aline Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2161 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) nyter mens det er jeg. God morgen. og joda, formen er igrunnen bra, var en litt rotete natt, magen min våknet og skrek MENSEN så høyt at mine tre dager uten bøtte ikke ble fire... så jeg er litt sur for det + at jeg er litt småsur pga mensen.... (og jeg VET det er tullete, prøver å endre på det, men kjenner jeg er litt sur og tung, og det virker somd et er pga den dumme mensen og stæsjet rundt det) gikk på vekta også, og selv uten godteri og gåing hver dag i tillegg til dansen, så har jeg beholdt skei-ut-vekta etter nederland... og DET blir jeg igrunnen sur for, selv om jeg skylder det også på mensen. så jeg har det bra men er litt sur, og det er litt snodig. Endret 11. mai 2006 av aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 11. mai 2006 #2162 Del Skrevet 11. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2163 Del Skrevet 11. mai 2006 du kan ikke sin noen vise ord som gjør at alt blir bedre da? (forventer mirakler fra deg vettu, som man reder ligger man... eller hvordan det var) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2164 Del Skrevet 11. mai 2006 men, nå spretter jeg ut i solen og fortsetter min trimrunde, i håp om at jeg på ett tidspunkt vil gå ned den ene kiloen jeg så gjerne vil ned igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #2165 Del Skrevet 12. mai 2006 ah... fredag. idag skal jeg IKKE ut å gå trimtur, kjente i går at jeg trenger en hviledag, det er hardt opp den bakken. men sola skinner i dag og, selv om det stemmer at det er blitt litt kjøligere i lufta. skal slappe av, hente gardiner, vaske vindu (for jeg vet at man ikke skal vaske vinduer mens sola skinner pga striper, men sola står jo ikke på her før klokka fire, så det må jo gå?) så skal jeg nok ut i sola, men det spørs om det blir først når sola kommer på balkongen her, da er det sikkert blitt godt og varmt og her på balkongen er det lunt, dersom det er sol fremdeles da. koooos med sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. mai 2006 #2166 Del Skrevet 12. mai 2006 Det er absolutt kjøligere -og så blåser det. Tror kanskje jeg skal plante litt i dag jeg - for selv om det blir kjøligere - burde ikke det være noe problem. (og jeg lurer på om du får vasket vinduet ditt jeg .. har ikke det vært ukens prosjekt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #2167 Del Skrevet 12. mai 2006 yess, ukens prosjekt er gjort unna, alle mine to vinduer + balkongdørvindu er vasket både på utsiden og innsiden, og innsynsskjermer er ferdiggjort og hengt opp. så nå sitter jeg her med helt fratrukne gardiner og ikke en nabno ser inn, selv om jeg kan se om de er ute eller ikke. nå gjenstår dagens oppgaver, som er dusj og hårkur + hente nye, fine, tynne (gjennomskinnelige) gardiner + sånne lykter som henger i vinduet, innkjøp av ny sjokolade + kos. søndag kan jeg vaske gulver, det blir bra. det er ikke like lenge siden det. og skifte på senga ja, det har jeg lyst til å gå gjort idag, det er så deilig følelse med nytt og nyvasket. jeg har igjen en dårlig samvittighet, og det er de stakkars plantene mine, de skulle så absolutt vært pottet om og fått større boplass.... men det får vente til maiutbetalinga har kommet, for jeg må kjøpe ny jord + nye potteskjulere til noen av dem ihvertfall. og for tiden går alt på lavbudsjett. men til tross for dårlig plass så blomstrer nå tre av ti planter, så de klarer seg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. mai 2006 #2168 Del Skrevet 12. mai 2006 Høres bra ut. Det er så deilig når man er i stimen - og få gjort unna ting. Jeg har også blitt ferdig med dagens prosjekter (hvertfall nesten). Har plantet 4 store urner + diverse i blomsterbedet. Har også spørytet mot ugress og maur - så nå ser det bra ut - og jeg kan kose meg med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #2169 Del Skrevet 12. mai 2006 såh.. nå har jeg fått opp nye gardiner også, og hoi så gjennomsiktige de var.. tror jaggu jeg må se om jeg ikke skal lage sånne tråder fra øverst til nederst med perler på, som kan henge på utsiden, bare fordi liksom. dersom jeg har noen perler som passer da, og mange nok av dem... det er vel værre tenker jeg. men om ikke, så får det være ett prosjekt når jeg får penger igjen. og sjokolade er innkjøpt, men må ha meg noe mat og sette meg bittelitt på balkongen nå som sola er her. få sjekket ut om det er noe fres i den der lavendelen mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. mai 2006 #2170 Del Skrevet 13. mai 2006 Hatt en deilig dag i solen? Har shoppet meg blakk og skakk - men nå er alt "fyllt opp" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. mai 2006 #2171 Del Skrevet 13. mai 2006 .. likte du Melkesjokoladen med Dajm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #2172 Del Skrevet 13. mai 2006 har kosa meg masse, sliten og har nå kjøpt inn stratos og sånt til kvelden. likte melkesjokolade med dajm veldig bra, men de har den ikke på butikken her, så jeg må på 7-eleven, og der er sjokoladen så dyr (til tross for at de har fryktelig søt bemanning..... ) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. mai 2006 #2173 Del Skrevet 13. mai 2006 (til tross for at de har fryktelig søt bemanning..... ) . ← .. ute og blafrer litt eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #2174 Del Skrevet 13. mai 2006 .. ute og blafrer litt eller ← må jo benytte sjansen. han driver og titter ovenfra og ned og gliser om dagen, og hilser pent selvsagt, så da blafrer jo jeg litt tilbake kan skjønne. man trenger litt sånne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #2175 Del Skrevet 14. mai 2006 søndag, solen skinner og temperaturen ligger såvidt på ti pluss... altså ikke parkvær, men gåturvær bør det være. også må jeg sy ferdig stæsjet til de nye gardinene mine (kunne jo selvsagt ikke bare bruke de slik de var, må jo stæsje til litt) sy om litt så jeg har noe å bruke på 17. mai må jeg også. også skal jeg søke etter isbilen, han selger light-is som skal være helt grei, grete roede-anbefalt, så det må jeg kunne spise når jeg blir issugen utenom godteridager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2176 Del Skrevet 15. mai 2006 god morgen. solen skinner fremdeles, selv om gradene har krøpet ned på under ti i løpet av natta. men, frokosten er inntatt, jeg har funnet ut at til tross for sjokoladedager så har jeg ikke gått opp igjen så mye som jeg var redd for, så jeg har nå store planer om å kaste meg ut på en hard treningstur slik at jeg kanskje kommer meg enda kiloen ned som nederste. DET hadde vært noe det. kanskje sette meg litt i parken litt mer påkledd? eller finne en benk som kanskje passer bedre? ellers har jeg litt gjøremål her hjemme som må gjøres også, men savner å sitte litt i solen, det har blitt noen dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. mai 2006 #2177 Del Skrevet 15. mai 2006 Kaldt i dag ja (men så er jeg ikke vant til å være ute før åtte om morgenen for tiden). Har vært på jobb - og her er det tydelig at det ikke har vært noen på en stund - og tatt unna ting gitt. - men nå har jeg hvertfall fått ryddet meg litt plass - brukt meg litt noen som fortjente det så nå tror jeg jeg skal gi meg for dagen. Må'kke overdrive heller, og jeg kjenner armen ikke har godt av alt for mye på en gang. Nå skal jeg hjem og slappe av - før jeg skal bort til middag (men må fore de 2 (3) sultne ulvene hjemme først da - for de skal trene når jeg skal bort). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2178 Del Skrevet 15. mai 2006 der var du ja, er det jobbe du har drivi med. ja sånt ække bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. mai 2006 #2179 Del Skrevet 15. mai 2006 - nei det er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2180 Del Skrevet 15. mai 2006 jeg har vært flittig idag da, har strena tur, handla, veksla til vaskekjellern i morra grytidlig... rydda hele leiligheta, lagt dyne og pute til lufting på balkongen før det skiftes på nytt og deilig sengetøy... også har jeg så fantastisk rene og pene vinduer etter forrige ukes runde, så nå må jeg jaggu kaste meg rundt og skure gulvene også tror jeg. selv om det nok ikke blir før i morgen, idag er det angstringen etterhvert, så jeg må vel dusje og spise litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå