Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

:vinke: våknet tidlig jeg .. og kom på jobb og der lå den mailen :frustrert:

- svar på noe jeg trodde var ok - for jeg sendte det ut for nesten to måneder siden - og ikke fått en eneste kommentar - men nå :sur:

Så nå har jeg nesten slått i stykker tastaturet :ler: så får jeg se hva slags tilbakemelding jeg får.

Det å slå svenskene er viktig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

æsj.... dumme sånne ting, ihvertfall at man ikke får greie p at det ikke er ok før så lenge etterp, men kan kanskje ha noe med ferie å gjøre?

men dog.

hjalp det å slå istykker tastaturet da? :ler:

jepp, må slå svenskene!

er litt spent, gleder meg, litt nervøs, men har store ambisjoner om at jeg denne gangen SKAL klare å gå på gulvet for å showe!

prøve å late som jeg ikke bryr meg om hva folk evt kan tro, eller la være å bry meg med at noen kanskje synes det ser rart ut..

jeg mener, jeg så mange på em som ga full fres og som jeg syntes ikke gjorde det så veldig estetisk eller teknisk pent, men de gjorde det og fikk uttelling for det.

selvsagt vil jeg helst få til å være både estetisk og teknisk flink til å utføre det jeg gjør så det blir knallbra, men skal bare prøve å gjøre det likevel, også se.

for jeg er en ganske streng dommer.... og spesiellt når det kommer til meg selv... :sjenert:

der det er tvil, der dømmer vi ned!! og det må jeg slutte med.

som trenern min sier, det er hvordan du selger det som teller.

gjør jeg noe og føler at det ikke ser bra nok ut, så vil det ikke se bra nok ut!

gjør jeg akkurat det samme, og selger det som om jeg vet nøyaktig hva jeg gjør og er flink på det, så mener han ihvertfall at det vil bli solgt som bra også...

så det må prøves. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: det hjalp :ler: - litt hvertfall - jeg fikk hvertfall gitt beskjed om ting og tang .. så får vi se.

Klart du må showe .. når du er så god som du er .. og med ekstra show og fres i tillegg - må det jo bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper på det.

det kan bli spennende å se om jeg faktisk klarer når jeg kommer på gulvet også da.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... må hente litt energi før helga, ellers har jeg ikke sjans.

og jeg må banke svenskene... dessuten så må jeg vinne, ellers blir jeg sur.  :ler: (selv om jeg er forberedt på det også altså, så jeg blir sur, ikke ødelagt.)

Klart svenskene skal slås. :Nikke: Og det greier du helt fint. Heier på deg i helga jeg. :klappe::hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: følger overhode ikke med på hvilken side jeg er på lenger jeg, så blæh så! :ler:

men god morgen til dere og damer. ;)

og takk takk anonyma, tar imot all heiing med stor takk.

hadde siste konkurransetrening igår, med antrekk og instruktør...

og, jaggu, LING!! jeg må låne deg som kommentator til tider tror jeg.... for selv om du sier akkurat det samme som trenern min sier (stort sett), så HØRER jeg jo på deg! :legrine:

jeg var den eneste som FØLTE musikken og dansen i går, blant alle gruppene... :sjarmor:

fikk veldig god tilbakemelding på det, bortsett fra at når jeg føler for mye så har jeg lett for å synge med til sangene, og det er ikke lov til å synge mens vi danser, da får vi penalty.... :overrasket: og instruktøren min skal dømme meg og sa klart ifra at han kom til å gi penaltys for synging. :sjenert:

men bortsett fra det så fikk jeg lite tilsnakk, han gikk rett på de andre og kjeftet... *fniser*

og kom og sa etterpå at danset vi slik vi hadde gjore, så kom han til å være veeeeeldig fornøyd, for så godt hadde vi aldri danset før. :sjarmor:

sliter fremdeles med chacha, stilen da... men det får gå.

gleder meg litt jeg. :)

men, idag må masse fikses, negler må ordnes, legger på epileres, jeg må stikkes, danses og til slutt må jeg vel pakke litt vel.... og smøre med litt selvbruning på kvelden der... så bare å sette igang. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også heie. Jeg mener - hva har vi svensker for, hvis det ikke er for å slå dem i konkurranser ;) .

Og klart 1 stk aline slår masse svensker :danse: , derom ingen tvil.

:heiajente:

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener - hva har vi svensker for, hvis det ikke er for å slå dem i konkurranser ;) .

:Nikke: - og vi i vår familie har gjort vårt nå i sommer ... så nå er det Alines tur :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

altså... nederlenderne kan jeg ikke gjøre noe med i denne omgang, da jeg ikke har noen nederlendere mot meg i helga.

men jeg har da flere norske fra klubben som skal gjøre sitt ytterste for å slå de nederlenderne DE har mot seg. ;)

jeg har dessverre bare to personer til i klassen min, det er kjipt men sant.

og begge de er svenske, så jeg får holde meg med å slå svenskene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forrige gang det altså ... :ler: Men det er helt greit om de andre slår nederlenderne altså :sjenert:

Så lenge du slår svenskene er vi fornøyd :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: tusen takk.

har litt reisenerver, men prøver å spare konkurransenervene til jeg er fremme.

får holde med en type nerver av gangen synes jeg.

kryss alt sånn i ellevetiden lørdag, da danser jeg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk. :)

og, nå skal jeg gå å legge meg!

og kommer ikke på igjen før mandag regner jeg med, eller kanskje seeent søndag.

ha en strålende helg alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...