Gjest Embla s Skrevet 7. juni 2003 #41 Del Skrevet 7. juni 2003 Jaaa? hvordan gikk det da? ble den din? Hvorfor vil du flytte? Håper du har hatt en fin pinse! klem embla s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #42 Del Skrevet 10. juni 2003 Nope, ingen leilighet enda. Vil flytte fordi jeg bor privat i en kjeller leilighet, det er en helt grei leilighet, men jeg savner lys og mulighet til å få planter til å trives, og muligheten til å lufte uten å få all verdens dyr inn (har jo plusselig stua full av katter etc. ) Savner en leilighet med balkong, slik at jeg kan sette meg ute når jeg kommer hjem fra jobb. savner en leilighet hvor jeg ikke møter på eieren hver dag. (kjempehyggelig dame jeg leier hos altså, men det minner meg liksom alltid på at det ikke er mitt.) Hatt en opp og ned pinse ellers... farfaren min døde :cry: , og det kom som ett sjokk, og ødela liksom noe av gleden ved å ha fri og sommer. Men, jeg kommer meg vel over det også. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #43 Del Skrevet 11. juni 2003 Så var det 11. juni da.. bursdagen min. :-? Har gledet meg til bursdag og hyggelig kafebesøk lenge, men plutselig så synes jeg ikke dagen er noe i det hele tatt. Har avlyst kafebesøk og har planer om å stikke innom å kjøpe en plante til meg selv og noe god mat. natt til søndag 8. juni døde farfar, etter det har det bare vært tunge dager. Det var ikke mulig at han skulle dø nå, han var jo ikke så syk, han var jo på bedringens vei og de hadde begynt å prate om hva som måtte tilrettelegges for at han skulle komme seg igjen. Også dør han bare. Det føles som om brystet ligger som ett åpent sår, og det eneste som virkelig hjelper er å ha noen som holder en hardt. det har jeg ikke, og jeg blir så innmari klar over at jeg ikke har det akkurat i slike situasjoner. Prøver å trekke pleddet tett rundt meg og presse en pute mot brystet for å dempe sårheten, men det er like fullt sårt når jeg står opp på morgenen og må på jobb. Det verker i hode og brystet og øynene er stort sett hovne. Prøver å la være å gråte når jeg er på jobb, og klarte det i går. Noe som endte med at jeg måtte ta smertestillende fordi presset i hode ble så stort at jeg trodde øynene skulle poppe ut. Har tillatt meg selv å gråte selv om jeg er blandt folk i dag, for jeg orker ikke det trykket det ellers blir. Men det er uvant, og jeg føler meg ordentlig sytete. Og dette skal liksom være bursdagen min. Når folk kommer så glade å gratulerer med dagen og lurer på hva jeg skal gjøre, så blir det sånn forsøk på munterhet, og unnvikende ang hva jeg skal gjøre. Kan jo ikke si at jeg skal være alene hjemme, for det høres så fælt ut. men jeg prøvde å være sosial i går, og det var ikke med innmari mye hell, så jeg vil heller få gråte i fred og prøve å slappe av nå frem til begravelsen er over. Skal heldigvis til søstern min i morgen, også reiser vi hjem til mamma etterpå. det er godt å ha noen som føler den samme sorgen rundt seg, føler meg ikke så ensom da. Men nå tror jeg virkelig jeg skal gå å kjøpe meg en pakke kleenex og noe god mat til lunsjen, og en sjokolade. (magen har streiket også, men akkurat nå bryr jeg meg nøkken om jeg er dårlig i magen! så det får stå til.) :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #44 Del Skrevet 12. juni 2003 dagen i dag startet ganske bra, følte meg ikke like tung som jeg har gjort siden jeg fikk greie på at farfar døde. Var nesten litt håpefull om at dagen kunne bli fin... Så kom en velmenende kollega og lurte på om jeg ville ha avisen der dødsannonsen sto.... klart jeg ville det... Men guuud..... det gjør jo at det blir virkelighet igjen. På nytt må jeg forstå at farfar faktisk ER død. :cry: :cry: :cry: Også var flommen i gang igjen. Det er godt at begravelsen er i morgen, så plasserer ting seg kanskje litt der de må være. Forhåpentligvis kan jeg komme meg igjennom en dag uten å gråte etter at begravelsen er over. det skal bli godt å møte familien også, men jeg merker jo veldig at jeg er alene akkurat nå. Det er så godt som bare meg som ikke har noen. :cry: Det hadde vært så godt å blitt holdt rundt bare. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #45 Del Skrevet 12. juni 2003 Midt oppi all elendigheta fikk jeg en deilig tlf om at eiendomsmeglern hadde ledig leilighet til meg 15. aug.!!!! Liten sådan, 1-roms på kun 32m2, men i 2. etg og med balkong og i mulig gangavstand til sentrum. godt med busser som går til rett utenfor jobben min. Akerselva med turmuligheter rett ved. Godt med parker i nærheten, flere små butikker og noen kafeer. Kiosker, frisører og det som trengs i nærheten. Det gjorde GODT med den beskjeden akkurat nå!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 12. juni 2003 #46 Del Skrevet 12. juni 2003 Hepp! Grattis med leilighet. Så gøyalt å få noe som er helt sitt. Det var leit å lese om farfaren din. Håper begravelsen blir fin. Husker min egen farfars begravelse, den var nydelig, men gjorde også vondt. Trist og fint på en gang fordi det var så gripende å se farmor og andre være så inderlig lei seg. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #47 Del Skrevet 12. juni 2003 Hepp Vibeke. Skakke kjøpe da, så den blir ikke helt min, men den blir mye mer min en den jeg har, siden jeg blir å leie av ett eiendomsmegler firma som eier og leier ut boligblokk-leiligheter. Begravelsen både ser jeg frem til og gruer meg til. Det kommer jo til å bli skrekkelig skrekkelig trist, og alle rundt meg kommer til å ha det skrekkelig trist og vondt. Men det er som regel en god måte å avslutte den første og sterkeste sorgen på. Etter begravelsen er det ofte enklere å akseptere, og tenke på minnene istedenfor fraværet av personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 12. juni 2003 #48 Del Skrevet 12. juni 2003 Ja, større frihet i å leie fra et firma, helt klart! Balkong høres deilig ut... Begravelser knytter sterke bånd, synes jeg. Vi går jo gjerne mer eller mindre og undertrykker sorgen sånn i det daglige. I en begravelse er det "tillatt" å vise sorg. Befriende å ta av seg masken for en stund, sammen med andre. Nåh, det er jo en stund til 15. august. Da har du god tid til å planlegge hvordan den nye leiligheten skal bli. Har du noen idèer om spenstig innredning av din egen lille hule? 32 kvadrat er forresten en fin størrelse for èn person. Blir jo bare mer å holde orden på, jo større det blir! Vibeke (har fått mutert vekk sitt husmor-gen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. juni 2003 #49 Del Skrevet 12. juni 2003 Hei, Aline! Suser innom for å gi deg en klem! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #50 Del Skrevet 12. juni 2003 Embla s: takk for klemmen. Vibeke: Ja, det blir noe helt annet å leie av megler en å leie privat. Og jeg har vel mine tanker om hvordan jeg skal trikse til min lille hule koseligst mulig! Har en kjempekoselig tre-to-en sofa som er bare såå deilig, så den må jeg få plass til. (den er vel egentlig søsterns, men det er jeg som har den!) Også har jeg planer om å "bygge inn" dobbeltsenga, enten om jeg lager en type himmelseng, med ramme rundt og over og henger opp gardiner rundt den, eller om det blir en løsning med hyller helt inntil senga, med stoff inn mot senga slik at hyllene blir en del av stuen, mens det blir skjermet mot senga, og en åpning til "dør" inn i senga. (Det er ganske god garderobeplass i gangen, så jeg er ikke avhengig av klesskap utenom det tror jeg. Og det klesskapet jeg har er ikke egentlig typisk klesskap, så det er mulig jeg bruker det som skjermvekk mot sengen og som ting og tang-skap som en del av stuen. Ser for meg at det blir åpen stue med masse lys og planter og god-sofaen med flere småbord, TV og CD-stasj. Så blir det en liten, avskjermet hule-seng bakerst i rommet, med hyller/gardiner etc som avskjerming med mulighet til å trekke fra slik at man kan bruke det som lese-hjørne om man lyster. Gangen er jo grei, den er med masse skap. Badet er ganske lite, men har dusj som jeg skal pynte med nytt dusjoppheng og stasj!! (masse glade farger og en knallrød Ikea-plast-blomst og noen gule plastender jeg har fra før!!) :D Kjøkkenet tror jeg kanskje jeg får plass til ett lite bord og to stoler på, og godt med hylleplass. Også skal jeg kjøpe blomsterkasser til å ha på balkongen!! Og dekke til gulvet (det er bare grå betong etter hva jeg husker). Det er sikkert ikke plass til mer en en stol og ett bord, kanskje to stoler, men gjett om jeg skal ha stol(er) og bord der a??? Også har jeg sett noen som hadde sånne baderoms-opphengbare-hyller ute på verandaen, og det var jo kjempelurt! så det skal jeg også ha!! Så kan jeg ha litt ting eller mer planter der!! Nå gleder jeg meg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 12. juni 2003 #51 Del Skrevet 12. juni 2003 Hadde en stund en leilighet med sovealkove som en del av stuen. Skjermet "soverommet" fint av med en schwær bokhylle fra IKEA, jeg. (IKEA, jeg elsker IKEA ) Kåken min ble ihvertfall koselig, og IKEA tjente masse penger...Det er så rart, jeg gikk inn der for å kjøpe meg bokhylle og kom ut igjen med ørten andre ting i tillegg. Flytting i seg selv er litt pes, men verdt det når man sitter der og er vanvittig fornøyd etter alt er kommet på plass. Høres ut som hulen din blir et herlig hjem :D Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #52 Del Skrevet 18. juni 2003 8) :-? :o :D Idag skal jeg til tattoon å få meg salamander forran på leggen!!! :D I farger fra rødt til grønt og med gult som overgang, og litt orange tenker jeg!!! Det er 8 år siden jeg tok fuglen min, som er i samme farger, på skuldern, og det er egentlig skrekkelig dumt å vente så lenge, for i dag er jeg drit-nervøs!!! Syntes ikke det var så ille når jeg tok den første, men stoler ikke lenger helt på meg selv, for det er så lenge siden.... og dessuten så blir jo denne liggende oppå muskelen, uten noe fett imellom, så jeg er hheeeeeelt sikker på at det kommer til å gjøre innmari mye mere vondt!! Men jeg har hatt lyst på lenge, så nå SKAL jeg!! Og jeg gleder meg som en unge til etterpå! Bruker ikke mye smykker, og elsker denne måten å utsmykke kroppen på, også blir det så innmari mye mer meg!! :D men ... UUÆÆÆHHH..... grue-gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. juni 2003 #53 Del Skrevet 18. juni 2003 Du verden! Ny leilighet og ny tatovering! Ikke dårlig *spise is* klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #54 Del Skrevet 19. juni 2003 Jepp, skikkelig fornøyd om dagen!! Skal opp å sjekke ut leiligheten i dag, også skal jeg pakke, for neste uke har jeg ferie!! Overlevde tattooen også i går, behagelig er det jo ikke, men ække sååå mye verre en å f.eks bruke epilator... selv om jeg var dritnervøs og ikke hadde det helt bra der jeg satt på slutten, mye fordi jeg blir så engstelig for at det skal gjøre vondt, så jeg begynner å hyperventilere av rein angst!! Men idag er jeg bare kjempefornøyd, svir bittelitt når jeg dusja, men pytt!! Den ble sååååå fin!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #55 Del Skrevet 20. juni 2003 hi-hi.. i går var jeg å så på leiligheten jeg skal flytte inn i!! :D :D Den er helt nyoppusset, både bad kjøkken og stue er kjempefint. Ikke store leiligheten, men det visste jeg jo, og etter hva jeg kunne se så vil det passe å lage åpen stueløsning ved vinduet og en sengehule, innebygget, bakerst i rommet. Det beste av alt var balkongen!! Der får jeg fint plass til to stoler og ett lite bord, + en hylle el. på ene siden, og masse blomsterkasser!! Også har jeg sol fra kl 15.00-20.00 tror jeg det var han sa!!!! Vaskekjellern var helt fin, koster pittelitt da, men det vakke så ille (10,- for to vask tror jeg ha sa. ) Og grei bod på loftet. GLEEEEEEEEEEDER MEG TIL 15. AUGUST!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #56 Del Skrevet 20. juni 2003 Dessuten så går det strålende med min nye lille tattoo-kamerat på leggen. I går og i dag har jeg hatt av plastikken og latt han få puste, men smurt han hele tiden. Og jeg tror han kommer til å bli like fin som han ser ut som nå!!! :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. juni 2003 #57 Del Skrevet 20. juni 2003 God helg, Aline! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. juni 2003 #58 Del Skrevet 21. juni 2003 Grattis med ny tattis! (gud den var kvalm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. juni 2003 #59 Del Skrevet 27. juni 2003 Grattis med ny tattis! (gud den var kvalm) Kos deg i helgen, Aline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #60 Del Skrevet 30. juni 2003 heisann. Takk for hilsner, håper dere har hatt en fin helg og uke selv. Jeg har hatt feri en uke jeg da, vært hjemme hos mamman min og snakket masse med hennes kommende mann, shoppa (siden det regna i to dager...) og så har jeg vært på Countryfestivalen på Vinstra siden torsdag til og med søndag! En helt utrolig deilig helg, med masse god mat, noe god drikke, masse sol hele helga og enda mer dansing. Var med på danseoppvisning både fredag og lørdag, og det gikk over alle forventninger for min del.. var nervøs som tusan før fredagsoppvisninga, siden jeg hadde gått glipp av to treninger og generalprøven, men det gikk fint på fredag, så lørdag var jeg litt mindre nervøs og ble så tøff i trynet der ute at jeg til og med klarte å se litt på tilskuerne og få litt oversikt over hvor mange som så på og litt om det var kjentfolk der. Også har jeg plusselig to deilige menn som liker meg, og DET er litt deilig selv om det kan bli litt vanskelig å finne ut what to do... :-? Har fått skiller og greier også jeg da!!! så nå går jeg rundt å innbiller meg at jeg har blitt brun og lekker!! Også går det sååååå fint med min lille salamander der nede på leggen!! Han har grodd såå fint, og jeg tror faktisk jeg slipper mye skorpe, siden jeg ikke har fått noe hittil. (har jo snart gått to uker siden jeg tok den!!) Nei, selv om jeg må på jobb i dag, så smiler solen til meg bak skyene!! Lenge siden jeg har følt meg så glad og levende og fornøyd med meg selv og mitt liv!! :D Skikkelig ordentlig deilig følelse!! Håper alle andre også har en deilig dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå