Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

japp, da var mandagens arbeidsdag over og jeg har overlevd.

magen er litt masete, og er litt usikker på om det er pga faktisk urolig mage eller om det er psykisk siden halve arbeidsflokken på jobb har ligget sjuke i helga... :overrasket:

prøvde hardt å overhøre dem og holde meg unna alle som har vært sjuke, så satser alt på at det går bra, jeg mener.. jeg kan ikke bli syk før om tidligst tre uker jeg, så det er bare å knipe igjen og late som det går bra. :ler:

men, nå må jeg gjøre klart til møte snart, egentlig deilig å ha det her.... da får jeg rydda litt + at jeg ikke trenger å tenke på å komme meg til og fra.

brrr.. i morgen er det tannlege.. håper hun tar de to hullene på ene siden først, så er jeg over halveis... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: ja, jeg kan fint bli smittet over telefonen.... det funker fint for meg altså... :ler:

trives godt i den nye jobben, veldig enkel og grei jobb, veldig åtte til fire og ingenting å ta med seg hjem, så når jeg er hjemme, så har jeg ingenting å tenke på at jeg skulle gjort eller må gjøre eller noe sånt.. det er faktisk innmari deilig så lenge det varer. :ler:

har litt stress om dagen ellers, med litt mye å gjøre og litt lite penger, men vet det bare er en periode så får tyne meg igjennom og se frem til mer normal hverdag og mer normal økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp.

så ble tannlegetimen min avbestilt pga syk tannlege.... egentlig helt greit altså, men skulle gjerne hatt det unnagjort også.

men men, får dra å trene litt istedenfor, så må jeg få sydd litt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, innom på morrakvisten jeg.

men, får vel se å komme meg av gårde snart, må innom å ta ut penger og kjøpe flexikort.

hihi... ser på festlig fuglemann som omtaler ugler på frokosttv... :ler:

han er igrunn ganske bra, kan masse men er egentlig altfor "kul" i språket, så det blir igrunnen morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: her og, men litt roligere en jeg hadde trodd siden det ikke ble tannlege i går, da fikk jeg trent i går og kan sy og fikse idag nå etter aku.

i morgen blir det dansing og fredag er vaskekjellerdag med nye maskiner og håper de fungerer greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weee... fredag!! og kake på jobben!!

og første levering av timelister, som igjen gir penger neste fredag!! (som foreløpig forsvinner totalt i regninger, men det må jo bli bedre etterhvert....)

men, pusse tenner og komme meg på jobb, gleder meg til helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uææææ.... har spist altfor mye sjokolade....

de hadde fått inn nidars ekstra fine julesjokolade.... og den er bare SÅ fantastisk god, så jeg MÅTTE jo bare kjøpe den såklart...

problemet er at de ikke selger den i små plater, bare i de store, så jeg måtte jo kjøpe en stor..

og jeg lovet meg jo selvsagt at jeg skulle ta halvparten i dag og spare resten til i morgen, for en periode nå har jeg faktisk KLART sånt!! :overrasket:

det gikk ikke, den var jo så altfor god.. forsvant gjorde den.. :sjenert:

isj.. men men, da får jeg vurdere om det ikke blir godterifri dag i morgen, og om jeg skal ha noe, så skal jeg KUN kjøpe LIIIIIIITEN sjokolade i morgen, og bare en. :ler:

også er jg litt begynnende premenstruell, så da blir jeg selvsagt stygg feit og kvisete av den plata... hrmf.. :frustrert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist for mye "Danish Pepper" og er lettere småkvalm her jeg sitter. Noen burde finne opp snop pakker som automatisk lukker seg litt før man har knasket for mye :sur: .

God helg, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja altså, jeg er litt småkvalm her jeg også, men like mye fordi jeg vet jeg har stappet i meg hele plata..

har delt den utover hele ettermiddagen og kvelden, så kunne vært mer kvalm.... *fniser*

men pytt, skal trene treningsstudio i morgen, så da får jeg ta i litt ekstra så jeg kan late som jeg trener det av igjen.. :ler:

jeg kan ikke skylde på produsentene egentlig, kunne jo kjøpt en annen sjokolade som faktisk ble solgt i mindre størrelse.. jeg mener, jeg VET jo at det er en stor risiko for at den forsvinner....

nei, må ta meg i nakken og kjøpe smått.

god helg til deg og, om en litt småkvalm start.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fniser enda mer...

uff, kroppen har blitt klar over hva som skjedde og protesterer nå litt ja.... den liker da ikke å få så mye sukker og fett, at jeg aldri lærer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heia Hui

nope, veldig lite festlig som skjer i helga...

skal trene litt og se om jeg ikke får sydd litt som jeg bør få sydd snart + at jeg skal se om jeg ikke får begynt på noe jule- og bursdagsgaver.... men får se hva det blir til.

skal ihvertfall trene, og ellers slappe av.

du da? noe festlig på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye som skjer. Skal jobbe i morgen, og så skal jeg ut og spise med noen venninner. Det siste blir sikkert gøy da.

Litt kjedelig at faren min har havnet på sykehus da, men det går bedre med ham nå, så da smiler jeg. :)

Flink til å sy du? Selvlært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ikke så mye som skjer. Skal jobbe i morgen, og så skal jeg ut og spise med noen venninner. Det siste blir sikkert gøy da.

Litt kjedelig at faren min har havnet på sykehus da, men det går bedre med ham nå, så da smiler jeg. :)

Flink til å sy du? Selvlært?

uffda, håper faren din kommer seg raskt igjen, det er aldri gøy når nære og kjære blir syke.

relativt flink til å sy ja, har gått to år på sømmen + at jeg har sydd etterpå sånn hist og her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gått på søm ja - det ante meg. ;) Jeg har en synaskin, men skjønner ikke opp og ned på den, og det er litt kjipt, for jeg har masse gamle klær som kunne blitt et rimelig nytt tilskudd til garderoben. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi... jeg har også symaskin, og jeg skjønner opp og ned på den, men likevel har jeg en haug gamle klær som kunne blitt et rimelig nytt tilskudd til garderoben, men er de noe mer en gamle klær enda da? neeeida... :ler:

bør ta meg sammen på ett tidspunkt og tenke seriøst over om det ikke er noe jeg kan sy om, var flink til det en periode, men så har jeg blitt lat.

men nå som jeg er blakk og ikke kan shoppe, så bør jeg kanskje gjøre akkurat det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...