LilleBille Skrevet 19. juni 2006 #2501 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg ville ha litt overskyet - og gjerne litt regn - men det behøvde da vel ikke bli så kaldt for det Kontoret er bakerovn - skikkelig oppvarmet av mange dager med sol .. og prøver jeg å lufte er det den rå trekken. Hadde lat dag i går - trengte det .. men den gikk alt for fort - og i dag var det skrekkelig vanskelig å stå opp gitt - lurer på hva det kommer av jeg. Dette blir siste innspurt på jobb - før ting roer seg til sommerferien. Flere møter på kvelden - skoleavslutning osv. men men ..uansett - når det ikke er skole lenger - blir det hvertfall litt roligere morgener (kan jo styre litt selv når jeg går .. og da droppe klokken .. det er deilig det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 19. juni 2006 #2502 Del Skrevet 19. juni 2006 så var det mandag da, og lett overskyet med litt regn. jeg synes egentlig det fungerer jeg altså, så klager ikke på det. trenger litt nedkjøling. skal bort å forlenge treningskontrakten min, hadde bare betalt for en måned alene, men ser jo at jeg må fortsette i sommer, så da skal kontrakt forlenges og jeg skal ihvertfall trene kondis. så får jeg se om jeg tar styrketrening eller holder meg med kondis idag. og kanskje jeg får gjort masse smart idag da, fylle ut søknad om yrkesrettet attføring SKAL jeg gjøre ihvertfall, også kanskje få vasket opp og vasket gulv kanskje? også er det angstringen da, men det er jo først ikveld. begynner å bli litt irritert på magen nå, nå er jeg slitsom i magen HVER morgen.... og jeg hater det. vet ikke hvorfor, har prøvd å bytte brød, riste brødet, spise knekkebrød istedenfor, og uansett hva jeg spiser så er magen kranglete på morgenen. og da kunne den sikkert bli bra utover dagen, men psyken min er vel fint med på å la den forbli dårlig utover.... men men, det er mandag, ny uke, satser på en bra uke jeg. ← Skal jeg fortelle deg hvorfor?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #2503 Del Skrevet 19. juni 2006 syns igrunnen temperaturen er bra jeg, her er det 18 grader, duskregn og lyst overskyet. helt greit det altså. men au, jeg har fått en underjordisk kvise, og den er skikkelig vond altså!! noen som har tips om hvordan bli kvitt underjordiske kviser som er vonde? jeg vil ha'n vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #2504 Del Skrevet 20. juni 2006 isj.. idag gikk da ikke slik jeg hadde planlagt... spratt opp klokka syv, hoppet rett i dusjen og styra værre... styra værre faktisk, og det er da ikke nødvendigvis det jeg fikser best... tenkte jeg skulle få tatt trikken ned til aetat og levert søknad, men det åper klokka ni og er bare innlevering frem til halv elleve, og slik det er da, så må man pent være der klokka ni for å ha sjans... og det er jo i utgangspunktet ikke noe problem, trikken klokka halv ni, vips nede til ni.. men. etter å ha hoppet glad og frisk opp, kastet meg i dusjen, såvidt begynt å skru på hjernen.... så stoppet det. magen igjen. smerter, dårlig.. og jeg VET jo at det bare er fordi jeg må gjøre ting på en annen måte en jeg er vant med, og jeg hadde glemt at jeg måtte spise så tidlig, og at det aldri har vært noe kroppen min har vært veldig medgjørlig på.. (når jeg jobbet spiste jeg aldri før jeg var kommet på jobb, for å spise når jeg har ett stramt skjema har aldri vært særlig fristende.... ) så avlyste jeg det idag.. det dumme er jo, at hadde jeg MÅTTET idag, hadde det vært absolutt siste sjans til å få søkt, så hadde jeg jo tvunget meg til å klare det på ett vis. slik det er nå, så har jeg jo muligheten igjen på torsdag, og da er det egentlig litt for enkelt å skippe idag. det praktiske på torsdag er nemlig at de åpner for levering en time senere, så da trenger jeg ikke være der før ti. da kan jeg stå opp tidlig igjen, men ha god tid slik jeg pleier å ha. men men, da SKAL det gå på torsdag, noen stor krise er det vel ikke, bare ikke slik jeg hadde planlagt. tror jeg skal tusle en tur bort på panduro og se hvor mye det koster for akrylmaling jeg, har hatt lyst til å prøve det igjen, men har ikke verken maling eller noe. vet ikke om jeg skal prioritere åkjøpe nå, men tror jeg skal bort å titte ihvertfall. og det er jo bedre å kjøpe det nå, mens jeg har fulle sykepenger, fremfor å vente til jeg går ned til 66%. vel vel, ble mye roligere så fort jeg ikke trengte stresse ihvertfall, så nå roer magen seg sakte men sikkert. blir nok en grei dag likevel, selv med en irriterende tanke på at jeg ikke fikset det jeg skulle idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. juni 2006 #2505 Del Skrevet 20. juni 2006 - kjeldelig når man ikke fikser det man har satt seg fore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #2506 Del Skrevet 20. juni 2006 ja, det er igrunnen det. og ihvertfall når det er sånne ting som jeg må klare snart. må forberede meg bedre til torsdag, planlegge litt mer kvelden før, gi meg selv mer tid på morgenen. det er det jeg sliter med, når jeg ikke har tid til å ta ting med ro. og det er jo bare å stå tidligere opp da, idag stod jeg opp sånn at jeg bare hadde akkurat med tid, det har jo fungert før. men igjen, jeg har aldri klart å spise på morgenen før, nettop fordi jeg ikke har noe ekstra tid. så da får jeg vel bare begynne å tilrettelegge slik at jeg HAR ekstra tid da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #2507 Del Skrevet 21. juni 2006 god morgen. æsj, jeg sliter litt med hotmailen min jeg altså. nå VET jeg at ei venninde har sendt mail til en hel bønsj mennesker, inkl meg... men har jeg fått mailen? nope! den er ikke i innboksen min og den er ikke i junk boksen min.. så begynner jeg da å lure på om det er ett generellt problem og at flere har prøvd å maile meg men jeg ikke får mailen... men jeg få sendt fra en annen epostadresse til min hotmail, det tok riktignok litt tid før mailen kom inn i hotmailen, men den kom. og jeg får jo andre mailer.. æsj, liker ikke sånt jeg. men men, får vel se om det er noe å gjøre etterhvert. det er skikkelig treningsvær idag ihvertfall, overskyet og meldt regn. så da blir det trening, maling (for selvsagt kjøpte jeg jo maling i går... ), nåler og dansing. helt grei dag altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. juni 2006 #2508 Del Skrevet 21. juni 2006 Litt treg i dag - og masse jobb .. siste skikkelige innspurt før ferietiden slår til .. tror jeg - selv om jeg skal jobbe en stund blir tingene roligere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #2509 Del Skrevet 21. juni 2006 sånn blir det vel når man jobber ja. men blir deilig med ferietid for deg da, da må vi ta oss en kokosbollelunsj igjen. så mye kokosbollesnakk som er i en annen tråd, så må det til snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. juni 2006 #2510 Del Skrevet 21. juni 2006 Absolutt klar for kokosbollelunsj ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #2511 Del Skrevet 21. juni 2006 phju.... tok i litt ekstra i dag på treninga, la på litt ekstra vekt på maskinene... det var liksom på tide syntes jeg. og det var det nok, det var kjempehardt men deilig. og nå kjenner jeg musklene like mye som første gangen jeg hadde vært der, så da er det bra. hm... male litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #2512 Del Skrevet 22. juni 2006 morgen morgen... klokka sju liksom.. men, denne gangen sto jeg like tidlig opp, til tross for at jeg må dra en time senere en sist. så kanskje det går idag da. eller.... rettere sagt, det GÅR idag da! så da blir det bok på aetat til jeg får hjelp, også håper jeg været holder så jeg kan tusle tilbake. men, nå må jeg få i meg litt mat før jeg hopper i dusjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. juni 2006 #2513 Del Skrevet 22. juni 2006 Håper du får den hjelpen du trenger i dag - og at det går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #2514 Del Skrevet 22. juni 2006 jepp, håper jeg og. kan bli interessant å se, hadde noen punkter i søknaden som var litt vanskelig å fylle ut siden sånne skjemaer stort sett er veldig tilpasset fysiske lidelser.... så håper å få litt hjelp med det, hvordan forklare rett liksom? når det er masse greier om hvilke arbeidsoppgaver jeg kan utføre og hvilke jeg ikke kan utføre og hva som skal til for at jeg kan utføre dem... vel, det er jo ikke arbeidsoppgavene alene som gjør meg syk da, det er jo hele settingen og plasseringen og i det hele tatt, så hva søren svarer man da da? men håper de hjelper med det, og legen har skrevet en veldig bra og forklarende legeerklæring, så den bør være med på å få klarhet. isj.. det ser ikke ut som noe gå-vær akkurat da.. må kjøpe nytt flexikort skjønner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. juni 2006 #2515 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg har nesten følelse av at sommeren er over jeg og jeg som snaut nok har begynt. Det var sol da jeg sto opp - men nå er det bare grått igjen ... men på værmeldingen på TV akkurat nå - lover de skiftende skydekke med sol og 22 grader - så det er kanskje ikke så gale... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. juni 2006 #2516 Del Skrevet 22. juni 2006 Sitter her og overfører lydbøker til MÅ3 spilleren min. Har fått velkomstbøker i lydbokklubben - og skal kose meg med Sommer på Saltøn (Santhansvals og Hummerfesten) i solen snart .. noen må bare sørge for været ... det er jo ikke mer enn rett og rimelig er det vel :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #2517 Del Skrevet 22. juni 2006 hehe.. er litt trist vær ja, kjenner det i kroppen også.. og forkjølelsen er visst ikke heeelt over. klør i nesa og litt stiv i skuldrene og litt småfrossen... men om det er været eller forkjølelsen er jo vanskelig å si. skal sove litt snart jeg, var jo hjemme mye tidligere en jeg hadde regnet med! trodde jeg skulle bli sittende på aetat i ett par timer før jeg kom inn til saksbehander, men jaggu kom jeg inn etter ett kvarter gitt!! superimponert! så nå er søknad avlevert, og det er bare fire-fem måneder før jeg får svar. men som mannen sa, det er jo ingenting som tilsier at jeg ikke kan forsøke å få meg praksisplass eller jobb på egenhånd så lenge. han hadde jobbet flere år innen omsorgsyrket selv (før aetat da altså), og det burde være fullt mulig å få jobb selv om jeg er ufaglært, også med grei betaling. så han syntes jeg fint kunne søke og høre meg rundt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #2518 Del Skrevet 23. juni 2006 tidlig oppe og gråter ikke. vaskekjeller fra klokka syv er egentlig helt hårreisende.. men pytt. det er fredag, jeg skal bort å kose meg med søs og snupps, jeg har fått skattepenger inn på konto, jeg har gått ned en halv kg noe som gjør at jeg nå veier 67,5... WOW så lite har jeg ikke veid på det jeg kan huske og jeg digger kroppen min! det er godteridag og det eneste som mangler nå er en liten flørt og mer pent vær... men man kan da ærlig talt ikke forvente alt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 23. juni 2006 #2519 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvis det er godteridag kan du kanskje kjøpe med noe godteri da... Jeg er helt ute av trening som vanlig.... Men jeg fixer resten da Noen ide om når du kommer? Er hjemme ca 4 og så stikker jeg og henter snuppa - sikkert poppis om du er med da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #2520 Del Skrevet 23. juni 2006 jeg kan godt ta med godteri jeg. dersom jeg tar bussen klokka 15.20 så er jeg ute til 15.52, det er vel det mest passende, ellers blir jeg for tidlig eller for seint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå