Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Jeg kjører full gjennomtrekk - med vifte på storm - og selv da er det rimelig varmt. Huset her fungerer omtrent som et magasin .. det bruker en stund på å varmes opp .. men så holder det evigheter.

Tror jeg lå og kastet på meg til nørmere fem i natt - og det er lenge og kjedelig selv om jeg hører lydbøker, (nå tror jeg jeg må fornye lydbøkene mine .. for jeg har hørt alle mange ganger)

I dag tror jeg at jeg skal ta en liten jobbeøkt .. siste før sommerferien (om jeg ikke utsetter den til i morgen :ler:) - skippertaksmennesket slår til - gjør ikke noe før jeg er nødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

phju... har ligget iparken og kokt jeg, så nå er det dusj, stikking og dans som gjenstår.

det blåste faktisk hakket mer i parken, så det gikk an å ligge der.

lurer på om ejg skal se om jeg kommer meg til en strand i helga jeg.

det hadde vært deilig.

dersom det ikke dukker opp mer spennende planer selvsagt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Strand er tingen. Du har virkelig fått meg "på høgget". Rett fra jobb og i bikini og ut til stranda for en svalende dukkert. Nå er jeg nydusja og venter på middagen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil og på stranda..

men uten bil og uten strand i nærmeste nærhet, så får det vel vente til helga ihvertfall.

men det hadde gjort seg med en dukkert ja, det er rimelig hett om dagen.

kunne hatt litt kjøligere netter ihvertfall.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igrunnen i ganske dritthumør idag.... av ukjent hvilken grunn, og jeg kan ikke skylde på pms engang, da jeg nettop er ferdig med mensen..

kjenner jeg igrunnen er ganske sur.

og været er det ikke, for selv om det er overskyet, så er det deilig, og det er ikke akkurat tungt overskyet. temperaturen er fin og alt sånt er greit.

kjedelig å være sur. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: - kjempekjedelig - og spesielt når man ikke vet hvorfor egentlig. (Tror det er varmen jeg .. det å ikke få sove skikkelig om natten osv.)

Sitter her og samler meg til siste jobbinspurt før sommerferien - trodde jeg skulle få gjort det i går .. men så manglet jeg en perm.. og så var det en del ting jeg måtte ordne med minsten. (Og alle gode grunner for å utsette :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har funnet meg sånn passe bra sur-arbeid, siden det ikke er helt vær til å ligge i parken og siden treningssenteret mitt har tatt sommertid og ikke åpner før tolv, så jeg har nå kastet alt av overdeler ut av skapet og skal gå igjennom alle og sortere og rydde. har tenkt på det en stund nå at det bør bli gjort.

det bør egentlig bli gjort med alle klærne og skoene mine, men begynner med topper jeg... så ser jeg hva jeg rekker før jeg skal bort å trene.

kan nok godt være preget av varmen ja, blir sliten selv om det er deilig.

sovnet greit nok i natt, men våknet igjen flere ganger fra fire til jeg stod opp sånn halv åtte tiden, da gadd jeg ikke prøve ligge lenger.

så da blir det ryddedag + trene + danse, grei nok dag det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh.. jeg blir litt gal jeg nå, leiligheten min er ikke skapt for varme sommere... nå har jeg hatt minimum 27 grader og oppover i tre dager i strekk, natt som dag, og jeg går i spinn snart.

magen reagerer tusen ganger lettere en den vanligvis gjør, så bare det at jeg skal ut å møte torsdagsdaten igjen i kveld, gjorde at magen satte seg helt i vranga...

jeg har jo SÅ lyst, men veit da fader om det går jeg, så lenge jeg ikke får en pustepause fra magen min og fra den evige heten.

og neida, man skal ikke klage når endelig sommern er her, men jeg blir minnet på hver gang det blir sånn sommer, at jeg egentlig alltid har vært glad i våren og høsten jeg... og tidlig sommer og sensommer og sånn... når gradene ligger på behagelige 21-24 og det blir kjøligere på kvelden.

og jeg vet man ikke kan få alt, men jeg vil så gjerne få til det møtet i kveld... åh.. jeg vet ikke helt hvordan.

men, får vel bare ta dagen som den kommer, rydde litt og være litt ute, gå en tur og kjøpe meg litt kinesisk balansete (som det er lenge siden jeg har trengt)...

spise ris, ris og atter ris til middag, og ha imodium klar tilfelle magen likevel trasser....

angsten og nervene ligger mye nærmere overflaten nå som det er så varmt, det er litt plagsomt kjenner jeg.

jeg må liksom overtale meg selv hver time om at jeg ikke kommer til å bli skikkelig dårlig bare på grunnlag av varmen og nerver... men jeg vet jo at psyken min klarer å få frem det værste i kroppen min da.

nei, pføy, slutte å tenke på det, fokusere på rydde, gå tur, handle det jeg trenger, og fiffe opp meg selv. dette SKAL gå bra. jeg VIL klare å møte ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går - og husk at de aller fleste andre også sliter litt med varmen - og ofte også får nervene litt mer på utsiden.

Så spennende da med daten!!! Det blir så koselig så :tommel:

Jeg har sommerferie nå .. det er deilig - ble endelig ferdig med det jeg måtte - så i dag bare sløver jeg :)

Ha en kjempekoselig kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk begge to. :klem:

joda, jeg klarer det nok, men kunne godt tenkt meg litt lett overskyet igjen nå på ettermiddagen, for det er jo nå sola starks kommer på veggen hos meg.

litt overskya da hadde gjort at jeg unngikk å få total bastu her inne...

men men, blir det det så blir det det.

har vært ute i hele dag frem til nå, tuslet litt på storo, skravlet en hel masse med glitresnuppa, sittet i skyggen i parken, handlet te for å stabilisere magen (siden alle var utsolgt for kinesisk balansete....) og holder nå på å lage meg iste av den mageteen... det må da bli bra. :ler:

det var godt å være ute, blåste litt og friskere, så det er igrunnen bra at vi skal møtes ute, da får jeg kanskje puste litt.

sliter fremdeles med å klare å spise da, har fått i meg ett knekkebrød og to vanlige boller idag... thats it.

må drikke enda mer når jeg får spist så lite, men må vel se om jeg får lurt inn ett par knekkebrød til i løpet av dagen.

kjempespennende med date ikveld, håper bare jeg klarer å ikke være like sjenert og stille som sist... :sjenert:

men, nå må jeg kaste meg rundt å få gjort litt husarbeid. sist var vi hos ham, ikveld skal vi møtes i nærheten av meg, så faren er jo at vi havner her oppe .. enten om jeg blir litt nervøs for alle folka eller bare at han vil se hvordan jeg har det. må safe litt, så det ser presentabelt ut her. :ler:

også det store spørsmålet: hva skal jeg ha på meg da?

"jeg har ingenting å ha på" ligger nært, og jeg holdt på å shoppe idag, men fant heldigvis ikke noe, jeg har jo mer en nok så det er like greit.

satser på at det blir avslappet idag og jeg, så olaskjørt og en grei singlet eller noe må vel gå bra håper jeg.

nei, ha en skjønn kveld folkens, det håper jeg inderlig at jeg kommer til å klare å ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg overlevde kvelden da, dro ned, møtte opp, kom først, gikk i baren og kjøpte meg en øl!! :overrasket::ler:

han kom, han løp rundt og pratet med alle andre...

jeg traff to andre koselige karer som ble sittende å skravle hele kvelden, så stakk han innom sånn en gang i blant.... :forvirret::ler:

fikk se en side av ham som jeg ikke er helt overbevist om at jeg ble veldig imponert over...

så nå er det han som vil møte meg igjen, og jeg som er litt usikker.

men, det ble uansett en koselig kveld, jeg drakk hele 3 øl!!! og kom på kvelden på hvorfor jeg ikke pleier å drikke mer en en om ejg i det hele tatt tar såpass.. kvalm både i går kveld og tidlig i morres, men nå virker det som det har stabilisert seg.

jeg mener, hvor fyllesjuk er det lov å bli av tre usle flaskeøl liksom, det var ikke halvlitere engang.

håper på litt koselig jenteskravling idag, det hadde passet bra. og endelig levlige temperaturer, så nå puster jeg også.

men, får vel kaste innpå mat, løpe igjennom dusjen og se om jeg finner noen jenter å skravle med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: god morgen, eller noe sånt.

så du spretter opp nå om dagen altså....

jeg sov til (eller.... sov vel ikke til, men lå å sløvet til) halv TI idag jeg!! :overrasket::overrasket:

det skjer ikke ofte altså, men det var igrunnen deilig.

er litt usikker på været idag da, synes kanskje ikke det er heeelt strandvær, parkvær går vel an, men til tider er det jo jaggu ikke det engang.

får melde snuppa og høre hva hun mener om tingenes tilstand, med de skyene borti der og vinden, tror jeg hun er enig med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte opp tidlig .. så det var ikke helt frivillig :ler: Hadde ikke brød - så jeg måtte steke noen baguetter til ulvene som skulle ut og trene - skjemmer dem ikke bort jeg vet'u :sjenert:

Men .. naboen hadde barnebarn på besøk .. og de var ute og hylte fra sånn ved syvtiden eller noe sånt :frustrert:.. så jeg var våken.

Tror kanskje jeg skal være litt huslig i dag - og vaske litt tøy og sånt .. ellers blir det nok bok ute i skyggen - et par timer. Liker igrunnen veldig godt jeg at det er overskyet og varmt - akkurat passe vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, har fremdeles ikke kommet lenger jeg da, snuppa sov lenge, så etterhvert kommer vel vi oss ut og.

helt greit for meg at det er litt sånn som nå altså, perfekt til å tusle tur og sånt.

magen er dog FREMDELES kranglete... jeg mener, ærlig talt!

tre usle flaskeøl kan da ikke gi dårlig mage i to dager!!

får prøve med litt knekkebrød, se om det hjelper noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bare å innse at grensen er to flasker øl - ferdig med det. ;)

Nå har jeg sittet ute og lest litt .. men det er faktisk ganske kjølig :overrasket: - så nå måtte jeg inn og "varme" meg litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg hadde i grunnen planer om å gå i skjørt, men det ser ut som det kan være fint buksevær idag altså... gidder ikke fryse.

tror egentlig jeg holder meg til 0 eller 1 øl jeg, ihvertfall sånn stort sett. det er jo tross alt 1 mer en jeg pleier uansett, så det får bli med en for kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag morgen, jeg har sovet helt til ni og skal være flink og trene og skrive en generell søknad som jeg kan sende ut til div sykehjem etc.

har hatt en deilig helg, litt date, litt sosialt, litt lat og mye behagelig.

må vel nesten øve litt dans idag også... begynner å se at tiden går fort... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og der kom regnet mitt - og så mye av det. Vi trengte det - men nå skal jeg starte litt ferie - så da bør det tørke opp og bli fint igjen rimelig kjapt ..

Helgen min - har vært omtrent som din .. med unntak av daten :ler: - litt lat - litt sosialt og mye behagelig (så jeg er fornøyd likevel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...