Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2005 #301 Del Skrevet 19. september 2005 Nå ser jeg for meg aline i kjoler fra LouisIV sin tid. Det var det bilde jeg fikk da du sa ballroom. Og så har jeg veldig vanskelig å se for meg ballroom i linjeformasjon... Kan vi komme å se på en konkurranse? Er det åpent for alle, jeg vil se hvordan det ser ut jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. september 2005 Forfatter #302 Del Skrevet 19. september 2005 det er nok vanskelig å se for seg ja, men det er ganske flott å se på. konkurransene kan hvem som helst komme å se på, det koster vel noe å komme inn å se også, men aner ikke hva. nå er det heller ikke fler konkurranser i norge i år, men man er hjertelig velkommen til å komme å se på vanlige treninger, vi danser likedan da, bare uten antrekkene. hvor bor du hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. september 2005 Forfatter #303 Del Skrevet 20. september 2005 trøtt da!! og kjenner det skal fryktelig lite til før jeg blir fryktelig forbanna og irritert. stakar kjærsten fleipa litt om feil ting i går, og fikk seg en uvenn. men så må jeg jo fortelle ham ti ganger iløpet av en time at jeg ikke er særlig mottakelig for fleip og "erting" når jeg er totalt kjørt og uten energi da... når han da likevel fortsetter, så blir jeg irritert og har mest lyst til å be ham ryke og reise. stakar. tror nok at tiden nå blir en prøvelse sånn sett, både for meg og for ham. om han holder ut blir jeg imponert, men vi må nok ta noen prater underveis. og om jeg klarer å bite i meg endel ting, og klarer å ta noen alvorsprater når det trengs og jeg har styrke til det, så har jeg virkelig tro på oss. men noen ting bør snakkes om, og jeg har ikke energi akkurat nå, og da bare irriterer jeg meg istedenfor. men vet jo at det er jeg som faktisk sliter nå, og at jeg ville reagert helt annerledes om det ikke var for den situasjonen jeg er i, så jeg prøver å ta meg sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. september 2005 #304 Del Skrevet 20. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. september 2005 #305 Del Skrevet 20. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. september 2005 Forfatter #306 Del Skrevet 20. september 2005 hater jobben min - hater jobben min - hater jobben min - hater jobben min - hater jobben min - hater jobben min - hater jobben min - hater jobben min ikke bare skal jeg prioritere jobb fremfor sykdom, jeg skal jaggu trylle når jeg er her og, for fire forskjellige personer samtidig helst. hater jobben min - hater jobben min - hater jobben min - hater jobben min - hater jobben min - hater jobben min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 20. september 2005 #307 Del Skrevet 20. september 2005 Såsåså - du er snart ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. september 2005 Forfatter #308 Del Skrevet 20. september 2005 ja, gleder meg som en unge til jeg er ferdig her! det er faktisk EN dag jeg virkelig gleder meg til, og det er den dagen jeg kan gå på denne jobben og vite at det er siste dagen min her, DET skal bli en god dag det. hun andre som sa opp får gå tidligere, så hun har siste arbeidsdag idag... er bittelitt misunnerlig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. september 2005 #309 Del Skrevet 20. september 2005 Skal vi bytte jobb noen dager .. - her er det nemlig også bare mas ... Men det er faktisk veldig mye i det om at "den som skal slutte - har sluttet" - så ofte er det like greit å la folk slutte tidligere - synd det var henne og ikke deg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. september 2005 #310 Del Skrevet 20. september 2005 Du kan få min innimellom også altså. Hvertfall når jeg er så trøtt og lei som nå for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. september 2005 Forfatter #311 Del Skrevet 21. september 2005 hjemmedag idag. forkjøla fremdeles, hoppet over dansinga i går og i dag... tar en tur i morgen etter akupunktur tenker jeg. og fredag er det tannlegen. håper neste lønn kommer snart.... (noe den ikke gjør) kjedelig å være forkjøla assa! tett i hodet som igjen gjør at man får vondt i hodet, eller ikke egentlig direkte vondt i hodet, men trykk under nese og øyepartiet, blir litt lyssky og føler i grunnen mest for å stenge verden ute og ligge i mørket og bare sløve. men det er jo kjedelig. nei, må få gjort litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 21. september 2005 #312 Del Skrevet 21. september 2005 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. september 2005 Forfatter #313 Del Skrevet 21. september 2005 tusen takk. også hadde esso stasjonen rotet bort hm-pakken min da gitt... blir jo interessant å se hvordan de løser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. september 2005 #314 Del Skrevet 21. september 2005 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. september 2005 Forfatter #315 Del Skrevet 21. september 2005 tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 21. september 2005 #316 Del Skrevet 21. september 2005 Det er så topp at du og kjæresten har det bra! Jeg har også bestilt masse klær nå, gleder meg til å få dem! Hold ut, det er bare kort tid igjen i jobben, om noen uker er det over for alltid, og du kan bare se fremover. Håper formen blir bedre! (dere kan bytte jobb med meg i dag - jeg hører på radio og legger kabal mens jeg venter på den andre som må være her før jeg får gjort noe som helst videre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 21. september 2005 #317 Del Skrevet 21. september 2005 Det ligger en fin tråd til deg på personlige meldinger :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. september 2005 Forfatter #318 Del Skrevet 21. september 2005 Det er så topp at du og kjæresten har det bra! Jeg har også bestilt masse klær nå, gleder meg til å få dem! Hold ut, det er bare kort tid igjen i jobben, om noen uker er det over for alltid, og du kan bare se fremover. Håper formen blir bedre! (dere kan bytte jobb med meg i dag - jeg hører på radio og legger kabal mens jeg venter på den andre som må være her før jeg får gjort noe som helst videre...) ← ja, kjærstedelen er bra, men det er nå mer en noen uker til jeg er ferdig på jobb.. må jobbe ut desember om ikke noe skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. september 2005 Forfatter #319 Del Skrevet 21. september 2005 Det ligger en fin tråd til deg på personlige meldinger :-D ← løper og ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. september 2005 #320 Del Skrevet 21. september 2005 God bedring- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå