LilleBille Skrevet 20. september 2006 #2961 Del Skrevet 20. september 2006 Dette er mitt 23.500 innlegg .. legger det her så jeg vet hvor jeg har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. september 2006 Forfatter #2962 Del Skrevet 20. september 2006 wohoo.. grattis. og bortsett fra det, er ikke så ille syk i resten av kroppen jeg heller, det er igrunnen mest hodet og stemmen, så håper det fort blir borte. vi får ha masse god bedring. og ja, du høres ut som en storrøyker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. september 2006 Forfatter #2963 Del Skrevet 21. september 2006 uh... fremdeles ikke frisk her nei.. men, idag må jeg få kommet meg på et intervju, så da er det sprett opp (mye tidligere en nødvending, så jeg rekker å slappe av og drikke varm nypeekstrakt uten å stresse) og komme igang.... må ringe ett annet også... får ikke tak i rett person der nei. . nei nie blæææ.... tett i nesa altså.. men ellers mye bedre. vel, sulle litt rundt før jeg hopper i dusjen. å så frisk jeg er *motiverer seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. september 2006 #2964 Del Skrevet 21. september 2006 Sender blir frisk vibber din vei -- og lykke til på intervju. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. september 2006 Forfatter #2965 Del Skrevet 21. september 2006 takk, trenger å bli frisk, NÅ.. kom igjennom intervjuet idag, tror det gikk rett så bra faktisk. nå var det "bare" med bemanningsbyrået da, og ikke hos selve kunden, men han ga klart inntrykk av at jeg burde sette av formiddagen neste fredag til kunden. også fikk jeg telefon fra annet byrå, som jeg har pratet med om en jobb på lysaker, så dit skal jeg i morgen, til kunden. de får tåle jeg er forkjølet da....for det har jeg jo innsett at jeg er... og både den idag og den i morgen er interessante jobber med helt greie oppgaver og helt greie startlønninger. den i morgen er nok hakket bedre betalt + bedre utviklingsmuligheter, men kanskje litt kjedeligere i starten? eneste jeg nå savner, er å få jobb i oslo... det er litt reisevei på begge, i hver sin vei.... men pytt, jeg overlever nok det også, om jobben er interessant. artig at det skjer noe hele tiden ihvertfall, og om jeg blir sittende med ett luksusproblem og er så heldig å få tilbud om mer en en jobb... ja så er jeg strålende fornøyd uansett. og begge er som "try & hire", så det vil si at det er med tanke på fast stilling begge to, men prøvetiden taes via byrået. + er jo da at både de og jeg har det "lettere" dersom noe ikke er helt som man ønsker. da går jeg mot fast, men om det er noe som gjør at jeg ikke vil fortsette, så er det ikke noe problem. det er deilig det og. positiv nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. september 2006 #2966 Del Skrevet 21. september 2006 Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. september 2006 #2967 Del Skrevet 21. september 2006 Å så friske dere er.... :hoppe: . *stikker bare innom for å trøsteoppmuntremotivere en smule* Lykke til med ymse jobbmuligheter, aline. (Og god bedring, i fall hoppinga øverst ikke virka.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2968 Del Skrevet 22. september 2006 dum dag idag. ikke på jobbfronten da, skal i ett interessant intervju idag, så prøver å fokusere på det. mannefronten er litt kludrete og lei, og nei, det er ikke bare i mitt hode, det er i virkelig heten. jeg lurer på om jeg er klarsynt jeg, jeg føler alt før det skjer... *himler tåpelig med øynene* hvorfor prøver jeg? hvorfor er jeg så dum og tror på at ting kan skje meg? men men, fokuserer på jobbintervju, så får resten gå som det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2969 Del Skrevet 22. september 2006 føler egentlig at livet mitt er litt sånn: når en ting går min vei, da er går andre ting rett vest, mens når den tingen som gikk rett vest begynner å se mer positiv ut, da går det rett vest med ting en... det er alltid noe, av de tingene jeg faktisk savner (som jeg har måttet lære meg i utgangspunktet, å savne altså) som jeg ikke får oppleve. hvorfor kan jeg ikke bare i en kort periode få føle at de tingene jeg ønsker og savner sterkest, er på plass? bare for en kort periode, om ikke annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 22. september 2006 #2970 Del Skrevet 22. september 2006 Livet ditt er ikke over, Aline! Du har kommet langt på relativt kort tid - ikke glem dét! Jeg vet det er vondt å savne, men sånn bare er det noen ganger...... Sånn er det for oss alle - du er inget unntak. Det aller viktigste er at du prøver, og for hver erfaring blir du hakket klokere. Vi er her for å lære og noen ser ut til å ha fått hardere hjemmelekser enn andre.... God helg, snuppa! Vi sees til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2971 Del Skrevet 22. september 2006 vet Ling, livet mitt er i aller høyeste grad ikke over, uansett. og det skjer utrolig mye rundt meg, på alle fronter. jeg blir litt slått ut av det faktisk... vet ikke helt hva jeg skal gripe og hva jeg ikke skal gripe, hvor jeg skal legge fokuset og hvor jeg skal ta ting med ro men jeg har vært på ett jobbintervju for en jobb jeg har veldig lystpå, VEEELDIG lyst på.. så der ga jeg alt, og krysser fingrene for at jeg kanskje er heldig og får den. får vite mer til uka. og jeg vet at det finnes interessante menn der ute, noen mer interessante en andre, til tross for at det ikke skal være lett.. så jeg gir alt der og , også får jeg bare lene meg litt tilbake og se hva som kommer ut av mine forsøk... tror at det kan bli en veldig interessant tid fremover, på alle plan.. med både positive og negative ting. fokuserer på det du har sagt jeg Ling, bevegelse er bra! og det er i aller høyeste grad bevegelse her... og ja, jeg prøver ihvertfall. og blir jaggu så klok etterhvert at det må jo gå bra på ett tidspunkt. det føles av og til urettferdig at det virker som om noen har fått hardere hjemmelekser en andre ja, selv om jeg vet at mange har det mye tøffere en meg. men tar det som det kommer, noen har det lettere, noen har det vanskeligere og noen er der jeg er. god helg til deg og, hva skulle jeg vel gjort uten deg. (og DET skal jeg ha, jeg har både fått noen fantastiske mennesker i livet mitt det siste året + at jeg har sett hvor fantastiske mennesker jeg allerede har i livet mitt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. september 2006 Forfatter #2972 Del Skrevet 25. september 2006 mandag, været ser bra ut, jeg skal på intervju med byrå og håper på svar ang flere ting. det kan bli en interessant dag ihvertfall, om ikke annet. hele uka kan bli interessant, både i forhold til jobber, menn, få danset for fullt igjen etter ei uke uten trening i det hele tatt. skal hente meg inn igjen ang godteri og det å klare å være sunn i uka, bare kose meg med spiseting i helga. forkjølelsen henger såvidt med enda, men i så liten grad at den vil bli ignorert helt, her skal trenes og intervjues og stort sett. og jeg er klar til å gå head on, uansett hva som kommer meg i møte. jeg skal prøve litt styrke idag, kjempe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. september 2006 #2973 Del Skrevet 26. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. september 2006 Forfatter #2974 Del Skrevet 26. september 2006 .. og der var han ute... men men, jeg har lært mye, og tar med meg det videre, og det går alltids over. bortsett fra det ser jeg frem til å få trent idag, tar en dobbel dose idag, siden jeg lå stille og jobbet med å bli frisk forrige uke. så skal på treningssenter først, snart. det blir godt. men skal ta det litt rolig, ikke gå fra ingenting til full guffe på en måte. og det skal bli godt å få danset i ettermiddag! det gleder jeg meg og til. det er godt å ha nok å henge fingrene i. og klart jeg egentlig håper å høre fra noe i forhold til jobb..... men det er så mye interessant som jeg presenteres for nå at det er egentlig ikke noe jeg er redd for. var på intervju i går, hos bemanningsbyrå, det ressulterte i at jeg blir presentert for tre jobber.. eller ble vi enige om to? veldig hyggelig intervju, to interessante jobber, så dette blir spennende. men foreløpig føler jeg meg litt tung, litt tom og trist. mistet en gyllen mulighet, ett godt menneske som var flink til å vise meg det beste i meg selv. men prøve å lære av det, fokusere på det gode jeg fikk ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. september 2006 Forfatter #2975 Del Skrevet 26. september 2006 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. september 2006 #2976 Del Skrevet 26. september 2006 kanskje like greit å få avklart det skikkelig nå. .. men det er da hvertfall positivt at det skjer ut til at det er en del spennende på jobbmarkedet - håper du får noe som virkelig passer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. september 2006 Forfatter #2977 Del Skrevet 26. september 2006 jada, bedre nå en senere, så sånn sett helt greit. men det var jo en fantastisk mann, og han likte meg... vi snakket mye i går, og jeg tviler faktisk ikke på at han gjorde det, og at han tok ett valg som for ham var vanskelig, men rett for ham fordi han mener det på sikt er rett for oss begge. men, det skjer så mye annet nå ja, at selv om det er trist og sårt akkurat nå, så blir det nok relativt raskt oppveid av andre ting. også gleder jeg meg til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2978 Del Skrevet 27. september 2006 hei og hå... sprette opp klokka syv er ikke helt min vane, selv om det bare er en time før jeg pleier, og selv om jeg absolutt ikke hadde måttet.. litt spent i forkant av intervju, men kanskje mest for hvordan jeg skal komme meg dit... det er egentlig fryktelig nært, men litt langt å gå i dette været og i høye hæler og pent kledd, og akkurat litt feil plassert i forhold til offentlig transport, så jeg må ta store omveier om jeg skal ta buss eller trikk... så jeg har vel innsett at jeg må unne meg en taxi til ihvertfall, så kan jeg heller vurdere å gå hjem igjen... kanskje. men det blir spennende, det kan være en interessant jobbsjanse. også dans i kveld, det blir bra. har en mye bedre dag idag, det gjorde godt å få danset i går, veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. september 2006 #2979 Del Skrevet 27. september 2006 - krysser fingrene for deg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2980 Del Skrevet 27. september 2006 hmm... ble sittende å vente 20 min over tiden fordi han var for sen.. ingen god start fra ei som alltid er tidlig ute og egentlig er ganske pertentlig når det gjelder tidspunkter og det å holde avtaler. er litt usikker på om det er drømmejobben, den har absolutt sine positive sider i tillegg til at den kan ha potensiale... på en annen side, så frister det nok mer med det miljøet og den rytmen det virket å være i firmaet jeg var i på fredag. liker effektivitet og fikk en liten følelse av at jeg må lete litt etter arbeidsoppgaver i den jobben jeg var i idag. så kan nok helt klart forme den til å bli interessant, men er bittelitt usikker på om jeg vil ha en jobb som jeg må jobbe med for å bli interessant i utgangspunktet. den andre er en jobb som er interessant, og fastsatt, fra starten, men gir likevel rom for utvikling over sikt. det frister nok hakket mer. men, vet ingenting om lønn enda, og vet ikke om jeg får den andre. får jeg ikke den andre, så kan den nok muligens være interessant dersom lønna er 300 eller mer. og det er nok større flexemuligheter i den jeg var i idag, både iforhld til hverdagslig arbeidstid, samt å få fri til konkurranser i utlandet. så.. nå er jeg i tenkeboksen. veie for og imot. lønn kan nok kanskje være avgjørende for hvilken vei jeg tipper. (om jeg får den da, han skulle ha inn en til, en tror nok han så mulighetene ved å ha inn mine erfaringer der, det virket slik i hvordan samtalen utviklet seg og han etterhvert ble veldig spesifikk i forhold til meg og mine erfaringer og ønsker) uansett spennende, det skjer i aller høyeste grad ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå