aline Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #2421 Del Skrevet 9. juni 2006 supert, nå må jeg komme meg på trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juni 2006 #2422 Del Skrevet 9. juni 2006 .. og jeg skal leke sjafør før klipp ... noe skal man jo drive med liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #2423 Del Skrevet 9. juni 2006 selvsagt. nå blir det forresten mulig å se meg danse etterhvert, har blitt bedt om å bli med i team for instruktøren min, vi skal ha show i september. så nå blir det enda en time trening i uka.... skal gi mer info om når og hvor når jeg vet det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juni 2006 #2424 Del Skrevet 9. juni 2006 Er klar - det blir artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #2425 Del Skrevet 9. juni 2006 og jeg må vel bare være klar, når den tid kommer.... hihi.. og der røyk håpet om en uke i tønsberg i sommer... fikk klar beskjed om at det var trening HVER uke frem til september... men han nevte at han skulle bort en dag, så da får jeg finne ut når det er, også legge inn en ferieuke akkurat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #2426 Del Skrevet 9. juni 2006 *kniper øynene igjen for flere svar og løøøøper på badet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juni 2006 #2427 Del Skrevet 9. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #2428 Del Skrevet 9. juni 2006 hihi.. nå er jeg klar til å ile på trening. ha en super dag, vi prates. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 9. juni 2006 #2429 Del Skrevet 9. juni 2006 Hvordan er formen i dag, sola mi?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #2430 Del Skrevet 9. juni 2006 myyyye bedre. idag er formen bra, humøret er godt og jeg har det igrunnen ganske så bra jeg. men det kjente jeg allerede etter behandling i går, de tunge og sure skyene letter stort sett litt etter å ha ligget hos deg og blitt stukket i og slappet av. men jeg er sliten idag, sånn sliten i musklene, så det er igrunnen helt greit at det ikke blir en helg full av dansing. tror kroppen min har godt av en litt roligere helg, ellers blir den jo helt utslitt stakar. sto å skalv når jeg tøyde idag, beina rista bare... så det ble en bittelitt kortere treningsøkt idag, skal gå til og fra byen i tillegg, men det blir bare tusling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 9. juni 2006 #2431 Del Skrevet 9. juni 2006 Godt å høre at du føler deg bedre! Pass på så du ikke overtrener - det kan det bare bli skader av. Jeg vet du ikke er av typen som gjør alt i moderasjon - og det er bra! - men å moderere seg litt i enkelte tilfeller er faktisk sunt! Håper du får en flott helg i sola! Jeg farer til Bergen i morgen tidlig. Sees! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #2432 Del Skrevet 9. juni 2006 hihi... skjønner ikke hva du snakker om, jeg modererer meg veeeeldig jeg... sikkert, sånn innimellom ihvertfall. men vet jo du har rett, og på treningsfronten sliter jeg meg lett ut fordi jeg ikke modererer meg særlig. nå trener jeg stort sett fem dager i uka, og om det ikke blir fem dager, så blir det to økter per dag de dagene jeg trener færre dager. og da trener jeg fem dager i strekk, også hviler jeg lørdag og søndag... ikke dele opp liksom.. det er for feigiser... men det er ekstra godt med sløvehelger da, det er en fin ting. du får ha en fin tur til bergen i morgen, lykke til med å komme deg dit. kjedelig med en solfyllt lørdag på gardermoen liksom. men krysser alt for at du kommer deg av gårde. strålende helg ønskes deg fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 9. juni 2006 #2433 Del Skrevet 9. juni 2006 Prøvde å ringe deg i dag, men du var opptatt. Jeg ringer i morgen når vi kjører herfra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #2434 Del Skrevet 9. juni 2006 jeg hørte bare ett ring jeg, og rakk ikke ta den. så var jeg ikke sikker på om du hadde ringt bare en ring og blitt opptatt eller hva det var, så jeg ville ikke ringe tilbake tilfelle du var opptatt. henter dere meg eller er det vanskelig? aner ikke hvordan jeg kommer meg dit, men finner alltids ut av det om det skulle være best. men vi ringes i morgen. dere regner med å være inne sånn rundt tolv en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #2435 Del Skrevet 10. juni 2006 såh, ny dag og solen skinner jaggu idag og. bondegård med søs og snupps blir bra, og sikkert noe godt å spise på, vafler, is og sjokolade høres helt strålende ut synes jeg!! håper dere alle får en strålende dag idag, det har jeg planer om å ha ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. juni 2006 #2436 Del Skrevet 10. juni 2006 Skulle innom og tidligere - men tiden fløy. Nå er det bare en sånn dag vi drømmer om - selv om det faktisk blir nesten for varmt i solen .. så da er det inn og vaske litt tøy osv. Deilig med sånne dager hvor ikke noe må skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #2437 Del Skrevet 10. juni 2006 deilig dag idag ja. har daffet rundt i solen, vært på bondegår og hilst på alle dyrene, vært mer i solen og spist is og vafler og drukket saft, hørt på levende musikk og nytt dagen med søster og niese. har vært deilig, og nå skal det bli en lat og deilig kveld. gleder meg til i morgen, det er jeg sikker på blir knallkoselig. (og jeg har bursdag i morgen da, så is og sånn er ett must) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. juni 2006 #2438 Del Skrevet 10. juni 2006 Vet det :bursdag: :klem: :bursdag: Blir veldig koselig ... og bursdagsis er opplagt et must Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #2439 Del Skrevet 10. juni 2006 pakke opp pakke nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. juni 2006 #2440 Del Skrevet 10. juni 2006 Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå