Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

ah.. jeg driver nå å øver på å stå opp tidligere og tidligere!

kjente i går at når jeg "spratt" opp kl syv, så ble jeg litt uvel, og det har jeg kjent tidligere også...

så nå skal jeg i hardtrening for å stå opp tidligere.

starter litt forsiktig da, så fra å stå opp klokka åtte til vanlig, så står jeg opp klokka halv åtte nå litt, så skrur jeg til syv etter det, og vips så er jeg i riktige vaner til å begynne å jobbe igjen etterhvert. :ler:

åh.. jeg sitter i spenning og venter på svar fra jobb jeg var på intervju med på fredag... jeg har pratet med byrået, og de hadde snakket med kunden, som var veldig fornøyd etter intervjuet med meg, og det er jo bra. så håper jeg bare at ikke de har hatt inn noen andre som de har vært enda mer fornøyd med..

også håper jeg på intervju i morgen hos annet firma, tror jeg skal det, og tror det også er interssant.

også får vi se ang den jeg var på i går, som jeg fremdeles er bittelitt usikker på. det føles ikke som drømmejobben, men har de bra lønn så tar jeg den nok om jeg får den, om jeg ikke får den første jeg ønsker meg ihvertfall.

og den er jo som "try & hire", så det går jo faktisk an å prøve ut uten at jeg låser meg til firma og jobb om det ikke blir rett. og jeg vet firmaet synes det er en fin måte å gjøre det på og.

men, idag skal jeg tråkle på ermer på topp, fikse livet og kjøpe strikk så både topp og strikk kan taes med til prøving, så er det akupunktur, også skal jeg ut å gå tur i parken.... og det passer IKKE at det regner!

men pytt, det blir nok koselig likevel tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei og hå...

idag var det sprett opp kl ti over halv syv... må reise på intervju, egentlig langt utti huttiheita.. neida, men uten bil tar det litt tid, nesten en time faktisk, å komme seg dit.

men pytt, det er verd å ta med seg, kanskje det er drømmejobben og jeg får tilbud om den, så sjansen får ikke gå bare fordi jeg må stå opp en time-halannen før vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hå

mandag

sov lenge

har toppet seg med forkjølelsen igjen i helga, så jeg har vært helt ødelagt både i nesa og magen..

nå er stort sett ting bra, men magen henger igjen..

men det startet med magen, så da slutter det kanskje med magen igjen også da. håper p at det er sånn det henger sammen. :sjarmor:

åhh... håper på å få jobb i løpet av uka... håper håper håper, er så jobbsjuk nå at jeg dauer.

men, idag er det sying på gang. da får jeg litt ro iforhold til magen, men får også gjort litt som jeg trenger å få gjort.

tror dette blir en bra mandag, mage og skitvær til tross.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isj...

fikk nettop beskjed om at jeg ikke fikk den jobben jeg hadde mest lyst på.. :tristbla:

og jeg som er så jobbsjuk.... JEG VIL HA JOOOOB... :grine:

tenk om jeg ikke får noen... :overrasket::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

prøver å trøste meg med at av fire intervjuer ute hos kunden, så har jeg fått tilbud om en og sagt nei, og fått avslag på en som jeg ville ha, de to siste har jeg foreløpig ikke hørt fra...

så prøver hardt å ikke krisemaksimere her... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk om jeg ikke får noen...  :overrasket:  :grine:

Joooda, klart flinke og fornuftige aline får jobb. Må bare vente på den rette jobben, serru.... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joooda, klart flinke og fornuftige aline får jobb. Må bare vente på den rette jobben, serru.... :klem:

:klem: takk.

og jeg tviler vel egentlig ikke på at jeg får jobb, men jeg er visst inne i en bølge hvor jeg ønsker meg veldig ting jeg ikke får...

så selv om jeg satser på at det faktisk dukker opp noe som er like bra eller bedre, så er det litt frustrerende synes jeg altså..

og jeg begynner å bli overmoden når det gjelder å få kommet meg i jobb, savner seriøst en jobb å gå til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen.

idag føles faktisk riktig så bra.

våknet og følte meg våken og uthvilt for en gangs skyld, magen kjenns fin ut, nesa er grei og resten er også greit.

hmm.. ikke værst, sånne dager vil jeg ha mange av. :)

så, idag blir det søking på jobber, sying av skjørt og gå en liten tur for å få litt bevegelse og frisk luft sånn etterhvert.

også dans i kveld, det gleder jeg meg til.

så positiviteten for å få jobb er på økende igjen, jeg SKAL få meg job, helst raskt, men viktig å ha ro til å gjøre en skikkelig søkejobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: takk.

og jeg tviler vel egentlig ikke på at jeg får jobb, men jeg er visst inne i en bølge hvor jeg ønsker meg veldig ting jeg ikke får...

"What you want, isn't necessarily what you need...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"What you want, isn't necessarily what you need...."

og akkurat det er nok viktig for meg å innse en gang i blant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god morgen.

føler meg en bitteliten smule premenstruell, men bortsett fra det så har jeg det bra.

jobbsjuk som få, og begynner å føle på økonomien at det er forskjell på lønn, sykepenger og ventelønn.... auch..

men men, har blitt dratt med på mc-tur i helga, betalt av andre, siden det kostet såvidt litt og jeg var sterkt ønsket med.. :ler: så det blir koselig.

og jeg har ikke fått vært med på noen mc-turer tidligere i år, så det var jaggu på tide. :ler:

men idag blir det sying, søking, stikking og dansing. ... hadde egentlig tenkt å løfte litt vekter også, men føler vel for å ta det litt rolig inntil jeg er helt frisk. så ikke to treningsøkter på en dag inntil jeg blir frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt trøtt og hanglete, og været gjør det vel ikke strålende bedre.. :ler:

men men, skal ut å toge litt, og være sosial idag, så det blir bra.

skal på mc-tur til helga, gleder meg men håper inderlig på at det ikke blir FOR regntungt.. det hadde da vært så mye koseligere om det ikke pøset ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har "hjemmedag" i dag - skal rydde i skap, vaske tøy osv. Så jeg er egnentlig relativt fornøyd med været .. selv om sol hadde vært ok - men da hadde det blitt utejobbing i stedet. Så om det blir bra i morgen og resten av helgen er det greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joa, trenger sånn sett ikke sol jeg heller, men det hadde da vært så mye koseligere.

men det endrer seg jo gjerne flere ganger i løpet av dagen nå for tiden, det meldte sky med sol over og regn under, så det blir vel kjapt litt av begge deler kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. fredag.

og masse å gjøre, men det får gå.

jeg la til nytt virusprogram i går da, og det sperrer outloocen min... :frustrert:

og det er den adressen jeg har brukt i forhold til alt som har med jobb og søking å gjøre... :frustrert:

litt usikker på hva jeg skal gjøre, men det får tenkes p ålitt etterpå.

skal trene litt snart nå, så vaske litt klær, så får jeg prøve igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. fredag.

og masse å gjøre, men det får gå.

jeg la til nytt virusprogram i går da, og det sperrer outloocen min...  :frustrert:

og det er den adressen jeg har brukt i forhold til alt som har med jobb og søking å gjøre...  :frustrert:

litt usikker på hva jeg skal gjøre, men det får tenkes p ålitt etterpå.

skal trene litt snart nå, så vaske litt klær, så får jeg prøve igjen etterpå.

Til du finner ut av det kan du bare slå av antivirusen når du åpner outlooken i dag :)

Eller du kan installere thunderbird, som er bedre enn outlook anyway... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt trøtt og hanglete, og været gjør det vel ikke strålende bedre..  :ler:

men men, skal ut å toge litt, og være sosial idag, så det blir bra.

skal på mc-tur til helga, gleder meg men håper inderlig på at det ikke blir FOR regntungt.. det hadde da vært så mye koseligere om det ikke pøset ned..

aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh Jeg og vil på mc-tur.. :tristbla: Regn eller ikke!..

Kos deg i helgen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...