Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

dævven.. om jeg hadde klart det, så hadde jeg kommet langt på vei både i forhold til jobb, mannfolk og meg selv generellt...  :ler:

må jobbe med å slippe kontrollen, slutte å prøve å kontrollere alt og alle...

Bra plan, men frustrerende i gjennomføringsfasen. :ler:

Er littegrann kontrollfreak sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra plan, men frustrerende i gjennomføringsfasen.  :ler:

Er littegrann kontrollfreak sjøl.

tror nok det er en super plan, som vil bringe masse frustrasjon ja.. :ler:

littegrann er superunderdrivelse her i gården, er en vanvittig kontrollfreak og får panikk når jeg ikke har kontroll på stort sett det meste... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psssst, nå har du ikke helt kontroll på plassering av boka di.

Der var det jammen side 2 igjen. *skubber*

Nei, det kan være litt ugreit når tilværelsen blir uoversiktlig, men må innrømme at jeg synes det er greit med enkelte små overraskelser da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psssst, nå har du ikke helt kontroll på plassering av boka di.

Der var det jammen side 2 igjen. *skubber*

Nei, det kan være litt ugreit når tilværelsen blir uoversiktlig, men må innrømme at jeg synes det er greit med enkelte små overraskelser da.

hihi.. er ikke fullt like opptatt av at boka mi skal ligge p[ side en da..

og hjelp... plutselig har noen av bokstavene mine sluttet [ virke p[ tastaturet..

skj;nner du eller?

hjelpes, sp;rsm[lstegn har byttet plass med punktum, ;er har blitt tegn, [er er blitt tegn, samme med '..

hj''''lp!! hjelp ;nskes.

h[per noen vet....

men orker ikke finne ut av det n[.

er superdupertett i nesa og hodet, s[ se film og slappe av n[.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Var jeg "pushy"? Nuvel, god film og god slapp-av. Hva angår elleville tegn på tastaturet så har du kanskje byttet språk sånn i forbifarta? Har du en sånn liten boks nede til verktøylinja som det pleier stå "No" på? Hvis den er endret til "Eng" eller noe så prøv en liten klikk på den.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey... der var åene mine og æene mine ja..

tusen takk, skjønte det sikkert var enkelt, men at det var så enkelt var jaggu lett.

og neida, du var ikke pushy, bare meg som er litt uttafor. ;)

jeg er pottetett og lettere trang i pappen idag, litt vondt når jeg ikke tar smertestillende hele tiden OG mensen, så er litt vanskelig i humøret om dagen. :ler:

tusen takk for hjelp med forsvunne bokstaver. :ler:

skal se videre på film, kose deg videre med søndagskvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Vi er to som er forkjølet .. felles skjebne osv. kanskje?? (Nå snørrer ikke jeg - bare hoster og er febril - så det kan virke som vi har delt likelig).

Har hatt en deilig helg - koselig - sosial - skravlet masse :) og fått sett et par severdige filmer. Burde sikkert gjort noe fornuftig ute hjemme... men det går ingen steder....

I natt har jeg forresten hatt en skrekkelig slitsom natt .. har nemlig svømt til Drammen :overrasket:

.. og det verste er at jeg ikke husker hvorfor jeg i det helet att skulle/måtte - men det var helt logisk :ler: (Og jeg som ikke liker å bade annet enn i syden da hihi) Og når jeg kom frem - skulle jeg hvile ut .. men hver gang jeg var ute av sengen min - var det en som tok den (va'kke det dårlig gjort når jeg var så sliten??)

.. men men .. nå er det mailoppydding osv. - alltid kjedelig mandag for det er alltid noe som kommer seg forbi filtrene mine - så det er nok søppel mandag morgen.

Ha en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, delt likt på det, sånn er riktig. det hadde jo vært ille om begge to eller en av oss fikk alt liksom? :ler:

jeg er sår i halsen, men hoster lite, nesa og bihuler er derimot potte tette idag og, så jeg tar en hviledag idag og. har sagt nei til vanlig møtevirksomhet idag, og kommer til å prøve å få flyttet evt intervjuer som dukker opp, til i morgen, om det kommer noen.

må ut å handle litt nødvendigheter, men ellers skal jeg bare slappe av hjemme med pledd, kakao, nypeekstrakt og skjerf. sov til ni faktisk, våknet før, men fant ut at det skal være lurt å sove mye når man er syk, har jeg hørt.... så det kan hende jeg skal sove litt mer utover dagen.

også søke litt jobber, for det kan jeg gjøre selv om jeg sitter her innpakket og sylta. :ler:

god bedring billa, og ha en grei dag på jobb med mailer og alt.

og jo, absolutt råttent å stikke av med senga di mens du er ute og svømmer!! spesiellt når du er sjuk og alt liksom. :forvirret:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert::frustrert:

jeg vil være friiiiiiiiiiiiiiiisk!!

*river seg frustrert i håret*

gud, først magen i nesten en uke, så vondt i kroppen, så TRE dager hvor jeg trodde jeg var frisk, så er jeg plutselig pottetett i nese, bihuler og alt... halsen skraper og er rød og tårene spretter sammen med nys og tjo og hei...

farsken altså..

og jeg prøver liksom å skrive cv på engelsk.. (noe som jeg synes er dritvanskelig....gud så dårlig jeg er i engelsk!!)

og det er vanskelig nok, om jeg ikke skal være helt tett og bomullsfjern i hodet i tillegg....

jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre jeg, holder en knapp på hjelp fra søs, men hun er og syk og har vært bortreist, så har jo full forståelse om hun ikke orker...

men jeg kan ikke levere cv slik jeg har den nå, så da får jeg heller beklage og trekke meg i forhold til stillingen...

er virkelig elendig i engelsk skriftlig skjønner jeg jo, ihvertfall fag-engelsk... fytte æsj.

og får ikke til å puste uten å ha munnen åpen, også tørker halsen, også ....

nei, :frustrert::frustrert:

må da bli bra snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Jeg har stemme - jeg har stemme :erter:

... men her er det så mye mas - og så mye å gjøre - og ingen og skravle med så det hjelper egentlig ikke - her jeg sitter og hoster for meg selv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, etter å ha fått super hjelp fra søstern, og funnet ut at jeg sliter litt med fag-engelsk skriftlig.... men dog ikke så ille som jeg vel kanskje følte meg, så ringte jeg idag etter saksbehandler på vikarbyrået.....

og fant plutselig ut at, HEI... HVOR BLE DET AV STEMMEN MIN???

jeg fikk presset ut ett "hei, jeg prøver å få tak i xxxxxx" tre ganger, hvor jeg hørte at de måtte anstrenge seg og tenke seg om en gang før de svarte.... :ler:

til slutt fikk jeg heldigvis spurt om mailadressen hennes, så jeg har sendt mail istedenfor, fått sendt engelsk cv og forklart at jeg ikke er riktig i stand til intervjuer idag heller, da stemmen er rimelig lite presentabel....

fremdeles tett i nesa, men virker litt mindre tett øverst i topplokket.... tror jeg... :sjenert::ler: og det er jo rett vei...

går det nedover til halsen, så kan jeg døyve det med smertestillende.. nesespray fungerer så dårlig på meg, det løsner opp lite bortsett fra huden inni nesa mi, som blir konstant sår og faktisk nesten blødende...

så når tetthet blirborte og stemmen kommer tilbake, så skal jeg være rimelig fornøyd her altså..

men idag blir det da altså vaskeklærdag + ikke noe mer...

skal være tilgjengelig, men dropper dansing idag.... selv om jeg har kjempelyst, så har jeg vel innsett at jeg pent må ta det med ro.....

satser på at alt er myyye bedre i morgen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: god bedring.

Morsomt å hjelpe da - kan jo ikke la deg sende en CV der det står at du er salesman ;)

*fniser* ikke kom her og opplys alle andre om mine teite skrivefeil da din mobber... :ler:

skylder på tett hode jeg...

det er forøvrig litt mindre tett idag, selv om det så har flyttet seg til stemmen istedenfor... :overrasket: igår når vi pratet sammen på telefonen, hørtes jeg jo skikkelig fresh ut i forhold til idag.... skvik er stort sett det som kommer ut idag, så må stå oppreist når jeg først skal prate... :ler:

da klarer jeg å presse opp lyd fra magen.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - jeg tok bare den snille varianten da.... Kunne vært verre.

Jeg stod forøvrig som 23-åring på messe og fortalte en engelsk leverandør at jeg var "sailor" (selger) :ler::ler::ler:

I will never forget it, men han ble veldig sjarmert da.... Det var nemlig en shipping-messe :ler::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pfft... i går sa du det ikke var så ille.. løy da da? *furter litt* :ler:

men jeg visste ikke at du hadde jobbet som sailor nei.. *fniser* det var nytt. :ler:

det går litt fort iblant, også hører man eller ser man jo at det blir feil, det bare kommer likevel liksom... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke ille i det hele tatt - det var veldig bra. Tenkte mer på kontrollrutinene du hadde innført på kollegene dine og sånne litt morsomme detaljer. Men det skulle vi vel ikke snakke om her?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: joda, men det var faktisk ganske sterk kontroll jeg hadde på dem... selgerne ble regelrett holdt etter øra av meg, og det var pinlig nøyaktig kontroll fra min side og holdt de ikke reglene, så ble det møte med unøyktig selger, meg og selgers sjef, og jeg var den strengeste i rommet der.... :ler:

hihi...

men likevel ser jeg jo at det så litt drøyt ut ja..

jeg fjernet noen av oppgavene også, som du nevnte på, trenger ikke ha med alt, så fjernet noen som var veldig interne og ikke sier så mye for en opdragsgiver som ikke kjenner til systemene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... absolutt litt bedre, ikke fullt så tett, selv om tettheten fremdeles er fremtredende...

har litt mer stemme, litt nedi halsen en plass.. *flirer*

ringte for å høre om jeg kunne flytte ett intervju med byrå (ikke direkte mot kunde altså), og sentralbord dama skjønte godt hvorfor, for selv om jeg har litt mer stemme, så er det visst ikke mye der enda nei....

klarer å skvise frem det jeg trenger, og det gjør merkelig nok ikke vondt, det bare er ikke særlig til stemme der...

og den lille stemmen som kommer, høres helt rar ut.. det er ikke min stemme i det hele tatt, jeg kjenner ikke meg selv igjen jeg når jeg snakker.... :ler:

men, skal ut litt idag, skal ned til behandling ihvertfall... selv om jeg faktisk, sjokkerende nok, skal kutte enda en dansing..... :overrasket:

selv om idag er viktigste dansedag, så må jeg bli frisk nå, har flere jobbmuligheter hengende i lufta, og trenger seriøst å kunne dra på intervju hos selve kunden så fort jeg får beskjed om at det er klart for det.

det får være første pri akkurat nå.

tror forresten det er sunt å komme seg ut litt idag, selv om jeg kuttet byrå-intervju.. ut og luft er bra, prate er kanskje noe jeg skal prøve å spare litt på...

ser for meg at å sitte å prate i en time eller mer kunne vært alt annet en medisin ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt forkjølet jeg .. og hoster som en hel lungeavdeling - men er ikke så veldig syk i kroppen (hadde jeg røyket ville alle sagt det var røykhoste - for den høres sånn ut). Jeg er heldigvis ikke så støl i magen som jeg ofte blir .. så da får jeg vel bare hoste (smitter jo ingen her jeg sitter alene på kontoret - og det er jo greit).

Vi får ha god bedring :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...