Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Hei Aline. Fortsatt så har du det altså så utrolig bra. Topp! Jeg er glad på dine vegner.

Jeg er sååååååååå (og trippelt flere å-er) misunnelig og ultra-sjalu på at du har flyttet. Nesten som jeg kjenner at jeg får en antydning sur-leppe med tanken på at det alltid er noen andre enn meg som flytter. Jeg som virkelig trenger det. Virkelig virkelig. hehe... jeg ser for meg deg der du svinser rundt og fikser og ordner. Jeg vil også det!!!.. (grynter), må bare vinne i lotto først.

Men (sukk), jeg er oppriktig glad for at du har det så bra for tiden.

All good comes to those who wait..

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lasse: jeg baaare koser meg jeg ja!! :P Håper du får det fint etterhvert du også altså!! :Nikke:

Sofia: Hvordan går det med deg da? Har du og fjerntboende kjæreste hatt en fin ferie sammen? dere skulle til sydenland skulle dere ikke?

Trengte virkelig å flytte jeg og!!!! Den kjellerleiligheta var fuktigere en jeg trodde!!! fant sopp i/på veggen bak senga.... :o og andre steder der møbler etc hadde stått inntil veggen. Ække rart jeg har sliti med å bli kvitt forkjølelsene når de har kommet.. ække sunt å leve sånn.

Nå har jeg kjøkkenvinduet åpent hele dagen, og åpner balkongdøra på vidt så fort jeg kommer hjem!! LUFT!!!! Ær så deilig!! :D

Men jeg leier jo bare da, og det er pittelite!! for jeg har ikke verdens største lommebok jeg heller akkurat... og når jeg da insisterer på å bo i oslo i byen, så blir det lite. men jeg har BALKONG!!! 8) og da kan resten bare være lite!! :ler: det er innmari fint selv om det er lite da.

Åffer flytter ikke du da? lottomiljonær ja, da hadde jeg kjøpt meg, men frem til det får jeg leie. eller ihvertfall frem til jeg er to eller har klart å spare meg opp litt egenkapital.

Kos med hilsner i boka mi!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Aline.

Med meg går det bra takk! Ferien til Rhodos med fjerntboende kjæreste viste seg å ikke være noe sjakktrekk!!... Fullt krasj, faktisk, og det bare etter 2 dager. Men vi klarte å bevare et visst vennskap der nede, og holdt ut den uken vi skulle være der. Må innrømme at jeg nå er glad for at han er fjerntboende... Utrolig så tydelig forskjellene vises når man skal feriere sammen. Avstanden mellom oss to er myyyye lengere enn avstanden mellom våre to byer...

Men Rhodos var bra, som alltid. Varmt og godt, god mat, hyggelige mennesker, og jeg har tatovert meg!, så jeg er godt fornøyd.

Jeg var jo på Robbie i Stockholm så jeg klager ikke på denne sommeren!!

Hadde jeg virkelig vært på, les: oppå, Robbie...så kunne jeg ha tilbragt resten av livet (ehh....kanskje litt lenge).. i kloster... :ler::ler:

Ang husvære.... (jeg skribler iveg selv om det er din dagbok)...jeg bor forsåvidt greitt, har en ok 3 roms på ca 80 kvm. Men.. jeg har jo to barn, og de har jeg generøst nok latt få hvert sitt rom...så mor sover på stuen. Jeg overlever...det er ikke det, men. Jeg skulle så gjerne hatt større plass, iallefall et soverom til. Ungene begynner å bli store, de har endel venner på besøk, og vi trenger større plass.

Jeg har ikke råd til å kjøpe, det er dyrt å bo i Tromsø også, og leien der jeg bor er absolutt høy nok, så det blir uaktuelt å leie en 4-roms. (fortviler). Nei!. jeg må nok vinne i lotto eller finne meg en ekkelt rik mann....

Robbie...(hyler høyt) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen god morgen! :D

Så teit det der med full kræsj i Rhodos da!! Men sånt kan vel skje... :-? Grattis med ny tattis ihvertfall.... :lol: (var noen her inne som sa det til meg, og jeg synes det høres så harry ut at jeg elsker å bruke det!! :sjarmor:

Robbie i Stockholm veide litt opp da skjønner jeg, med dertil fantasier om å være oppå mannen!!! :lol: (men kloster da Sofia.... det blir kjedelig tror jeg!! godt du ikke fikk deg med Robbie altså!! du hadde sikkert ikke fått lov til å sitte å sladre på KG i kloster nemlig!!) :ler:

Ang husvære... (skrible i vei i dagboka mi du :Nikke: går helt fint det.)

Tromsø er ikke av de billigste nei, men dog noe bedre en Oslo!! Bodde i Tromsø i halvannet år tenker jeg, og selv om vi betalte litt, så var det bedre leiligheter for prisen en jeg kan drømme om i oslo!!

Den jeg leier nå er fiiiiiiin, men liten, så jeg sover også i stua!! Har bygget om dobbeltsengen til en inn-gardinert sove/lese/kosekrok med hyller og gardiner til å skjerme av fra stua, og masse store puter og pledd og bilde og greier og greier... min leil. ække mer en 32m2 den nemlig!! :o :wink: og det er den NYE!! :ler: (i tillegg betaler jeg 4900,- + strøm pr mnd!!)

men med to barn og deg selv, skjønner jeg ønsket om ny leilighet altså!! Men ja, du får vinne litt pæng, eller gifte deg med Robbie!! :blunke:

Savner Tromsø jeg da!! Var koselig med fjellene og fargene og menneskene!! Men så altfor langt unna familien min. :(

Idag får jeg kjæresten min på besøk!! :hjerter: gleeeeeder meg!!! nå har jeg ikke sett ham siden MANDAG!!! :o :cry: og det kjennes!!! savner ham og ser så frem til arbeidsdagen er over og jeg kan henge meg fast på ham at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: :evil: :evil:

Faan at det finnes slubrikker som roter bort andre menneskers penger!! :evil: :evil:

Selger litt som en liten del av jobben min, hadde solgt inn en bra annonse til en bra pris, som ville gitt meg litt ekstra penger i lomma i neste mnd.

passa opp annonsen, varslet om at her trodde jeg det var noe galt, fordi filen så heeeeelt feil ut på skjermen min! Fikk til svar at "neeeeida, det blir så bra såååå!!"

idag kom eksemplaret ut, og annonsen hadde akkurat den feilen jeg hadde varslet om at så ut som kom!!!! :evil: :evil: Men ikke om grafisk innrømmer at det er noe DE kunne gjort nei!!! neeeeeida, aaaalt er kundens feil liksom!!

Og kunden, selvfølgelig, nekter da å betale for den, og ønsker kreditering av hele ordren....

Så det var de penga dratt rett ut av lommeboka mi, kun pga latskap og likegyldighet fra en dritt på jobb!!! :evil:

Men bortsett fra det, så skal jeg danse i dag, og har det helt nydelig, så jeg får vel innfinne meg med en og annen liten hat-følelse en gang i mellom. :-? :ler:

i kveld eller senest i morgen får jeg klå på kjæresten igjen, så da forsvinner ihvertfall aggresjonen!! :ler::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dårlig jobb-dag igjen!! Kjeder meg på jobb, forbanner alle som snakker til meg, hater alle de ørti folka som står å henger i dørkarmen min for å snakke med sjefen (som har kontoret ved siden av mitt i vinkel, så det passer utmerket å stå å henge i døra mi når man prater med ham.)

Kjenner jeg blir sint og sur inni meg, men siden det er fordi jeg egentlig kjeder meg i jobben og er her bare sånn til jeg finner ut hva jeg vil gjøre fremmover, og det kan jeg jo ikke akkurat si på jobb heller, så jeg får det jo faan meg ikke ut heller!! :evil: :evil:

Er bare såååååååååååååååååååååååå innmari lei av hele arbeidsplassen og nesten alle de som jobber her!!!! :x Men så er det jo liten vits i å bytte jobb før jeg vet hva jeg vil, og evt får tatt noe mer studier eller kurs eller noe.

idag tror jeg jeg har tatt meg selv i å holde meg for brystet å puuuuste tuuungt og langsomt for å ikke begynne å grine og hyle og kjefte bare for at noen går forbi døra mi. (har litt med at jeg har noen kollegaer som støtt og stadig stikker hode inn å står å pjatter svada som jeg bare synes er drittprat. og det hjelper IKKE å si fra!)

Det er visst virkelig på tide å prøve å finne noe å gjøre med livet mitt, hva jeg FAKTISK har lyst til å gjøre. Egentlig synes jeg det er spennende med psykologi, og kunne godt tenke meg å studere både psykologi og filosofi, men jeg har ikke generell studiekompetanse, og de skolene jeg har sett på tar TO ÅR å bli ferdig med det.... :o og det VET jeg at jeg ikke har tålmodighet til. DE fagene synes jeg jo er dritkjedelige, og orker ikke bruke to år på!!

Men så vet jeg ikke hva jeg ville brukt denne psykologien og filosofien til heller, skrevet bok kanskje? det synes jeg kunne vært spennende. Men så liker jeg å kommunisere toveis også da, og da passer jo bok ganske dårlig igjen...

Men men, nå gikk sjefen min for dagen, så da kan jeg lukke døra!! Det er deilig! Også skal jeg være sammen med kjærsten min etter jobb idag, og DET gleder jeg meg til! spise og ut å høre på musikk. Det blir deilig ihvertfall!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff Aline. Jeg leser det du skriver og tenker; dette er jo meg! Tro meg, jeg føler med deg og kjenner virkelig på kroppen hvordan du har det. Det er helt pyton å føle seg slik. Jobben er jo, om man liker det eller ei, en stor del av "voksenlivet" og man tilbringer (altfor) mange timer der. Og da er det kjipt å ikke trives.

Men man blir fastlåst på en måte, man holder ut, dag etter dag, eller i mitt tilfelle, noe som er blitt til år etter år. Hvorfor?...tjaaa... for min del så er jeg trygg her, jobber i staten, med utdanning, men er ikke faglig, og her har såvidt jeg vet, ingen noengang fått sparken eller blitt permittert pga av liten arbeidsmengde. Men jeg har det ikke bra her, jeg trives ikke. Jeg er lei. Har vært her i 8 år, som forsåvidt ikke er sååå lenge, jeg er vel en av de ferskeste her, men allikavel, jeg kjeder meg. Har gode kollegaer som jeg stort sett har et godt forhold til, her på jobb. Bare en som jeg treffer privat. De er alle eldre enn meg, og jeg har nok venner...

Jeg ser på dem, i kaffepausene, og tenker, at de klarer, hver dag, å sitte slik å jabbe og slarve, og le av de samme tingene. Jeg deltar mindre og mindre i samtalene og de sosiale greiene. Da bruker jeg heller pausene mine her, på KG. Så på den måten så blir jeg den som er litt "asosial", men jeg klarer bare ikke, å tilbringe mer tid enn hva jeg absolutt må, sammens med dem. I lengden blir det kanskje mitt "tap", jeg merker at jeg har fjernet meg fra endel at de tingene de sjabber om, men som sagt, jeg har nok venner, og her er jeg KUN pga av jeg faktisk får penger for det. Ikke mye penger, riktignok. Drittlønn, for å være helt ærlig, men dog, det er da inntekten min og noe skal man da leve av.

Jeg har hatt noen spede forsøk på å skifte jobb, har søkt på noen ledige stillinger, men enslig forsørger på 37 med 2 små barn,..... det sier seg selv. Ikke akkurat det en arbeidsgiver drømmer om... Så innimellom er jeg fortvilet, når jeg tar meg tid til å tenke på det, så blir jeg deppa og faktisk skikkelig lei av alt, hva i svarte skal jeg bli når jeg blir stor....

Robbbiiiiieeee....kom å gi meg penger slik at jeg kan bo i et stort hus med tjenere, å slippe og jobbe, og bare være fin dame på cocktailparties med høy sigarføring.

Tror glatt jeg kunne har klart å leve slik, etter år med slit og strev for å få nok peng til livets opphold...og knapt nok det!!

Beklager Aline, jeg skribler som vanlig avgårde, ville bare at du skulle vite at du ikke er alene om å ha slike dager, slettes ikke alene. Og vi er nok ikke de eneste vi heller..

Klem til deg fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sofia. Dine beskrivelser passer meg også! Som jeg skulle skrevet det selv. Spesielt dette med å distansere seg fra kollegaene pga skvalderet de driver med dag etter dag etter dag. Og å unngå det sosiale mer og mer, blir den asosiale her jeg også. Pleier IKKE å være slik!!

Men jeg har ikke jobbet her mer en i underkant av 2 år, og har INGEN planer om å bli her i 6 til!! Heldigvis har jeg ingen andre en meg selv å ta vare på, og det gir meg en litt større frihet til å bytte jobb.

Lurer fælt på når jeg finner ut hva jeg vil gjøre når jeg blir stor altså!!!

Dagen i går fortsatte å være teit!! Kom hjem og var sammen med kjæresten, og det var kjempedeilig! Vi skulle på intimkonsert med Tom Pacheco, som spilte mest slowe følelsesladede sanger. Jeg blir jo bare såååå revet med og overfølsom når jeg er på slike intimkonserter med følelsesladet musikk. Så kom to andre fra dansinga og joinet oss, og det er jo i utgangspunktet ok.... men begge to er exer av kjæresten min... noe som egentlig også er ok.... når jeg er sammen med dem alene har jeg ingen som helst problemer med noen av dem. Når kjæresten er sammen med dem uten at jeg er der har jeg heller ikke noe problemer, og når vi er sammen alle sammen med enda flere fra gjengen tilstede har jeg heller ingen problemer med dem.... Men intimkonsert, masse følelser, min tidligere neste-angst på jobb også sitte der med to X-er av kjæresten??? og han tok med ho ene å swinget seg litt etter den ene sangen som var fart nok i også, de var de eneste som dansa!!! :x DA ble aline sår og sint!!

Stakkars kjæresten hadde ikke tenkt på det, siden det til vanlig ikke er noe problem, og ho han dansa med har jeg vært masse på stranda med i sommer, og jeg har kjempesansen for ho.

Men i den settingen, med minner fra en tid jeg pleide gå på intimkonserter, to x-er og oss, dansing som eneste på gulvet.... blei så mye for meg at jeg fikk årntli sår i brystet!!! Hadde konserten vart ett kvarter lenger så hadde jeg begynt å grine!!

Prata masse om det etterpå, han skjønte jo fort at det var noe galt, og lurte på om vi skulle dra med det samme. Han var sååååå lei seg for det, og ville aldri i livet ha gjort det dersom han visste at jeg kom til å reagere sånn. Han forstår også hvorfor jeg reagerer som jeg gjør, og lovet at det aldri skulle skje igjen. Bare oss to, eller mange dersom vi skal på en slik type ting igjen. Unngå å være bare han, meg og "alle" hans x-er.. (har ikke så mange altså, men tre av de har han god kontakt med, og de er i samme gjengen som oss, så jeg må innfinne meg med at de er en del av ham.) (ikke alltid like enkelt)

men men, vi fikk snakket masse, og det var både godt og viktig. Og jeg vil ha ham i livet mitt, og han vil ha meg i livet sitt, så vi får bare lære av de tingene som skjer.

Idag er dagen mye bedre, og vi skal være bare oss to i hele ettermiddag og kveld og natt. Det blir deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er dagen mye bedre, og vi skal være bare oss to i hele ettermiddag og kveld og natt. Det blir deilig.

ZZZZZZZUUUUUUKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: sukker jeg også, og ser frem til det med stooooor glede!!

Det er så godt når vi bare sitter i armkroken, koser og er nære (og annet som skulle passe å gjøre når vi har en slik deilig dag alene.... ) :oops: :ler:

du hakke tenkt deg på oslo-treffet da Sofia? Jugger-ett-eller-annet= Lasse skal dit, og han sier selv han er en drøm av en kjæreste!! :wink::ler: (eller var det jeg som sa det tro?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... 4. oktober. Så dumt!. Jeg skal til Oslo helgen etterpå..... ÆSJ!!!

Kanskje en annen gang...

Lasse går altså glipp av meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt for Lasse!!

men men, skal se om jeg ser noen kandidater som er tilgjengelige helgen etterpå!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAdumdadei-rattattatei-hei...

mmmm.... har hatt en deilig helg!

Har vært hjemme å pleid meg selv, leiligheten og kjæresten!! :sjarmor::hjerter:

Fikk magen til å roe seg, da den faktisk skriker litt når jeg er på jobb, har begynt å innse at jeg muligens MÅ bytte jobb før jeg finner ut hva jeg vil, dette her er nemlig IKKE bra!! Får angst og magen sier sterkt ifra de dagene jeg er på jobb, men er heeelt fin de dagene jeg ikke er på jobb. (bortsett fra litt for mye sjokolade på lørdag, og dertil litt uvel...men det kan jeg vel igrunnen takke meg selv for... :ler: )

Men jeg fikk ryddet ut av en sånn festlig "rote-eske" som var blitt stående på stua uoppakket, pga at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av alle papirer og sånt. Fikk banka opp ett forheng foran to hyller i Tv-bordet mitt(ikke søs sitt, dersom du leser, mitt eget :blunke: ) , og bruker det til oppbevaring for papirer etc. fikk altså unna den, fant passet mitt (som jeg var litt redd for at jeg hadde flyttet helt ut av min verden...) kalendern min og!! :)

Også fikk jeg sydd opp gardinene nederst, slik at de ikke ligger en halvmeter å subber... hengte opp gardinstang og gardiner på kjøkkenet, kjøpte meg en sånn lyng-blomst til å ha ute på balkongen, og en kjempefin hengeplante til å ha i bokhylla i stua, med små hjerteformede blader og svakt lillafargede blomster. (Mette Marit hadde de visst i brudebuketten sin.. sa dama i butikken.)

Så fikk jeg vært sammen med kjæresten, vi ruslet en tur på ekeberg, spiste vaffel og drakk sjokolade med krem på kafeen der oppe, så på dyra, vurderte å spille minigolf, men siden det var ett eller annet der oppe så fant vi ut at det var litt FOR mye unger der for begges del, hadde ingen planer om å bli illsinte noen av oss, så vi ruslet rundt litt mer før vi dro ned på aker brygge. der var vi i en halvtime, før det virkelig begynte å regne, da fant vi ut at vi like godt kunne dra hjem.... spise middag (ostegratinert blomkål med aromasopp og bacon!!) mmmm...

Så på olsenbanden og kosa oss. :ler:

idag er det jobb igjen, og hjem å ha vaskedag!! + skal prøve å sy noen putetrekk til noen giga-puter jeg har i sove-kroken min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

jaja, så var jeg blitt smittet av kjæresten da, pottetett i nesa og vondt i skuldrer og nakke....

også er jeg eneste på avdelinga som er på jobb, siden resten av gjengen er på en messe-ting. Det er egentlig innmari deilig, for da er det så behagelig rolig og stille her. Bare meg og kundene, og det passer meg bra. Bortsett fra at det er litt ekkelt å sitte å snørre som en drittunge i telefonen, men jeg kan ikke akkurat holde meg hjemme heller siden jeg er den eneste som ER her!!!

Men men, i kveld skal jeg på møte med dansinga, og i morgen skal jeg ha "klippe-aline-og-spise-god-mat-og-drikke-god-drikke"dag med ei venninde av meg, og det blir koselig. Så kommer kjærsten på natta og blir hele lørdagen, til han drar på jobb på kvelden, men jeg skal ut dit han jobber å danse lell, så det gjør ikke noe. (dersom jeg ikke er heeelt sylta da, og det har jeg egentlig ingen planer om!!)

venter bare på at apoteke skal åpne, så jeg får kjøpt meg nesespray og smertestillende og kleenex med balsam!!! :lol:

ellers er det en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja I`m back, i dag iallefall hehe. Har lest så mye om leiligheten din at jeg nesten må be om audiens en dag,, vurderer du alarm så gi beskjed. Hehe :hoho: jeg driver jo i bransjen.. :wink:

Men en ting er tragisk: I dag tok vi en fyr som hadde stjelt : ( hang on) TRANKAPSLER, altså trankapsler for 3200,- Er det en syk verden eller???

Spurte idioten hvorfor, jo han skulle selge det i ei lita sjappe på tøyen.. Og for ca 2 uker siden var det en som hadde stjelt BIND, Always ultra for 2000,- Altså i oslo i dag: Ingen som stjeler penger, tv`er alt slik. Nei da det går i Bind og trankapsler. :hoho::hoho:

Det er en syk, syk verden.

Jeg skal skaffe deg jobb hos oss jeg frk, så slipper du idioter som klusser til salgene dine, og jeg kan love en spennende hverdag... Hehehe.

nei det var det jeg fikk skrevet i dag. Håper alt er bra med deg vennen, så får vi snart ta den kafe-turen vi har planlagt så lenge hehe.

C yA when i C Ya.

Exodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Dette er en ordentlig dum dag!! :cry:

Fikk beskjed i går om at bestefaren min kanskje ikke overlever natten, at mamma skal sitte hos ham i natt. Jeg reiser ned i dag for å ta et siste farvel med ham, men enda vet jeg ikke om det blir en levende eller en død bestefar jeg får si hade til. :cry:

Hjernen hans har ikke fungert veldig bra på lenge, og egentlig håper jeg at han nå får slippe mer, men det er vondt fordet!

For hans del er det best om han slipper mer nå, slik jeg ser det. Og også min mor kommer til å kunne slappe av på en måte hun ikke har gjort på maaaange år. Men vi mister jo allikevel en viktig person i familien.

Nå fikk jeg akkurat melding fra mamma om at han har overlevd natten og hatt en rolig natt, så da håper jeg virkelig at jeg får ta farvel med ham mens han fremdeles lever!

Men jeg ble skitsint på sjefen min idag!!! :evil:

Kom på jobb, gikk inn til sjefen å sa fra om at jeg kom til å dra mellom halv tre og halv fire en gang, fordi jeg skulle ta farvel med bestefaren min, som jeg ikke visste om hadde overlevd natten eller ikke.

Jeg vet ikke helt om han hørte hva jeg sa engang jeg, ellers synes han kanskje det er en skrekkelig festlig affære å miste besteforeldrene sine.... ikke vet jeg!!! :evil:

Han lurte med en gang på om jeg ikke kunne sette meg ned å gjøre en arbeidsoppgave som krever positiv og kreativ tankekraft, skulle ferdigdesigne en markedsplan som skal være munter og fargeglad.... Jeg spurte forsiktig om det var noe jeg var nødt til å ta akkurat idag, da jeg ikke følte meg nevneverdig kreativ akkurat nå (har IKKE noe kreative arbeidsoppgaver i min vanlige hverdag, så det er ikke noe som jeg på en måte skal være her).

Vet du, han ble sur!!!! "Nei.... da kan du bare glemme det, jeg får vel ta det selv da...." Vettu, jeg ble så sint/lei meg/overrasket at jeg bare hulket "jeg får ikke dettte til..." og styrtet inn på kontoret mitt!!! Gråt en stund før jeg bare ble ordentlig sint!!

Det er mulig det er meg som er dum, det er mulig man enten ikke skal sørge over en bestefar man holder på å miste, eller at dersom man holder på å miste en man er glad i så bør man ikke forsøke å gå på jobb engang, fordi man ikke er klar for oppgaver man ikke jobber med ellers... Kanskje jeg burde holdt meg hjemme, men jeg kan jo gjøre den daglige jobben min helt greit!! Så jeg tenkte at det var det eneste rette å gå på jobb å gjøre det jeg!!

Snakker han til meg igjen (uten å be om unnskyldning!!) så pakker jeg rett og slett sakene mine og går hjem!! :evil:

Phu...!!

Men jeg har en kjæreste som er helt vidunderlig midt oppi alt dette da! Han hadde sagt ifra til sjefen sin at han ikke visste hvordan dagen hans ble idag og i morgen, fordi han ønsket å være der for meg dersom jeg trengte ham..... :hjerte: det komiske er jo at HANS sjef skjønte det fullt ut, og det var bare å si ifra, så fikset de det!!! :)

Men, nå er det bare i dag og i morgen igjen, så har jeg feriedag på fredag og mandag, og det skal bli sååååå deilig!!!

Da skal jeg bare være sammen med kjæresten, gode venner og danse en masse!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjefen kom heldigvis inn å ba om unnskyldning. :)

Han hadde vært kjempestresset og ikke tenkt på hva han sa, men hadde forstått etterpå at det var dumt sagt, og det beklaget han.

Han hadde full forståelse for at jeg er ett litt annet sted idag en her, og setter stor pris på at jeg allikevel kommer og gjør den daglige delen av jobben min.

godt er nå det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Jeg var hjemme for å ta ett siste farvel med far i går......

Vet ikke hva jeg skal si jeg.... det var helt JÆVLIG!!

Det var ikke mer igjen... det var ikke MIN bestefar som lå der lenger, men en syk, skrøpelig gammel mann som mest av alt lignet på en belsenfange.....

Det er det mest grusomme synet jeg har sett noen gang!! Jeg har sett andre familiemedlemmer dø, og de har kanskje sett lignende ut... men allikevel så blir det så helt helt annerledes... :cry:

Dette var min bestefar!! Han var stor, sterk, aktiv, ga gode sterke klemmer, pratet livlig og var bare far. Det er lenge siden han har vært seg selv, men nå???? det var ikke NOE igjen av den jeg trodde jeg skulle ta farvel med!!

Jeg klarte ikke engang gi ham en klem når jeg dro!!! :cry: :cry: :cry: :cry:

Klarte ikke si hade til dette stakkars mennesket som lå der, og liksom skulle være min bestefar.... :cry:

Jeg håper så inderlig, av hele mitt hjerte at han kan få dø fort!

Ingen fortjener å ligge slik! Ingen! :cry:

Nå venter jeg bare på beskjeden om at han har sovnet inn, og at begravelsen er da og da, det skal bli godt!

Og det føles litt rart å ønske døden på noen, og å sørge over en som enda ikke har dødd, fysisk! Men for meg så er Far død. Og det skal bli godt når det er over!

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Aline. Dette var trist. Det er ikke noe særlig å se sine kjære på den måten. Trøsten får bli at du med tiden kommer til å huske han best slik han var, før. Slik du så han igår vil svinne hen og du vil huske han som den spretne bestefaren med de gode klemmene.

Jeg mistet min mormor i mai og hun var også utrolig svak og tynn på slutten. Huden ble altfor stor liksom. Hun fikk dø en rolig død uten smerter eller noe slikt. Og det var godt for henne og godt for oss.

Nå vet jeg ikke hvor gammel bestefaren din er, men slik er engang livet. Og sålenge han ikke har vondt så har han det jo faktisk bra selv om han bare ligger der.

Det er trist når noen nære dør, men slik er det nå engang.

Tenker på deg.

Og du, takk for den DU er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk Sofia!

Far har liksom ikke for mye hud, huden hans har blitt så stram at han ikke klarer å lukke øynene når han sover, han klarer heller ikke lukke munnen, og ligger å gaper med altfor store tenner og helt uttørket tunge... :cry:

Det er vondt, og det er bare snaue fire måneder siden jeg også mistet farfar, så dette blir visst det året da bestefedrene mine døde.... :cry:

Det er mye godt å huske om far, så det er mange bra minner.

Det værste er nå, når han ligger som han gjør, før han dør.

Og jeg og håper han dør uten smerter, at han bare får sovne inn. Det hadde vært så godt. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...