aline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #2721 Del Skrevet 7. august 2006 De som du vil ha kommer nok litt senere på høsten ... men ellers deler jeg plutselig kontor med to single mannfolk - det skjer mye om sommeren gitt. ← jaha? er noen av de noe spennende da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. august 2006 #2722 Del Skrevet 7. august 2006 Tja .. du ville kanskje si det - hvertfall om den ene - men jeg synes du skal holde deg unna... jeg sliter ennå med å oppdra fyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #2723 Del Skrevet 7. august 2006 jaha? driver du å oppdrar flere, eller er det jøden som har blitt singel i løpet av sommern? (du oppdro vel han og, gjorde du ikke?) men de er sånne som jeg vil ha men ikke sånne som jeg burde ha altså? hmm.. kanskje jeg skal komme på kontorbesøk hos deg endag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. august 2006 #2724 Del Skrevet 7. august 2006 jaha? driver du å oppdrar flere, eller er det jøden som har blitt singel i løpet av sommern? (du oppdro vel han og, gjorde du ikke?) men de er sånne som jeg vil ha men ikke sånne som jeg burde ha altså? hmm.. kanskje jeg skal komme på kontorbesøk hos deg endag.... ← Jo da det stemmer - den andre er relativt ferdig oppdratt Du er absolutt velkommen på kontorbesøk .. men jeg vet aldri når de er inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #2725 Del Skrevet 7. august 2006 hva stemmer`, at det jøden som har blitt singel? hmm... da må jeg løpe før alle sfo-damene kaster seg over da? men han ferdigoppdratte er ikke interessant han altså? holder du ikke styr på dem eller? forteller du at du får besøk av en vakker, blond og deilig skapning på ett bestemt tidspunkt, så kan det jo hende de holder seg på kontoret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. august 2006 #2726 Del Skrevet 7. august 2006 hva stemmer`, at det jøden som har blitt singel? hmm... da må jeg løpe før alle sfo-damene kaster seg over da? men han ferdigoppdratte er ikke interessant han altså? holder du ikke styr på dem eller? forteller du at du får besøk av en vakker, blond og deilig skapning på ett bestemt tidspunkt, så kan det jo hende de holder seg på kontoret? ← Ja .. - men du hamler da opp med alle som kaster seg over - gjør du ikke. Tror ikke han ferdigoppdratte er din type (eller er rimelig sikker på at jeg vet det) Styr og styr .. har faktisk ikke nok kustus på dem nå etter at de har fått gå i fri utfoldelse i hele sommer ... men løfte om en blond og deilig dame kan nok hjelpe Den andre blonde og deilige - høres ut til å ha det bra forresten .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #2727 Del Skrevet 7. august 2006 har du hørt fra den andre blonde og deilige du a? *furter* jeg har bare fått en jeg, det er det jeg sier... men kan ha noe med svaret jeg sendte da.. hihi.. (ikke noe stygt altså, bare måtte skryte litt av fredagens besøk... ) og klabert jeg hamler opp med alle sfo-damene, jeg trener så masse at jeg bare pælmer dem veggimellom... mene.. det er igjen kanskje ikke største sjekketrikset da... du skal ikke be`n med på kokosbollespising da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. august 2006 #2728 Del Skrevet 7. august 2006 har du hørt fra den andre blonde og deilige du a? *furter* jeg har bare fått en jeg, det er det jeg sier... men kan ha noe med svaret jeg sendte da.. hihi.. (ikke noe stygt altså, bare måtte skryte litt av fredagens besøk... ) og klabert jeg hamler opp med alle sfo-damene, jeg trener så masse at jeg bare pælmer dem veggimellom... mene.. det er igjen kanskje ikke største sjekketrikset da... du skal ikke be`n med på kokosbollespising da? ← Går over på MSN jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #2729 Del Skrevet 7. august 2006 hihi... like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 7. august 2006 #2730 Del Skrevet 7. august 2006 Hvordan i all verden klarer dere å lese den mini-skrifta??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. august 2006 #2731 Del Skrevet 7. august 2006 Hvordan i all verden klarer dere å lese den mini-skrifta??! ← Vi ser som ørner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #2732 Del Skrevet 7. august 2006 Hvordan i all verden klarer dere å lese den mini-skrifta??! ← *fniser litt av Ling* som billa sier, så har vi DET synet!! spesiellt jeg!! mene.. om du går på siter, så får du teksten opp i normal størrelse, dersom du ikke har godt nok syn til å lese den i smått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. august 2006 #2733 Del Skrevet 7. august 2006 Eller om du bruker Opera kan du bare bruke + og - tastene for å forstørre og forminske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. august 2006 #2734 Del Skrevet 7. august 2006 *fniser litt av Ling* som billa sier, så har vi DET synet!! spesiellt jeg!! mene.. om du går på siter, så får du teksten opp i normal størrelse, dersom du ikke har godt nok syn til å lese den i smått. ← Eller om du bruker Opera kan du bare bruke + og - tastene for å forstørre og forminske. ← Så kjedelige dere er da .. kunne jeg ikke få late som jeg ser som en ørn en liten stund da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #2735 Del Skrevet 7. august 2006 hihi.. sorry billa, men må jo hjelpe siden det var ling liksom. men det var jo bare forklaring om hvordan HUN kunne gjøre det dersom hun ikke klarte å lese skriften som liten slik som vi kan. *nikker energisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. august 2006 #2736 Del Skrevet 7. august 2006 Så kjedelige dere er da .. kunne jeg ikke få late som jeg ser som en ørn en liten stund da ← Døh, har jeg sagt at du ikke ser som en ørn eller? Kan vel hende du gjør det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. august 2006 #2737 Del Skrevet 7. august 2006 ser som en ørn ... med briller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #2738 Del Skrevet 7. august 2006 jeg ser som en ørn jeg og, men bare på nært hold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. august 2006 #2739 Del Skrevet 7. august 2006 jeg ser som en ørn jeg og, men bare på nært hold. ← Det gjør jeg også - uten briller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #2740 Del Skrevet 7. august 2006 fantastisk syn på oss begge altså, det er derfor vi nesten alltid bare skriver i liten skrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå