aline Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3001 Del Skrevet 6. oktober 2006 Til du finner ut av det kan du bare slå av antivirusen når du åpner outlooken i dag Eller du kan installere thunderbird, som er bedre enn outlook anyway... ← eh... jeg avinstallerte hele greia jeg... får finne ut av det senere. men nå har jeg brukt outlookadressen min i alt av søknader og cv, så det er litt plundrete å endre epost akkurat nå. men takk for tips. aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh Jeg og vil på mc-tur.. Regn eller ikke!.. Kos deg i helgen da ← hihi... jeg skiter i om det regner eller ikke, selv om det helt klart hadde vært supert om vi fikk ihvertfall opphold.. men deilig skal det bli. har ikke fått lekt eksosrype i hele sommer, nå er det deppetur/siste fellestur, så endelig fikk jeg og bli med. takk, skal jeg, kos deg du og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. oktober 2006 #3002 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) heldig med været for kjøretur hvertfall. Men det er ikke tørt nok til at jeg får jobbet ute - så jeg er flink inne i dag jeg. Har gjort unna masse jobbmessig - og har fått pusset og sparklet i "oppussingsrommet mitt" - så nå skal jeg bare pusse ned - og komme igang med malingen. (liker ikke sånt - men innimellom må man - og så blir det så fint etterpå ) Endret 7. oktober 2006 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. oktober 2006 #3003 Del Skrevet 7. oktober 2006 God tur, aline. (Selv om du sikkert er avsted forlengst.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3004 Del Skrevet 8. oktober 2006 takk takk. var ikke så veldig heldige med været i går, det var både surt og kaldt og vi ble våte og slitne. så var det dansing i mange lange timer, og fyll for alle bortsett fra meg. men IDAG... wow for ett vær!! så idag har vi kost oss godt på sykkel i timer etter timer. kjempedeilig. nå er jeg supersliten, så nå skla jeg ligge på sofaen og sløve litt kjenner jeg. men det har vært en utrolig deilig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3005 Del Skrevet 9. oktober 2006 oj.. sov litt lenger i dag jeg... ble ikke så mye søvn i helga, og når jeg la meg på sofaen i går for å sove litt på kvelden for å hente inn litt, ringte telefonen selvsagt.. så selv om jeg la meg rimelig tidlig, så måtte jeg sove litt mer idag. men pytt, bytter trening fra idag til i morgen, så får jeg likevel godt med tid idag til å spesialsy noen søknader og få sendt av gårde, få jobbet litt med å skaffe meg jobb, vaske opp og rydde litt, også sy litt. egentlig en ganske fin dag tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 9. oktober 2006 #3006 Del Skrevet 9. oktober 2006 eh... jeg avinstallerte hele greia jeg... får finne ut av det senere. men nå har jeg brukt outlookadressen min i alt av søknader og cv, så det er litt plundrete å endre epost akkurat nå. men takk for tips. hihi... jeg skiter i om det regner eller ikke, selv om det helt klart hadde vært supert om vi fikk ihvertfall opphold.. men deilig skal det bli. har ikke fått lekt eksosrype i hele sommer, nå er det deppetur/siste fellestur, så endelig fikk jeg og bli med. takk, skal jeg, kos deg du og. ← Du bruker samme epostadresse da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3007 Del Skrevet 9. oktober 2006 Du bruker samme epostadresse da... ← åh... hihi, der ser du hvor mye jeg kan om dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 9. oktober 2006 #3008 Del Skrevet 9. oktober 2006 åh... hihi, der ser du hvor mye jeg kan om dette.. ← å, du er ikke alene om å si det flire.. Bare spør om du lurer på noe du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3009 Del Skrevet 9. oktober 2006 takk takk, skal spør jeg.. bør vel fikse litt etterhvert, men det får vente til jeg har lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 9. oktober 2006 #3010 Del Skrevet 9. oktober 2006 takk takk, skal spør jeg.. bør vel fikse litt etterhvert, men det får vente til jeg har lyst. ← Ofte lurt å vente til man har lyst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3011 Del Skrevet 9. oktober 2006 veldig, ellers blir det sjelden gjort skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 9. oktober 2006 #3012 Del Skrevet 9. oktober 2006 veldig, ellers blir det sjelden gjort skikkelig. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3013 Del Skrevet 10. oktober 2006 hei og hå, idag må jeg få gjort masse. og har IKKE vært flink med snopet, så nå må jeg ta meg sammen og konsentrere om sunne og fine vaner igjen... så begynner med å dra å trene først treningssenter så dans idag, trening hjelper alltid på dårlige matvaner. kjenner jeg er litt lat om dagen, må liksom ta meg litt i nakken for å være flink. men fikk skrevet litt søknader i går da, og tok det veldig skikkelig og skrev veldig bra. ikke noe sånn masselaging av søknader, virkelig gjennomtenkt og veldig rettet mot den spesifikke jobben. VIL HA JOBB.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. oktober 2006 #3014 Del Skrevet 10. oktober 2006 Innom og og - har hatt vannvittig masse å gjøre - og er i tillegg uten maskin hjemme - så da blir det sporadisk. (og masse oppdatering å lese gjennom når jeg endelig kommer meg inn) Har også problemer med armen igjen - så nå blir det noen dager med minimalt med maskintid - så da føler jeg meg nesten helt utenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3015 Del Skrevet 10. oktober 2006 heia. har skjønt at det er mye å gjøre, og det med armen er ille synes jeg! at du er igang med den igjen er IKKE bra billa!. har ikke skjedd så mye spennende her inne i det siste, så det er greit. skjer det noe stort, så får du vite det selv om du ikke er innom her vettu, så ikke tenk på at du er uttafor sånn sett. skal nok sørge for å oppdatere deg jeg, når det er noe å oppdatere om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. oktober 2006 #3016 Del Skrevet 10. oktober 2006 - gleder meg til oppdatering jeg .. og krysser fingrene og alt annet for at det ikke er så lenge til... - og da tar jeg ettermiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3017 Del Skrevet 11. oktober 2006 jada jada jada, så var det onsdag igjen. jeg har påtatt meg å fikse en cape til danseinstruktøren min... og det var da voldsomt til mye mer tidkrevende en jeg hadde tenkt meg.. meter på meter som skal legges opp og fikses, i skinnende blankt materiale som sklir i alle retninger. men, jobbe intenst med det etter frokost, så håper jeg jeg blir ferdig så jeg kan fikse ferdig skjørt til i morgen også. og om jeg er flink, så har jeg tid til å skrive en søknad som jeg gjerne vil skrive, men den KAN vente til i morgen og. så, nå frokost, så jobb. håper armen er bedre billa, og at du får slappet litt av i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. oktober 2006 #3018 Del Skrevet 11. oktober 2006 gjør så godt jeg kan - holder meg unna pcer så mye som mulig - og gjør ellers minimalt (prøver meg litt akkurat nå på den som er full av skrivefeil .. men ellers er jeg helt uoppdatert ) Tar ting mye med ro .. og det virker som om sprøyten denne gangen har hjulpet .. spesielt fordi jeg har vært veldig flink.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3019 Del Skrevet 12. oktober 2006 isj... trøtt. klarte til og med å forsove meg.. men, får bare kaste meg rundt å sy ferdig skjørt så jeg får med meg til aku idag, så får søknader skrives etterpå og trening taes i morgen. men, blir sånn stivt trøtt av å sove lenger en jeg skal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3020 Del Skrevet 12. oktober 2006 arg.... idag er sint-dag altså, virkelig!! går å venter på mensen, kan den ikke bare komme da for f***!! fikk mail fra ett av byråene som jeg har trodd var ok, de hadde GLEMT å si ifra at den siste av jobbene jeg har vært på intervju direkte hos kunden, hadde valgt en annen.... (jeg har flere andre interessante søknader og presentasjoner på gang, så sånn når jeg ikke bare er sint, så er jeg egentlig ikke bekymret, jeg ville egentlig ikke ha den jobben jeg ikke fikk beskjed om at jeg ikke fikk, så det er egentlig greit... ) sydde feil TRE j*vla ganger og forundrer meg ikke det spøtt om det nå er for smalt nederst... det skulle jo bare mangle mener jeg. *banner som et uvær* jævla jævla jævla dritt! jeg vil ha mensen, jeg vil ha jobb, jeg vil ha en haug med fiiiine dager! vil ikke ha noe dritt nå, vil bare at ting går litt smooth bare bittelitt? *banner enda mer som ett uvær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå