Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

huuua....

løper innom mellom klipping av topp til sying, trening, mer jobb med topp til sying, intervju hos adecco og dansing... hektisk dag med stram agenda idag ser jeg...

og hele denne uka tror jeg blir sånn... :ler:

ihvertfall frem til helga, da kan jeg muligens puste litt... litt usikker, men kanskje. har en kaffeavtale på lørdag tror jeg, men det er ikke noe stress....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket: Kaffeavtale???

:ler: kafè avtale da.

bare med eks, ikke noe pes, har bare lovet å ta en kopp kaffe/kakao/ettellerannet med ham og det var eneste helga vi begge kunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan jo hende jeg får til kokosbolleavtale også, men ikke med ham og ikke samtidig...

så dere mener at det er på tide med kokosbolleavtale i helga?

kan dere da?

og evt når kan dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Neste helg skal jeg synge på en utendørskonsert i Bergen. Det har plutselig gått opp for meg, og jeg har det litt skummelt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jammen det er jo dere det ikke passer for, derfor jeg klager på at dere maser på kokosboller når dere ikke har tid!

da får jo jeg lyst på også, og jeg har jo tid, men må da gå alene...

kokosbollemøte er liksom ikke helt det samme alene lissom, og dere frister meg jo når dere jabber ivei om det liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje ta med en kokosbolle til oss eller? Lita snuppe som savner tante her, og stor snuppe (ehhh...) som gjerne vil skravle litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gjør gjerne det om jeg får det til, men har som nevnt lenger opp egentlig avtalt å møte eks på kafe, har lovet det lenge, så det spørs når jeg er ferdig der og sånt.

men skulle gjerne vært utover en tur, jeg savner både stor og liten snuppe jeg så.

skal prøve å få hørt litt mer om kafetur i morgen, så ser vi da vettu. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

God morgen vel - god og god ... det er vel kanskje en sterk overdrivelse. Men nå har hverdagen virkelig begynt - all ting faller inn i rutinene, minsten er i gang med skole igjen - opp tidlig - høstfølelse osv. Jeg er ikke klar til å gi slipp på sommeren ennå :frustrert: - har liksom bare så vidt begynt på den - og så skal den liksom være over .. bare regn og lovet tordenvær osv. fremover.

Tror jeg må satse på å vinne i lotto jeg - så det kan bli en liten tur sydover sånn på senhøsten - så jeg har noe å se frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen ja.

jeg har igrunnen en helt grei morgen jeg da, mye å gjøre og litt kaos og sånt, men det er vel slik det blir rundt meg til tider...

føler meg hjemme med litt kaos. :ler:

må få sydd en hel masse idag, avhengig av det, også søkt på noen jobber. så bærer det på dansing i ettermiddag og ut kvelden.

kunne tenkt meg mer sommer jeg og ja, det positive med dette været, er at man da ikke blir lokket til å løpe ut i parken og gjøre ingenting... men kunne godt tenkt meg sånt sommervær i helgene jeg da.

eller en tur sydover ja, det hadde ikke gjort noe, men ligger nok ikke for meg tror jeg....

bare få meg jobb jeg, så kan jeg begynne å planlegge neste år eller noe sånt.

har en konkurranse til jeg bør få med meg før jula, slik at jeg har mulighet til å stille i vm i romjula om jeg skulle finne det for godt. :ler:

men alt til sin tid.

men, kaster meg over syinga igjen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...