LilleBille Skrevet 16. oktober 2006 #3041 Del Skrevet 16. oktober 2006 Grattulerer - enten det blir denne eller morgendagens .. Så supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2006 #3042 Del Skrevet 16. oktober 2006 Grattis Supersnuppa! Way to go!!!! Og takk for utrolig god knis i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3043 Del Skrevet 16. oktober 2006 :hoppe: aline har fått jobb!!! aline har fått jobb!!!! Altså, det jeg mente å si var: "Grattis!" ← Har ikke takket ja enda da, så foreløpig har jeg ikke jobb, men jobbtilbud som jeg nok sier ja til om det ikke er drømmejobben med superfølelse og raskt svar på intervju i morgen. men takk takk, det skjer ihvertfall. Grattulerer - enten det blir denne eller morgendagens .. Så supert ← tusen takk. Grattis Supersnuppa! Way to go!!!! Og takk for utrolig god knis i går! ← tusen takk, og ja, kjempegod knis i går, trenger noen sånne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. oktober 2006 #3044 Del Skrevet 17. oktober 2006 bare inne og melder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3045 Del Skrevet 17. oktober 2006 halla. ah... er litt sånn i fistel idag kjenner jeg, både spent på intervju, litt på tuppene for å velge rett og gjøre ting på en måte som er rett for meg. og litt i spenn pga tann, selv om akkurat det bare er hysteri .. men... mye tenkearbeid om dagen, spennende, gleder meg til å bli ferdig med dagens intervjuer og håper jeg vet mer hva som er rett å gjøre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 17. oktober 2006 #3046 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ting skjer - så bra! Gå med følelsen, venna mi! Penger er helt klart ikke alt og arbeidsoppgaver kan forandres etterhvert. Litt enkelt og litt greit i oppstarten din er kanskje ikke så dumt... Husk at hva enn du velger, så trenger du ikke ha den for evig. Fleksibilitet er bra, vet du..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. oktober 2006 #3047 Del Skrevet 17. oktober 2006 - kysser fingrene for deg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3048 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ting skjer - så bra! Gå med følelsen, venna mi! Penger er helt klart ikke alt og arbeidsoppgaver kan forandres etterhvert. Litt enkelt og litt greit i oppstarten din er kanskje ikke så dumt... Husk at hva enn du velger, så trenger du ikke ha den for evig. Fleksibilitet er bra, vet du..... ← *smiler kjempestort til Lingen* tusen takk, uten deg hadde jeg ikke vært i nærheten så meg som jeg har blitt. og jeg har faktisk sommerfugler i magen, uten at jeg blir dårlig av det og uten at magen min går i helspenn... så jeg er spent med sommerfugler i magen, uten problemer, DET er lenge siden det. tusen tusen takk for at du hjelper meg på veien. (jeg blir ekstra takknemlig hver gang jeg oppdager slike endringer, det er så deilig.) - kysser fingrene for deg i dag. ← krysser alt jeg og, sommerfuglvinger i magen prøver jeg å krysse og, bare sånn for sikkerhets skyld. gleder meg til i dag, og er spent på hvordan ting er når dagen er over.. *fniser begeistret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 17. oktober 2006 #3049 Del Skrevet 17. oktober 2006 Bare hyggelig, Aline! Vi har alle en funksjon og et prosjekt i dette livet - kanskje min er å hjelpe andre med å skille sommerfulger fra magesmerter?! Og noen hjelper meg - og du hjelper noen.... Alle på forskjellige steder på den samme veien. Ganske fint, egentlig! Skal følge med her i ettermiddag, for å se hvordan det har gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 17. oktober 2006 #3050 Del Skrevet 17. oktober 2006 Puh, har hatt dagbokmaraton :rosasmil: Dagboken din er fengslende lesning Aline. Lykke til med ny jobb og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. oktober 2006 #3051 Del Skrevet 17. oktober 2006 *spent på hvilken jobb aline velger* Håper dagens intervjurunde gikk fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #3052 Del Skrevet 17. oktober 2006 *titter spent innom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3053 Del Skrevet 17. oktober 2006 hyggelig at dere er innom alle sammen da. har vært hektisk idag, også var det rett på dansing etterpå, så jeg er hjemme først nå jeg. ble ikke like imponert idag som jeg nok hadde ventet, verken på den ene eller den andre, så jeg kommer til å ringe og takke ja til det tilbudet jeg fikk i går. det er nok den minst "spennende" jobben, og den av dem med dårligst betaling (selv om den ligger