aline Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #2661 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei aline. Takk for Afrika-tips. Måtte stikke innom, nysgjerrig som jeg er. Du er jo en av de få som faktisk har hatt samme dagbok i flere år, ser jeg. ← hei Fraggel. bare koselig, elsker gambia og afrika så måtte jo slenge det inn. jepp, har hatt dagboka mi lenge, hadde ett langt opphold hvor jeg ikke skrev, men det er greit å faktisk kunne gå tilbake å se litt på hvordan ting var. hyggelig at du stakk innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #2662 Del Skrevet 27. juli 2006 ny dag, torsdag. skal gå tur, kanskje sole litt? stikkes litt, danse litt, fikse litt. satt ute på balkongen i går kveld og så på lyn og tordenværet, helt utrolig fasinerende. men jaggu er det like varmt likevel, men kanskje litt mindre stillestående og trykkende? pent og lett overskyet ihvertfall, så det blir deilig vær å være ute i. drar hjem til mamma en tur i morgen og blir over helga, hadde egentlig planer om å bli lenger, men det er så mye som må bli gjort, så jeg drar hjem igjen på mandag jeg... men gleder meg til en lat helg med mamma og skravling, det er deilig. men, idag er det litt som må bli gjort likevel, så må vel sette igang. humør mye bedre, ikke vondt i magen idag (hadde menssmerter av en annen verden i går, selv om jeg vel tok dem med godt mot... ) og ikke panisk, så det virker jo lovende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. juli 2006 #2663 Del Skrevet 27. juli 2006 Synes det er varmt jeg. Tordenværet i går hjalp i omtrent fem minutter (eller ikke tordenen men "stormen" som fulgte.. det var bare så deilig) Vasker tøy på harde livet .. for minsten reiser i morgen og skal være borte i godt og vel tre uker .. og da med masse treninger hver dag - blir det en del som må være klart - men det positive er jo at nede i vaskekjelleren er det rimelig kjølig og behagelig Kos deg hjemme hos mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #2664 Del Skrevet 27. juli 2006 ja, det var kjempedeilig ute på balkongen mens det stod på, måtte til og med ta på en liten jakke, for det blåste så friskt. har nå vært ute og gått tur, rant nesten vekk, lurte på om jeg skulle kaste meg i parken en tur, men vet jaggu ikke om jeg orker jeg.... kanskje jeg bare skal smøre med meg mat og sette meg under ett tre og spise litt..... før ting begynner å skje igjen. masse å ordne for gutta mener du? skjønner ikke det, din hønemor, skjemmer dem bort gjør du. (men så er de snille gutter også da, ihvertfall eldstemann) jeg skal kose meg jeg, men reiser ikke før i morgen midt på dagen eller ettermiddagen en gang, må jo trene først kan skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. juli 2006 #2665 Del Skrevet 27. juli 2006 Har ikke orket å gå ut ennå jeg .. men må vel ut en tur snart. - må handle litt osv. Kanskje litt ferskt til en sen lunsj. Hønemor .. hvem :klø: - men de er jo verdens skjønneste - han trenger litt hjelp til å begrense seg - tror han kunne pakket med seg alt han har .. og han har store problemer med å forstå at når de skal trene et par tre økter om dagen - begrenser det behovet for "vanlige klær" .. så han da ikke nødvendigvis trenger mer enn en T-shirt pr. dag til å gå i osv. Han er jo ryddig nok til å finne frem alt han vil ha med - og samler det på spisebordet .. som da blir fullt - og omtrent kneler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #2666 Del Skrevet 27. juli 2006 Har ikke orket å gå ut ennå jeg .. men må vel ut en tur snart. - må handle litt osv. Kanskje litt ferskt til en sen lunsj. Hønemor .. hvem :klø: - men de er jo verdens skjønneste - han trenger litt hjelp til å begrense seg - tror han kunne pakket med seg alt han har .. og han har store problemer med å forstå at når de skal trene et par tre økter om dagen - begrenser det behovet for "vanlige klær" .. så han da ikke nødvendigvis trenger mer enn en T-shirt pr. dag til å gå i osv. Han er jo ryddig nok til å finne frem alt han vil ha med - og samler det på spisebordet .. som da blir fullt - og omtrent kneler ← jeg har sittet i parken og lest halvannen time jeg i tillegg til timesturen min, så nå må jeg hoppe i dusjen før jeg raser til byen for nåler og mer dansing. hehe... ja, rimelig hønemor ja. men jada, de er meget pene og veloppdragne gutter, så du gjør helt klart en god jobb hehe... ja det var det der med begrensninger da.... hihi. vel, godt han har en mor til hjelp da, både med pakking, vasking og å holde knelende bord oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. juli 2006 #2667 Del Skrevet 28. juli 2006 - der var du nesten på side to gitt Nå roer ting seg mot helgen .. - eller roer seg er vel kanskje litt feil - for jeg skal bort både i dag og i morgen. Deilig å kunne gå bort uten å bekymre seg for å bli dårlig. Og så er det fredag Minsten er sendt avgårde .. og jeg er glad det ikke var meg som skulle bære kofferten - men men .. han er stor og sterk .. og kommer opplagt ikke til å gå tom for noe Lurer på om jeg skal gjøre noe fornuftig i dag :klø: .. tror kanskje det blir minimalt - har nemlig begynt å virkelig få feriemodus .. og nå er det jo snart slutt - kjedelig - og typisk I dag synes jeg det var klamt - litt sånn sydenfuktig ute - og så varmt det var i natt .. ønsker meg kaldere netter jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #2668 Del Skrevet 28. juli 2006 god morgen. ah, fredag. deilig. men idag kunne jeg godt tenkt meg ett par av de skyene og bittelitt av den litt kjøligere luften som de har drevet og spådd nå i det siste... jeg skal både trene, pakke og kjøre tog, så det hadde vært kjekt. skal da klare meg uansett jeg, men hadde det vært noen dag hvor det hadde passet, så måtte det være idag. men, foreløpig har jeg ikke kommet lenger en frokost, så det er ikke noe hastverk egentlig altså. blir uten data i helga da, orker ikke greiene til mamma, det er så ulidelig tregt.... så det blir noen dager (til mandag eller tirsdag tenker jeg) hvor jeg ikke får vært på.... men, nå må jeg ordne litt, så jeg blir ferdig til trening og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #2669 Del Skrevet 28. juli 2006 ja, det er skikkelig klamt og tungt nå, det skal jo liksom bli kjøligere og overskyet da.. sier dem stadig, vet ikke helt om jeg tror på dem lenger jeg, for det er ikke mye riktig de har spådd hittil... kunne kost meg med litt kjøligere jeg og, de meldte overskyet og 22 grader nå i helga, det hadde vært greit om de bommet litt, slik at vi fikk 22-24 grader og lettskyet bare.. og kaldere netter ja. kjente det var klamt når jeg våknet.... skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #2670 Del Skrevet 28. juli 2006 *fniser* det er igrunnen endel kjekkinger på treningssenteret mitt... men de kommer jo på helt feil tidspunkt, idag traff jeg mr.høymørkogkjekk i døra når jeg skulle gå... super blikkontakt, bøye ned og ta på/av sko, titte litt, smile litt... så gikk jeg. når i skal jeg bli tøff nok i tryne til i det minste å si HEI når noe sånt skjer? nå har jeg ved ett par anledninger truffet kjekke menn som virkelig legger merke til meg og smiler, også gjør jeg ikke noe med det liksom? *slår seg selv litt i hodet* ok, planen nå; dra på treningsstudioet til samme tid neste fredag, kanskje litt senere faktisk.... se om han dukker opp, om han dukker opp, skal jeg i det minste si hei! om ikke noe annet skjer, så ihvertfall det. men jeg blir litt satt ut av at de titter DER, jeg mener, jeg er utsvettet og klissvåt, håret uvasket og svett i musefletter og totalt uten sminke... FØLER meg ikke på mitt lekreste, selv om jeg føler meg fryktelig sporty da... men uansett.... I LIKE. og han var lett å hvile blikket på han idag altså... og ett flott smil hadde han og. (og selvsagt svart som natten... akkurat som det kom som en bombe.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #2671 Del Skrevet 28. juli 2006 nei, nå fyker jeg til tønsberg tror jeg. ikke ser det ut til å bli nevneverdig kjøligere utover og ikke virker det som det blir mer overskyet, så det er vel egentlig like greit å bare stikke. ha en strålende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. juli 2006 #2672 Del Skrevet 28. juli 2006 Riktig god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #2673 Del Skrevet 31. juli 2006 tilbake. og det er kjempekoselig å være borte på besøk, jeg elsker å sløve hjemme hos mamma, shopper alltid da... skulle ikke denne gangen, men fant sneakers til halv pris og trenger nye så da måtte jg jo bare... endte med to par (ett par røde og ett par grå) sneakers og ett par slip-in sko i sølv, betalte 550,- for alt, så var igrunnen ganske fornøyd. brukte de hjemover idag, og tror endelig jeg har funnet sneakers som jeg ikke får antydning til gnagsår av, ei heller i starten. sånne elsker jeg, glad jeg kjøpte to par. men gosj det er deilig å være hjemme også, får luftet mer her, har vifte her, er mitt her, også slipper jeg å tenke på at jeg må ut å toge etterhvert... sleit skikkelig i dag, og toget var ett helvete..... men det går jo, selv om jeg har det helt jævlig. flink er jeg. så nå skal det bare slappes av resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 31. juli 2006 #2674 Del Skrevet 31. juli 2006 innom og puser litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #2675 Del Skrevet 31. juli 2006 din kosemoser du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. august 2006 Forfatter #2676 Del Skrevet 1. august 2006 ny dag, og kjennes mye bedre. absolutt kjøligere, selv om det er langtifra å være kaldt. noe pent vær, men vet ikke om skyene kommer eller går, men pytt. skal teste ut hårfrisyrer med supersnuppe idag, skravle masse regner jeg og med. blir en bra dag. og får jeg tid til overs, så skal jeg sy litt. tror jeg liker idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. august 2006 #2677 Del Skrevet 1. august 2006 din kosemoser du er. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. august 2006 #2678 Del Skrevet 1. august 2006 ny dag, og kjennes mye bedre. absolutt kjøligere, selv om det er langtifra å være kaldt. noe pent vær, men vet ikke om skyene kommer eller går, men pytt. skal teste ut hårfrisyrer med supersnuppe idag, skravle masse regner jeg og med. blir en bra dag. og får jeg tid til overs, så skal jeg sy litt. tror jeg liker idag. ← Liker også dette været - det er liksom litt mer luft. Hårfrisyrer .. blir dere lekre får dere sende bilder (bilder i hodet av snupper med heftige frisyrer) Reiser til en venninne i dag jeg - skal skravle og drikke vin - blir koselig det. Lurer forresten på hvorfor jeg våkner bare tidligere og tidligere .. nå som jeg kan sove lenge :klø: .. og det har ikke noe med at jeg klarer å komme meg i seng om kvelden heller .. for lakenskrekken er like ille som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. august 2006 Forfatter #2679 Del Skrevet 1. august 2006 *fniser* vi skal bare teste på meg da, supersnuppa hadde en ide på frisyre jeg kan få til selv til dansekonkurranse, så vi må se om det funker og om det blir stilig. jeg våkner bare seinere og seinere jeg... legger meg til samme tid, men blir bra trøttere og trøttere.... og nå er det jo ikke lenge til jeg må opp om morgenen og begynne å fungere jobbmessig igjen også, det er jo NÅ jeg burde våknet tidligere og tidligere... var det i morgen først dere skulle på harrytur da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. august 2006 #2680 Del Skrevet 1. august 2006 Ja det er i morgen .. i dag skal vi bare skravle og spise og drikke og kose oss (det er ikke bare det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå