo.... etc etc. vet det bare er tull, men som jeg sa til trenern min når han spurte hva som var galt, putt meg i ett telt og send meg ut i en eller annen bortgjemt skau, passer best der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. oktober 2005 #514 Del Skrevet 19. oktober 2005 Mao en ikke helt god dansedag altså - men tenk så kaldt det er i skogen om dagen (eller hvertfall om natten da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #515 Del Skrevet 19. oktober 2005 det var det trenern min svarte også, at det var altfor kaldt til å bo i telt i skogen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 19. oktober 2005 #516 Del Skrevet 19. oktober 2005 Sette opp et telt i stua og leke unge igjen da, det er morro det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #517 Del Skrevet 19. oktober 2005 prøver heller å komme meg over følelsen, for det er en ganske ukul følelse i utgangspunktet. det er pga slike følelser jeg henter frem energi til å kaste meg rundt å trene, for å gjøre mitt for at jeg ikke skal føle meg lite feit og stygg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 19. oktober 2005 #518 Del Skrevet 19. oktober 2005 Det er sant... *boker inn situps i kveld* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. oktober 2005 #519 Del Skrevet 19. oktober 2005 Sette opp et telt i stua og leke unge igjen da, det er morro det ← telt er ikke morro - hverken i stue eller andre steder - men leke unge kan være gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 19. oktober 2005 #520 Del Skrevet 19. oktober 2005 Synes du ikke? :klø: Snart ferdig med onsdag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå