LilleBille Skrevet 1. august 2006 #2681 Del Skrevet 1. august 2006 Si at jeg vil se det endelige resultatet .. så jeg kan godkjenne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. august 2006 Forfatter #2682 Del Skrevet 1. august 2006 absolutt ikke bare bare, skravling og kosing og sånt er undervurdert tror jeg.... viktig er det. nei, kanskje jeg skal komme meg i dusjen snart.... det kan jo hende supersnupp er våken etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. august 2006 Forfatter #2683 Del Skrevet 2. august 2006 ah, enda en strålende morgen. og igjen har værvarslet bommet totalt. vel, jeg må idag trene og sy og stikkes, så jeg får vente med å nyte været til forhåpentligvis i morgen, men det er igrunnen helt greit. ble liggende på hovedøen i hele går og bade, sole, spise godt og skravle med supersnuppa, hadde det helt strålende. første badinga mi i år, og det var alldeles nydelig! ingenting er som å nyte havet, for så å krabbe seg på land og ligge å tørke i solen etterpå. men, en ting jeg fant ut.... om man har bikinioverdel med "innlegg"... da kan man bade i lang tid etterpå.. hihi. så jeg ble sittende og klemme på puppene i lang tid etter bading, for de sugde bra til seg med vann disse innleggene altså.. så sikkert rimelig stilig ut men pytt, jeg kan sitte å klemme meg på puppene jeg. nei, nå er det snart trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. august 2006 Forfatter #2684 Del Skrevet 2. august 2006 jævla saksbehandler på jævla trygdekontor. det var ett sant helvete å komme inn i systemet og det er et like sant helvete å komme seg ut av det igjen. HJELPSOMME er de ihvertfall ikke, forbanna førkjer. de gidder ikke engang PRØVE å være behjelpelige. jeg antar jo at de sitter med en viss kunnskap når de jobber der, men gidder de bruke den pokkers kunnskapen sin til å hjelpe folk som vil komme seg igang igjen? neida, hvorfor i alle dager skal de det, når de bare kan sutre svadaprat til meg og sende meg videre til andre. åååååååååååååååååååååååååååååååh... pisskjærring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. august 2006 Forfatter #2685 Del Skrevet 2. august 2006 heldigvis har aetat hittil vist seg å være svært mye enklere å samarbeide med, til tross for lange behandlingstider på ting, så er det ihvertfall imøtekommende og ønsker å hjelpe så godt de kan. så da puster jeg ut, begynner å klippe og ordne litt, også drar jeg på aetat i morgen tidlig og ser hva jeg får fikset. phju.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. august 2006 #2686 Del Skrevet 2. august 2006 Det skal ikke være lett - det er sikkert - forhåpentligvis går det bedre i morgen. Da er jeg vel hjemme fra harrytur og besøk. Sitter nå og samler ork til å organisere varene - dele opp kjøtt og fryse bort osv. Kjedelig - men deilig når det er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. august 2006 Forfatter #2687 Del Skrevet 2. august 2006 hjemme allerede? deilig å få fryst ned litt da, så har man liksom. selv om det er kjedelig mens man må gjøre det. nei, det skal jaggu ikke være enkelt har jeg skjønt, men gud for ufattelig uvillig hun saksbehandlere høres ut i stemmen, og det som kommer ut viser jo bare at hun er akkurat så uvillig som hun høres ut som. forferdelig irriterende. han jeg fikk prate med hos aetat derimot var virkelig hyggelig, hjelpsom og fikk meg til å føle at dette ordner seg skal du se. men må helt klart ned i morgen og fikse litt nye papirer. jeg som håpet på pent vær så jeg kunne rase ut på hovedøen igjen... men, er det pent vær, så kan jeg dra etter å ha vært på aetat jeg, er jeg der tidlig er det ikke sikkert jeg bruker hele dagen på det. og for alt jeg vet, kan det jo pøse ned i morgen, har masse å gjøre da og jeg, så det går i grunnen greit uansett. ingen kjekke menn å si hei til på trening idag heller... det var litt nedtur, har blitt litt bortskjemt de siste gangene... flirer. men var nok for tidlig på + at fellesferien er jo over, så mange er kanskje tilbake p jobb. prøver igjen fredag, det var da han skjønne var der, som våre blikk møttes og smil utveksledes over skoskifte... men, nu skal jeg straks ned å stikkes litt i, så dette blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. august 2006 Forfatter #2688 Del Skrevet 3. august 2006 hei og hå.... spratt opp (veldig overdrevet) klokka syv idag gitt.. må på aetat en tur, men ble plutselig usikker.. før sommern åpnet de jo ikke før ti p torsdager... så nå roer jeg n helt og slapper av med frokost. drar ned til ti, da er jeg likevel tidlig om de skulle åpne klokka ni. håper jeg slipper å vente så lenge, så jeg kan komme meg opp igjen og kaste meg lykkelig ut i parken. hdde planer om øy om pent vær, men har endel å gjøre, så jeg tror bare det blir parken for soling og sløving noen timer idag om det blir pent vær. det er meldt bra vær i helga, så jeg kan ta øytur en annen dag. også er det virkelig på tide med en dag der jeg får lekt husmor, for nå trengs virkelig gulvet å vaskes og oppvasken å tas.... men DET blir ikke idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. august 2006 Forfatter #2689 Del Skrevet 4. august 2006 deilig, ny dag, fredag og strålende vær. skal trene en runde først, så må jeg bare komme meg ut på hovedøya eller noe så jeg kan bade og slappe av uten å dø av varmen. er ikke helt sikker på magen, men får se om jeg kanskje finner meg ett sted i nærheten av toalettene så fikser jeg vel det tenker jeg. SKAL ut til badeområder ihvertfall, ellers dør jeg av varmen, her inne hos meg er det ikke ett vindpust idag.... og tenke seg til at i går blåste det så mye at det nesten var kjølig å ligge ute... det var skyer også da da. burde sikkert dratt utover tidlig tidlig for å få bra plass, men må få trent først + at det er deilig åkomme utover i tolv-ett tiden, da begynner sola å bli snillere etterhvert også. sist var vi der fra ett, og ble overhode ikke solbrent selv om vi lå å soltørket etter hvert bad. deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. august 2006 #2690 Del Skrevet 4. august 2006 Sikkert mer deilig å komme seg ut litt der det er luftig. Synes jo det er hyggelig med pent vær - men jeg kunne godt tenkt med litt "luft" - selv om det er blitt bedre om natten nå. Har siste ferie/sykedag i dag - så fra mandag er det relativt full gang igjen. Er ikke helt sikker på om jeg liker det . Det er jo først nå jeg har kommet i gang med ferieringen min (spent på om du møter kjekkingen i dag .. var det ikke fredager han trente på?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. august 2006 Forfatter #2691 Del Skrevet 4. august 2006 tror ikke jeg møter kjekkingen idag, det var fredag ja, men han kom ikke før jeg nesten var ferdig, og det var sånn i halv to tiden, jeg venter IKKE med å trene til tolv idag når det er det været som er nå.. kjipt, men vet jo ihverfall at han trener der da, så kanskje han dukker opp igjen senere. kjipt å begynne å jobbe igjen nå ja, spesiellt hvis været fortsetter da... er spent på det å komme igang jeg da, men det er kanskje litt annerledes.. du kan bli med meg på øy da, finnes helt sikkert plass med både skygge, sol og årntli lufting. om magen min holder, den driver å krangler fælt her... men prøver å trosse den som best jeg kan. dævven, nå er det mye veps gitt.. og nå blomstrer ikke lavendelen min i det hele tatt, så jeg aner ikke om den ville hjulpet om den blomstret... men nå er det lite hjelp i den ihvertfall. tror jeg har fire-fem veps i timen sikkert, som står å butter i myggnettingen og vil inn. heldigvis har jeg netting som stopper dem, skjønner ikke hva de vil inn hit for engang jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. august 2006 #2692 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) De er vel dumme akkurat som fluer .. summer og stanger på vinduet i evigheter .. og slipper vi dem ut - flyr de bare rundt - og inn døren igjen (gjerne rett ved siden av) - har noen sånne jeg også. Jeg står over øy tror jeg .. liker meg best i skyggen - og det er det mer av her hjemme. I dag skal jeg bort til lunsj (siste krampetrekning av å gjøre noe ikke jobbrelatert midt på dagen ) Tror meg og øyer og sånn er litt mer "vår" - da er jeg mer solhungrig Men du må kose deg. Endret 4. august 2006 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. august 2006 Forfatter #2693 Del Skrevet 4. august 2006 regnet med det altså, måtte liksom bare spør, for det hadde jo vært koselig om du ble med. viktig med lunsjing og ikkejobbting midt på dagen så lenge man kan, må nyte siste rest mens man kan. det går fort over. men, nå må jeg komme meg bort å trene straks.... (selv om jeg gjerne skulle ventet til senere, så jeg kanskje møtte kjekk mann, men det er jo ikke sikkert han kommer uansett. jeg mener, jeg har trent der klokka tolv på fredager i hele juli, og ikke sett ham før nå sist fredag, det er visst ikke alle som er like stabile som jeg er... hihi.. jeg trener så godt som alltid fredager, så godt som alltid mandag og eller onsdag, og til samme tid så lenge de åpner normalt. går som ei klokke det der... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. august 2006 #2694 Del Skrevet 4. august 2006 Nytes skal det - og så skal jeg ha gjester i morgen .. og her er det ikke gjort noe inne på evigheter (satser jo på at vi skal være ute - men passer det seg best å spise inne .. gjør vi nok det... ) Så da må det shines litt. Vi får ta en kokosbollerunde igjen etterhvert ... Du får spørre i resepsjonen da .. kanskje han også er der på faste tider - og den fredagen du så ham var en glipp. Du må kanskje endre vanene litt .. men hva gjør vel det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. august 2006 Forfatter #2695 Del Skrevet 4. august 2006 jeg burde helt klart også shine litt her inne, men får se hva som skjer. krangler med magen idag, foreløpig har jeg vunnet over den, men kampen pågår enda så vi får se. håper det kommer en dag med litt overskyet slik at jeg kan være inne uten å skamme meg og uten å renne vekk og få totalt panikk av varmen. jeg klarer å holde meg inne for å gjøre sånt som sying, men å være hjemme, inne for å leke husmor for meg selv? veldig vanskelig å få til. må se å få i meg en brødskive og se hva magen synes om det. blir ikke noen tidlig tur til hovedøya idag skjønner jeg, men det går greit midt på dagen eller til og med på ettermiddagen og for meg altså, bare jeg kommer meg ut så jeg slipper å dø her inne. han trener ikke tidligere på fredager ihvertfall, for jeg så ikke snurten av ham idag. tenkte faktisk tanken på å spør i resepsjonen, men det eneste jeg vet er jo at han er høy, svart og kjekk... og han er ikke den eneste høye og svarte der, så det kan bli ett problem å finne ut. *flirer* får bare sjanse på at jeg ser snurten av ham endag, eller noe. legge om treningsvanene mine må jeg nok snart uansett, blir vel å begynne å jobbe om ikke så altfor lenge, så da blir det kveldstrening istedenfor, det kan jo bli interessant, da treffer jeg jo enda fler nye mennesker.. det upraktiske med å synes en svart mann er kjekk vettu, er at han ikke har samme behov som meg i å forte meg å få unna trening tidlig slik at man kan komme seg ut i sola.... litt forskjellige behov når det kommer til å nyte solen tror jeg, stort sett ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. august 2006 Forfatter #2696 Del Skrevet 4. august 2006 ha, jeg overvant magen dobbelt idag. først ville den ikke trene, men det ville jeg, så det gjorde vi! nemlig. så ville jeg på hovedøya, det var den ikke helt sikker på, men jeg trosset den og den ble mer velvillig etterhvert. så jeg vant over magen, men tapte over vepsen... det var ikke snakk om LITT veps altså!! det var horder på horder, fra det sekundet jeg satt meg ned, til jeg var trygt på bussen hjem, var det konstant vifting med blad og veiving med sko og banning og kjefting.. og det var ikke bare jeg, hele hovedøyas besøkende dreiv med nogenlunde samme aktivitet, det så faktisk litt komisk ut. spesiellt når man lå i vannet og endelig fikk vepsefri, lå der og duppet og tittet inn på land hvor alle lå og veivet og fektet og bannet... så var det tilbake til å bli en av dem igjen så fort jeg krøyp opp på land. ga til slutt opp jeg og dro hjem igjen. men jeg klarte det, ikke bare trosset jeg magen, men jeg turte å reise ned og ta båten ut og finne ett sted å legge meg helt alene... det var ikke noe problem engang. er veldig stolt av det, og skal gjenta aktiviteten i løpet av helga håper jeg, bare litt tidligere så kanskje ejg får en bedre plass. veps var det over alt, men jeg hadde en bitteliten hylle jeg satt på, så om jeg veivet for mye var jeg redd for at alt jeg hadde med skulle havne i vannet.... men det var deilig å bade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. august 2006 #2697 Del Skrevet 4. august 2006 Gratulerer 2-0 til deg .. og 1-0 til vepsen... Det er ganske fornøyelig å se folk som helt forstyrret veiver bort veps og sånt .. men ikke så hyggelig å være den som vifter. Jeg har vært ganske flink .. ryddet litt - og så vært borte til lunsj. Etter det har jeg bare sløvet (deilig det også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. august 2006 Forfatter #2698 Del Skrevet 4. august 2006 ja, det er fornøyelig så lenge man slipper selv. men det var helt utrolig mye. først trodde jeg at jeg hadde satt meg feil, at det var noe bol eller noe i nærheten, for det var virkelig så ille at jeg måtte gjemme alt jeg hadde med meg og satt og veivet konstant. jeg klarte å ta opp bok, smøre en arm, og thats it, lenger kom jeg aldri for jeg måtte veive vekk veps konstant. og de summet ikke bare rundt hodet på oss, de landet på oss, krøyp inn i sekker, under singletter, nedi sko og var absolutt overalt, virkelig slitsomt. samme når vi ventet på båten tilbake, ei stakkars lita jente forran meg ble stukket og skreik som bare rakkern (litt overdrevent også så jeg, for hun stoppet litt innimellom før hun gaulet videre..). og der også svermet de og landet og krøyp på folk så det var helt ufattelig. selv de mest robuste mannfolka veiva, for det er greit at ikke alle er redd for veps (slik jeg er), men å ha dem kravlende oppover bein og ned i nakken og stort sett overalt var ikke behagelig for noen. tror jeg skal prøve å finne meg ett sted hvor jeg har litt mer bevegelighet selv jeg, så kan jeg rømme ut i vannet uten problemer. idag måtte jeg klatre litt, ikke noe vanskelig klatring, men dog klatring. og de dreiv å svermet i vannkanten også, så jeg måtte tråkke forsiktig så jeg ikke tråkket på dem. flink du er, jeg har sånn sett ikke gjort noe fornuftig idag... nå bare sløver jeg, orker ikke annet når jeg ikke holdt ut lenger på stranda. vifta går for fullt og jeg bare sløver. deilig det og altså, det er ikke det. og supersnuppa håper jeg kom seg vel avsted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. august 2006 #2699 Del Skrevet 4. august 2006 Hun kom hverfall gjennom sikkerhetskontrollen og lokaliserte alle de single mennene som reiste med barn Liker ikke veps jeg heller - så nå har jeg måttet lukke døren ut og flytte meg .. for de var helt spinnville. Sitter nå med Juniors bærbare .. og sliter med tastaturet. Misliker sånt lite tastatur og musepad... tuchen min funker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. august 2006 Forfatter #2700 Del Skrevet 4. august 2006 bra, siste melding jeg fikk fra henne var på flybussen og det var kø og hun litt smånervøs. godt å høre hun rakk frem og i tide til faktisk å legge merke til mannfolk, det er ett pluss. har heldigvis myggnett i balkongdøra jeg, så jeg kan ha døra åpen uten å få vepsen inn, takk gud, for ellers hadde jeg rent vekk. og ja, de er absolutt spinnville idag. håper på bedre i morgen, for det er spådd strålende sommervær i morgen og, så jeg aner vel at jeg må ut på øen og bade i morgen og. dog tidligere på dagen tror jeg, få bedre plassering. kanskje de sover lenge disse vepsene? fikk melding fra mallorcafarer da, trodde han hadde glemt meg jeg, men han hadde visst bare tatt feri. nå er han hjemme igjen da... men opptatt, sykdom i familien, så ikke kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå