aline Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #2601 Del Skrevet 10. juli 2006 hihi... og kanskje jeg får mer date idag... har ihvertfall bedt pent... (like pent som jeg ba fredag kveld faktisk, ca... ) jeg mener, han skal jo reise på feri snart, må gripe muligheten mens han er her og resten av uka danser jeg jo egentlig. men selv så pent jeg spurte, så fikk jeg bare ett glis tilbake med melding om at han kommer tilbake til meg om det idag. mannfolk. men nå må jeg vel snart gjøre meg klar for dagens styrketrening, må jo jobbe videre med å få DEN kroppen liksom, selv om jeg etterhvert begynner å tro på at den er fin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #2602 Del Skrevet 11. juli 2006 ble ikke no mer date igår gitt.... og nå reisern på feri, så da ser jeg ikke ham noe mer. men men, det er jo alltids en risk som er når man dater folk sånn midt i ferietider. skulle liksom i parken med supersnupp idag, men ser det ut til det da? ikke akkurat vær for det nei.... og det er meldt øs pøs regn, så har vel ikke de helt største forhåpningene til at det kommer til å bli bedre heller. vel, finne p noe annet da kanskje? eller skal jeg være fornuftig? hmm.. har ikke helt lyst men. skal ihvertfall danse i kveld, det er alltid godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #2603 Del Skrevet 12. juli 2006 wow jeg føler været på kroppen!! nå har jeg gått rundt og hatt vondt i kroppen, vondt i hodet, følt meg nesten småforkjøla alle de dagene det har vært trykkende og rart i været, så våkner jeg i dag: vips, ikkeno! og idag er det strålende vær, uten å være overvarmt fra morgenen av. kjenner jo litt i kroppen enda, mest litt sliten fordi jeg har spent meg sånn. men deilig, også i dag som jeg knapt nok har tid til å ligge i parken da gitt, men håper på flere slike. skal få kastet meg ut i parken såvidt en eller to timer om været holder og det ikke er gjennomvått i bakken, men må ut å gå lang, rask treningstur først, også må jeg få ordnet litt før jeg skal ned å stikkes og danses. ja, også blir det mer date på meg likevel.. på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #2604 Del Skrevet 12. juli 2006 også var flybilletten til køben bestilt, så da har jeg vel bestemt meg for å dra da... danske dansemesterskapet.... nå mangler bare å få skrevet ut den registreringsgreia... og hvordan skal jeg få gjort det da? jeg har jo ingen skriver.. men det løser seg vel, betalte registrering, betale og få tak i hotel... så er det bare å trene trene trene... så alt kommer på plass og jeg kan prøve å slå meg selv fra em. hihi.... spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #2605 Del Skrevet 13. juli 2006 ah... spratt opp (liksom....) klokka kvart på syv for å våkne til vaskekjellern som åpnet klokka syv.... har sovet mellom hver vaskemaskin da, så nå begynner jeg jo nesten å føle meg vanlig. åh, men har mye å øve på idag, dans dans dans.... og fikse hotell og event til danse mesterskapet... og så fort jeg fikk bestilt flybilletter i går, kom jeg plutselig på at jeg skal jo konkurrere.. og så fort jeg husker at jeg skal konkurrere, så forsvinner all kunnskap fra hjernen og jeg står igjen som ett brødfrø som ikke får til noen ting. det ble mye hopping og banning på trening i går kan man si... men men, øve øve øve, til både konkurranse og til show. det er det som må til. + at jeg skal gruble litt over situasjonen etter sykemelding. skal jeg satse og måtte gå ned i lønn? eller skal jeg safe og jobbe som vikar på kontor til jeg har fått opp litt sparepenger igjen? hmm.. har egentlig ikke lyst til å safe, men har heller ikke lyst til å gi slipp på dansinga, konkurreriga, trening, leilighet.... og safer jeg ikke, så må jeg det. men er redd for at om jeg safer, så forblir jeg i kontorjobb... så dersom jeg skal safe, så må jeg gjøre det VELDIG bevisst, da må jeg være SIKKER på at jeg gjør annet samtidig, at jeg jobber med en plan for å komme meg dit jeg vil, ikke bare blir der jeg er og tjener greit med penger. jeg VIL ikke bli der. men det er det sikreste, og økonomisk lureste, å få meg en kontorjobb, studere på siden og evt prøve å få litt ekstravakter eller slikt innen det yrket ejg vil til. men har jeg guts nok til det? må tenke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2606 Del Skrevet 14. juli 2006 usj.. bittelitt groggy på en fredag, det er teit. men, parken kaller, så må vel bare kjapt innom før jeg suser ut. håper jeg får til date idag også, men magen er ikke like sikker.... så det kan jo bli interessant. vet ikke hvor langt jeg pusher meg, om vi finner på noe rolig så blir jeg med tror jeg, om han skal samme sted som sist, så blir jeg nok hjemme. men tror stakkarn har bursdag, så kan vel ikke forvente at han ikke skal ha lyst å gjøre noe mer en å ta det rolig... men ingen krise uansett, har jo lyst å se ham, men om det ikke skjer, så sker det ikke ikveld ihvertfall. men, har snuppe på tråden og vi skal i park, så nå må jeg sette opp farten. god fredagskveld dersom noen skulle titte innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #2607 Del Skrevet 15. juli 2006 hihi.. jeg hadde litt sånn valgets kval pga to menn som jeg fant interessante. (luksusproblem, og jeg klaget ikke ), den ene har jeg vært på ett par dater med, men ikke akkurat funnet noen super kjemi med, selv om han er råflott å se på og innmari spennende... den andre har jeg ikke møtt, men pratet desto mer med på nett og sms, vi har veldig lik humor og prater godt sammen, på bilder ser han sjarmerende ut og ser ut som en som smiler mye. hadde avtale med han som jeg har vært på date med før, vi skulle treffes i går. han brøt, uten engang å si ett ord om det. kjente jeg var riiiimelig irritert. jeg har (også spesifikt igår) flere mennesker som HAR LYST til å være sammen med meg, flere som spurte om jeg skulle noe i går, jeg svarte at jeg var opptatt og prioriterte en som jeg hadde en avtale med, jeg mener, en avtale er en avtale. det, i tillegg til at jeg har vært dårlig i magen hver dag mens jeg har hatt avtaler med ham, har løst luksusproblemet mitt: det holder ikke se flott ut og ha en interessant historie så lenge man ikke er til å stole på! hater virkelig at folk bryter avtaler. det hadde vært greit om han sa ifra, da hadde jeg kunnet gjort annet og alt hadde vært greit. men å ikke si ifra, ser jeg på som totalt manglende respekt for meg og min tid, og det er ikke greit. en som sendte melding når jeg var på mitt mest irritable i går kveld, sent, var han andre. han er i utlandet på ferie, men tar seg likevel tid til å skrive og prate. vi smset masse og det gjorde i grunnen godt. så valget om å kutte ut luksusproblem med å ha to interessante menn, ble tatt, og magen ble merkbart bedre med det samme. helt utrolig hvor følsom magen min er, det er nesten over på det latterlige. men har faktisk lagt merke til det før, når jeg dater menn jeg ikke egentlig føler meg heeelt på linje med, så krangler den HVER DAG! han på ferie kommer hjem mandagskveld, og det blir kjempekoselig å møte ham. men frem til det, skal jeg bare kaste meg ut i parken med støttekontakten min og sole og gjøre meg lekker. har faktisk til og med planlagt en tur UT i kveld, JEG!! med støttekontakt, og vi skal gjøre byen utrygg (dønn edru begge to, da ingen av oss drikker, og det er så utrolig deilig, slipper press og pes) gleder meg til helga jeg nå. og til uka som kommer. takk for alle de flotte menneskene som faktisk ER i livet mitt, og de som ønsker å være i livet mitt og som tilfører meg noe positivt. men, nå fikse før park. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. juli 2006 #2608 Del Skrevet 15. juli 2006 så valget om å kutte ut luksusproblem med å ha to interessante menn, ble tatt, og magen ble merkbart bedre med det samme. helt utrolig hvor følsom magen min er, det er nesten over på det latterlige. men har faktisk lagt merke til det før, når jeg dater menn jeg ikke egentlig føler meg heeelt på linje med, så krangler den HVER DAG! ← Er det det man kan kalle magefølelse? Stol på den du. Virker som dagene går litt lettere nå, det merkes på hvordan du skriver. Godt å se. Kos dere i parken i dag, jeg holder på å gjøre meg klar for å dra på stranda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #2609 Del Skrevet 15. juli 2006 jepp, har en helt utrolig god magefølelse. og ja, jeg har det mye bedre, selv om magen til tider irriterer vettet av meg. har nytt dagen i parken og solen, sett på masse flotte karer og en som lå med halve balla/penis (vi prøvde diskret å finne ut hvilken del av ham det var, uten å få totalt latterkule) på utsiden av shortsen..... og, nå er det avslapping frem til dusj og oppstæsjing og bytur. og jeg gleder meg, jeg skal med snuppe, vi skal være rålekre, sprade rundt og være flotte og se på alle menneskene, innom og drikke små rosa drinker (alkoholfrie selvsagt) og bare koooose oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #2610 Del Skrevet 15. juli 2006 snuppa og jeg er verdens største partyløver!! vi ruslet på aker brygge i hele en og en halv time, tok en drink hver (virgin selvsagt), gikk litt til, satt på en benk og lo så vi grein, ble bedt på disko av to tyskere som kun snakket tysk, smilt til av ett par kjekkinger, sjekka opp av odin på vei til bussen og var hjemme før klokka tolv, overlykkelig for at 7-eleven var åpen enda så jeg fikk kjøpt med meg en sjokolade siden det fremdeles var lørdag. så altså, en og en halv begivenhetsrik time på byen!! og det er en og en halv time mer en jeg pleier.... og mer oppmerksomhet fra hankjønn en jeg har fått på lenge... vi skal planlegge litt annerledes neste gang har vi blitt enige om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. juli 2006 #2611 Del Skrevet 16. juli 2006 Det der kunne vært meg på byen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. juli 2006 #2612 Del Skrevet 16. juli 2006 da er jeg hjemme igjen .. og relativt oppdatert .. og magefølelse - det skal man stole på. Vi er desverre blitt alt for opplært til ¨bare basere oss på fakta, men intuisjonen er minst like viktig (og her snakker jeg av erfaring .. hadde jeg hørt på min tidligere.. ville jeg spart meg en del frustrasjoner gitt). Vi snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #2613 Del Skrevet 16. juli 2006 heia billa, velkommen tilbake. magefølelser er viktige, må bli flinkere til å ta det mer på alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #2614 Del Skrevet 17. juli 2006 god morgen. idag må parken vente, idag MÅ jeg trene!! det er ett absolutt must, da det kun ble en time styrke/treningsstudio sist uke og masse utskeielser i helga... så, idag blir det å slappe av frem til treningsstudio åpner (gleder meg til sommertiden er over, selv om jeg ikke gleder meg til juli måned er over sånn ellers), så blir det hardkjør halvannen-to timer, SÅ kan jeg se om jeg ikke skal kaste meg villt og hemningsløst ut i parken noen timer. det er deilig med sommer altså, og nå er det varmt uten å være like trykkende som det var en periode, det er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #2615 Del Skrevet 18. juli 2006 jepp, ny dag, sol og deilig. skal ut å gå en lang, rask tur, så skal jeg slenge meg i parken om det ikke blir overskyet. har begynt på nytt hekleprosjekt da, hekler topp uten noen form for mønster eller mål.... det blir på øyesyn kan du si... så det blir jo spennende å se om i det hele tatt kommer til å likne på noe. ferdig med en fordel og er ganske langt på neste fordel, foreløpig ser det lovende ut. fant ett deilig angora/merinoull-garn til 15,- nøstet i går, i en nydelig farge, så kjøpte fem nøster da til 75,- og det ser ut til å holde i massevis. det er det som er greit når jeg finner noe som faktisk ikke koster særlig, da kan jeg liksom kaste meg ut i forsøk på å lage noe uten at det er krise om det går rett vest. også ER jeg så fornøyd med hvordan kroppen min former seg, det er så deilig å være godt trent igjen og trimme vekk mesteparten av overflødig fett. det er faktisk helt ok, godt vil jeg faktisk strekke meg til å si, å se seg i speilet på morgenen. jeg trives med hvordan jeg ser ut sånn kropslig nå, og det er en stund siden sist. egentlig så har jeg det ganske bra om dagen, nå må jeg få plassert endel ting i hodet når det kommer til jobb etc. + at jeg savner en i livet mitt, men jobber jo med den saken... daten jeg har vært ute med, viste seg å være en som jeg ikke kunne stole på.... brøyt avtaler og dro ut å svare til siste stund, om han sa noe om at han ikke kunne i det hele tatt, sist sendte han en melding den dagen vi skulle møttes, men sa ingenting om at avtalen ikke ble noe av. etter det har jeg ikke hørt mer. noe som er like greit, for jeg hater folk som får meg til å sitte å vente og som bryter avtaler når de ikke engang kan si ifra. jeg har flere i livet mitt som har lyst til å se meg og bruke tid sammen med meg, som je gogså har lyst å bruke tid med. når jeg sier nei til de fordi jeg ønsker å gi det en mulighet å bli kjent med ett nytt menneske, så blir det spikern i kista når avtalen brytes uten en lyd. det er ikke noe jeg orker å ha. men man er da ikke tom for hyggelige folk som virker interessante å bli kjent med for det kan skjønne! har skravlet masse med en annen jeg, som kom hjem fra ferie i går.. og vi har snakket flere ganger om at vi bare må møtes når han er tilbake. så kanskje det blir mer dating på meg likevel? åh.. usher er på mtv i musikkvideo, han er FIIIIN da. jeg vil gjerne ha en usher jeg, kan noen fikse det? og han skal se ut som, danse som og synge som ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2616 Del Skrevet 19. juli 2006 ny morgen, og enda en nydelig dag. o store valgets kval, skal jeg gå tur og ligge lenge i sola eller skal jeg trene treningsstudio og ligge litt kortere i sola? hmm... det er mitt store morgendilemma... heller mot å trene treningsstudio og ligge litt kortere i sola, siden jeg gikk lang tur i går og lå lenger i sola... og har lyst til å trene. men herremin for ett strålende vær, går det an å ikke ligge i sola masse når det er sånt vær da? så det er altså mitt store problem. tenker masse på deg billa, krysser alt jeg har og ser frem til å høre fra deg igjen når du er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 19. juli 2006 #2617 Del Skrevet 19. juli 2006 .. og har lyst til å trene. men herremin for ett strålende vær, går det an å ikke ligge i sola masse når det er sånt vær da? ← JO! Man må benytte været når det først er her, synes jeg da. Nyt det når du har sjansen. Jeg ville ha gjort det samme, uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2618 Del Skrevet 19. juli 2006 hmm.... men har lyst å trene også da... det er jo dilemmaet. hadde jeg egentlig hatt mer lyst til å bare ligge i sola, så hadde det ikke vært dilemma, men jeg har lyst til å trene, men burde vel nyte sola når den først er her som du sier.... siden det ikke er sol vi har for mye av her til lands. må tenke litt til på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2619 Del Skrevet 19. juli 2006 ok, sjekket værvarsel, og det er ikke meldt like bra vær i morgen og fredag, så da kaster jeg meg ut i parken idag og nyter solen frem til dansing. jeg trener vel egentlig mer en nok likevel..... og i morgen er det meldt mer skyer, perfekt gåvær, og fredag er det meldt overskyet og muligheter for regn, nydelig treningsstudiovær, så da blir det park og sløving idag. smøre smøre så løper jeg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 19. juli 2006 #2620 Del Skrevet 19. juli 2006 Ha en fin dag Aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå