Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Æsj :sur: .

Skal påkalle litt jeg og. Tenke "trekketilalinetanker" og danse rundt i stua.... Får bare håpe jeg ikke bommer så det blir regndans i stedet :forvirret::ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og funker det så stiller jeg opp i køa på "rent-a-Billetanke" ;) .

*hjelper til*

Krysser fingre for at kjekkas tar til vettet.

*finnekjekkastilcata* Oooouuuuummmm :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billa: har sett reklame om dem, så de er verd å smake altså. må vel prøves da, i morgen kanskje.

cata: det har ikke funka så langt ihvertfall, har ikke hørt ett knyst fra den kanten. så selv så fantastisk billa er, så fiksera ikke alt altså.. som å påkalle kjekkingers oppmerksomhet i min retning.

Nøttene anbefales virkelig altså (men du må ha den røde pakken)

Synes vi skal avskrive kjekkasen jeg .. sånne sniler som ikke responderer på *inviterealinepådatetanker* er sikkert ikke noe å satse på :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regndans er greit for meg .. Kunne tenkt meg en dag som var litt kjøligere jeg ...

Jo, altså, men tenk om det skjer noe galt så regnet kommer inne i stua til aline :overrasket: . Hvis jeg bommer, så bommer jeg kanskje skikkelig :sjenert: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: hadde det vært så enkelt.

skal forsåvidt lete etter rød nøtteblanding i morgen.

bekymrer meg mer over forkjølelse nå en kjekking for å være ærlig... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: Åneiii, bare vi ikke har bomma sånn at det ble "trekkeforkjølelsetilalinetanke" i stedet. Det er jo et stykke mellom "forkjølelse" og "kjekkas" i alfabetet, men.... :grine:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: forkjølelsen kom nok før dere begynte å oumme, så det skal du ikke bekymre deg for. :ler:

men tviler på at det går fortere over dersom jeg får regn her inne i natt... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsåvidt enig med aline - at regn i stua hennes i natt er en uting .. men litt overskyet i morgen ettermiddag er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er likegreit ja...

nå skal jeg legge meg, så jeg kanskje er i finere form i morgen.

VIL ut å skravle med venninde... nekter å være hjemme da altså.

natta. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så var det lørdag.

er litt usikker på magen, men ellers skal jeg klare å komme meg ut døra på ett tidspunkt og møte venninde.

håper jeg .

deilig vær til det ihvertfall, og jeg har så lyst, så må gjøre alt for å få det til.

hoppe i dusjen snart da, og vaske og style mitt nyklipte hår og se om jeg får til noe festlig på egenhånd.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kikker inn, ser seg om*

Heldigvis- tørr stue. Ingen umotiverte innendørs regnskyll, unntatt muligens i dusjen.

Ha en hyggelig dag med eller uten venninnesladder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nope, ingen regnskyll i løpet av natten, så det gikk bra.

heller ingen reaksjon fra kjekking, så det gikk generellt ganske dårlig med hjernebølgeoverføringene våre....

men det er sikkert fordi det er en mann vi prøver å nå her, de er sikkert ikke like mottakelige liksom.

har definitivt vært i bedre form, men har jo vært i mye dårligere form også, så foreløpig jobber jeg meg mot å klare å møte venninde til skravling.

magen er fremdeles ikke helt overbevist om at den er enig med meg, men jeg prøver ihvertfall.

det er jo ikke værre en at jeg drar hjem igjen dersom det ikke skulle gå.

ha en strålende dag jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. var sengeliggende i går - oeg endte med oppkast - men ble såpass friks at jeg kunne gå bort på kvelden

I dag er det helt "ikke gjøre noe" dag - og bare avslapping.

Nå er det overskyet/disig .. og jeg synes det er helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda, det høres da ikke bra ut?

men var det bare i går, og gikk over til kvelden, så var det vel ikke superille. (selv om den delen med at det endte med oppkast hadde fått meg fra å dra noe som helst sted den dagen og dagen etter.... :grine: )

godt du fikk vært med på sosialt om kvelden da, og kom deg igjen.

jeg hanglet i går, og er helt klart bedre i dag.

men tar en sittestilleogikkegjørenoedag idag og, bare sånn for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så var det mandag da, og lett overskyet med litt regn.

jeg synes egentlig det fungerer jeg altså, så klager ikke på det. trenger litt nedkjøling. :ler:

skal bort å forlenge treningskontrakten min, hadde bare betalt for en måned alene, men ser jo at jeg må fortsette i sommer, så da skal kontrakt forlenges og jeg skal ihvertfall trene kondis. så får jeg se om jeg tar styrketrening eller holder meg med kondis idag.

og kanskje jeg får gjort masse smart idag da, fylle ut søknad om yrkesrettet attføring SKAL jeg gjøre ihvertfall, også kanskje få vasket opp og vasket gulv kanskje?

også er det angstringen da, men det er jo først ikveld.

begynner å bli litt irritert på magen nå, nå er jeg slitsom i magen HVER morgen.... og jeg hater det.

vet ikke hvorfor, har prøvd å bytte brød, riste brødet, spise knekkebrød istedenfor, og uansett hva jeg spiser så er magen kranglete på morgenen. :sur:

og da kunne den sikkert bli bra utover dagen, men psyken min er vel fint med på å la den forbli dårlig utover.... :sjenert:

men men, det er mandag, ny uke, satser på en bra uke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...