Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

:hoppe:  :heiajente:  :heiajente:  :tommelsmil:  :heiajente:  :heiajente:  :hoppe:

*pustpes* Følger lederen så godt jeg kan, men....du er i god form, Billa. Det må skyldes at du aldri er i ro.....

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heie litt for at magen min skal komme seg fort da...

jeg tror jeg har spist noe den ikke likte, for helt utav det blå har jeg blitt dårlig gitt... vondt og ekkelt, så lørdagskvelden blir tilbragt på badet i håp om å bli utslitt nok til å sovne i relativt grei tid... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joda, den er det. :)

den har riktignok vært litt tung og stikkende idag, men tror det mest var etterdønninger av at jeg tydeligvis har fått i meg noe jeg ikke har tålt.

jeg har faktisk kjent forskjell denne gangen da, har klart å holde panikken borte og klart å kjenne at det faktisk er magen som er syk og at det ikke har vært påvirket av psyken. vanligvis aner jeg jo sjelden om jeg er syk pga psyken eller om det i utgangspunktet er magen som er litt syk og psyken som henger seg på pga symptomene.

nå har jeg brukt akupressur for å fjerne redselen (presset på det punktet som min kjære akupunktør har satt nåler rettet mot redsel, og det var effekt ved å presse også faktisk), kjente faktisk at jeg klarte å håndtere det å være virkelig dårlig i magen på en normal måte og ikke få panikk og bli helt kjørt. det har vært ok, selv om det selvsagt ikke er behagelig å være dårlig i magen.

tar det meste som en erfaring jeg om dagen, det er noe å lære av alt som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såh.. da var uka igang igjen, og jeg fortsetter å sy... :ler:

og trener

og søker etter jobber

og danser

og håper å høre fra jobber

og syr mer

og danser mer

og trener mer

og søker mer

så, nå iler jeg videre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, sånt skjer. overgang er også stor fra sommer til høst.

her er det ikke så mye mas her da, det er bare tett program og ikkeno tid til særlig innimellom. ;)

men egentlig er det helt greit, jeg håper bare jeg får en jobb etterhvert slik at jeg kan finne litt mer stabile rutiner.

nå blir det liksom litt dag for dag, og det er jo greit nok det, men i lengden så liker jeg nok at det er littegrann mer forutsigbart gitt. :ler:

det var det der med kontrollen da.... :sjenert::ler:

iler i dusjen etter en stram treningsrunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhu.. ble ferdig med første sømrunde i går, har fremdeles mer igjen altså, men skal idag ta meg en full søkedag!

skal søke jobber, søke jobber, søke jobber, søke jobber.

også danse litt såklart, men det er jo ikke før på ettermiddag/kveld. :ler:

og siden jeg fikk trent igår og det regner og regner idag, så er det like greit å ha sånne fine inneaktiviteter å skulle ta seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt noe mer om jobben gjennom Adecco? Høres ut som om det er mye jobber¨å søke på - det er jo bra. (og været i dag er absolutt for innesysler .. for fy f. som det regnet da jeg skulle gå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wæææ.. :overrasket:

joda, fikk ikke den jobben jeg ble ringt om på torsdag.

har sittet og sendt ut ørtogfjørti søknader fortløpende idag da, og tenkte ett øyeblikk at nu, nu skulle jeg ta en liten velfortjent pause....

og dermed ringer telefonen. adecco som har fått en søknad fra meg, om jeg kan komme på intervju ang den jobben nå klokka halv to?

hehe.. gøy, tenker jeg, og svarer kjekt at joda, såklart kan jeg det. :sjarmor:

kaster meg rundt og begynner å rydde, så ringer telefonen igjen, en kontakt fra en annen søknad jeg nettop har sendt, om jeg kunne komme på intervju på torsdag?

hehe.. joda, såklart kan jeg det! kjekk og grei..

også kjenner jeg magen begynner... wæææææ... panic.. jeg hadde da ikke tenkt over at folk kom til å ta kontakt SÅ fort... også to på rappen da gitt.

*maner seg selv: jeg blir ikke stressa-jeg blir ikke stressa- dette klarer jeg såååå fint så- dette fikser jeg*

skjelver litt i buksene og innser at jeg må kaste meg i dusjen om jeg skal rekke idag uten å stresse på meg enda mer nerver.

såh, nå logger jeg av og kaster meg villt og hemningsløst i dusjen. (og håper på positiv greie ang den jeg skal på nå, for den andre er nok litt ... traust? innbiller jeg meg, teknisk firma, men.. igjen, sikkert masse mannfolk da.. :sjarmor::ler: )

tar det som det kommer prøver jeg ihvertfall iherdig å si til meg selv.

skrekkblandet fryd kalles det vel egentlig, og er helt normalt, det er IKKE noe jeg trenger å få panikk for. *maner litt til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk takk.

er nå ihvertfall ferdig med intervju med adeccomann (som var ganske kjekk igrunn....), syntes det gikk så der, satser forsåvidt ikke på å få jobben selv om den kan være interessant. tar det som det kommer, får jeg den så hadde det vært koselig, får jeg den ikke så søker jeg jo bare videre uansett.

fikk ihvertfall handlet noen greie topper til jobb-bruk på hjemveien. pene, enkle og jobbaktige. kan brukes både til dressbukser med litt pene smykker eller til olabukser uten annet, og billige var de også, så det var supert.

nå er det bare å kaste innpå mat før jeg iler til dansing, blir heldigvis hentet idag, det kommer godt med idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen.

*sprudler litt*

jeg fant ut at det var på tide med veiing og måling, siden jeg i det siste har lagt merke til at ingen av buksene mine passer lenger....

til og med buksa jeg kjøpte i nederland i april er blitt for stor, den som jeg fikk såå fin rumpe i, nå er den for stor og må snurpes med belte, noe som forsåvidt ikke gjør noe spesiellt for rumpa mi lenger.. *furter litt for akkurat det* :ler:

jeg har ført logg hele veien, med ujevne mellomrom veier og måler jeg meg, bare for motivasjon og sånn...

fant idag ut at siden april i år har jeg gått ned enda 2,5 kg og til sammen 8,5 cm overall, og mesteparten av det er rundt lår og hofte... hele 3 cm har jeg gått ned rundt hvert lår!! bare siden april.. :overrasket: og 2,5 rundt hofta, kan ha noe med hvorfor ikke buksene sitter likedan lenger ja... kjøpte også nye topper i går, og måtte kjøpe M istedenfor L i tre av fire topper, PÅ ONLY!!! :overrasket:

og puppa har ikke gått så mye ned faktisk, har beholdt litt der.

og buksa jeg kjøpte sist var i str 40, ikke 42 som jeg har brukt i en liten evighet nå.

jeg som har skjeia ut i sommer og spist mer snop en jeg burde... nå kutter jeg godteriet igjen da, tenk hva for slags ressultat jeg kan få DA! :ler:

må jo bare få meg en jobb så jeg kan kjøpe bukser som sitter og viser frem min flotte figur! :sjarmor: må jo showe litt at jeg er slank og lekker. :ler:

også skal jeg bort å trene igjen idag, treninga kan jeg takke mye for å gå ned ivekt tror jeg, for ikke spiser jeg mindre og ikke alltid like variert heller.

men, fornøyd.

mangler bare jobb og mann så har jeg det som plommen i egget. (altså, har det igrunnen ganske i plommen i egget bare jeg får jobb på plass også jeg egentlig, mann er ett ønske og en bonus, ett must på sikt, men akkurat nå er det bare ett deilig pluss om det skulle skje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rhoswen

Du var nydelig da jeg møtte deg, du, så jeg synes du skal være fornøyd uansett :)

:vinke:

Iler innom en tur. Så flott at det skjer litt ting på jobbfronten, det er ikke alltid like godt og gå og vente. Men du har jo vært flink til å sysselsette deg hele tiden, virker det som, du trener og holder deg aktiv i stedet for å bli sittende som lammet. Det er en skummel felle når man går ledig over lengre tid.

Her har det vært en sprø sommer, og i august har det regnet om nettene og blitt fint igjen i løpet av dagene. Får en følelse nå av at sommeren begynte tidlig i juni og ikke helt har bestemt seg for å ta slutt enda. I dag var trærne stappfulle av rognebær :overrasket: eller var det feil tre jeg så på...? (byjente, ikke botaniker...) Iallfall har jeg hørt at masse rognebær betyr snøfull vinter, men det kan vel ikke bli noe verre enn i fjor :grine: da bilen min sto i fire måneder fordi "noen" ikke hadde fått måkt... :sjenert: Dessuten er det vel litt tidlig med rognebær? Er ikke det sånn september-oktober ting? (fortsatt byjente, ikke sett et rognebær på ti år...)

*rapper noen kokosboller og tar fatt på arbeidsoppgavene*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha kokosboller (men har fått beskjed om at det er et annet sted enn "vårt" som har verdens beste .. vi må kanskje sjekke det en gang)

Det er rognebær Rhos - hvertfall her - men de "lærde" strides om hva det betyr for sneen - noen sier at det blir mye sne når det er mye bær - for da er fuglene sikret mat - mens andre sier at rognen ikke kan bære to bører - så hvis det er mye bær - blir det en snefattig vinter . så velg du (jeg liker best den siste) .. selv om noen er ganske flink til å måke hos meg da...

Synes du har vært utrolig flink Aline - og så artig da - at det vises på målene også (selv om det er litt kjedelig å måtte kjøpe "alt nytt" :sjenert: ... eller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha kokosboller (men har fått beskjed om at det er et annet sted enn "vårt" som har verdens beste .. vi må kanskje sjekke det en gang)

HVA? :overrasket: Det kan vel ikke være mulig? ;) Dette må sjekkes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Rhos, jeg var fornøyd før og jeg altså, men er bare enda mer fornøyd nå. ;) alltid deilig å bli bedre trent og dermed gå ned i vekt og få en kropp man bare trives såååå godt med. :)

Har vært en rolig sommer her, frem til nå. har vært sykemeldt frem til nå i august jeg, så jeg har ikke vært sånn ledig jobbmessig. har ikke tenkt på jobb eller søking før nå, og det har vært deilig. har brukt sykemeldingstiden min godt og fått jobbet masse med meg selv. helt uten dårlig samvittighet til og med. ;)

har absolutt fyllt tiden godt ja, bestemte meg fra dag en for at jeg ikke skulle gå i lat-fellen, for jeg skjønte vel egentlig at jeg trengte å være sykemeldt en god stund.

nå vet jeg egentlig ikke helt hvordan jeg skal rekke alt når jeg begynner å jobbe, men jeg savner å jobbe nå, så det er helt greit. det løser seg. :)

(har lest mailen din forresten, men har hatt masse å gjøre, så har ikke fått svart enda. skal svare i løpet av dagen, så kan jeg oppdatere litt mer. ;) )

og kokosboller ja... jo billa, jeg synes absolutt vi må sjekke det der pratet om at andre har bedre kokosboller.... vet ikke helt om jeg tror på det altså!

er det her i oslo eller? hmm... :forvirret:

rognebær vet jeg lite om altså, ihvertfall i forhold til snø...

men om det kommer mye snø, så kommer det mye snø.

synes det er greit jeg (da jeg slipper å måke uansett.. :ler: ), det som jeg ønsker meg i en god vinter, er sånn ca 4-5 minus, ikke sur vind, blå himmel og hvit snø, ikke våt slafs. så sånn sett kan det godt komme godt med snø, så lenge resten også stemmer. :ler:

men ikke helt enda da.

men var kaldt/surt igår altså.. frøys faktisk når jeg sto å venta på å bli henta til dansinga, og da hadde jeg på meg både t-skjorte og treningsjakke.... ble nesten litt sur jeg. men ikke fordi det var så kaldt, men fordi det blåste så surt.

og den sure vinden, den missliker jeg altså... sånn sett synes jeg det er mye kaldere i oslo en det var både i tromsø og på røros, for det blåser så mye surere her, og det går igjennom alt og får en til å grøsse uansett om det er plussgrader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...