Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

ah.. lett pms..

kjedelig dag

søking på jobber, bare showtrening p dansinga... greit nok, men litt kjedelig med bare det.... ihvertfall idag, med lett pms... :ler:

ikkeno besøk idag, vet ikke om jeg får skravla men engang.. :sur:

eneste positive idag er akupunkturen, det blir bra idag tror jeg, trenger det idag. :ler:

men egentlig godt humør, på en kjedelig måte.. :ler: litt likegyldig, lat, pytt..

tror jeg skal kjøpe meg en sjokolade idag... helt utenom sjokoladedag, men pytt... har gått ned enda mer, og trener mye, spiser sunt og fint ellers, og har lyst på. og pytt, hvorfor ikke, jeg spiser uansett mye mindre godteri en jeg gjorde før. :sjarmor:

er litt slapp på det meste idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk, ja noen dager er bare sånn.

men det er egentlig greit, de er bedre en triste og sære dager, kan ihvertfall flire av kjedeligheten på sånne dager som idag.

kjede meg og le litt av det.

tror jeg skal hoppe i dusjen og komme meg ut og kjøpe meg en sjokolade allerede nå jeg faktisk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager trenger man litt "pleie" Kos deg med sjokoladen du (har du forresten prøvd den nye Smash-sjokoladen ...den er god den :sikle:)

Jeg hadde "sove lenge" dag i dag jeg .. bestemte meg for at jeg skulle slumre meg gjennom minst to nyhetssendinger på frokost TV :) - veldig greit - og likevel kom jeg først på kontoret (tror jeg) - men jeg har 4-5 timer å gå på denne uken allerede - så det var med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, skal ut å handle litt ellers også nå, så det blir nok sjokolade og ja. smash-sjokolade har jeg ikke smakt, hva er det i den da? (grønn på smash)

veldig greit å kunne ta ting litt med ro da, når man har en pokkers fast jobb å gå til... *banner litt*

*fniser litt i tillegg*

skal muligens på intervju i morgen igjen, så jeg skal vel ikke klage for mye..

har kommet på fler intervjuer og blitt oppfattet som interessant av flere en mange andre jeg hører om, så det går nok etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smash - himelsk godt - salt søtt og sprøtt.

Flott at du kommer inn til intervjuer - det viser jo at du er aktuell for flere jobber - så da ordner det seg nok snart. Lykke til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smash - himelsk godt - salt søtt og sprøtt.

Flott at du kommer inn til intervjuer - det viser jo at du er aktuell for flere jobber - så da ordner det seg nok snart.  Lykke til i morgen.

hmm.. er litt skeptisk til den sjokoladen, er ikke glad i smash i seg selv ihvertfall.... ikke at det er vondt, det er bare ikke helt meg... *flirer*

og jepp, jeg skal nå garantert på intervju i morgen.

jobben er forøvrig bare ett prosjekt, så det er fra nå og frem til midten av januar, men det kan jo hende det er muligheter videre innenfor arbeidsplassen, det er en stor arbeidsplass hvor det skjer mye for tiden virker det som.

de har lønn (via vikarbyrå) som er tilsvarende min minstelønn, så det er greit nok i starten ihvertfall. og uansett bedre en arbeidsledighetstrygd el rehabiliteringspenger..

tror muligens selve jobben er litt rutine, mye tall, muligens litt lønn, men det er greit, ihvertfall siden det i utgangspunktet er ett prosjekt.

så jeg kan jo da enten jobbe for å få meg fast jobb etterpå, muligens med litt andre arbeidsoppgaver om det blir kjedelig, eller jeg kan ha full jobb og samtidig være på søke etter andre jobber som jeg kan starte i etter midten av januar.

nå er det jo ikke sikkert jeg får jobben da, men de var interessert med en gang de fikk presentasjonen min ihvertfall, så det lover jo bra

og det er ikke for langt unna her heller, så det er helt grei reisevei også.

blir veldig interessant, spesiellt å høre mer om jobben, for jeg vet vel ikke egentlig om jeg fikk veldig med meg hva arbeidsoppgavene kom til å bli.. hva prosjektet dreide seg om, joda, såder, men ikke mine evt arbeidsoppgaver.

gleder meg uansett, så i morgen tidlig/formiddag blir det intervju med firmaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blærk....

premenstruell jeg? kan du tru noe sånt?

smånervøs for intervju, selv om jeg ikke vet en døyt om jobben, så jeg vet ikke egentlig om den er interessant for meg engang, men må jo nesten regne med at det er innen mitt felt siden de har sett min presentasjone og funnet meg interessant.

nervøs for helga med TO show på samme kvelden nå plutselig, irritert over ikke å ha lappen, irritert over ikke å ha innsett at selv om showene bare tar 6 min hver, så kommer hele lørdagskvelden til å gå med til dette, ergo ikke sjanser for å være sosial på lørdagskveld.

nervøs for følelser, mannfolk, redd for å ikke være interessant nok, redd for å like noen som kanskje ikke egentlig er spesiellt interessert.... redd for å skusle det bort dersom det faktisk er en interesse der... hva gjør man? viser man interesse eller er det mas? viser man ikke interesse, så risikerer man jo at den andre var interessert men ikke så noen interesse tilbake og dermed trekker seg unna...

HVORFOR SKAL ALT VÆRRA SÅ FORDØMRADE VANSKELIG EN GANG I MÅNEDEN???? :frustrert:

(det er inderlig godt det stort sett er så ille bare en gang i mnd ihvertfall..) :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tenk om det hadde vært så ille hele tiden du :ler:

Ønsker deg lykke til både med jobbsøking/dansing/mannfolk og alt annet.

På en måte er det greit å holde seg unna noen av problemene :sjenert: - men er det ikke det ene så er det det andre..

Det blir vel som med laster .. hvor lastenes sum er konstant ..

Er forkjøla jeg - vondt i hodet - hoster og synes litt synd på meg selv - og så er hjemmepcen min på rekreasjon - så jeg kan ikke få jobbet hjemmefra - og jeg hadde diverse jeg måtte gjøre osv. :frustrert:

(Er du sikker på at vi ikke kan få sett på deg i helgen da... - kunne vært morsomt å dratt på utflukt ... har bil vet'u ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tenk om det hadde vært så ille hele tiden du :ler:

Ønsker deg lykke til både med jobbsøking/dansing/mannfolk og alt annet. 

På en måte er det greit å holde seg unna noen av problemene :sjenert: - men er det ikke det ene så er det det andre..

Det blir vel som med laster .. hvor lastenes sum er konstant ..

Er forkjøla jeg - vondt i hodet - hoster og synes litt synd på meg selv - og så er hjemmepcen min på rekreasjon - så jeg kan ikke få jobbet hjemmefra - og jeg hadde diverse jeg måtte gjøre osv. :frustrert:

(Er du sikker på at vi ikke kan få sett på deg i helgen da... - kunne vært morsomt å dratt på utflukt ... har bil vet'u ;) )

uff, hadde det vært sånn hele tia så hadde jeg krepert..

er nå ferdig med intervju.. og blææh... sier jeg bare. :sur::grine:

alle de fornuftige tingene teller for at jeg skal ta den (får den om jeg vil ha den), alle de mer følelsesrettede sidene teller for at jeg skal si nei og søke videre..

positivt:

- jobb allerede mandag

- timelønn tilsvarene mitt minimumskrav

- lett reisevei

- arbeidstid 08:00-15:45

- hyggelige kollegaer, virket det som

- hyggelige kontorer

- rolig arbeidsplass, så det ut som.

- jobb jeg fint fikser (overkvalifisert)

negativt:

- kun kjedelige arbeidsoppgaver

- kun tall, tall, tall, tall

- ingen variasjon el mulighet til å endre oppgaver etterhvert

- ingen mulighet til fast ansettelse etterpå

- ikke full dag siden det er ett kvarter mindre hver dag, noe som gir under den årslønna jeg har bedt om

- kjeeedelig stilling... uten utviklingsmuligheter.

men igjen, det er jo ikke sikkert jeg får noe mer spennende

det er ikke sikkert jeg får noe med en gang om jeg ikke tar denne

alle de fornuftige sidene i meg sier at jeg bør takke ja

lysten sier at jeg bør sitte med is i magen og søke videre, satse på å få meg en jobb jeg ser litt mer fremtid i, litt mer spennende oppgaver eller ihvertfall interessante oppgaver i.

jobber hardt for at ikke samvittigheten skal fortelle meg at "jeg kan jo ikke si nei, tenk på dem, tenk på vikarbyrået.. man sier ikke nei når man får ett helt ok tilbud!"

men, det er mitt liv det dreier seg om, det er kun meg som tenker på meg her. Jeg må gjøre det som er rett for meg, ikke det som nødvendigvis er rett for alle andre at jeg gjør.

er redd for å ta den bare fordi jeg kan, er redd for å ikke ta den å sitte igjen med ikkeno i lange tider..

og ikke hørt noe i hele går eller idag fra mannfolk, det HJELPER akkurat nå..

jeg er premenstruell som fa*n og har mest lyst å sette meg ned å begynne å grine over at ikke alt bare kan være enkelt og greit. løse seg for meg, nå.

(det er dessverre ikke noen mulighet for dere å se på, det er ett privat arrangement for ett firma, ikke på ett utested eller noe, men ett leid lokale firmaet har leid for å ha firmafest, så det kommer ingen andre en de som jobber i firmaet. sorry. sier helt klart ifra om det dukker opp andre show hvor det er mulig for andre å se. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det var privat .. men tenkte at det var jo lov å prøve.

Hvis du tar den jobben - er det da utelukket at du kan fortsette å søke etter noe annet da? Det er jo ikke sikkert at de som evt. har drømmejobben venter at du skal begynne umiddelbart - de aller fleste har jo oppsigelsestid osv.

Det er kanskje en grei måte å komm ei gang på - og om det er tidsbegrenset - så er det jo greit å søke seg videre etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart det er lov å prøve seg. ;)

takket nei til jobben jeg, det hadde ikke vært mulighet for å slutte før oppdraget var ferdig, og det var regnet ferdig i midten av januar.

jeg har endel søknader ute nå, som jeg finner veldig interessante, og de har oppstart alt fra nå eller de seneste har oppstart i starten av januar med noe opplæring evt i desember...

vil heller ha litt is imagen og se om jeg finner noe som matcher litt mer, og det gikk faktisk helt smertefritt å si ifra til vikarbyrået, de var på med en annen jobb med en gang, så de måtte bare sjekke litt rundt lønn og slikt samt presentere meg videre.

så det virker som det er mye action her til tross for at jeg sa nei til ett greit tilbud.

krysser fingra for at det var rett avgjørelse jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredag, og jeg er fremdeles premenstruell...

kanke bare den dumme mensen se til å komme da? så blir jeg ferdig med skiten for denne gang liksom?

men, skal dra å trene nå om ikke så lenge, få trent ut litt frustrasjon, det er alltid deilig.

i morgen går hele kvelde med på de dumme showa.... er litt usikker på om jeg angrer på om jeg meldte meg på eller om det også bare er hormoner som krangler...

nå krangler jo de hormonene på det meste annet disse dager, helt håpløst, så det kan vel godt være...

men men, trene trene trene, det er alltid godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååååhhhh.....

gud som jeg hater følelser, redsler, savn....

var ikke alt mye bedre før? når jeg totalt fortrengte alt som het savn? alt jeg savnet puttet jeg i en boks og lukket lokket, ikke noe vits i å sørge over noe man ikke kan få, det var bortkastet tid.... akkurat der og da, var det så mye enklere..

jeg hater å gråte, selv om jeg vet jeg har godt av det, jeg hater å være redd, tørre å risikere litt, selv om jeg vet jeg må

hat dag, idag er den store hatdagen!

og jævla hormoner... KAN IKKE BARE MENSEN KOMMMMMMMMMME!! for h*lvete... :frustrert: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: sant.

takk for at du trekker meg frem i lyset.

sitter her, pottetett i nesa, øya renner når jeg blunker litt ekstra... men herremin, jeg er fornøyd jeg altså..

jeg har fått mensen :hoppe: så nå roer vel hormonene seg går jeg utifra

og denne rundens show er unnagjort.

det første showet ble den værste hendelsen ever!! :legrine:

men det var ett litt tatt på sparket show, ikke innleid, bare overaskelse for familie til en av danserne.... altfor liten plass, danset PÅ hverandre, slo til hverandre når vi brukte armer og datt ut alle sammen fordi vi plutselig ikke hadde nubbesjans til å ha de plasseringene vi skulle pga manglende plass... :legrine:

herregud så jævlig det var... :legrine:

så kom vil til det stedet vi skulle ha det skikkelige showet, alle var litt nervøse etter forrige show, men ble heldigvis beroliget godt når vi så at vi her hadde godt med plass og gulvet var bra.

og det gikk veldig mye bedre, vi måtte inn å danse ett par danser på oppfordring også, altså ikke showdansinga, men noen vanlige danser, for de ville ha mer.

så vi ble en liten halvtime og danset litt innimellom.

koselig, og deilig å være ferdig. :ler:

så, nå håper jeg å få jobb og mannfolk litt mer under kontroll... :sjarmor::ler: så blir jo alt bare strålende...

men uansett, blir nok bra nå tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid godt å få stappa hormonene på plass når de har vært i fri flukt noen dager. Er dessuten helt enig med deg. Jeg vil også ha jobb og mannfolk under kontroll :sur: . Det første skal jeg nok fikse etterhvert, men pkt. 2 er temmelig ukontrollerbart. Tror du ligger bedre an der ;) :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nææ... vet vel ikke om jeg skal påstå å ligge bedre an der..

føler det er rimelig ukontrollerbart for min del også der..

så er det bare det å klare å akseptere at det ikke er alt jeg kan kontrollere da.. det er skummelt det.

la ting være helt opp til andre, prøve å ikke presse frem ting, prøve å ikke forsøke å styre andre og styre hendelser.

bare la ting skje som det skjer...

dævven.. om jeg hadde klart det, så hadde jeg kommet langt på vei både i forhold til jobb, mannfolk og meg selv generellt... :ler:

må jobbe med å slippe kontrollen, slutte å prøve å kontrollere alt og alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...