T.S Skrevet 12. oktober 2006 #3021 Del Skrevet 12. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3022 Del Skrevet 12. oktober 2006 *fniser* har en litt "sånn" dag idag... skylder på pms jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 12. oktober 2006 #3023 Del Skrevet 12. oktober 2006 er jo akkurat "sånne" dager man trenger en kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3024 Del Skrevet 12. oktober 2006 det har du helt rett i T.S! tusen takk klemmer godt tilbake. nå har nåledama drivi å stikke i meg både her og der også, så kanskje det blir litt bedre da. *håperhåperhåper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. oktober 2006 #3025 Del Skrevet 12. oktober 2006 Var det trenger en dag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3026 Del Skrevet 12. oktober 2006 *jubler* tuuusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. oktober 2006 #3027 Del Skrevet 12. oktober 2006 *fyller på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3028 Del Skrevet 13. oktober 2006 så var det fredag, jeg har tillatt meg å sove helt til kl ni og skal bare bruke dagen på å skrive søknader og jobbe med å finne meg jobb, skal sy litt innimellom, og trene litt på ettermiddagen, men ellers er det veldig fredag. klør litt i nesa, men ellers lite å klage på, det er alltid deilig. litt sigen og slack, men det er lov på fredager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. oktober 2006 #3029 Del Skrevet 13. oktober 2006 har også tatt det veldig rolig i dag - våknet tidlig .. og så/hørte tre stykker dra avgårde til jobb/skole - men koste meg med frokosttv på sengen osv. Deilig. Nå skal jeg være flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3030 Del Skrevet 13. oktober 2006 hihi.. jeg er nå fem hakk mer fornøyd, har blitt oppringt ang to jobber jeg har blitt presentert for, så nå har jeg interessante intervjuer både på mandag og tirsdag. det på tirsdag er nok det jeg mest vil ha, men det på mandag er også interessant. gleder meg til begge, og gleder meg nå til en helg som jeg ikke skal deppe meg igjennom, og gleder meg til uke med god start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. oktober 2006 #3031 Del Skrevet 13. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 13. oktober 2006 #3032 Del Skrevet 13. oktober 2006 God helg, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3033 Del Skrevet 13. oktober 2006 god helg o onde stikkedame.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 13. oktober 2006 #3034 Del Skrevet 13. oktober 2006 Å, du er så glad i meg så - nåler og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3035 Del Skrevet 13. oktober 2006 joa, jeg er jo igrunnen det. ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3036 Del Skrevet 16. oktober 2006 tjo-ho.. mandag morgen. jeg har fått mensen, så sånn sett er aggresjonen bedret betraktelig, jeg er ikke forkjølet *banker voldsomt i bordet*, og i det hele tatt er ting bra. spent på intervju i dag, og i morgen, det skal gjøres en jobb for å vise meg som en meget interessert og interessant søker, på begge de to ihvertfall. også på den på torsdag, men vil nok helst ha en av de jeg skal på idag eller i morgen. også er det trening etter intervju, for nå har det vært en lang og lat helg, med mye snop.... så nu skal der trenes igjen. men først litt sløving nå på morgenkvisten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 16. oktober 2006 #3037 Del Skrevet 16. oktober 2006 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3038 Del Skrevet 16. oktober 2006 tusen takk. det var kjempehyggelig, koselige og blide folk, hyggelig intervju, veldig positivt. de tok meg med og satte meg raskt inn i dataprogrammer og div, så det virker jo som de finner meg interessant for stillingen. og får jeg tilbud om den, så tar jeg den om det ikke dukker opp noe annet først. så dette var en god start på uka. ikke i topp ang lønn, men jeg er ikke så overbevist om at jeg vil la det være avgjørende... det er ikke dårligere betalt en jeg var vant til før, så jeg vet jeg klarer meg selv om det har vært godt med det året hvor jeg tjente mer. også går det mot fast, og det er via adecco... så det kan nok bli ett lønnshev om jeg evt da kommer i fast stilling direkte hos firmaet. (adecco tar seg vel godt betalt tror jeg) men uansett, dette var positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3039 Del Skrevet 16. oktober 2006 weeeeeeeeeee.... har nå fått tilbud om den jobben jeg var på idag, men siden de visste at jeg skulle i ett intervju i morgen som jeg også syntes er interessant, så hadde de full forståelse for at jeg ikke kunne svare før etter det intervjuet i morgen. og jeg har forsåvidt to intervjuer i morgen, men det er det første som er interessant. føle litt på det, også vet jeg kanskje om den er verd å vente på eller om jeg bare skal kaste meg over den jeg har fått tilbud om. det er forskjell i både lønn og arbeidsoppgaver (lav lønn og "enklere" arbeidsoppgaver i den jeg har fått tilbud om, høyere lønn og mer interessante oppgaver i den jeg skal på i morgen), men de jeg var hos idag, var det veldig god kjemi med, det føltes veldig bra å være der og tydeligvis følte de det samme. så det gjenstår å se hva jeg føler etter at jeg har vært i første intervjuet i morgen. men uansett... weeeeee, jeg får jobb rett rundt hjørnet uansett nå ihvertfall. den ene eller den andre.. og... det er veldig bra, for jeg må til tannlegen på onsdag, og det kommer til å koste litt... har klart å miste ett flak av min falske fortann, så den må lappes raskt, og jeg har ikke valgt de billigste. endte med byporten tannlege/klinikk, de er like dyre som han forrige jeg gikk hos, men de er ihvertfall spesialisert innen det meste, inkl tannlegeskrekk. og det er viktig for min del, etter siste dårlige tannlegeopplevelser med tannlege som egentlig ikke takla i det hele tatt at jeg hadde fått tannlegeskrekk, og det pga hans hastverk når vi borra... disse takler ihvertfall tannlegeskrekken min, og de ligger sentralt til og har lange åpningstider og man får time kjemperaskt om det trengs, så da får det heller koste litt ekstra. forhåpentligvis blir det bare en gang i året uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. oktober 2006 #3040 Del Skrevet 16. oktober 2006 :hoppe: aline har fått jobb!!! aline har fått jobb!!!! Altså, det jeg mente å si var: "Grattis!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå