Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Jeg tror vel heller egentlig ikke på det at andre har bedre kokosboller.. og nå har jeg også glemt hva stedet het - fortrengning :klø: :ler:

(men husker vel hvor det ligger). Det er jo verd å prøve ;) .. vi bruker alle gode unnskyldninger vi :ler:

Jeg er ikke klar for vinter ennå .. men når den først kommer vil jeg ha sol, "passe med nysnø" og -5 .. uten vind :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nemlig, det er sånn vinter vi vil ha NÅR vintern kan komme, og det er ikke enda.

vi må ha masse med sensommer først, så høst, SÅ vinter. :sjarmor:

og joda, vi må jo selvsagt prøve.

og dersom vi ikke er enige, så må vi såklart innom VÅRT sted etterpå og kjøpe verdens beste kokosboller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neinei.. ikke tro på ham, mannfolk har ikke rette smakssansen når det kommer til søtt.

de er dyktige på mat, ikke på søtt. :sjarmor:

men såklart må det prøves, bare for å bevise at vi har rett. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja, da var det morgen igjen...

en litt sånn teit morgen idag.

blei skikkelig dårlig i går, angst-dårlig.

er litt uggen i magen om dagen, og freaka helt ut pga det i går. sleit først med vanlig trening, så kom jeg meg igjennom dagen, men holdt på å droppe dansinga hadde det ikke vært for at vi skulle ha tre timer intensiv showtrening pga kort tid igjen til show..... så hadde jeg blitt hjemme.

så jeg kom meg ut, ikke behagelig, men kom meg ut.

ble værre og værre etterhvert som jeg var der, etterhvert full panikk, inn på do, puste.

ringte eks for å høre om han kunne hente meg når jeg var ferdig, tanken på bussen holdt på å ta kverken på det lille jeg hadde igjen av mot til å bli.

han hadde dessverre tatt seg ett par øl til maten, noe han aldri pleier i ukedagene, så han var jo bare SÅÅÅ lei seg.

jeg begynte å grine... (jada, JEG begynte faktisk å grine, på do da selvsagt, man viser jo ikke sånt.. :roll: )

men kom meg på ett vis igjennom resten av treninga, resignerte vel litt.

så, akkurat når jeg var på vei til å skjelve meg til bussholdeplassen, kom en av de som hadde vært å sett på, som har bedt om showet, og spurte om han skulle kjøre meg hjem! :overrasket::klem:

jeg sa at det var vel litt omvei, jeg bor jo helt i byen.... men det gikk helt greit, han hadde fått ny bil i helga han, så han syntes det var festlig å få kjørt litt.

phju.. så da ble jeg faktisk kjørt hjem. DET var deilig akkurat i går det.

men er litt æsjen idag og, magen er litt smådum, jeg er litt anspent, og jeg er vel litt oppmerksom på at det er pga evt togtur og fullt familieselskap med overnatting i morgen.... gruer meg til reisa, kvier meg til overnattinga, men må bare, så da får jeg klare det da.

hadde jeg i utgangspunktet hatt lyst, så hadde det kanskje vært enklere... men sånne sammenkomster med familien er noe av det jeg synes er vanskelig. ikke fordet, jeg er veldig glad i de aller fleste som skal dit, og har ikke noe problem med å være sammen med noen av dem... men det er noe med settingen, evt togtur i to timer dit, overnatting på sted jeg ikke er "kjent" etc etc.

har grudd meg hele uka jeg... og har kranglete mage i utgangspunktet, det hjelper jo liksom IKKE.

men men, idag er det intervju med vikarbyrå og evt møte pappa og dama, også må jeg se om jeg får kjøpt meg noen intervju/jobbsko... har nå pen dressbukse og pene topper, kan ikke løpe rundt i sneakers heller, og det er jo stort sett det jeg har brukt de siste fire-fem åra... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper jeg og, og takk.

heldigvis bare intervju på proffice, ikke mot en direkte jobb, bare sånn bli-kjent-intervju med vikarbyrået.

hadde ikke vært i særlig form til mer tror jeg... om de ikke ringer fra adecco og vil ha meg på intervju med kpmg, det hadde jeg klart tror jeg.

men det er vel bare drøm. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag blir jeg bare hjemme...

har avlyst 80 årsfeiring... det var ikke planen, men jeg har vært fysisk dårlig i magen hele uka, siden lørdag, og det ble veldig akutt i går, med smerter og avhengig av do i nærmeste nærhet.

må bli frisk, og blir jeg ikke bra over helga, må jeg høre med legen om det er noe som kan være gæærnt.

føler meg kanskje ikke like akutt idag, men det kan jo også ha noe med at jeg ikke har spist noe siden klokka halv tre i går.. omtrent, fikk ned en liten posjon risnudler, thats it... og beholdt det ikke lenge.

skal kjøpe kjeks og fiskeboller idag, skal driste meg til å kjøpe noen poteter til fiskebollene har jeg planer om, se om ikke det kan være ok.

men er sliten i kroppen, vondt i hodet og nakken og stikker i magen, så egentlig synes jeg ganske synd på meg selv.

godt jeg har datan, ellers hadde jeg blitt superfrustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: stakkar - ikke mye bra med sånn mage. Og trist å måtte avlyse feiring.

Men er du sikker på at du skal vente til over helgen med å ta kontakt med legen da?

Kan forresten anbefale saltsenger .. deter ofte greit å beholde - og så er det litt salt i tillegg og det trenger kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, tror jeg gir meg selv helga og ser, ihvertfall idag, så ser jeg an.

beholder jeg ikke noe særlig næring idag heller, så får jeg vurdere å ta en tur på legevakta i morgen eller søndag...

lørdag sist helg var likedan, men så har jeg beholdt næring resten av uka, selv om jeg har hatt ubehag, brennende mage og ikke vært god i magen, så igår igjen ble det ille, og etter det har jeg ikke beholdt noe i tillegg til frossen, vondt i hodet og nakken og stikkende smerter i magen med jevne mellomrom.

men vet det går mye forkjølelser om dagen, noen får det på stemmebånd, andre på magen, noen på begge, så foreløpig regner jeg med at jeg bare har fått en smitte av det som går nå.

saltstenger kan også være greit ja, så da handler jeg mariekjeks, saltstenger og fiskeboller med poteter.

jummi... :forvirret::ler:

men fremdeles faktisk godt å kjenne forskjellen, til forandring.

jeg kjenner at det er fysisk og har klart å ikke få panikk pga det, bortsett fra dansinga på torsdag og bittelitt i går når jeg var på intervjuet og ble virkelig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen.

mandag.

jeg har ligget hele helga med den dumme magegreia som mange ser ut til å ha om dagen.... spist fiskeboller og poteter uten noe til, tørre riskjeks uten noe på, tørr havrekjeks og saltstenger.. jippi for en helg. :ler:

men har hatt helt andre festligheter da, har flørtet en hel masse, via internett og telefon selvsagt, da jeg ikke har vært utenfor hjemmets fire vegger for annet en å kjøpe mer tørrmat.. :ler:

skeiet ut i går da, siden det ikke ble noe sjokolade verken på fredag eller lørdag, så i går kjøpte jeg, og spiste, to kvikklunsj. jeg mener, noe sjokolade måtte jeg jo ha, og kvikklunsj er jo ihvertfall en del tørr kjeks, ikke sunt, men kanskje snillere mot magen en endel annen sjokolade?

det gikk ihvertfall helt fint. men så klarte jeg å spise både knekkebrød og ristet brød i går også da, så det ser ut til å være på vei over.

skal prøve meg på intervju med vikarbyrå igjen idag, se om jeg får tatt passbilder til nytt pass også er det angstring etterpå, det får holde i dag.

trene i morgen tror jeg, når jeg ser at idag går bra, med normal mat og normale gjøremål. tar det litt rolig.

er jo tross alt på rehabiliteringspenger jeg, så jeg kan tillate meg å ta det litt rolig om jeg ikke er frisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tum di dum.... *plystrer uskyldig men fornøyd*

og bortsett fra det så skal jeg på intervju på en stilling som høres interessant ut, det blir bra.

den er riktignok i Drammen da... (så jeg skal sende en sms eller ringe til visse som kanskje oppholder seg i drammen, det kan hende jeg har tid til kaffe etter intervjuet dersom andre som kanskje oppholder seg i drammen kunne ha tid til en kjapp kafetur....)

så jeg er litt spent på togtur og på hvor lang tid jeg bruker over brua og til Dragenes torg... håper det ikke er vanskelig å finne frem, det er kjempesjeldent jeg har vært i drammen, og har aldri gått fra toget til torget... så dette kan jo bli interessant.

i nye sko og greier, da de er de jeg har som er pene....

interessant.

igrunnen en meget interessant dag dette, og uansett så er jeg skummelt fornøyd. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skummelt fornøyd høres veldig bra ut. :sjarmor:

Æ'kke så langt fra toget over brua til Bragernes, tipper det tar under 10 minutter for spreke-aline, selv med nye sko. Om det ligger rett ved torget er det nok ikke vanskelig å finne. Jeg selv har hatt litt problem med å finne fram der i fylla, men det tror jeg har mer med fylla enn geografien å gjøre... :sjenert:

Lykke til i dag.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre, det ligger på torget det jeg skal til, så finner jeg torget, så finner jeg samtidig dit jeg skal .

kommer jeg rett på torget når jeg går over brua?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da .. :tommel: Lykke til.

Det er jo ikke langt over broa til torget - så selv med nye sko bør det være overkommelig (tom jeg synes det .. da kan det ikke være ille :ler:)

Har masse å gjøre om dagen - så jeg er ikke så mye innom .. men jeg følger med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...