anonyma Skrevet 23. august 2006 #2841 Del Skrevet 23. august 2006 Høres ut som en god plan. Reise på tur og heie på aline. Jeg er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. august 2006 Forfatter #2842 Del Skrevet 23. august 2006 nope, har sluttet å konkurrere i norge jeg, dyrt og lite konkurranse. håper jeg får til nederland da, i oktober, er det nært nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. august 2006 #2843 Del Skrevet 23. august 2006 Nært og nært .... Skal jeg til Nederland vil jeg ned når tulipanene blomstrer - og det er vel tvilsomt at de gjør det i oktober er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. august 2006 Forfatter #2844 Del Skrevet 23. august 2006 du er jaggu kravstor billa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. august 2006 #2845 Del Skrevet 23. august 2006 Kravstor jeg - synes da i det minste du kunne sørge for blomster - når det ikke er kjøreavstand ... Noe må da du ta hånd om også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. august 2006 Forfatter #2846 Del Skrevet 23. august 2006 hadde jeg kunnet fått blomster til å blomstre på oppfordring så hadde jeg helt klart gjort det for deg. men... nå har jeg vært kjempeflink altså! har sydd en hel topp snart, nesten ihvertfall.. må pynte sy litt og tråkle på ermer og litt åsnt... mer kan jeg ikke gjøre før den prøves en kjapp gang... også har jeg skrevet to søknader, og sendt dem da.... nå må jeg pyntesy litt før jeg kaster meg i dusjen før buss og dans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. august 2006 Forfatter #2847 Del Skrevet 24. august 2006 god morgen. en ganske aktiv en idag også, driver fremdeles å syr som en helt... MÅ ha ferdig til siste, og det er aller siste for ett skjørt og en topp, prøving idag.... håper jeg kan levere det i morgen, for jeg får jo ikke levert det ved siste prøving... men jeg har mer, jeg har en topp til å fullføre + ett skjørt til + diverse andre ting, som alt bør være ferdig til helga etter der igjen. nå er mye av det andre raskt gjort altså, og skjørtet går vel også rimelig raskt. men, altså, nok å gjøre. og søke litt jobber innimellom.... og prøve å få tak i legen igjen for sykemelding til søknad om dagpenger, som jeg burde levert for en uke siden men ikke har kunnet grunnet manglende sykemelding fra lege som har vært på feri ... men men, får rehabiliteringspenger den siste biten etter sykepenger... og, har funnet ut at jeg skal ta det med ro, altså, jeg skal være effektiv, men jeg skal ikke stresse med tingene.. det blir ikke fortere gjort eller bedre gjort, og jeg lever bare en gang og vil ikke bare stresse det bort. men, nå må jeg få gjort litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. august 2006 #2848 Del Skrevet 24. august 2006 Litt hektisk her i dag - nå er hverdagen igang for fullt - møter på kveldene - og div. forberedelser .. men men - med det været vi har så frister det jo ikke til ferie heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. august 2006 Forfatter #2849 Del Skrevet 24. august 2006 hihi... fikk akkurat opprigning fra adecco, de hadde en stilling som kunne være aktuell for meg, kundesenter for ett firma jeg kjenner til fra før, stort, sikkert. det ligger også like oppi gata her, så jeg kan gå til og fra jobb på si ti min sikkert. så jeg sa at jeg var veldig interessert, som jeg sa, det kom jo litt an på lønna, men ellers var jeg absolutt interessert. så da skulle hun presentere meg for kunden og komme tilbake med informasjon i morgen håpet hun. oppstart snarest... tenk om jeg plutselig bare har jobb liksom.. *fniser litt* så lett hadde jeg ihvertfall ikke turt håpe på at det kunne bli... men det er jo ikke sikkert da, og firmaet er ikke i seg selv veldig interessant, driver med forskjellig typer finans og sikkerhet, helt greit men ikke noe sånn überspennende. men, det var interessant og gøy. føler meg plutselig litt attraktiv på jobbmarkedet igjen om det går så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 24. august 2006 #2850 Del Skrevet 24. august 2006 Du er attraktiv som arbeidstaker, du er flink. Og nå kanskje du har litt flaks også? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. august 2006 #2851 Del Skrevet 24. august 2006 Så bra da. Uansett om det ikke er et "blivende" sted - så er det en god begynnelse. Og ikke minst må det kjennes godt at du er attraktiv som arbeidstaker - selv om du har vært borte litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. august 2006 Forfatter #2852 Del Skrevet 24. august 2006 takk. og ja, jeg hadde likt litt flaks nå, det hadde fungert fint for min del. hadde vært deilig om det ble så greit, så raskt, og ett sted som er så stabilt og i tillegg ligger rett oppi gata, noe som gjør det veldig greit. håper på positiv tilbakemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. august 2006 #2853 Del Skrevet 24. august 2006 Så spennende, håper du får den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. august 2006 #2854 Del Skrevet 24. august 2006 Her blir det mye heiing. Først heie på dansealine, og så heie på jobbealine . Billa, du er herved cheerleader. Tvi-tvi, aline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. august 2006 Forfatter #2855 Del Skrevet 24. august 2006 hmm... har hørt rykter nå idag om at de ikke er veldig flinke til å lønne arbeidstakerne sine da... usa-styrt firma, så de får lite å rutte med.. men men, får bare vente å se hva adecco kommer tilbake og sier. så tar jeg det derfra. det er ihvertfall håp, og det er jo koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. august 2006 #2856 Del Skrevet 24. august 2006 Her blir det mye heiing. Først heie på dansealine, og så heie på jobbealine . Billa, du er herved cheerleader. Tvi-tvi, aline. ← Gjør så godt jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. august 2006 Forfatter #2857 Del Skrevet 24. august 2006 dere er veldig søte da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. august 2006 Forfatter #2858 Del Skrevet 25. august 2006 god morgen,. har en helt fin dag, mye å gjøre, men stresser ikke (ikke enda ihvertfall.. *flirer*) så er bare kjapt innom, og kom plutselig på at det er jo fredag, må innom en annen tråd her og da jo. men, skal suse og trene snart, så opp og handle litt middag og evt en pen overdel til jobbintervjuer om jeg kommer over en som ikke koster all verdens, så hjem og sy sy sy sy ... (og neida, jeg stresser ikke, jeg bare syr masse istedenfor å gjøre masse annet, og det er helt greit, så ikke tenk på det. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. august 2006 #2859 Del Skrevet 25. august 2006 (og klart vi heier ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 25. august 2006 #2860 Del Skrevet 25. august 2006 god morgen,. har en helt fin dag, mye å gjøre, men stresser ikke (ikke enda ihvertfall.. *flirer*) så er bare kjapt innom, og kom plutselig på at det er jo fredag, må innom en annen tråd her og da jo. men, skal suse og trene snart, så opp og handle litt middag og evt en pen overdel til jobbintervjuer om jeg kommer over en som ikke koster all verdens, så hjem og sy sy sy sy ... (og neida, jeg stresser ikke, jeg bare syr masse istedenfor å gjøre masse annet, og det er helt greit, så ikke tenk på det. )← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå