Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

kjapt innom før senga.

supertrøtt, sliten, skuffa, fornøyd, imponert og irritert... har stort sett litt av alt her. :ler:

og imorgen har jeg nok å gjøre, så det blir en hektisk uke dette også... så det er vel bare å komme seg i seng vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: og :velkommen: hjem!

Det er bare til å :klappe: og :klem: med en gang, for jeg vet at du har gjort en strålende jobb! For ditt beste er nemlig bra nok! :kys_2:

:danse: -video??!

Endret av Ling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

fikk sølv, og sølv er bra om man er mange i gruppa, når vi var tre, så var det litt kjipt.

vant derimot chachaen min og funken, og DET var kult, for cha-cha har jeg alltid slitt med å få til bra, og funken kom jeg nesten sist på forrige gang pga at jeg ikke ga nok energi.

resten kom jeg på andre. jeg pratet med trenern min, han satt som dommer på meg, så vi kunne ikke prate sammen før etter premieutdeling, og han sa at det hadde vært fryktelig nært men hun andre var bittelitt mer klar i bevegelsene sine så derfor hadde hun vunnet.

det han også sa, var at det var første gang han noensinne hadde sett meg bruke hele kroppen på den måten han ville at jeg skulle, så han var kjempefornøyd han og mente at jeg kunne jo ikke regne med å vinne første gang jeg gjør en ting. ;)

selv om han også forsto min skuffelse.

litt av grunnen til at jeg selv er litt irritert over plasseringen er nok at selv om jeg vet jeg gjorde mye bra som jeg ikke har klart å gjøre før, så følte jeg også mens jeg danset, at jeg ikke gjorde mitt absolutt beste... jeg følte allerede mens jeg danset at jeg kunne gjort dette bedre, jeg kunne følt mer og kunne vært tryggere på bevegelsene mine.

og det er nok den utryggheten på bevegelsene som gjorde at hun andre var klarere og dermed vant, så igjen ligger det mye på min egen trygghet på meg selv.

så jeg stod å kjeftet på meg selv i speilet i garderoben mellom hver dans.... :ler: "dette kan du gjøre bedre aline! du må gjøre sånn og sånn også må du showe! show for lillebille!" *fniser* tenkte faktisk det, siden jeg visste du satt å så på billa, så tenkte jeg at nå må jeg showe litt for billa. :ler:

så jeg er litt sint på meg selv, men gleder meg veldig til å få video og begynne å jobbe videre med det så jeg kan bli tryggere til neste konkurranse. for jada Ling, det ble tatt video, og du skal få se den. ;) når den er ferdig så får du komme opp en tur igjen da ser du.

bortsett fra det så er jeg kjempeimponert over hvordan turen gikk.

jeg brukte riktignok akupressurarmbåndene hele turen nesten og det ble kastet innpå ett par beroligende urtetabletter i løpet av helga, men uansett så klarte jeg meg så fint.

flyturen nedover... :overrasket: jeg var knapt nok nervøs engang, det gikk HELT fint!! :hoppe: løste litt sudoku og satt og smilte litt over at det gikk så bra.

ikke no dårlig mage hele helga, ikke EN gang! til tross for at jeg fikk mensen på natt til søndag og alt.

ikke nervøs mage før eller under konkurransegulvet, ikke noe problemer med magen eller angsten i det hele tatt, eller... angsten kom litt iforhold til at det var helt enormt mye edderkopper på hotellet... så der fikk jeg litt panikk, klarte ikke sitte ute med damene på kvelden, for de kom dinglende i hytt og pine disse dyra. ellers tok jeg tre med hårspray inne, det var det, så inne var det ikke så ille. (det var nok derfor jeg ikke vant, jeg mener, man dreper ikke TO edderkopper rett før man skal på konkurransegulvet...) :ler:

vi bodde helt nært da, og den nydelige stranda ett steinkast nedi gata, så vi var å badet i havet på lørdag etterkonkurransen, det var deilig det. også så god temperatur, må ha vært ihvertfall 21 grader.

tilbaketuren gikk også bra, litt mer konsing på selve flyturen, og litt trøtt og virrete, så jeg fant plutselig ut at passet mitt hadde gått ut på dato, etter at jeg først trodde jeg hadde blitt frastjålet passet .. noe som ledet til intens banning og kaste hele veskeinnholdet vilt og hemningsløst ut... fant så det, så var det papirbilletens tur.. borte, vill krise... lete lete, kaste hele veska ut på bakken igjen.. fant.

så var det bookingkortet, borte.... vill panikk, litt lattermild riktignok siden alle damene mine lo seg skakk av meg, kaste alt rundt igjen, fant, innså at jeg burde levere fra meg alle reisedokumenter til sekretær som jeg bør ha med meg rundt... :legrine:

men alt i alt veldig fornøyd med mage og psyke på turen, og igrunnen generellt fornøyd.

men nå må jeg pakke ut og rydde her, for jeg skal ha angstringen hos meg i kveld.

takk for gode tanker og hjelp. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så jeg stod å kjeftet på meg selv i speilet i garderoben mellom hver dans....  "dette kan du gjøre bedre aline! du må gjøre sånn og sånn også må du showe! show for lillebille!" *fniser* tenkte faktisk det, siden jeg visste du satt å så på billa, så tenkte jeg at nå må jeg showe litt for billa. 

:ler: - det var artig å se (og hyggelig at jeg kan motivere)

- selv om bildet var litt hakkete innimellom - og du hadde prøvd å gjemme deg litt - hvertfall på noen av dansene .. var du var veldig mye tydeligere i bevegelser og syntes mye bedre denne gangen enn på de forrige jeg så.

Forrige gangen var du mer anonym - denne gangen "krevde" du mer oppmerksomhet - og det syntes jeg var bra. Jeg har jo ikke greie på dans - men du så "tøffere" ut - litt mer "fandenivoldsk".

Vil også se skikkelig video atså :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: - det var artig å se (og hyggelig at jeg kan motivere)

- selv om bildet var litt hakkete innimellom - og du hadde prøvd å gjemme deg litt - hvertfall på noen av dansene .. var du var veldig mye tydeligere i bevegelser og syntes mye bedre denne gangen enn på de forrige jeg så. 

Forrige gangen var du mer anonym - denne gangen "krevde" du mer oppmerksomhet - og det syntes jeg var bra.  Jeg har jo ikke greie på dans - men du så "tøffere" ut - litt mer "fandenivoldsk".

Vil også se skikkelig video atså  :sjenert:

:ler: jepp, alltid greit å ha noen som sitter og ser på som en motivasjon.

jeg skulle gjerne stått midt på forran ved dommerne hver dans jeg, men jeg ble jo alltid dytta bak borti kanten.... hver gang, dumme folka.

jeg snubla til og med i en lyskasterfot midt i den siste dansen, for jeg var så uti hjørnet.... var rett før jeg gikk på tryne midt i dansen, banna som ett helvete og flira godt, henta meg inn igjen og danset videre....

det var noen sinnsykt lange bein på den lyskasteren, og de stod midt ut på dansegulvet, tullete.

og ja, jeg fikk til å showe endel mer + at jeg klarte å bruke også overkroppen godt i bevegelsene, også fullførte jeg armene og strakk mer på meg tror jeg.

skal selvsagt også få se video når den blir dvd.

gleder meg til det selv jeg, så den i liten, sånn bitteliten på kameraskjermen, og det så faktisk mye bedre ut en sist ja, så det blir spennende å se stort med skikkelige detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det jo kjempbra at magen har vært i ro.... Mindre angstfylte opplevelser av sånt! Bra! (tror vi har funnet en bra behandling til deg jeg.... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det jo kjempbra at magen har vært i ro.... Mindre angstfylte opplevelser av sånt! Bra!  (tror vi har funnet en bra behandling til deg jeg....  ;) )

ja, den delen var helt supert deilig!

det er en helt utrolig følelse at så mye reising og så mye som kunne trigget angst og nerver, faktisk gikk heeelt fint.

da er det absolutt bedring altså.

og ja, vi har helt klart funnet en behandling som fungerer, for jeg kjenner at noe har skjedd i forhold til det å reagere på naturlige følelser.

som de gangene magen har spent seg litt eller jeg har vært litt vel mett eller slikt, så har det gått greit likevel, for det har vært naturlig at slik er det jo bare, det er ikke angst og det er ikke farlig, alle har det slik og helt uten å bli syk verken den ene eller andre veien.

klart jeg kjente litt på hjemveien, og i bilen hjem fra flyet måtte jeg konse litt, men likevel myyyye mindre en jeg har pleid de siste årene.

og det var bare så utrolig deilig og ga sånn en god følelse av at jeg kanskje blir bedre.

har til og med feiret litt i helga, kjøpte meg først en liten liten flaske bailys på taxfree nedover, drakk litt av det på kvelden der nede og det gikk helt fint.

drakk to halvlitere øl på lørdag, en rett etter konkurransen og en senere på kvelden, og reagerte ikke i det hele tatt på noen av dem. og ett glass champanje.

og har drukket endel brus, siden vannet der nede smakte pjuk... også flaskevannet, så eneste som funka var lightbrus.

har til og med kjøpt med meg to literflasker med bailys hjem.... :legrine:

har jo bailys for årevis jeg nå. men de hadde fått en ny, bailys med ett hint av mint-sjokolade.... det må jo bli som flytende after eight inbiller jeg meg, så den må prøves etterhvert. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Takk!

Jeg sitter nå her første dag på jobb etter nesten sju uker, og har bunker fra helvete i hodet, på pulten og i innboksen. Prøver puste med magen, og si til meg selv at jeg er flink. *fniser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fniser med* ser det levende for meg og missunner deg ikke i det hele tatt.

du kan ansette meg som kontormedarbeider vettu, så får jeg meg jobb jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hey..

ble akkurat oppringt av adecco om jeg kunne komme inn til samtale i morgen.

de hadde ett oppdrag de trodde jeg kunne passe til, rask oppstart, lange vikariater eller raskt inn i fast jobb.... lønn i den prisklassen jeg har bedt om.

ønsket folk med erfaring fra kundeservice, så det kan være veldig bra.

det er innen transportbransjen, så det blir jo evt neste som i gamledager med tybring gjedde det... hihi...

skal ikke ta gleden på forskudd selvsagt, men det var litt artig.

hun stusset litt på det med sykemeldt, men jeg forklarte litt og hun ville likevel ha meg inn, så det kan være ett skritt i retning jobb uansett.

åh, det hadde vært deilig å fått jobb sånn med en gang. :)

gleder meg til i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

................ kaste alt rundt igjen, fant, innså at jeg burde levere fra meg alle reisedokumenter til sekretær som jeg bør ha med meg rundt...  :legrine:

Jeg melder meg fluksens. Jeg er kjempegod på ikke å virre vekk reisedokumenter (når vi glemmer den gangen jeg dro på lang ferie og bilen sto igjen på flyplassen og sertifikatet lå igjen hjemme :rodme: )

Og lykke til med Adecco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: godt det er flere som surrer. :ler:

jeg var virkelig ille på hjemturen altså, rotet bort alt hele tiden og var passe sur pga premiering + sliten og trøtt, så jeg gikk jo i fistel og bannet og blei sur hver gang.. heldigvis flira de bare og hadde tålmodighet de andre damene jeg reiste med. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...