innenfor min grense for akseptabelt), men det er det desidert hyggeligste firmaet jeg har vært i kontakt med! og det teller mye. det var en veldig god kommunikasjon med dem, passe miks av casuel-formelt, blide og pratsomme mennesker som virker som er mer av den gammeldagse sorten hvor man har en viss lojalitet innen firmaet, både i forhold til å ønske å finne det beste i hver ansatt og bruke det til alles beste og i forhold til lojalitet fra de ansatte til firmaet. slike verdier er viktige for meg. det jeg trodde var drømmejobben, virket litt FOR ungt og supercasual, mye løping, mye stress og utbyttinger innen avdelingene. sjefen der var gravid, så hun vil jo forsvinne ut om ikke så lenge, hvem som blir sjefen da aner jeg jo ikke. så det virket mindre stabilt, mindre rolige forhold. de har bedre lønn, men mye rutinearbeid der og, litt utfordringer og utviklingsmuligheter. antagelig mye sosiale opplegg, mye fest vil jeg tro, det så slik ut på folket ihvertfall. (mine fordommer mot folk som går på jobb med ti cm glipe mellom buksa og toppen..) det andre stedet jeg var på, var interessant nok, men han som var sjef der hadde IKKE kommunikasjon som sin letteste greie.. jeg turte nesten ikke si noe, for hadde jeg satt igang og prate slik jeg pleier, så ville han mest sannsynelig sittet der og holdt seg fast i stolen og fått bakoverrsveis og blitt litt redd.... så det var det korteste intervjuet jeg noengang har vært med på. så, jeg takker ja, til den i går. og ett stort pluss til: det ligger 15 min gange borti veien, så jeg vil alltid ha tid til å stikke hjem og spise skikkelig middag før trening/dans!! sparer masse penger på busskort, sparer masse penger på å faktisk kunne kjøpe inn vanlig middag istedenfor å kjøpe middag på nærmeste 7-eleven eller deli de luca, og får roen til å fortsette sunne og gode vaner innen mat. og masse tid, sparer masse tid.. det er så deilig. så nå har jeg det bra, gleder meg itl å ringe å takke ja til tilbudet i morgen. (gleder meg ikke like mye til tannlegen, men da får jeg det unna før jeg begynner å jobbe ihvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. oktober 2006 #3054 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer. Så moro . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3055 Del Skrevet 17. oktober 2006 tusen takk. kjempemoro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3056 Del Skrevet 18. oktober 2006 ah.. litt trøtt, men mest fornøyd. skulle gjerne ringt å takket ja NÅ, men det er ingen på jobb enda. *fniser* men, må gjøre klar til tannlegebesøk, også må jeg få ringt og avtalt litt i forhold til kontrakt og når jeg skal starte (for det vet jeg faktisk ikke...) så blir det å ringe alle de andre og si ifra om at jeg har fått jobb, avlyse intervju på torsdag, ringe aetat og melde ifra om jobb og slik sett at søknad på yrkesrettet attføring avlyses og ventelønn stoppes. så må jeg finne skattekortet mitt, og jeg burde seriøst fått vært på politiet i denne uka, så jeg hadde fått fornyet passet mitt nå mens jeg har tid på dagtid.. må få til det i løpet av uka. tumdidu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. oktober 2006 #3057 Del Skrevet 18. oktober 2006 Gratulerer. Godt å vite at du nå er i gang - og ting er avklart. Det å jobbe nærme hjemme er gull verd i en del sammenhenger. At det er i et miljø du føler passer deg er viktig. (Alt for hippe miljøer type ungt og ekspansivt - passer ikke alle). Lykke til hos tannlegen. Det er aldri morro - men det er som med å fly .. vi må innimellom gjøre det .. og så får vi klamre oss fast i armlenene .. og tenk så deilig det er når du er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 18. oktober 2006 #3058 Del Skrevet 18. oktober 2006 Grattis, grattis, dette var gode nyheter ja. Kjempemoro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 18. oktober 2006 #3059 Del Skrevet 18. oktober 2006 :kys_2: :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3060 Del Skrevet 18. oktober 2006 *fniser godt av søte jentene* ja, det er deilig, og jeg begynner på mandag, så da har jeg uka på meg til å få unna litt ting og slappe skikkelig av. tannlegen skal jeg takle, det er i utgangspunktet flikking av en tann som er viktig, så får vi se om de sjekker alt eller bare fokuserer på den som er viktig akkurat nå. men pytt, jeg fikser litt tannlege jeg, når jeg hra fått meg jobb. hihi... de hadde håpet veldig på at jeg kom til å svare ja da, sånt er hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå