Cata Skrevet 24. juli 2006 #2641 Del Skrevet 24. juli 2006 og du, man kan faktisk gå i skjørt når ikke sola skinner også altså. ← Meeeeener du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #2642 Del Skrevet 24. juli 2006 åh guuuuuuuuud jeg er mett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #2643 Del Skrevet 25. juli 2006 idag er ikke en god dag. satt på badet og rugget til klokka tre i natt før jeg til slutt klarte å ligge uten å føle at jeg kom til kaste opp. også har jeg presset i brystet, tristheten, redselen... den er der enda. det hjelper vel ikke å være premenstruell eller noe annet.... har bare lyst til å grine, har masse jeg burde gjort, men har mest lyst til å ta meg en treningstur også bare legge meg i sola og sole meg. lurer til og med på om jeg skal hoppe over dansinga i kveld, for å få tid til å begynne på noe av det jeg skal itillegg til å få mulighet til å være bittelitt i sola. mest blir jeg sliten av slik nattevåk, det tar på, og jeg får ikke til å grine.... er redd for å ha blitt satt tilbake i tid sånn sett, jeg kjenner jeg trenger å gråte, men det vil ikke komme. å prøve å presse på hjelper ikke, det kommer ikke til å skje når jeg presser. nei, får prøve å stelle meg litt og gå en lang tur, så kanskje det hjelper litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. juli 2006 #2644 Del Skrevet 25. juli 2006 Ikke lett med sånne dager, men det er en god stund siden sist nå? Tror det kan være lurt å tillate seg å ha dårlige dager, tillate seg å føle seg skikkelig rævva, grine og hele pakka. For nå vet du at det ikke er "normalen" lengre. Og du vet at det kommer til å bli bedre om en dag eller to. Ta deg gjerne en dag og bare gjør det du har mest lyst til, følge magefølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #2645 Del Skrevet 25. juli 2006 joda, det er sjelden mellom dem, og jeg vet hvorfor dagen er slik, så det er på en måte greit. og jeg har kuttet ut alle de fornuftige tingene jeg skulle gjøre idag og skal bare gå ut å gå meg en lang god tur i solen, så skal jeg legge meg i parken etterpå. bare slappe av og føle meg litt fresh. så tar jeg dagen som det kommer, drar å danser om jeg føler for det, lar det vær om jeg ikke føler for det. men, nå er det på tide å komme meg ut å gå tur, kjenner jeg trenger det. tusen takk for oppmuntring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. juli 2006 #2646 Del Skrevet 25. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 25. juli 2006 #2647 Del Skrevet 25. juli 2006 ← slenger meg på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #2648 Del Skrevet 25. juli 2006 tusen takk for klemmer og trøst ting er mye bedre nå. har gått en lang tur, ligget litt i sola, ligget litt til halvveis i skyggen under ett lite tre, bare slappet av og døset. er vel ikke direkte munter, men det er nå greit igrunnen. er ikke trist lenger, men har litt sånn tom følelse, får gjerne det når jeg har hatt litt angst over timer. blir først sliten og trist, så bare sliten og tom. også går det stort sett over, så det blir bra. drar å danser likevel, har lyst til å danse, så da blir det bra. også får jeg sitte på fra helsfyr, så slipper den værste bussen ut. det er greit i denne varmen. må vel komme meg i dusjen snart og få meg noe mat, men måtte innom en runde mens jeg kaster innpå en lettis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. juli 2006 #2649 Del Skrevet 25. juli 2006 Godt ting gikk seg litt til. Jeg var litt slakk etter i går .. er hverken vant til å spise så mye - ei heller såpass med vin .. men det var veldig koselig. (Og så "måtte" jeg servere junior mat når vi kom hjem sent på natten .. mor skjemmer bort litt .. så halv ett sto jeg og stekte egg og prinskorv - men han fortjente det ) Kjenner jeg begynner å komme meg .. i dag klarte jeg faktisk flere ting .. både betale regninger og få somlet meg ut og handlet bursdagspresang til svogeren, og tom ruslet rundt og fikk kjøpt masse øredobber etc. på salg. Veldig fornøyd Og så endte jeg opp med å få gått på kino .. og fikk endelig sett Pirates of the Caribbean 2 - og det var veldig mye mer vellykket enn når jeg trodde jeg så eneren .. og satt i en halv time - og ventet på Jack Sparrow & co .. men ingen dukket opp - så da sjekket jeg filmtittel en gang til .. og da var det Master & Commader gitt .. Ville gjerne hatt med deg - men regnet med at i og med at du ikke er kinogående - og hadde hatt en dårlig start på dagen - var ikke kino aktuelt i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #2650 Del Skrevet 25. juli 2006 nei, det er uvant med så mye mat som det jeg klarte å trykke innpå i går ja... var nok litt utslagsgivende til at jeg ble dårlig også, selv om varmen har endel skyld den og. kjenner jeg gruer meg til å legge meg, det er 28-29 grader her fremdeles..... og overholde ikke kjølig nok ute til at det kommer til å synke særlig mye.... det er ulempen med å bo så i byen, og med så mye høye hus, det er totalt vindstille i gata her, nesten ikke ett vindpust. sitter med vifta på storm midt i trynet, og koker fremdeles. kjenner angsten og frykten for enda en natt som i går ikke akkurat hjelper på.. men men. nei, kino er ihvertfall ikke tingen for meg om dagen, skal nok prøve igjen endag, men ikke på hippe filmer (selv om jeg gleder meg som en unge til den kommer på dvd, for jeg elsket enern (jeg SÅ nemlig enern jeg da)) på større saler, og jeg går ikke på kino med supersnuppa, det har jeg fortalt henne også, kommer ikke til å skje med det første! jeg er veldig glad i supersnuppa altså, men meg og henne på samme kino? i nærheten av hverandre? nope, ikke i nærmeste fremtid. er litt engstelig for i morgen også, det er meldt likedan vær og like varme temperaturer som nå, og i morgen må jeg både trene og danse, jeg MÅ ihvertfall danse, og bør trene. dessuten så er det like varmt uansett. når JEG legger meg i skyggen under ett tre i parken istedenfor å ligge i sola, da er det kjøleskapet som egentlig er eneste levlige stedet for meg. skulle hatt kjølevest, så kanskje jeg hadde kommet lettere igjennom dagene. og jeg vet man ikke skal klage på sommervær, men dette er ærlig talt FOR varmt for meg, jeg har aldri bedt om så varmt og fungerer ikke helt når det er sånn. skulle bodd ved havet nå, så kunne jeg ligget å duppet i vannet ett skyggefullt sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. juli 2006 #2651 Del Skrevet 25. juli 2006 At du skulle klage på varmen - hadde jeg ikke trodd gitt. Jeg synes det er rimelig ubehagelig - og nå når huset er varmet opp - virker det omtrent som et magasin .. og varmen holder seg i evigheter. Skulle gjerne hatt litt overskyet jeg da .. og sånn bare rundt 20 grader er nok. Vi kjører for full gjennnomtrekk - med vifter .. og kun laken el. over - men det er ulidelig varmt likevel - og lakenskrekken blir veldig fremtredende. Tror sjelden jeg sovner før ved 3 tiden .. og våkner ved 7-tiden .. da kommer nemlig solen inn gjennom det vinduet som må stå på vidt gap for at det skal være luft :frustert: - men når jeg da får trukket ned rullgardinen - er det levelig til sånn ved ni tiden. Er bare veldig glad jeg ikke jobber disse dagene - for det er jeg absolutt ikke motivert til. Jeg skulle gjerne sett eneren jeg .. for jeg har virkelig sansen for kostymer/effekter og humoren. Jeg og supersnuppa kan ta kinoene vi - synes det er festlig jeg .. og så kan vi ta noen på DVD - ved en passende anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #2652 Del Skrevet 26. juli 2006 god morgen. i natt sov jeg ihvertfall, selv om jeg ikke turte legge meg før klokka ett... og det har kommet seg ned i hele 26 grader i løpet av natta... men nå er det jo strålende vær, så det går sikkert fort opp igjen... ser det faktisk er litt vind idag da, ikke mye, men litt ihvertfall, så det kan hende hjelper litt. og jeg klager ikke mye på varmen, men det er ikke fordi jeg ønsker det så varmt, men jeg har en innebygd frykt mot å klage, for det sier det sikkert vips, så er det regn, overskyet og 10 grader resten av sommern, så at jeg stort sett ikke klager over varmen er rett og slett av skrekk for å provosere frem drittvær.... alt over 25 her inne i byen, når jeg ikke har vind og ikke har hav, er egentlig for varmt, rett og slett fordi jeg ikke klarer å gjøre noe særlig når det er sånn. trene blir ett slit og jeg er redd for å svime av mens jeg holder på, ergo kan jeg ikke gi alt. min største irritasjon nå, er at kjøkkenvasken min er tett... den har igrunnen vært det en stund.... først prøvde jeg med den derre cilit bang avløp, for nærbutikken hadde ikke flytende plumpo. ble det bedre av cilit bang avløp? NEEEEIDA, om noe, så ble det bare ENDA tettere.... så har jeg løpt rundt og sett etter flytende plumpo, fant i går. helte nedpå halve flaska, lot stå til jeg skulle legge meg, helte nedpå resten av flaska og har latt det stå nå over natta. NÅ tenkte jeg, NÅ er det sikkert bra. kokte opp masse vann, så jeg kunne få det skikkelig kokvarmt å skylle med, men hjalp det? NOPE!! argh.. vil det si at jeg må under vasken, opp med vannlås og fysisk fikse liksom? jeg er jo ingen rørlegger, det kan jo gå rett vest igrunnen... kanskje jeg skal høre med vaktmester... jeg får jo ikke vasket opp. bortsett fra det, tjadag. ikke trist som i går, men har fremdeles pms eller noe, og det er fremdeles masse jeg må gjøre, og treninga åpner ikke før tolv. (det er pyton nå i varmen, hadde de åpnet som vanlig klokka ti, så hadde det vært mye mer levlig å trene klokka ti en klokka tolv + at jeg hadde rukket å gjøre litt annet en bare det) ble ikkeno dans i går, så jeg fikk ihvertfall klippa skjørt, og rekker fint å tråkle det sammen til prøving i morgen, så det var greit. + har kommet godt igang med ny topp til dansekonkurranse, den blir litt festlig, har bare sydd den på en bh, så den får ganske dyp utringing.. hihi.. men, gjøre noe nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 26. juli 2006 #2653 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) min største irritasjon nå, er at kjøkkenvasken min er tett... den har igrunnen vært det en stund.... først prøvde jeg med den derre cilit bang avløp, for nærbutikken hadde ikke flytende plumpo. ble det bedre av cilit bang avløp? NEEEEIDA, om noe, så ble det bare ENDA tettere.... så har jeg løpt rundt og sett etter flytende plumpo, fant i går. helte nedpå halve flaska, lot stå til jeg skulle legge meg, helte nedpå resten av flaska og har latt det stå nå over natta. NÅ tenkte jeg, NÅ er det sikkert bra. kokte opp masse vann, så jeg kunne få det skikkelig kokvarmt å skylle med, men hjalp det? NOPE!! ← Kun en ting hjelper mot sånt: Mudin. Fås på VVS-butikker, rørleggerbutikker etc, mener å ha sett den på Jernia på Storo også. Jeg har ikke brukt noe annet etter at jeg fikk det anbefalt av rørleggeren. Endret 26. juli 2006 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #2654 Del Skrevet 26. juli 2006 Kun en ting hjelper mot sånt: Mudin. Fås på VVS-butikker, rørleggerbutikker etc, mener å ha sett den på Jernia på Storo også. Jeg har ikke brukt noe annet etter at jeg fikk det anbefalt av rørleggeren. ← hva er det for no da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 26. juli 2006 #2655 Del Skrevet 26. juli 2006 Flytende avløpsåpner, helt suveren. Banker Plumbo, Mr Muscle og hva de nå heter alle sammen ned i støvlene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. juli 2006 #2656 Del Skrevet 26. juli 2006 Mudin er "rørlegger på boks" - helt suverent. Flytende plumbo etc. er greit for vedlikehold (innimellom) - men ikke noe er som Mudin. Bruker også stort sett det - og det har åpnet helt tette rør hos meg flere ganger. Ble også anbefalt det av rørlegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #2657 Del Skrevet 26. juli 2006 da må jeg finne nærmeste utsalgssted for det nær meg. høre med jernia på storo jeg tenker jeg. tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. juli 2006 #2658 Del Skrevet 26. juli 2006 Eller prøv en vvs forretning - der pleier jeg å kjøpe. (Og de ser ikke rart på meg en gang når jeg ber om "En flytende rørlegger" - eller "En rørlegger på boks" ) I dag tror jeg jeg må være litt huslig ... isj så kjedelig .. men det er litt kaos her (og det er ingen andre som gjør noe med det) - og så har jeg en vaskekjeller full av vask .. som ikke går noen steder. - det kunne den godt gjort ... og kommet tilbake ren og pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #2659 Del Skrevet 26. juli 2006 må søke om jeg har noen vvs-forretninger i nærheten da. ja, jeg skulle ha vasket opp... men det kan jeg jo ikke. også burde jeg vel sikkert tatt en runde over gulvene... men tror kanskje ikke det skjer idag. Må få trent litt, og sydd litt, det tror jeg er det det blir idag, bortsett fra bussing til dansing. soling tror jeg ikke jeg verken orker eller har tid til... må finne på pynt til topp til konkurranse... helst uten å måtte kjøpe en hel haug krystaller fra england... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #2660 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei aline. Takk for Afrika-tips. Måtte stikke innom, nysgjerrig som jeg er. Du er jo en av de få som faktisk har hatt samme dagbok i flere år, ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå