aline Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3121 Del Skrevet 3. november 2006 og jeg vet hva jeg skal gjøre, jeg skal se om jeg klarer å finne på noe kreativt med noe gamle klær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. november 2006 #3122 Del Skrevet 3. november 2006 Hvis du har gått søm så har du sikkert en bunch med mønstre også da? Det er mest stress synes jeg, å måtte tegne å måle seg frem fra scratch... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3123 Del Skrevet 3. november 2006 I wish... nope, de har dessverre blitt borte underveis, så jeg kjøper ferdig-mønstre og gjør dem om jeg de gangene jeg bruker mønster. men stort sett er jeg for sløv med jobben jeg gjør når det er til meg selv, så jeg blir sjeldent fornøyd egentlig.. er nøye til andre og sløv til meg, bør kanskje prøve å være litt nøyere til meg selv og, for ellers bruker jeg dem jo ikke likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. november 2006 #3124 Del Skrevet 3. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. november 2006 #3125 Del Skrevet 6. november 2006 Innom og litt ... Lenge siden nå - på tide med litt skravling snart. Har hatt en veldig koselig helg - men veldig hektisk - og litt slitsomt. Vannvittig mye å gjøre på jobb for tiden - så det blir noen litt lange dager - og ikke 5 min. pause (snaut nok tid til å gå på do...) - men snart .... Har fått igjen maskin hjemme - men den går så tregt - at jeg tror den er fylt med sirup (men det er KG som er verst .. så kanskje det er et lite hint ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3126 Del Skrevet 6. november 2006 heia, så koselig. er ikke så mye innom selv heller, hektisk med full jobb og alt annet, + at jeg er lat og trøtt om dagen. men ja, vi må få til litt skravling snart, er fremdeles skralt med penger for min del, så må bli billig-skravling.... men det er har vi da klart før. offer ern så træg nåa? den var da ikke det før? vel vel, går seg vel til tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3127 Del Skrevet 11. november 2006 jamen heeey, her var det lenge siden jeg har vært innom... lørdag idag, jeg skal gå meg en god tur i det milde finværet, handle litt mat og kose meg, skal lage grove pannekaker og se hvordan det blir sammen med grønnsaker... (skulle egentlig gjort det i går, men pannekakerøra min hadde ikke tint, så i går ble det bare grønnsaker.... ) også skal jeg sy litt og tegne litt og kanske begynne litt på julegaver, når jeg tenker meg om så begynner vel det å bli p tide. men det ser ut til å begynne å gå seg til økonomisk, er ikke helt i overkant enda, men litt mindre skrekkslagen en jeg var... har fjorten dager som blir litt trange, men etterdet tror jeg faktisk det skal gå helt fint! kanskje jeg til og med får råd til å kjøpe meg vinterstøvletter før jul! om jeg er flink ellers. også er det helt greit å ha hentet meg inn litt økonomisk, tenke litt over når jeg bruker penger og velge rimeligere varianter, i det minste se etter hva ting koster.. *fniser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. november 2006 #3128 Del Skrevet 11. november 2006 Innom såvidt. Har hatt det veldig hektisk i det siste - men håper ting roer seg nå. Det er vel derfor jeg har begynt å bli litt forkjølet .. det blir gjerne sånn at når man slapper av litt og tillater seg å senke skuldrene.. så står basillene i kø (det er jo ikke for ingenting man alltid blir syk i ferier). Får prøve å drukne dem i kveld - for jeg har lyst på en bytur i morgen Har akkurat spist lunsj/middag .. fant en tyåe pizza på Smart Club - med skinke og sopp og med ost i skorpen .. den er bare helt himelsk - så nå er jeg helt salig mett. (Akkurat passe mat innimellom et par runder med kamper for "minsten".) Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3129 Del Skrevet 11. november 2006 hva skal du i byen i morgen da? noe spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. november 2006 #3130 Del Skrevet 12. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3131 Del Skrevet 13. november 2006 ah... så var mandag over, i morgen er det tirsdag og tannlege for boring av ett eller to hull.... og faktisk gleder jeg meg litt, riktignok litt skrekkblandet fryd, men så lenge jeg VET at jeg har hull, så KJENNER jeg jo hullene ... eller, psyken min kjenner hullene ihvertfall, det er skikkelig skummelt og jeg bare savner å få dem vekk så jeg slipper å tenke mer på dem, slipper å være redd for at de skal bli dypere og værre og at det skal gå på rota etterhvert. så jeg skal faktisk komme meg greit igjennom tannlegebesøk i morgen, om det gjør vondt, så gjør det vondt, men da blir jeg ihvertfall ferdig med skrekken om seriøs tannverk og større inngrep. ser frem til å bli ferdig med dem alle, det blir bare såå deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3132 Del Skrevet 14. november 2006 å herrejemini som jeg hadde panikk når jeg kom til tannlegen.. ristet, var kvalm, satt meg i stolen, tannlegen så på meg og spurte hvordan det gikk og dermed begynte jeg jo såvidt å grine av skrekk.... og jeg som ikke gråter. men hun var veldig flink og beroligende, og det gikk bemerkelsesverdig bra. jeg hadde panikk, men la plutselig merke til at ikke kjente jeg sprøytestikket, ikke gjorde det vondt selv om ho hadde sprøyta ganske lenge i, og når ho begynte å bore, så gjorde jaggu ikke det vondt heller... og jeg klarte å ligge å kjenne etter, fokusere på at det faktisk ikke gjorde vondt i det hele tatt. ulempen med at hun så hvor ille redd jeg var, er jo at nå har hun bestemt seg for å ta de to andre ett og ett, istedenfor begge på en gang, for at jeg skal slippe å ligge så lenge å holde på... og det er jo greit nok, men da må jeg jo inn to ganger til.. er jo ikke halveis ferdig engang da.. har egentlig lyst til å ta begge jeg.. når hun først var igang var det jo relativt greit. og.. det svir mer i lommeboka en noe annet sted.. 1124,- pr hull.. auch.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. november 2006 #3133 Del Skrevet 14. november 2006 Auauau, ja tannlegebesøk gjør som oftest mest vondt i lommeboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3134 Del Skrevet 14. november 2006 jepp, men det er forsåvidt vel verd pengene, hun var dyktig og gjorde en god jobb, så da får jeg vel tåle at det svir litt... det går vel over den sviinga også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. november 2006 #3135 Del Skrevet 14. november 2006 God bedring til lommeboka . (Og krysser fingre for at de neste behandlingene heller ikke kommer til å kjennes andre steder enn akkurat i lommeboka.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3136 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) God bedring til lommeboka . (Og krysser fingre for at de neste behandlingene heller ikke kommer til å kjennes andre steder enn akkurat i lommeboka.) ← tusen takk. og ja, så lenge de bare kjennes der, så svir det, men den svien er jeg forberedt på å takle og får IKKE angst av.. *fniser* Endret 14. november 2006 av aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3137 Del Skrevet 14. november 2006 hihihi... nå kan jeg neeesten drikke uten å være redd får å sikle også... *fniser* unnet meg en kopp lettkakao, men den måtte inntas litt på skrå, for bedøvelsen er nesten ute, men ikke helt, så litt lettere nummen i leppa enda... men også bedøvelsen var mindre skummel denne gangen, fungerte veldig raskt og godt, men nummet ikke ned halve ansiktet, så veldig bra det og. stort sett ganske fornøyd, bortsett fra at ejg må se langt etter nye støvletter før desemberlønna skjønner jeg... om jeg skulle ha råd da da, først julegaver og bursdagsgaver, så støvletter om det er mer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 16. november 2006 #3138 Del Skrevet 16. november 2006 heihei! Å-jeg er glad jeg er ferdig med borringen for i år Hjemme fra en uke i sydens varme, og for en velkomst! Æsj - vil IKKE ut. I morgen er det jobb for første gang på over en uke, gruer meg fryyyktelig - sikkert kaos! Lyst/tid på en tur utover i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. november 2006 Forfatter #3139 Del Skrevet 16. november 2006 Heiiii åh så koselig å se at du er hjemme igjen. har to runder til hos tannlegen før jeg er ferdig, ho vil ta ett og ett, pga skrekken min... i morgen blir neste runde. dessverre kan jeg ikke i helgen heller vettu, er det ikke typisk? kommer til å være bedøvd og siklende i morgen og skal på årsfest med dansegjeng på lørdag. søndag har jeg ingen planer, men vet ikke helt hvor menneske jeg er. neste helg åpner ruta, men vet ikke om jeg drar og evt når jeg drar... men er dere hjemme neste helg f.eks? helga etter der er det julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 17. november 2006 #3140 Del Skrevet 17. november 2006 Neste helg skal vi på fæst lørdag. Antar vi har barnevakt i huset hele helgen. Men vi er stort sett hjemme i uka da.... Ellers kan du jo komme søndag om du orker - vi trenger jo ikke avtale noe sånn helt fast? Vi er ihvertfall hjemme og slapper av hele helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå