Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

:klem: morgen.

side 2? jaja, sånt skjer.

oppe og på jobb.

siste arbeidsdag før helg.

dansing i kveld, kokosbollespising i morgen, party lørdag, akupunktur på søndag.... jah, blir kos dette. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe::hoppe::danse::sminkedokke::sjenert::engel::eeeh::klappe:

jeg skal på jobbintervju i morgen jeg!! :hoppe::hoppe::danse:

søkte i går, ble ringt idag, skal på intervju i morgen! :sjarmor:

superspennende!!!

så billers, det blir ikke grytidlig det kokosbolletreffet vårt altså!

men jeg har intervjuet klokka halv ti, så det skal vel gå fint å få tid til kokosboller etterpå tenker jeg. :ler:

og da har jeg jo virkelig GRUNN til å frotse i kokosboller også, håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde jeg bli litt nervøs tro? :ler:

satt akkurat og tenkte på det.... jobbintervjuer er liksom litt skummelt, og det er lenge siden jeg har vært på ett.

har jeg forberedt meg?

tenk om han vil ha intervjuet på engelsk?

jeg prater mye engelsk hver uke, men tenk om jeg ikke tar alle fagutrykkene?

tenk om han begynner å spør om dagens situasjon?

har jeg forberedt godt nok hvordan jeg skal forklare at jeg sier opp, at jeg ikke bruker sjefen min som referanse, trenger jeg si at jeg er 50% sykemeldt?

hva om det glipper ut av meg, hvordan forklare det?

være ærlig? men om jeg skal være ærlig uten å si noe stygt om denne jobben, så kan jeg fremstå litt sytete eller sykelig kanskje? hmm...

tenketenketenke. :ler:

men egentlig er jeg akkurat nå mest oppstemt.

så deilig at de ringte meg dagen etter å ha mottatt søknaden!

det kan da ikke være den eneste de har fått? det er en sekretærstilling, det MÅ da være flere som søker på den?

og får jeg evt slippe tidligere her jeg er? dersom de trenger noen tidligere? venter på svar fra sjefen min om akkurat det. sendte en mail til ham idag og spurte, men vet ikke om han har tid til å se på det idag...

mange tanker i ett stakkars lite hode. :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:  :hoppe:  :danse:  :sminkedokke:  :sjenert:  :engel:  :eeeh:  :klappe:

jeg skal på jobbintervju i morgen jeg!!  :hoppe:  :hoppe:  :danse:

søkte i går, ble ringt idag, skal på intervju i morgen!  :sjarmor:

superspennende!!!

så billers, det blir ikke grytidlig det kokosbolletreffet vårt altså!

men jeg har intervjuet klokka halv ti, så det skal vel gå fint å få tid til kokosboller etterpå tenker jeg.  :ler:

og da har jeg jo virkelig GRUNN til å frotse i kokosboller også, håper jeg!

:tommel:

supert - gratulerer - dette høres bra ut. Satser på at vi kan feire skikkelig i morgen ... og fråtse skikkelig...

Og jeg har håndtverkere hjemme fra kl. 0800 - og de er vel knapt nok ute av huset før du skal på intervju .. så det passer jo bra.

Dessuten er det ikke så godt med kokosboller alt for tidlig på morgenen... - hadde også tenkt meg innom LaLina og en optiker i morgen - så jeg har mye jeg kan gjøre om intervjuet tar lang tid .. men hele dagen tar det vel ikke.... - så vi får til kokosboller likevel - og da skal jeg ha full rapport .

Og du behøver ikke bli nervøs - dette fikser du supert det er jeg sikker på.

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bukke: tusen takk.

nei, det varer nok ikke hele dagen, maks to timer kanskje?

og klart du får full oppdatering etterpå da!!

fikk svar fra sjefen min nå også, de har allerede funnet en som kan ta over stillingen min, men vedkommende kan ikke starte med en gang. men jeg kan få gå i starten av november om jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper stillingen er bra og håper jeg får den om den er bra, og at jeg kan starte i starten av november!

jeg krysser fingre og tær som rakkern selv også tror jeg, bare for sikkerhets skyld. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg må løpe innom byen idag og se om jeg finner en pen/klassisk bukse jeg kan ha til intervjuet/er jeg ....

kom plutselig på at jeg jaggu ikke har noen av dem lenger, bruker bare olabukser jeg nå, og har kvittet meg med alle gamle dressbukser og sånt...

har en kriseløsningsbukse, men den er jeg litt usikker på hvor "pen" er lenger, da den har gjennomgått mye....

ikke at jeg har råd, men får vel se på det som en investering.... kan jo hende jeg blir å løpe på fler intervjuer... eller, skrekk og gru, jeg blir ansatt og kommer i ett firma hvor jeg må kle meg pent hver dag, uten olabuksene mine... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flott! Dette fortjente du virkelig Aline, må jo føles helt supert å bli kalt inn til intervju sånn med en gang. De vil sikkert ha deg!

Er spent jeg nå, hvordan synes du intervjuet gikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm... livet er merkelig.

ang intervjuet i går, intervjuet tror jeg gikk bra, tror kanskje de likte meg, men aner ikke om jeg blir tilbudt jobben eller ikke.

Jeg kommer ikke til å ta den om jeg blir tilbudt den uansett, stillingen var noe annet en jeg trodde, firmaet var litt annerledes en hva som passer for meg, og lønna var lavere en jeg tror jeg kan leve av.

feelingen var ikke rett, følte intervjuet gikk bra, at det var god trening, men thats it.

og søsters var helt enig med meg, det er viktig, hun har det med å være en fornuftig stemme når jeg hovedsakelig føler. :klem:

så hadde jeg en kjempekoselig formiddag med billa, fant en skummel butikk rett nedi gata for meg, som det kommer til å bli dyrt å ha funnet. + at vi koste oss masse med kokosboller (deilig sant billa?) og skravling.

men tror jeg faktisk jeg akkurat ble "dumpa"... :klø:

hmm... og jeg vet ikke helt hva som skjer fremover med "oss"eller hvordan jeg skal føle om det.

pga behandling og alt som skjer med meg, så har jeg hatt så lite å gi at jeg vel har følt at det var dårlig ovenfor ham, men så har jeg ikke villet gjøre noe dumt heller.

nå tok han det opp, på en veldig ålreit måte.

så nå er jeg visst alene....

men vi vil holde kontakten, og heller være venner inntil jeg evt føler at jeg har noe å gi på kjærstefronten.

så kan vi bruke tid sammen uten forventninger, og si nei til samvær uten dårlig samvittighet.

venner med potensiale for utvikling når jeg er på beina igjen?

merkelig sak, merkelig følelse.

litt vondt, litt godt, litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:overrasket: dumpa :klem:

.. vi hadde det veldig koselig - men jeg er glad jeg bor litt langt unna - for jeg tror ikke det hadde vært bra for meg med å bo for nære kokosbollefabrikken .... og alle kokosbollene jeg kjøpte forduftet veldig fort .. det var noen her hjemme som likte det veldig godt.

Dro forresten innom den andre butikken nede i byen .. og der hadde de enda masse mer .. farlige greier... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, og det er en litt dump følelse igrunnen.

ikke egentlig vond, har ikke kjærlighetssorg liksom, men det er en litt sår ømhet i brystet og følelsen av å være litt tom.

men det blir sikkert bra. :forvirret:

perlebutikken var bra ja? handla enda mer du da? :sjarmor::ler:

vi får ta oss en tur dit å shoppe litt en dag, som vi snakket om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perlebutikken var bra ja? handla enda mer du da?  :sjarmor:  :ler:

vi får ta oss en tur dit å shoppe litt en dag, som vi snakket om.

:Nikke: ... forferdelige greier :ler:

Synes absolutt vi skal dra dit og shoppe litt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...