aline Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #2461 Del Skrevet 14. juni 2006 ja, men det virker som det er hakket kjøligere, og det gjør ikke noe med tanke på trening ihvertfall. jeg har masse inneting som bare må gjøres idag, så jeg har ikke noe valg lenger. nu må solen trosses og jeg må være mye innendørs idag. sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #2462 Del Skrevet 15. juni 2006 ajajaj... begynner jeg å bli forkjøla eller? har vært våken og vridd meg fra klokka fire, nesa veksler mellom å være tett og å renne, øynene slitne, magen veksler hver gang jeg spiser. altså, det er greit nok altså, jeg har ikke vært mye forkjøla dette året likevel. jeg har jo liksom tid, så da virker det som om det har vært lettere å ikke bli syk. skal bare tusle en tur idag, også skal jeg slappe av frem til jeg skal klippe meg og danse litt. så det blir en rolig dag uansett, det kjennes deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. juni 2006 #2463 Del Skrevet 15. juni 2006 I dag tenkte jeg jeg skulle sove lenge .. ingen barn som skulle opp osv. Men hvem våknet grytidlig .. og fikk ikke sove igjen Men men aldri så galt .. fikk hvertfall ordnet litt med tøyvask og sånn før jeg dro. Tror det blir kort dag i dag - merker på armen at den ikke har godt av for mye - og dessuten er det fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #2464 Del Skrevet 15. juni 2006 jeg har funnet ut at jeg tar en totalt superlat start ihvertfall... ingen turgåing idag, bare ligge å sløve på sofaen under pledd... (kan jo ikke lukke døra i dette været, så da tar vi pledd) og sløve. kjenner kroppen er litt klagete, så da er det like greit å ta en sløveisofaenformiddag. burde sikkert vært ute i sola, men det får være, føler at det blir like feil idag. lade opp til å dra til frisøren, har store planer om en lettere kaotisk kul klipp... om vi får det til... også skal jeg danse halvannen time i kveld, men det får holde. ikke overanstrenge armen nei, det er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #2465 Del Skrevet 16. juni 2006 fredag... men, er litt uggen fremdeles, og magen er litt kranglete, så det blir en ikke-trene-dag og ikke-sole-dag idag. og med det været her er det skikkelig kjipt! men, skal ut å spise jordbær med venninde i morgen, så må være snill med meg selv så jeg er i form til da. så da er det bare å bite i det sure eplet og holde seg i ro inne. men jeg skal ha litt godteridag altså, selv om magen er litt kranglete... da får den noe vettugt å krangle om ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #2466 Del Skrevet 16. juni 2006 ja, også klippet jeg meg i går!! så nå har jeg masse forskjellige lengder fra de som rekker langt til de som er heeelt korte! hihi.. morsom frisyre, masse muligheter til forskjellig styling og festlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. juni 2006 #2467 Del Skrevet 16. juni 2006 :fredag: Har vært på møte i hele da - og i tillegg kø ut fra byen ... varmt ..... Skal ha stille og rolig kveld i dag - selv om jeg nok må stryke en kjole - skal bort i morgen - og det blir nok alt for varmt for det som jeg hadde tenkt å ha på meg. (De avlyste jo det kjøligere været - jeg satset på) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #2468 Del Skrevet 16. juni 2006 heia. det er det du har drevet med altså, syntes det var litt ensomt her i boka mi idag ja. og jeg har hatt en hviledag idag, så jeg har bare vært hjemme og ikke verken trent eller solet meg, så har blitt endel data da.. og litt soving. det har jo kommet en sky eller to nå da, så det kan jo hende selvsagt... at det blir bittelitt kjøligere.. men jeg satser ikke på det, for jeg skal kose meg i sola med venninde i morgen, helst med jordbær på en eller annen gressplen, om været er med på det. kjekking er tilbake fra reise, og er pålogget, men opptatt og har ikke hørt noe fra ham.. dårlig gjort, jeg vil på date! og jeg har jo ikke truffet noen andre jeg er interessert i å gå på date med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. juni 2006 #2469 Del Skrevet 16. juni 2006 Godt å være savnet da hvertfall Nå er det overskyet her - så jeg satser på at det er det i morgen også .. og sånn litt utover kvelden er det jo greit å ikke være helt bar heller (jeg gidder med andre ord ikke å stryke en kjole til ) Skal sende "tamedalinepådate-tanker" til kjekken din jeg - og satser på at det er dråpen som skal til .. Nå har jeg satt bakepotetene i ovnen - kjøttet ligger i marinaden ... og så blir det vel fotball og middag etterhvert .. foreløpig er det bare fotball. Jordbær på gressplen høres koselig ut - og været blir helt sikkert med på det. Er det noen jeg kjenner får du hilse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #2470 Del Skrevet 16. juni 2006 ja, synes det var litt behagelig med littebitt skyer jeg nå, det blir så fryktelig varmt her inne når sola står rett inn hele ettermiddagen og kvelden. nå er det liksom levbar temperatur her, bare 25 grader inne... mer en det blir liksom vel slitsomt. hvis jeg også sender tamedmegpådate-tanker til kjekken, så går det jo alltids an å håpe at tankemanipulering, via hjernebølger, hjelper... *konsenterer hardt... OOUUuummmmm* middag ja, lurer på om jeg ikke skal lage meg litt av det jeg og.. ingen kg-kjente jeg skal møte i morgen, gammel arbeidskollega fra en jobb jeg hadde for herrans mange år siden, vi har en tradisjon med at vi møtes ett par ganger i året og spiser og skravler. vi har liksom alltid planer om å få det til oftere, men det skjer aldri.... men det er alltid superkoselig når vi først får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. juni 2006 #2471 Del Skrevet 16. juni 2006 OOOUUUUUUMMMMMM Alltid veldig koselig å møte gamle venninnner - for selv om man ikke møtes så ofte - har man masse å snakke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #2472 Del Skrevet 16. juni 2006 alltid, det er koselig. jeg har prøvd å oume meg inn i hodet hans og få ham til å sende meg en melding, men foreløpig er det taust altså... skjønner ikke det? fikk han ikke min hjernebølgeoverførte melding om å ta kontakt tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. juni 2006 #2473 Del Skrevet 16. juni 2006 Du får sende ham noen av de fornøyelige bildene på msn da .. kanskje det hjelper ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #2474 Del Skrevet 16. juni 2006 fornøyelige bilder? hvem da? (er litt blond og litt forkjøla.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. juni 2006 #2475 Del Skrevet 16. juni 2006 Alle de de sendte meg på msn vel ... Litt blond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #2476 Del Skrevet 16. juni 2006 smilyene? :klø: ikke bare LITT blond heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. juni 2006 #2477 Del Skrevet 16. juni 2006 Nei - veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. juni 2006 #2478 Del Skrevet 16. juni 2006 Nå har jeg oppdaget noe aldeles nydelig. Maarud nøtter med stekt paprika og chilli og sånn .. .knallgodt - og sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. juni 2006 #2479 Del Skrevet 16. juni 2006 Skal sende "tamedalinepådate-tanker" til kjekken din jeg - og satser på at det er dråpen som skal til .. ← Og funker det så stiller jeg opp i køa på "rent-a-Billetanke" . *hjelper til* Krysser fingre for at kjekkas tar til vettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #2480 Del Skrevet 16. juni 2006 Billa: har sett reklame om dem, så de er verd å smake altså. må vel prøves da, i morgen kanskje. cata: det har ikke funka så langt ihvertfall, har ikke hørt ett knyst fra den kanten. så selv så fantastisk billa er, så fiksera ikke alt altså.. som å påkalle kjekkingers oppmerksomhet i min retning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå