aline Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #2561 Del Skrevet 1. juli 2006 jeg har fått gått en lang tur idag ihvertfall.. det er deilig. og de dumme bussene utover gjør at jeg må reise utover en time før nødvendig, ellers er jeg kjapt ti-femten min for sent til privattimen min... så da må jeg være der en time før istedenfor. godt det er pent vær og jeg har bok i veska. men blir en tidlig kveld tror jeg, det høres ikke ut som det kommer noen av danserne fra byen, det vil si at jeg må ta siste bussen hjem, og den går jo så sent som halv tolv... men men, det holder nok det tenker jeg, da har jeg likevel fått danset fra klokka syv til elleve, så jeg overlever nok. har klart å dytte innpå litt kald pizza fra i går, og en brødskive... men det blir tøft å få ned noe mer... får ta med noen pærer og kjøpe noen boller, så har jeg ihvertfall NOE. drikke gjøre jeg endel likevel da, så det er bra. kose deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Restart Skrevet 1. juli 2006 #2562 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Hei aline! Var innom dagboken din for lenge,lenge siden:) Har lest d.boken din og det virker som du har det så mye bedre! Jeg leser at du går i angstringen- syns du det er ok? Jeg har tenkt å melde meg inn i det her i min hjemkommune. Det virker som det er begrensende behandlingsmuligheter når det kommer til angst, akkurat som det ikke er alvorlig nok.. Jeg har prøvd å søke meg til poliklinikk, men har ikke fått svar ennå. Men gleder meg over å lese at du har det bedre:) Endret 1. juli 2006 av M&M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #2563 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei aline! Var innom dagboken din for lenge,lenge siden:) Har lest d.boken din og det virker som du har det så mye bedre! Jeg leser at du går i angstringen- syns du det er ok? Jeg har tenkt å melde meg inn i det her i min hjemkommune. Det virker som det er begrensende behandlingsmuligheter når det kommer til angst, akkurat som det ikke er alvorlig nok.. Jeg har prøvd å søke meg til poliklinikk, men har ikke fått svar ennå. Men gleder meg over å lese at du har det bedre:) ← Heia. jeg har det absolutt mye bedre ja, og det er så utrolig deilig. synes angstringen er ok, vet ikke egentlig om det har veldig effekt, men begynner å kunne jobbe med litt ting der ihvertfall + at jeg lærer å tenke etter og kjenne på nået, og akseptere at det er der. men det er akupunkturen som har gjort mest for min del, uten den behandlingen tør jeg ikke tenke på hvor jeg hadde vært. lege min og jeg søkte på diverse andre typer hjelp vi og, uten at vi fikk ja noen sted, så det er ikke enkelt nei. men kanskje det var meningen? for det er jo ikke sikkert jeg hadde fått oppleve det jeg har gjort og jobbet slik jeg har gjort dersom ting hadde vært annerledes. tror ærlig talt at jeg har fått en helhetlig behandling og hjelp som er litt annerledes en den man får i terapi. det dreier seg ikke bare om tankene mine liksom, det gjelder ikke bare å jobbe seg til å endre tankesett, men det har vært helheten som har blitt regulert og jobbet med. igrunnen veldig fornøyd altså. angstringen har jeg brukt ved siden av, det har blitt litt annerledes en jeg trodde, men det har blitt bra det og. vil absolutt råde deg til å prøve angstringen ihvertfall, og fungerer det ikke for deg, så er det jo alltids bare å slutte. det er ingen binding, ingen kostnader eller noe som helst i forhold til angstringen, så det er veldig greit slik. det er kanskje litt ventetid der og da, det var det ihvertfall her i oslo, men bortsett fra det så er det greit. god bedring og lykke til med å finne behandling som passer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #2564 Del Skrevet 2. juli 2006 har fått god morgen-meldinger to dager på rad nå da.... kan hende han syntes det var hyggelig på torsdag han og. bortsett fra det, SÅ UTROLIG DEILIG DAG!! idag er det ut i solen igjen. hadde det ikke vært for mensen, så hadde jeg jaggu vurdert å finne meg ei strand (har nå funnet ut hvor bussen utover til katten, ingjerstrand og alle de strendene går fra, så da er alt så mye enklere. men det er mulig det bare blir parken istedenfor, siden jeg likevel ikke kan bade. også så utrolig bra privattime i går, hun er skikkelig hyggelig og artig hun som var her, og hun stylet en av dansene mine utrolig bra + laget noen variasjoner som i utgangspunktet fikk meg til å føle meg som ei gammal dame på 90 med vondt i ryggen, men som jeg bare fikk tørr beskjed fra dama om at trenern min hadde sagt jeg kunne gjøre alt, så det var bare å øve. (og det var litt gøy det og da, han var jo også der, og hun laget en mye "snillere" styling/variasjon til meg i starten, så stoppet han henne, skravlet ivei på nederlandsk, også laget hun en mye mer innviklet sak etterpå.. og når hun spurte om jeg kunne gjøre slik og sånn, så satt han bak og sa skråsikkert: "hun kan gjøre alt!" han tror faktisk jeg kan få til alt, det er litt kult. så da må jeg jo det. ble tidlig kveld da, kjørte hjem med ei snuppe sånn i halv tolv-tolvtiden, men det var igrunnen helt greit, hadde jo danset noen timer da så. så nå har jeg det bare SÅ bra, bortsett fra at jeg missliker manglende matlyst.... og spesiellt frokost, får nesten ikke til å spise frokost, og siden jeg SKAL spise det, så tar jo morgenen en evighet for jeg må vente ihvertfall en time før jeg klarer å putte innpå noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Restart Skrevet 2. juli 2006 #2565 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei du:) Takker for svar:) Når det kommer til dårlig matlyst om morgenen er smoothis er utmerket valg. Jeg har akkurat laget meg en med Biola, halv banan, bjørnebær, en skvett appelsinjus, og isbiter. Laget på 2min og smaker nydelig:) Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #2566 Del Skrevet 2. juli 2006 mmm... det hørtes ikke dumt ut. må kjøpe meg litt biola og frukt igjen. var kjempeflink til å lage meg slikt tidligere i vinter, men så datt jeg litt av. også føler jeg liksom at jeg må tygge for åfå i meg en bra frokost... fikk nå ned en skive ristet brød med makrell i tomat ihvertfall, så da er frokost fått innpå. nå må jeg bare sløve litt til, før jeg kaster meg ut i parken og sløver enda mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2006 #2567 Del Skrevet 2. juli 2006 Koselig med godmorgenmeldinger Sløving med bok er deilig - skal prøve det etterhvert - men starter med sløving uten Det er da litt artig at treneren mener at "du kan gjøre alt" - han har da tydleigvis skikkelig tro på deg - og det er jo bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. juli 2006 #2568 Del Skrevet 2. juli 2006 Hmmmm, strand? Jeg har en "borti høgget her" jeg også. Kanskje det var en idé? Vel, litt mer morgenkaffe først i allfall, så får jeg se. Hva gjøre man egentlig "på stranda" og hva tar man med seg for å sitte/ligge på og sånn? (Ikke vant til den type utflukt jeg nei ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #2569 Del Skrevet 2. juli 2006 man tar med seg noe å ligge på, være seg håndkle/pledd/hva som helst som man synes er godt å ligge på (jeg bruker pledd underst og håndkle over, stooore begge to, deilig med masse plass), så tar man med badetøy om det er ønskelig å bade, skift om man trenger å skifte, mat om man trenger å spise, penger om det er kiosk, bok om man liker å ligge å lese, ball om man reiser sammen med noen og synes det er gøy å gjøre noe, solkrem er ett must, tja.. man tar vel igrunnen med slik at man får gjort det man ønsker når man er der. jeg pleier å gjøre fint lite når jeg er på stranda, bortsett fra å sole, lese, bade, spise og sløve. håper dere kom dere ut i solen, det gjorde jeg, først ett par timer i parken, så en time på balkongen når solen kom her... så nå føles huden min varm og lukter sol. (ikke solbrent, smører flittig) og ja, veldig koselig med god morgen-meldinger.. de er så rolige og behagelige, samtidig som de viser at han tenker litt på meg da... vel, nå må jeg trene litt dans, så jeg ikke glemmer hva jeg lærte i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. juli 2006 #2570 Del Skrevet 2. juli 2006 OK, da vet jeg det til neste gang . Pleddet ofrer jeg ikke, så det får klare seg med digert håndkle. Denne gangen kjørte jeg lett-varianten. Jeg dro på "spionasjetur" iført shorts og T-skjorte, med "badbar bikini" under og et lite håndkle og sitteunderlag i sekken. Ble bare kveldstur altså, men jeg fikk ruslet i vannkanten og faktisk badet. Sistnevnte i omtrent 2 sekunder, men dog. Men nå har jeg planene klare for neste forsøk . (Og som en liten forklaring- min barndoms badeturer fant sted i ferskvann, der man måtte skynde seg under vann for ikke å bli spist opp av mygg og klegg. Derfor manglende kunnskap om tilbehør ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. juli 2006 #2571 Del Skrevet 2. juli 2006 PS. "Lavendeltrikset" ser ut til å virke. Jeg har ikke sett en veps på verandaen siden lavendelen jeg kjøpte begynte å blomstre. Nå er vel ikke den største vepsesesongen begynt ennå, men det ser lovende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #2572 Del Skrevet 2. juli 2006 høres bra ut, missunner deg vandring i vannkanten og rask bading, det hadde vært alldeles nydelig i denne varmen. ferskvann og mygg og sånt er ikke samme nei, liker igrunnen ikke ferskvann jeg, skummelt med alle blodiglene og andre kryp som kryper og kravler og spiser deg opp, det er jeg helt sikker på. *fniser* vi bodde i tønsberg, så her er det skikkelig strand og hav som er vanen med sommerlig strand og bading. Lavendelen virker her og, har ikke sett mer en ryggen på veps etter at jeg fikk den opp. den har ikke samme effekt på humler, men de har ihvertfall ikke hittil vært særlig innpåslitne. veldig fornøyd med lavendel på balkongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #2573 Del Skrevet 3. juli 2006 mandag morgen og solen stråler fremdeles. det meldte litt skyer, gjorde det ikke? men greit det altså. eneste aberet er at det er sinnsykt varmt å trene inne på treningsstudio når det er så varmt som det er nå. men jeg vil jo likevel, så får bare prøve og se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juli 2006 #2574 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg tar gjerne litt skyer jeg - synes det er litt vel varmt som det er nå. Har store planer om å få gjort "alt" som henger over meg i dag .. men det spørs vel - når det fortsatt er så varmt som nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #2575 Del Skrevet 3. juli 2006 ja, jeg liker været som er nå jeg altså, men jeg må vel innrømme at jeg blir litt inneffektiv og sløv av det... det er liksom mest interessant å ligge å sløve i sola eller skyggen og lese en bok... men, sånt gjorde jeg i går, idag er det trening, bussing, besøking av søsters og snupps og det blir nok alt annet en sløvt.... hihi.. men koselig blir det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #2576 Del Skrevet 4. juli 2006 ny morgen og dagene er fremdeles deilige. dog, 28-29 grader er bittelitt i varmeste laget for meg, ihvertfall hvis det ikke blåser... men jeg skal ikke klage altså, det er jo skjønt med skikkelig sommer. det eneste aberet jeg har funnet ut med sommern nå, er at treningsstudioet mitt har satt opp sommertider.... jeg som pleier å være der og trene fra ti til tolv, raskt hjemmom og smøre mat, så vips ut i sola... det går jo ikke lenger, de åpner ikke før tolv alle dager nå i juli... men det er klart, jeg kan jo trene treningsstudio de to tre dagene i uka jeg gjør det, også kan jeg sole meg de to tre dagene jeg IKKE skal dit... det er jo en mulighet. og jeg kan gå i sola først, også trene senere... men det vet jeg ikke helt om går likevel altså. og jeg kan gå meg en rask lang tur som oppvarming også dra å ta selve styrke-delen der når de åpner, da kan jeg begynne klokka elleve ca med gåturen min og være ferdig til ett, da kanskje jeg rekker i sola en til to timer etter det før det skjer mer. .. ser dere livet er vanskelig nå på sommern eller???? alle valgene og endringene liksom.... men egentlig er det deilig uansett, og jeg MÅ ikke i sola hver dag jeg altså. har mistet mine yngre års drømmer om å bli mørkebrun, synes igrunnen jeg har en fin farge jeg, selv om jeg langtifra er like brun som mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 4. juli 2006 #2577 Del Skrevet 4. juli 2006 Raskt innom Fikk såvidt med meg noe om noen god morgen meldinger, er det love in the air eller?! *nysgjerrig* Fortsett å nyte sommeren, skal sjekke om du er på msn en kveld *vinker til Billa i forbifarten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. juli 2006 #2578 Del Skrevet 4. juli 2006 kos å se deg Rhos. Her er alt som vanlig .. varmt - så jeg ser etter skyggen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #2579 Del Skrevet 4. juli 2006 Raskt innom Fikk såvidt med meg noe om noen god morgen meldinger, er det love in the air eller?! *nysgjerrig* Fortsett å nyte sommeren, skal sjekke om du er på msn en kveld *vinker til Billa i forbifarten* ← heia rhos, SÅ koselig!! tja, love er vel litt tidlig å si noe om, men har vært på en interessant date med en interessant mann som sender meg god morgen meldinger og håper du har kommet vel frem meldinger og sånn.... så han tenker på meg litt nå og da og jeg tenker på ham litt nå og da, og sånt er jo koselig. jeg har nå ligget i solen ett par timer alt, og skal handle før jeg iler til treningssenteret for å trene litt muskler. er nok på msn i kveld, men ikke før sent. har dansing fra syv til halv ni, også må jeg komme meg hjem, og om ingen med bil er der så tar det kjapt en time + men sent i kveld er jeg på, hadde vært kos å hørt fra deg. skal du til oslo snart også, så hadde det vært superkos å møttes. nyt du og, så håper jeg vi prates. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #2580 Del Skrevet 5. juli 2006 ajajaj.... nå er nettene hakket for varme for min del altså. hadde seriøse problemer med å klare å sove i natt, selv med balkongdøra på vidt gap og kjøkkenvinduet åpent, vifte på... sleit likevel jeg altså. men men, sovnet til slutt, og nå er det morgen. litt lettere panisk etter nattens problem med å sove, og dermed litt satt ut, men ellers ok. idag skal jeg ikke trene før dansinga tror jeg, skal legge meg i sola idag og bare ligge å lese og slappe av. jeg mener, det er varmt samma hva jeg gjør, så jeg kan like godt ligge helt stille og håpe på at det blåser litt.... ligger rett ved akerselva, så det hender det blåser litt faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå