Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal ikke gjøre noe :) .. utenom litt tøyvask. Satser på noe skikkelige late dager - selv om jeg har tatt med meg et par permer hjem fra jobb. Så kanskje :sjenert:

I dag skal bare minsten til tannlegen ... litt unna så jeg må kjøre .. så skal vi innom mor min for at han skal få sagt god sommer.

Kos deg du også - og så får vi se om vi får til kokosbollelunsj snart.

Husker St.Hans fra "gammelt" av - da var det alltid ut på skjæra og feste .. og så ble det kaldt og rått utpå kvelden - og av en eller annen grunn regnet det alltd :ler: - da er det bedre med litt rolig dag på land - med litt god mat og godt drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ja jeg hører alle snakker om at det alltid regner på sankthans..

kan jeg overhode ikke huske fra ungdommen, vi var på en stamstrand med svaberg og masse folk og bål og alt, og masse øl og masse festing.

men når du sier det, så errindrer jeg vel kanskje at det stadig ble litt vått og kaldt på ett tidspunkt ja... :ler:

er du ledig på søndag? kanskje vi skal ta litt kokosbollespising da?

ellers finner vi alltids en annen dag altså, men snart ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mandag morgen, strålende vær, ikke masse planer.

men, jeg har ett øye som gjør kjempevondt... tror jaggu jeg har fått sti på øyet jeg. :overrasket: DET er mange år siden sist det.

det gjør vondt bare jeg blunker jo. men er ikke superhovent, enda ihvertfall, og heller ikke rødt. litt hovent, bittelitt rødt, men ikke mye.

burde kanskje ikke ut å trene da?

men jeg har ikke trent siden onsdag, så jeg føler virkelig at det hadde vært deilig.

rastløs.

så det kan hende jeg prøver meg altså.

har egentlig lyst til å legge meg i parken også om være holder, men vet ikke helt hvor lurt det er .

vel, får trene, hjem å vaske opp og rydde litt fort også se hvordan det står til med øyet etter det. føle litt på om det er lurt å legge seg ut eller ikke.

det ser rimelig vindstille ut da, så det bør jo gå greit da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, jeg vet liksom ikke hva som gjør slike ting værre eller ikke jeg...

men da gjør jeg det, og blir det værre, så tar jeg en tur på apoteket og kjøper saltvannsskyll eller noe sånt.

det gjør litt vondt liksom, så det er jo greit å bli kvitt det.

men bør kanskje unngå å sminke meg? eller kan jeg sminke meg litt bare jeg unngår å få maskara f.eks. helt inn mot øyet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Litt treg i dag. Hadde gallestensrunde i natt :frustrert: .. og sovnet ikke før ved fem-sekstiden - og lå derfor litt lenge - og så var jeg en runde hos legen med mor min (greit å kunne disponere dagen selv).

Så nå skal jeg bare slappe av utover ettermiddagen .. tror jeg skal slumre litt i skyggen ute etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

auda, håper du får gjort noe med det om ikke så altfor lenge.

jeg fikk trent da, men før jeg kom meg i sola, så var det i grunnen skyer hele veien + at jeg brukte over en pokkers time på å fikse registrering hos aetat... :frustrert:

øyet er fremdeles vondt og hovent, men pytt.

er nå nydusjet og lett sminket (holdt sminke som er helt innpå øyet ligge idag) og klar til litt mat og rusle til angstringmøte, siste for sommern.

deilig å disponere dagen selv ja, jeg får nyte nå mens jeg fremdeles har det sånn, det går forhåpentligvis over om ikke så altfor lenge. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... :forvirret: vet ikke helt om dette er dagen.

skylder på pms jeg, for jeg er skikkelig surmulen idag.

vondt i øyet, har hele formiddagen kun til å leke husmor, som jeg jo er SÅ fantastisk glad i.. savner at det SKJER noe i livet mitt liksom, noe litt sånn wow.

og vet jeg må få det til å skje selv, men vet jo ikke riktig hva jeg ønsker skal skje, så hvor gripe fatt liksom.

kjeder meg litt rett og slett, og det er ikke vanlig at jeg gjør.

været passer utmerket til humøret mitt idag ihvertfall... :ler:

men, får vel kaste meg over oppvasken vel... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Litt treg i dag.  Hadde gallestensrunde i natt :frustrert: .. og sovnet ikke før ved fem-sekstiden - og lå derfor litt lenge -  og så var jeg en runde hos legen med mor min (greit å kunne disponere dagen selv).

Så nå skal jeg bare slappe av utover ettermiddagen .. tror jeg skal slumre litt i skyggen ute etterhvert.

Jeg vet akkurat hvor vondt det er....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg er fryktelig takknemmelig over at jeg IKKE vet hvor vondt det er.

har hørt litt, og åh jeg synes så synd på de som har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvor vondt det er....

:klem:

Takk .. for det er vondt .. og jeg har hatt en runde til.

Men nå skal jeg snart inn på utredning - så da blir det nok operasjon .. kan ikke annet enn å glede meg til det - selv om jeg misliker leger/sykehus og operasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei og hå.

idag begynte dagen med veiing og måling, og det ER så deilig når man faktisk har kommet seg ned litt. nå er jeg nede i 67,1 helt utrolig.

og helt utrolig deilig.

fikk kommentar på dansinga i går, ei av damene som ikke er der hver gang, kom bortom og sa at jeg måtte da ha gått ned en masse, de hadde snakket om det men ikke fått somlet seg til å si noe til meg. og forsikret meg om at det var positivt sagt altså. :ler:

men nå vil jeg ikke lenger ned, så nå det kan fint stoppe på 67.

nå som jeg egentlig pleier å være på mitt mest premenstruelle, og likevel har jeg det helt supert. :) deilig.

håper du har det hakket bedre idag altså billa, du fortjener jo alt godt. og håper de kanskje har fått undersøkt moren din litt mer også, så dere finner ut om det var noe eller ikke. :klem:

såh, en dag full av trening, stikking og dansing. (muligens med bittelitt shopping eller ihvertfall vindusshopping mellom stikking og dansing :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bedre i dag - har sovet litt ... men så slakt jeg var i går er jo ikke det noe rart. Skal innover til sykehuset igjen i dag - så da får jeg vel høre litt mer. Det var masse undersøkelser på morgenen. Men at hun er dårlig der ikke tvil om - spørsmålet er bare om de finner ut noe.

Av en eller annen grunn blir hun syk i feriene .. snodig det. Forrige gang hun lå på sykehus var i julen - men på den annen side - greit nok - for da er det lettere å kunne være der om vi trengs.

Heldigvis er det så godt som helt stille på jobbsiden - så jeg kan ta ting helt rolig - selv om jeg har med meg et par permer hjem - som jeg tror jeg skal ta ved en passende anledning :ler: - en eller annen gang i løpet av uken kanskje :sjenert:

Så da er det tid for en liten forumoppdatering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra det går litt bedre da ihvertfall.

og det der med å bli syk i ferier, det var sånn jeg alltid dreiv på før det.

jeg ble ALLTID syk i ferien. aldri ellers, bare i ferien.

og stort sett alle ferier.

alt fra forkjølelse, vannkopper, kyssesyken, alt kom i ferier.

for min del tror jeg det faktisk var litt det at jeg tvang vekk og stresset vekk sykdom når jeg ikke hadde fri, nektet å høre på symptomer og fortsatte å være aktiv all den tid jeg måtte.

så når jeg endelig fikk fri slik at kroppen slappet litt av, DA kom alt, absolutt alt av det som hadde ligget og samlet seg opp siden sist ferie.

jeg har klart å endre på det for en stund siden nå heldigvis. for det er greit nok at det er praktisk å bare være syk i ferier, men for det første så er det ikke sunt for kroppen tror jeg, og for det andre så blir det gjerne så innmari mye mer langvarig når man presser det vekk sånn. og, for det tredje, feriene har man jo faktisk fordi man trenger å hvile ut litt innimellom, om man aldri får det fordi man alltid er syk i feriene, så blir det faktisk ikke bra i lengden.

men hvorfor moren din driver på sånn er jo litt rart, hun jobber vel ikke, så hun burde jo ikke ha den presstingen akkurat sånn egentlig.

men veldig greit at dere kan være der ja.

hun er jo tross alt godt voksen da, selv om hun er sprek og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...