Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

De som du vil ha kommer nok litt senere på høsten :erter: ... men ellers deler jeg plutselig kontor med to single mannfolk - det skjer mye om sommeren gitt.

jaha? er noen av de noe spennende da? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja .. du ville kanskje si det :sjarmor:- hvertfall om den ene - men jeg synes du skal holde deg unna... jeg sliter ennå med å oppdra fyren :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha? driver du å oppdrar flere, eller er det jøden som har blitt singel i løpet av sommern? (du oppdro vel han og, gjorde du ikke?)

men de er sånne som jeg vil ha men ikke sånne som jeg burde ha altså? hmm.. kanskje jeg skal komme på kontorbesøk hos deg endag.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha? driver du å oppdrar flere, eller er det jøden som har blitt singel i løpet av sommern? (du oppdro vel han og, gjorde du ikke?)

men de er sånne som jeg vil ha men ikke sånne som jeg burde ha altså? hmm.. kanskje jeg skal komme på kontorbesøk hos deg endag....  :sjarmor:

Jo da det stemmer - den andre er relativt ferdig oppdratt :ler:

Du er absolutt velkommen på kontorbesøk .. men jeg vet aldri når de er inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva stemmer`, at det jøden som har blitt singel?

hmm... da må jeg løpe før alle sfo-damene kaster seg over da? :sjarmor:

men han ferdigoppdratte er ikke interessant han altså?

holder du ikke styr på dem eller? :ler: forteller du at du får besøk av en vakker, blond og deilig skapning på ett bestemt tidspunkt, så kan det jo hende de holder seg på kontoret? :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva stemmer`, at det jøden som har blitt singel?

hmm... da må jeg løpe før alle sfo-damene kaster seg over da?  :sjarmor:

men han ferdigoppdratte er ikke interessant han altså?

holder du ikke styr på dem eller?  :ler: forteller du at du får besøk av en vakker, blond og deilig skapning på ett bestemt tidspunkt, så kan det jo hende de holder seg på kontoret?  :sexy:

Ja .. - men du hamler da opp med alle som kaster seg over - gjør du ikke. :erter:

Tror ikke han ferdigoppdratte er din type (eller er rimelig sikker på at jeg vet det)

Styr og styr .. har faktisk ikke nok kustus på dem nå etter at de har fått gå i fri utfoldelse i hele sommer ... men løfte om en blond og deilig dame kan nok hjelpe :ler:

Den andre blonde og deilige - høres ut til å ha det bra forresten ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du hørt fra den andre blonde og deilige du a? *furter* jeg har bare fått en jeg, det er det jeg sier... men kan ha noe med svaret jeg sendte da.. hihi.. (ikke noe stygt altså, bare måtte skryte litt av fredagens besøk... )

og klabert jeg hamler opp med alle sfo-damene, jeg trener så masse at jeg bare pælmer dem veggimellom... mene.. det er igjen kanskje ikke største sjekketrikset da... :sjenert:

du skal ikke be`n med på kokosbollespising da? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du hørt fra den andre blonde og deilige du a? *furter* jeg har bare fått en jeg, det er det jeg sier... men kan ha noe med svaret jeg sendte da.. hihi.. (ikke noe stygt altså, bare måtte skryte litt av fredagens besøk... )

og klabert jeg hamler opp med alle sfo-damene, jeg trener så masse at jeg bare pælmer dem veggimellom... mene.. det er igjen kanskje ikke største sjekketrikset da...  :sjenert:

du skal ikke be`n med på kokosbollespising da?  :sjarmor:

Går over på MSN jeg ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden klarer dere å lese den mini-skrifta??!  :overrasket:

*fniser litt av Ling*

som billa sier, så har vi DET synet!! spesiellt jeg!! :sjarmor:

mene.. om du går på siter, så får du teksten opp i normal størrelse, dersom du ikke har godt nok syn til å lese den i smått. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*fniser litt av Ling*

som billa sier, så har vi DET synet!! spesiellt jeg!!  :sjarmor:

mene.. om du går på siter, så får du teksten opp i normal størrelse, dersom du ikke har godt nok syn til å lese den i smått.  :erter:

Eller om du bruker Opera kan du bare bruke + og - tastene for å forstørre og forminske.  :sjarmor:

Så kjedelige dere er da .. kunne jeg ikke få late som jeg ser som en ørn en liten stund da :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: hihi.. sorry billa, men må jo hjelpe siden det var ling liksom.

men det var jo bare forklaring om hvordan HUN kunne gjøre det dersom hun ikke klarte å lese skriften som liten slik som vi kan. *nikker energisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelige dere er da .. kunne jeg ikke få late som jeg ser som en ørn en liten stund da  :sur:

Døh, har jeg sagt at du ikke ser som en ørn eller? ;) Kan vel hende du gjør det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: fantastisk syn på oss begge altså, det er derfor vi nesten alltid bare skriver i liten skrift.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...