aline Skrevet 8. august 2006 Forfatter #2741 Del Skrevet 8. august 2006 ny dag, pokkers melkebilen sto på utsiden i en halvtime og bråket.... men men, skulle jo opp likevel, liker bare ikke SÅ mye bråk på morgenen. deilig å sette igang igjen med angstringmøter igjen, det har ikke gitt meg akkurat DE svarene jeg først ville ha, men det er godt å få pratet om det og følt på det og tenkt igjennom ting sammen med andre som skjønner og i fora der man ikke trenger tenke på at det kan være slitsomt for andre at jeg sliter. idag er det dansing igjen, DET blir godt det. men før det blir det masse sying, idag skal jeg være kjempeflink har jeg bestemt meg for. få gjort masse, ihvertfall på den fronten. (burde ha vasket opp og sånt også, men det blir andreprioritet ihvertfall.) også må jeg titte igjennom jobber og ringe aetat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 8. august 2006 #2742 Del Skrevet 8. august 2006 Ørner meg her og ørner meg der..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. august 2006 Forfatter #2743 Del Skrevet 8. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. august 2006 #2744 Del Skrevet 8. august 2006 Du har melkebil - jeg har storm .. og med full gjennomtrekk - smalt det som var av dører etterhvert - og jeg hoppet vel omtrent en halvmeter eller noe sånt i sengen hver gang .. det begynte sånn ved femtiden .. da var det ikke lett å sove videre - men det var deilig å ligge å kjenne at det var litt kjølig - så lenge det varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. august 2006 Forfatter #2745 Del Skrevet 8. august 2006 ja, det med kjølig er deilig, det er foreløpig bare 24 grader inne og 18 grader ute, go vind, super deilig. selv om jeg begynner å bli litt tett i nesa... og det passer dårlig nå på alle mulige måter. men pytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. august 2006 Forfatter #2746 Del Skrevet 9. august 2006 god morgen. spratt opp halv åtte, idag bare MÅ jeg få sydd masse... igår ble det ingenting, men av fornuftige grunner da. fikk lagt inn informasjon på ett vikarbyrå + at jeg fikk søkt jobb og ordnet endel rundt det å faktisk være jobbsøker igjen. men idag må jeg prøvedanse med danseantrekk, så må få det ferdig nok til å kunne danses i + at jeg vil ha ferdig skjørt og 1 topp til ny prøving i morgen og få klippet neste topp og tråklet. og i morgen må jeg en tur ned på aetat, så det kan forsvinne litt tid der. så, da satser jeg på å få sydd endel idag, har fra nå og frem til fem, så litt bør jeg jo få gjort. veldig passe temperatur og veldig greit at det er overskyet. tiden går så fort, jeg har jo jaggu under to uker til konkurransen min i danmark... og jeg er da (forsåvidt som vanlig) ikke ferdig med verken antrekk eller dansene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 9. august 2006 #2747 Del Skrevet 9. august 2006 Synes du er flink, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. august 2006 Forfatter #2748 Del Skrevet 9. august 2006 tusen takk. føler meg litt flink, men innser at det å være syerske, arbeidssøkende OG konkurransedanser igrunnen er ganske mye... sånn til å være sykemeldt å arbeidsledig så har jeg nok å gjøre liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. august 2006 #2749 Del Skrevet 9. august 2006 Trett i dag - våknet tidlig av bygningsarbeider (her er det gitt dispensasjoner fra arbeidstidsbestemmelser over en øav sko - så det arbeides omtrent hele natten ) - og søppelbil etc. .. og når jeg da i tillegg sovnet sent fordi det var så varmt - og hadde ligget litt forkjært - så det ene kneet mitt ikke virket - var det en dårlig start på dagen Men men .. jeg begynner å finne igjen pulten min - og har fått organisert det meste på jobben - så det begynner å gå seg til her hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. august 2006 Forfatter #2750 Del Skrevet 9. august 2006 uffda, ikke en god start på dagen skjønner jeg. vel, da går det jo an å håpe på at det bare går oppover, sant? kanskje vi skal planlegge en kokosbolletur i helga? hadde det kanskje lysnet litt på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. august 2006 #2751 Del Skrevet 9. august 2006 Hadde vært koselig (og sånne ting gjør jo absolutt dagen bedre ) - men til helgen er jeg borte - reiser fredag og tilbake mandag. Helgen etter derimot hadde det passet veldig bra .. men da er vel kanskje du borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. august 2006 Forfatter #2752 Del Skrevet 9. august 2006 ække det typisk, helgen etter er jeg veldig i danmark... er ikke du også bortreist da da? skulle ikke du vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. august 2006 #2753 Del Skrevet 9. august 2006 Nei Danmarkshelgen din er jeg hjemme - det er mer spørsmål om helgen etter det.. - Ser ikke ut til å bli lett dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. august 2006 Forfatter #2754 Del Skrevet 9. august 2006 du får bli med meg til danmark da, så kanskje vi finner kokosboller der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. august 2006 #2755 Del Skrevet 9. august 2006 - hadde vært morro det ... men jeg har allerede takket nei til en Danmarkstur den helgen - og ligger muligens an til en Danmarkstur helgen etter - så jeg tror det får være ... Men det hadde vært artig å sett deg da - så kanskje neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. august 2006 Forfatter #2756 Del Skrevet 9. august 2006 jaja, får vel klare meg alene jeg da.. heeeelt alene... i den stoooore verden... bare meg... *fniser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. august 2006 #2757 Del Skrevet 9. august 2006 stakkars deg men jeg er sikker på at det går veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 9. august 2006 #2758 Del Skrevet 9. august 2006 Vil du ikke gå på kokosbolle-ekspedisjon med meg på lørdag formiddag da.......? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. august 2006 Forfatter #2759 Del Skrevet 9. august 2006 stakkars deg men jeg er sikker på at det går veldig bra ← tror nok det går bra jeg og, jeg har ett par damer som passer på meg, så det årnær seg. Vil du ikke gå på kokosbolle-ekspedisjon med meg på lørdag formiddag da.......? ← klart jeg vil, lørdag formiddag, du og jeg, kokosbolle-ekspedisjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. august 2006 Forfatter #2760 Del Skrevet 9. august 2006 og du Ling? du kan litt sminke, kan du ikke? kunne du tipset meg litt om hvordan jeg kan legge sminke litt mer en det jeg bruker til vanlig? må jo sminke meg litt ekstra på konkurransen, og tviler på at frisøren min har tid denne gangen... greit å kanskje ha litt anelse om hvordan. om du har mulighet da, på lørdag formiddag kanskje? sammen med kokosbolleekspedisjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå