Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har "guden" begynt å kosemose i dagbøkene også :overrasket: .. tror ikke han har hatt godt av KG-ferien jeg :ler:

Du er bare så kreativ aline .. vil ha visning .. - det jeg har sett av det du har laget var jo bare så fint. (Synes egentlig du burde ta bilder - og legge ut her - så vi fikk sett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har "guden" begynt å kosemose i dagbøkene også :overrasket: .. tror ikke han har hatt godt av KG-ferien jeg :ler:

Du er bare så kreativ aline .. vil ha visning .. - det jeg har sett av det du har laget var jo bare så fint.  (Synes egentlig du burde ta bilder - og legge ut her - så vi fikk sett)

:sjarmor: skal se om jeg får fiksa noen bilder... :ler:

trives med å være kreativ altså, og for tiden strømmer ideene på fortere en jeg har tid til. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå skal jeg og eldstemann se Narnia på video .. vi rakk aldri å gå på kino .. så det er bedre enn ikke noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såder, da var mandagen igang og jeg har allerede vært hos legen + kjøpt gjennomsiktige stropper til bh, danset igjennom dansene mine ett par ganger og i det hele tatt.

nå gjenstår bare sying og angstringmøte, som er må-gjøres idag.

har du meldt deg helt ut billa? eller sover du. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett bildene - kjempefine. Blir bare så imponert over kreativiteten.

:klappe:

Jeg har ikke meldt meg helt ut - men måtte noen timer på jobb .. og så var jeg en tur og handlet .. og fant ut at salatlunsj ute var akkurat det jeg "fortjente" .. så da spiste jeg varm kyllingsalat med hvitløkssky .. kjempegodt. (Men det var en så stor posjon at jeg tror ikke det blir middag på meg i dag)

.. så nå er jeg hjemme til klesvasken .. men først Home & Away .. reprisen fra fredag - som jeg ikke fikk sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hørtes ikke vondt ut med pastasalat og sånt nei.

på jobb? er ikke du sykemeldt da? *ser strengt på*

var det lønninga som måtte ordnes da? :ler:

og takk takk, skal kjøpe mer spray og mer topper utover våren og teste ut litt mer, lage litt mer inviklede ting etterhvert, dette ble liksom litt kastet sammen i slengen uten å egentlig være veldig gjennomtenkt.

ble helt ok altså, men kan få til bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønningen tok jeg torsdag - desverre var det ikke nye nå igjen :tristbla:

- denne gangen var det møteinnkalling og i tillegg litt mailer for å sikre at jeg slipper å sørge for formidling av informasjon i de to neste ukene :) (hjelp til selvhjelp eller noe sånt ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har sett bildene - kjempefine.  Blir bare så imponert over kreativiteten.

:klappe:

du tippa feil på blondeduk-topp da, den brune har jeg laget sjablongen til selv, det er den sorte som er fra blondeduk, og kun den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morgen. :)

gosj så trøtt jeg var idag da?

i går stod jeg opp halv åtte og var frisk og rask, idag skulle jeg opp åtte tenkte jeg, men ble liggende til halv ni og er fremdeles trøtt... :Gjesp:

men men, det gjør da ingenting. har bare innadørsaktiviteter frem til ettermiddagen idag, så da får jeg bare hoppe rundt på fitnessballen med trøttetrynet :ler:

idag skal det trenes ball, balanse og dans.

også MÅ jeg få gjort ferdig skjørt og bh, det er bare småting igjen, og det ER så lett å tenke "jeg kan gjøre det i morgen"....

og klart jeg kan det, men snart er det ikke flere morgener å skulle gjøre det på, så det er jaggu like greit å gjøre det altså!

skal ha siste prøvedansing med antrekk og alt i morgen, og det hadde jo vært fint om alt var klart til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... skulle tatt lønninga på nytt istedenfor.  :ler:

:Nikke: - men jeg tror ikke det hadde blitt så godt mottatt av andre enn meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. ja .. alle kan ta feil. Fine var toppene uansett.

Tror det blir innedag her også - selv om jeg ikke har sånne planer som deg - og det er greit å få gjort ting ferdig - og ikke bare utsette.

Det nærmer seg skikkelig nå. Skal krysse alt for deg - selv om jeg skal være bortereist en del av tiden - og uten PC .. (har du en link til noen hjemmeside fra konkurransen .. send PM til meg - så kan jeg følge med - om jeg kommer i nærheten av en PC)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...