Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

såh, idag er det perfekt gåturvær!

så det skal jeg gjøre snart, gå lang, rask tur.

ser ut som det blir ikkesolevær sånn stort sett også, så da får jeg kanskje heklet litt mer... er litt spent på hekleprosjektet mitt altså. :ler: fronten er ferdig, og jeg synes igrunnen den har potensial jeg altså.. må jo gjøre smer med, men absolutt potensial. spesiellt med tanke på at den er laget helt og holdent utifra hodet, uten noe mønster, ingen måling, ingenting.

nok en deilig dag.

må vel snart begynne å gjøre noe seriøst med hva jeg gjør videre etter sykemelding.... har jo sendt søknad på ya, men er litt i tvil på hva jeg egentlig vil fremover.

skal til legen til uka tror jeg da, så prate litt med ham om det, det er alltid en bra ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: er tilbake .. om enn bare såvidt - men er nok snart klar for skravling igjen :).

(Vet ikke om jeg tør å si det - men jeg ønsker meg en skikkelig regnskur jeg - sånn som klarer opp luften så den blir litt frisk .. synes det er så trykkende nå .. og så orker jeg ikke sol)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: heia, deilig å se du er tilbake.

gleder meg til skravletur igjen, når du føler du er bra nok .

(jeg synes været er deilig nå jeg da, god temperatur uten at jeg føler det blir klamt og trykkende. men de meldte overskyet og litt nedbør snart, vet ikke helt om jeg tror på dem men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny dag, og deilig vær.

men idag SKAL jeg trene altså!! ingen bønn, har ikke tid i morgen, og søndag blir for nært da mandag er fast overkropptreningsdag.

så det må bli idag. det har meldt overskyet og REGN til helga da, men forrige dagen meldte de overskyet og regn idag, så det kan jo hende de bommer igjen?

uansett, det er viktigere å få trent nogenlunde jevnlig (jeg mener, fire dager i uka holder jo ikke, må jo ha fem.... :ler: ) siden jeg allerede har fått en fin farge.

og regner jo med at det kommer mer finvær iløpet av sommern.

også skal jeg sitte ute i parken og kose meg med picknikk på date i ettermiddag... :sjenert::ler: det blir bra tror jeg. gleder meg.

han virker veldig sjarmerende og morsom, jeg smiler mye når vi melder hverandre.

men, dilemma.... :ler: jeg dater to menn....

en er høy, svart, supersexy og spennende, men veldig opptatt og litt "overklasse", så jeg sliter med å klare å plassere meg selv i forhold til ham siden jeg ikke føler meg spennende og interessant nok i forhold til ham. (og dette er stort sett i mitt hode tror jeg, HAN har ikke gitt inntrykk av det, og vet at jeg føler det slik men synes det er tull) men åh, så spennende og deilig han er, selv med noen sider som jeg til tider vel synes er litt arrogante, og han er bortskjemt som fy.

den andre er (har ikke fysisk møtt ham enda, så dette er bare min oppfatning av ham etter å ha pratet med ham og sett forskjellige bilder etc) sjarmerende og smiler mye. vi prater lett sammen og virker som har rimelig lik humor, ler mye når vi "prater", og han er tryggere og morsom. føler han er mer lik meg, selv om han også er en veldig suksessfull mann som har kommet seg dit han vil sånn arbeidsmessig og gjør det han vil, reiser dit han vil og har bra selvtillitt, trives med seg selv tror jeg.

vel, jeg koser meg egentlig med å ha det sånn.. :ler: og kanskje har jeg ikke like mye dilemma etter at jeg har møtt han idag?

kanskje det plasserer seg litt selv da? hvem vet.

hihi.. også fikk jeg to menn til å bråstoppe i går... :sjenert::sjarmor:

kom fra dansinga, skulle sjekke litt hvilken buss som lønte seg å ta fra byen, hadde det ganske bra med meg selv og tittet oppmerksomt på folk rundt meg.

så kom det to høye, svarte menn, han ene var igrunnen ganske kjekk, så jeg kikket litt på ham og smilte såvidt... :ler: begge to datt helt ut av samtalen sin og han smilte tilbake før de flirte litt og jeg var forbi så fikk ikke med meg mer.. men gikk jo tilbake da (bussen jeg skulle sjekke var ikke den mest praktiske, så det var faktisk med grunn jeg snudde og gikk tilbake.. :ler: ) da hadde de stoppet opp og sto å pratet like ved. :sjarmor:

men skjedde ikke mer altså, litt blikk og litt smil, men det er gøy å se at jeg blir sett. for det var jo ikke bare jeg som så på ham, han så faktisk på meg og og såpass at det var mulig å få blikkontakt. :sjarmor:

sånne små bust trenger jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut :) .. tror picknik i parken med prating må være en fin måte å bli kjent på. Dette blir spennende :sjarmor: - og jeg skal ikke ønske dårlig vær så jeg ødelegger for deg. :ler:

.. og så deilig at du har det så godt med deg selv om dagen at du er mer oppmerksom på hvordan du påvirker omgivelsene - og ikke minst kan ha glede av det :sjarmor:

Blir nok noen dager til før jeg er helt klar for skravletur - men jeg må jo helt klart få rapport :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rapport kommer vettu, og bruk tiden til å bli frisk du, så skravles vi masse når den tid kommer. :klem:

nå må jeg jaggu løpe om jeg skal rekke ut før det kommer lett skydekke... :overrasket: *iler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såh, da var jeg tilbake fra date.

kjempehyggelig da, det ble ikke noe picknik, men vi gikk og fikk oss litt å spise, tok en øl (jada, jeg også, bare en denne gangen da) og gikk oss en lang tur.

utrolig hyggelig mann, lo mye når jeg var med ham, men følte vel at det manglet litt kribling.... litt spenning kanskje, ikke bare som i spennende, men litt feeling liksom, ett eller annet.

om jeg kommer til å møte ham igjen? hvem vet, men jeg vet at det føltes mer interessant med forrige date, til tross for at han idag var mye mer oppmerksom og pratsom.

så da er jeg tilbake til start?

uansett helt greit, med min nyfunne viten om at folk, inkl mannfolk, faktisk SER meg, så kan det kanskje være greit?

og blir det en date med han forrige igjen, så er det greit, blir det en date til med han fra idag, så er det greit, og blir det ingen flere dater med noen av dem, så er det greit.

men det er faktisk innmari koselig å gå på date, være litt ute, se litt mer folk, få litt mer oppmerksomhet, bli kjent med nye folk.

den delen liker jeg godt, må prate mer med han andre dersom vi skal på date igjen... :ler:

men, skal jeg legge meg tro?

i morgen må jeg opp å trene, og litt annet forskjellig, så det er vel kanskje like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn, lørdag. :ler:

trene, fikse skjørt, slappe av. spise litt sjokolade og bare sløve idag.

vente til snuppa kommer hjem igjen, så kan vi ta en av våre eventyrlige byturer!! :legrine:

lyst å være med billa? vi er rå altså, så det kan være vanskelig å holde følge!! :legrine::legrine:

men idag skal jeg bare være sprek og husmorete, hekle litt, begynne på syprosjekt, stort sett. deilig med sånne dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for bytur :Nikke:.. men er ikke klar for den strore tråkkingen ennå.

Snuppis og jeg smset/pm'et i går og tenkte på deg :ler: - følger med vet'u - og helt klart at vi må møtes for skravling snart.

Synd det ikke var "det helt store" i går da - men det hørtes i det minste ut som om du hadde det hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppis smset meg også.. mens jeg var på date. :ler:

noe han vel så humoren i, han forstod at han kom til å bli snakket om, og syntes igrunnen det var litt festlig. :ler:

jada, hadde det veldig koselig, vi kunne sikkert hatt flere festlige møter hvor vi skravlet og lo masse, men som sagt så manglet det noe i forhold til kjemi eller noe sånt. en feeling liksom.

jeg skjønner meg virkelig ikke på værmeldinger jeg... nå har de meldt overskyet og regn i ett par dager, mend et er jo jaggu skikkelig parkvær idag og jo!!

JEG MÅ FÅ TRENT!!! kan de ikke melde riktig EN dag? jaggu. *rister oppgitt på hodet over talentløse værmeldere*

men men. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke parkvær - men helt grått - så her stemmer det. Så du kan bare trene :ler: - for det er treningsvær.

Når det gjelder feeling og kjemi - er det ikke der - så er det ikke - desverre... ikke noe å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg burde hatt litt treningsvær jeg og, men når det nå ikke er det, så kan det igrunnen holde seg pent til etter at jeg har trent, så kan jeg kaste mg i parken da istedenfor.

det går fint for meg det altså. :ler:

idag skal jeg jo ikke noe annet, så idag har jeg tid til å legge meg i parken i totiden om det fremdeles er sol da.

og nei, vet, feeling/kjemi enten er der eller er ikke der... jeg har liksom tenkt litt på at kanskje det kommer om vi blir bedre kjent, og det kan jo alltids hende det hadde kommet noe om vi ble bedre kjent, men jeg har ikke helt den følelsen.... også har jeg vært i tre "fornuftsforhold" på rad nå, med flotte menn som jeg så inderlig gjerne skulle ønske det hadde fungert med fordi de er så flotte mennesker som jeg trives så godt sammen med, men hvor fornuften og vennskapet har vært utrolig mye større en det lille ekstra som jeg mener bør være der om man skal fortsette å holde sammen når den grå hverdagen er der.

jeg er vel mer redd for å risikere enda ett sånt fornuftig forhold en jeg er for å prøve meg på å forholde meg til en spennende mann som kanskje ikke er like lett å forholde seg til, en som jeg kanskje risikerer å bli såret av. men da skjer det liksom mer mens det skjer.

så jeg skal nok smse litt til sydenfareren og se om jeg ikke får møtt ham igjen når han er tilbake i landet, om ikke for de helt store datene, så ihvertfall for litt action.. :ler: om han ikke har gitt meg helt opp etter at jeg tvert sa nei sist han meldte. (jeg kunne ikke da, så det var jo ikke bare for å være vanskelig :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: morgen .. er jeg først :overrasket:

Sydenfareren har opplagt ikke noe vondt av å bli satt på plass - like greit å ikke bare hoppe fordi det passer ham - når det ikke passet deg.

I dag er det grått og "kaldt" .. og jeg synes faktisk det er litt deilig - selv om jeg heller ville ha en real runde med regn - for å klare opp - før solen kunne komme tilbake. Men men .. kan vel ikke få alt som jeg vil (selv om jeg liker det best).

Skal ha en rolig dag i dag - tror det kan være deilig å ligge ute og lese - uten å pese av varme - mye hyggeligere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia.

jeg var vel her før deg, men er litt smågrinete i dag, satser på at det er pga pms, så jeg gadd ikke skrive noe.

sydenfareren er ikke i syden da.... men han var på hyttetur nå i helga, så det var igrunnen like greit.

skal pusle rundt her hjemme litt, opp på loftet å se om jeg finner noe stoff jeg burde sett om jeg kunne brukt, begynt å fikse litt på skjørt til ei anna (men er litt usikker på om jeg tør uten mønster, greit nok å ordne og herje for meg selv, men for andre er det viktigere at det blir bra med en gang ;) ) og ta litt egenpleie.

føler at det er dagen for litt epilering av legger, bytte neglelakk på tær og fingre, stelle litt med føttene og litt slikt, bare være grei med meg selv.

er virkelig litt grinete idag altså... litt blæh liksom.. :ler:

og det er ikke noe som stikker dypt, så det blir en sånn litt overfladisk grinethet... det føles helt merkelig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jammen jeg bestiller et skjørt jeg og. Æ'kke no' problem å sy via nett, vel? :ler: . Akkurat i dag ville ikke behovet vært så innmari stort altså, for nå er det gråvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Uff da :ler: - griente dager er slitsomme.

nja... ikke slitsom, bare unødvendige. men skal ha mensen nå til uka, så det kommer vel ikke som noen bombe akkurat at det kommer slike dager.

håper jeg bare kan dasse rundt å stelle med meg selv idag, og sy litt.

Tror jammen jeg bestiller et skjørt jeg og. Æ'kke no' problem å sy via nett, vel?  :ler: . Akkurat i dag ville ikke behovet vært så innmari stort altså, for nå er det gråvær.

hehe, det går vel alltids å sy via nettet ja, men liker nå best å få tatt mål og sånt selv jeg da. ;)

men bare si ifra. ;)

og du, man kan faktisk gå i skjørt når ikke sola skinner også altså. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag, foreløpig overskyet, men det blir vel pent vær etterhvert regner jeg med.

skal til legen først, så må jeg bort å finne mønster, så skal jeg møte supersnupper til skravling resten av dagen, så dette blir en bra dag. :)

gleder meg.

må bare at en kg-runde og litt data før jeg kaster meg i dusjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...