LilleBille Skrevet 4. august 2006 #2701 Del Skrevet 4. august 2006 Regner med at vi får rapport om noen av dem er interessante Fikk hilsen etter hun var gjennom security. Hyggelig å høre fra mallorcafareren .. men kjedelig at han hadde sykdom i familien da, men du hører kanskje noe om ikke lenge. Tror desverre kikke vepsene sover lenge, hvertfall pleier de å prøve seg mellom rullgardinen og vinduet mitt veldig tidlig om morgenen. Jeg skal ha gjester i morgen og har litt forskjellig mat å lage .. og av en eller annen grunn pleier de ofte å dukke opp på kjøkkenet når jeg gjør det .. så jeg ville sette pris på om du kunne ta dem med på øytur i morgen også jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. august 2006 #2702 Del Skrevet 4. august 2006 I dag har jeg forresten gått rundt og glitret Glemte at kremen jeg brukte etter dusjen hadde litt gliter i seg .. det synes nemlig vanligvis ikke.. men i solskinnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. august 2006 Forfatter #2703 Del Skrevet 4. august 2006 ehm.. får plutselig besøk... og magen gikk rett i panikk, men prøver å trosse den en tredje gang idag.. alle gode ting er tre, er det ikke så. *skjelver litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. august 2006 #2704 Del Skrevet 4. august 2006 Spennende besøk tydeligvis siden magen prøver seg. Alle gode ting er tre.. så dette er også hjemmeseier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. august 2006 Forfatter #2705 Del Skrevet 5. august 2006 ja, vettu, jeg blir alltid dårlig i magen når den mannen tar kontakt. ergelig, men jeg vil jo treffe ham, så jeg klarte faktisk å trosse magen en tredje gang. selv om det var ett slit, og selv om nattesøvnen ikke ble av de beste. tror jeg skipper øy idag og slapper av litt nå mens det fremdeles er nogenlunde grei temperatur, så legger jeg meg heller under ett tre i parken når jeg kommer meg ut. sparer øytur til i morgen eventuellt, kanskje vepsene har funnet på noe annet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. august 2006 #2706 Del Skrevet 5. august 2006 Håper det ble hyggelig da Flott at du kan trosse magen I dag har jeg vært veldig flink synes jeg .. startet dagen med å skifte på sengene - og gjorde så klart mat til i kveld (det som jeg kan gjøre på forhånd). Har nå sittet ute og lest i skyggen - og det er faktisk ganske behagelig - litt disig og ørlite lufting (selv om naboen har besøk av barnebarn .. som skriker i eninga - så nå måtte jeg inn og ha pause ) Vepsene dine er muligens kommet hit .. for jeg hadde flere flyvende i lag høyde inne i stuen - de virker helt dopa - men det er kanskje på slutten for dem .. ellers så er de påvirket av varmen de også .. humlene mine er også litt seige i flygingen for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. august 2006 Forfatter #2707 Del Skrevet 5. august 2006 absolutt ett behagelig besøk til tross for magen min, som fremdeles passer på å si ifra at den reagerer altså. selv om jeg trosser den. ja, vi får satse på at det er på slutten for vepsen, for de var virkelig seige igår altså.. har ikke kommet meg ut isolen idag jeg, har vært inne og sydd og limt krystaller, nå skal jeg på apotek. tror ikke jeg har tenkt å sette meg ut idag heller jeg, kanskje jeg går en tur når sola kommer på veggen her, bare fordi det da blir ulidelig varmt. men ellers tror jeg faktisk jeg skal prøve å få gjort litt syting idag. både til meg og til andre. det er meldt bra vær i morgen og, så jeg satser på å komme meg ut da istedenfor. huden har sikkert godt av en dags pause mellom solingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. august 2006 Forfatter #2708 Del Skrevet 6. august 2006 ah... nok en deilig dag. og idag skal jeg på hovedøya igjen, bade trengs om det blir enda en dag med sånt vær som det her. får håpe vepsen ikke er fullt like håpløs, men uansett, om den er det, då får jeg oppholde meg i vannet mesteparten av tiden da. prøve å komme meg utover bittelitt tidligere en sist, for jeg må hjem så jeg rekker å både sy litt og bake litt (og ikke få fnatt, jeg har sånn 123-pose... tenkte jeg skulle tilsette enten nøtter eller gulerot, også lage rundstykker, noen fyllte og noen vanlige). men, få innpå litt mat nå. magen er fremdeles litt småkranglete, men det får bare stå til, den blir ikke bedre av at jeg er hjemme og ikke gjør noe, så håper det blir bedre istedenfor. har gjort det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. august 2006 #2709 Del Skrevet 6. august 2006 Vepsen e kommet hit - så jeg tror trygt du kan dra på Hovedøya I går kveld var de fulsstendig rabiate - og overalt. Jeg er gretten i dag - det ble litt sent i går - det er greit - men at naboens unge (barnebarn) behøver å stå 10 meter unna mitt soverom og hyle konstant fra 0730 til nå kl. 0900 - synes jeg er unødvendig. Har hørt foreldrene prate sammen osv. - men de har ikke prøvd å kneble ungen. Rart hvordan man skal være stille med alt mulig arbeid - men unger bare kan holde på. (Takke meg til en jevn låt av en gressklipper el. enn ungehyl (raseri osv) i stadig økende styrke - med små pustepauser - hvor man tror at nå er det slutt - før det tar til i gjen med enda større styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. august 2006 Forfatter #2710 Del Skrevet 6. august 2006 da satser jeg på at det ikke har blitt værre der ute ihvertfall, for det blir litt slitsomt. men ja, skjønner frustrasjonen din gitt, og alle må liksom være så stille rundt barn som sover i vogn, men hva med at barn som sover i vogn gjerne kan taes opp når de vræler tidlig på morgenen på en søndag? hensyn BØR gå to veier, men jeg synes faktisk det er endel foreldre som ikke alltid har fått med seg denne toveis-greia. alle skal ta hensyn til dem, men de bryr seg overhode ikke over andre en seg og sine. (gjelder selvsagt ikke alle, men synes det er mange.) men men, skal jeg ta å pakke litt og fikse litt kanskje... gidder ikke stresse, men er jo greit å ikke sløve bort hele morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. august 2006 #2711 Del Skrevet 6. august 2006 Toveis gjelder opplagt ikke alltid Ha en god dag i solen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. august 2006 Forfatter #2712 Del Skrevet 6. august 2006 takk, ha en super dag du og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #2713 Del Skrevet 7. august 2006 god morgen. ah, idag var det deilig overskyet til at jeg skal få gjort masse, håper det holder seg bittelitt overskyet ihvertfall. trene litt først, så må jeg både ringe litt rundt, bake rundstykker, sy både skjørt og topp og så mye som mulig på ting til konkurranse og i tillegg skal jeg på angstringen igjen i kveld. skal se om jeg ikke får opp aktivitetsnivået litt, så jeg tilvennes litt mer å skulle begynne å jobbe igjen. det er forresten også noe jeg skal, se etter jobb. men nå på morgenen, før trening, så tar jeg ting litt rolig altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 7. august 2006 #2714 Del Skrevet 7. august 2006 men, få innpå litt mat nå. magen er fremdeles litt småkranglete, men det får bare stå til, den blir ikke bedre av at jeg er hjemme og ikke gjør noe, så håper det blir bedre istedenfor. har gjort det før. ← Flink jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. august 2006 #2715 Del Skrevet 7. august 2006 Liker været - akkurat passe jobbevær .. og nå er jeg i gang med å finne igjen skrivebordet .. så dukker jeg ikke opp i løpet av et par dager får du etterlyse meg ... det er alltid en prøvelse å komme tilbake etter lang ferie og sykmelding .. for det er ikke noen som tar unna eller gjør noe. (Selv om jeg har tatt mailer i hele sommer ... så jeg slipper å komme til hundrevis av mailer av ymse slag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #2716 Del Skrevet 7. august 2006 Flink jente! ← ja, var veldig stolt av meg selv opptil flere ganger i løpet av helga. har funnet ut at dersom jeg skal leve safe og følge magen, så må jeg kutte mye og mange som jeg ikke ønsker å kutte, så jeg får prøve å utfordre meg litt mer også på det området. foreløpig har jeg klart meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #2717 Del Skrevet 7. august 2006 Liker været - akkurat passe jobbevær .. og nå er jeg i gang med å finne igjen skrivebordet .. så dukker jeg ikke opp i løpet av et par dager får du etterlyse meg ... det er alltid en prøvelse å komme tilbake etter lang ferie og sykmelding .. for det er ikke noen som tar unna eller gjør noe. (Selv om jeg har tatt mailer i hele sommer ... så jeg slipper å komme til hundrevis av mailer av ymse slag) ← supert vær til å være mandag og masse å gjøre, absolutt. og ja, om jeg ikke ser noe mer til deg, skal jeg skaffe søkemannskal som kan saumfare kontoret ditt til de finner deg. (kanskje skal ta en tur selv faktisk, se om jeg klarer å grave frem noen fine mannfolk i søket.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. august 2006 #2718 Del Skrevet 7. august 2006 og ja, om jeg ikke ser noe mer til deg, skal jeg skaffe søkemannskal som kan saumfare kontoret ditt til de finner deg. (kanskje skal ta en tur selv faktisk, se om jeg klarer å grave frem noen fine mannfolk i søket.. ) ← Godt da behøver jeg ikke bekymre meg. .. litt tidlig for noen av dem ennå - du får i så fall vente til litt senere på høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #2719 Del Skrevet 7. august 2006 nei, føl deg trygg du. jasså, de kommer ikke helt enda altså? må de ikke trene eller noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. august 2006 #2720 Del Skrevet 7. august 2006 nei, føl deg trygg du. jasså, de kommer ikke helt enda altså? må de ikke trene eller noe da? ← De som du vil ha kommer nok litt senere på høsten ... men ellers deler jeg plutselig kontor med to single mannfolk - det skjer mye om sommeren gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå