Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Jobb er kjekt å ha. Sånn rent bortsett fra pengene så er det så kjekt med noe å ha helg fra ;) . (Og, ja, jeg liker jobben min - men det er fint å ha fri også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, også er det godt å ha en rutine i hverdagen, noe fast å forholde seg til.

blir bra, og det blir gøy med masse nye mennesker også, spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såh, da var første arbeidsdag unnagjort og overlevd.

det virker fremdeles som ett veldig hyggelig firma, og foreløpig er igrunnen sentralbord veldig passende.

kjempehyggelig og nok navn å sette seg inn i til at jeg har endel å jobbe meg inn i .... :ler:

så var det å rase hjem og spise før jeg raser videre til møte....

jepp, lett tett i nesa men likevel godt fornøyd med dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har tid til å komme på besøk snart, står det en bursdagsgave/nyjobbgave og venter på deg her hos oss. Lykke til med dag 2, godt at du er i gang :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres bra ut.. :tommel:

Har tenkt på deg i dag.

hihi... fant ut at det blir lite kg på dagtid ihvertfall, det var det lite tid til... hihi

men har det fint med det, tar heller runden hjemme etterpå. :)

Så fint! Da er du i gang.

jepp, kjempedeilig, men trøtt da... :overrasket::ler:

Om du har tid til å komme på besøk snart, står det en bursdagsgave/nyjobbgave og venter på deg her hos oss. Lykke til med dag 2, godt at du er i gang :klem:

håper jeg får til besøk om ikke altfor lenge, men akkurat nå tør jeg ikke si når, kommer litt an på både økonomi og hvor skutt jeg er når jeg kommer til helg... :ler:

er lenge siden jeg har stått opp så tidlig og vært så opptatt som jeg blir denne uka, regner med å måtte jobbe meg inn i rutiner igjen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: til Glammy :ler:

.. og ang. KG på dagtid - da er vi to .. nå går det hurramegrundt for tiden .. og uten PC hjemme blir det lite KG gitt

Endret av LilleBille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. også var dagens arbeidsøkt over og middag kastes inn før løp videre til dans..

men det har vært like koselig idag, så jeg er godt fornøyd, og dans blir ikke mer en halvannen time pga dårlig økonomi, så det blir nok bra tenker jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny morgen og straks spasere til jobb. :)

litt tilgåing denne uka kjenner jeg, tror nok jeg må vente til neste uke med å begynne å finne ut hvordan hverdagene kan bli lagt opp.. :ler:

mitt eneste minus nå om dagen er at jeg har altfor lite penger og altfor mye utgifter... og altfor mye jeg da må la være som jeg egentlig har lyst til... :sjenert::ler:

men men, det får gå seg til det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom så vidt - på maskin med skrivefeil - og prøver å oppdatere meg litt.

Hektisk på jobb .. og utrolig mye dumme folk. Det er så lettvint å si ja til ting - og så enten bare utebli .. eller si nei .. og la andre måtte steppe inn. (er litt gretten i dag)

Men det er veldig hyggelig å se at det virker positivt med jobben din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt med sånt, er spart for det enda ihvertfall.

går bra med meg på jobb, men har vært litt grinete form idag, noe som jo har gjort at jeg til tider har blitt litt frustrert og irritert på visse kunder og mas, men pytt, kjente det fra jeg sto opp så var egentli forberedt.

nå skal jeg slappe av litt før jeg skal ta en forhåpentigvis tidlig kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med hvordan det går med deg på den nye jobben. :) Hadde for lenge siden en sentralbordjobb som sommerjobb. Skal si at det gikk rundt i hodet de første dagene med å prøve å opparbeide oversikt over alle folkene som jobba der. Men det gikk kjempefint etterhvert. Faktisk en hyggelig jobb, det.

Så heldig du er som kan gå til jobben. Må føles litt oppfriskende å ikke alltid være avhengig av kollektiv. Litt mindre stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Titter innom, og oppdaterer meg...

Klemmer på du og sier at jeg er veldig glad for at du er mi :)

Du fikk jo dansen med den jeg allerhelst vil ha :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia snuppa. :klem:

veldig glad i deg og. :)

men hæ? hvem fikk jeg dansen med?

hvem vil du aller helst ha?

*trekker litt i litt blondt hår og innser at trøtthet kan være årsaken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilogmed jeg skjønte det med dansen.... :ler:

:klem:'er litt jeg også

:hoppe: - og så er det fredag i dag - og jeg må vel hoppe litt - selv om jeg har hatt en skikkelig kranglerunde med mor min. (en smule oppsamlet guffe kom på en gang gitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl
heia snuppa.  :klem:

veldig glad i deg og.  :)

men hæ? hvem fikk jeg dansen med?

hvem vil du aller helst ha?

*trekker litt i litt blondt hår og innser at trøtthet kan være årsaken*

Bursdagssang? Dans en liten dans med den du helst vil ha??? DU!!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fniser* vel, var litt trøtt jeg.. :sjenert:

er litt trøtt idag og, har store planer om å avlyse kanskjedaten jeg hadde satt opp og bare sove og hvile.

det har begynt å gå magesjuke på jobben, så jeg må roe ned nervene.... jeg blir jo selvsagt dårlig bare pga tanken på at folk rundt meg har sånt.. :ler:

så, hvile, hvile og hvile, så jeg er fullt restituert til mandag. :sjarmor:

skal nok gå en tur om været holder og trene litt, i løpet av helga, men ellers blir den rolig, økonomien er for tiden i bånn.... men gjett hva jeg fant ut idag!!

etter en siste innbetaling av studielån-beløp, så er lånet INNFRIDD!!! *hopper opp og ned og løper litt rundt og jubler* :ler:

DET var deilig å finne ut det, sel vom det burde vært forrige mnd, siden jeg er blakk denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...