Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:) tusen takk.

meneh.... hvor ble det av finværet mitt da?

har jeg ikke vært snill liksom?

jeg synes jeg har vært veldig snill jeg, og dette været her er jo ikke passende i det hele tatt, spesiellt ikke med tanke på at jeg hadde planlagt samme være som det var i går!! :forvirret:

men, jeg skal på brygga å spise is og skravle uansett om det REGNER!! nemlig.. såh.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Ja hvor ble finværet av :overrasket: - det er sikkert ikke din skyld - det er nok noen av de andre som har bursdag i dag som har vært slemme - og mye slemmere enn du har vært snill - så du klarte ikke å gjøre opp for det :sjenert:

Men på den andre siden - skravlevær er det jo uansett :ler:

(og jeg synes det nesten var for varmt i solen i går jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:  Ja hvor ble finværet av :overrasket: - det er sikkert ikke din skyld - det er nok noen av de andre som har bursdag i dag som har vært slemme - og mye slemmere enn du har vært snill - så du klarte ikke å gjøre opp for det  :sjenert:

Men på den andre siden - skravlevær er det jo uansett :ler:

(og jeg synes det nesten var for varmt i solen i går jeg da)

det har nå blitt knallvær, så det er greit.

og blir det for varmt, så finner vi ett sted med både sol og skygge, det må gå an.

jeg liker strålende sommervær jeg altså. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var visst bare morgentåke/morgen skyer her, for nå er det virkelig skyfri blå himmel og sol akkurat som i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, da var den bursdagen over.

føler meg litt tung og usunn, så nå er det knekkebrød og straks trening. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: morgen.

I dag virker det som om det virkelig er sommer - nesten 20 grader før kl. 0800 - og så er det jobbedag .. burde egentlig vært pålagt med fri de få dagene det virkelig er sommer synes jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg skal trene først, også skal jeg se om jeg ikke får trikset inn ett par timer i sola i parken før jeg må løpe til legekontoret og hente legeerklæring om han har fått skrevet.

MÅ liksom i parken i dag synes jeg, og det er ikke lovet like knallvær hele uka, så får benytte det mens jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj... trening gikk visst ikke så bra idag...

trente på elipsemaskinen i 25 minutter, da fikk jeg nesten sånn mensensmerter i magen og gikk ned i skifterommet.... og hjelp, svetten RANT!! strie strømmer, ble litt engstelig jeg...

men det er varmt da, så jeg skylder litt på det jeg.

men pytt, fikk trent 25 min på elipsemaskina, det er bare fem min mindre en planen. og at jeg gikk glipp av en styrketreningsøkt overlever jeg nok, får ta igjen på onsdag.

følte at det var viktigere å høre på at kroppen ikke ville, en å tvinge igjennom ett treningsopplegg som jeg vel likevel har innsett er litt voldsomt til tider.... :sjenert:

så nå skal jeg sitte helt stille en stund, drikke masse vann og få i meg litt mer mat etterhvert, så skal jeg ut i sola og sole meg i ett par timer. med masse vann og god bok. bare ligge helt stille og sløve, det er SÅ deilig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er så varmt som nå skjønner jeg godt at kroppen sier fra jeg - og vil ikke kroppen en dag - så har du sikkert ikke vondt av å ta ting litt roligere.

Jeg er forresten :hoppe: - for jeg har fått skatteoppgjøret - og de har godkjent alle fradragene mine - så da blir det 5000,- ekstra til sommerferien (eller til regninger).

Tror også det blir en kort dag i dag- det er snart på tide å gå ut i solen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er ufattelig varmt nå.

har nå ligget litt over to timer i solen og koser meg med lollipop nå før dusjen. :ler:

jeg vil og ha skatteoppgjøret... jeg vil ha selve pengene på konto jeg altså! ikke at de skal brukes, da de allerede ble brukt på em, men jeg vil ha dem inn for å ha litt penger stående på sparekontoen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god morgen.

bittelitt overskyet i dag gitt.... foreløpig bare slør da, men det er jo meldt litt mer skyer idag også, så det er greit det.

strålende vær for dagens trimtur ihvertfall.

også skal jeg se om jeg ikke får huka tak i isbilen idag!!

og jeg trenger å trene på dansinga hjemme også, så jeg trenger litt overskyet ett par dager jeg altså... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen ---

Du får nyte været i dag - for i ettermiddag blir det dårligere - og så blir det et par "dårlige" dager før det blir bedre igjen.

Liker fint vær - men jeg behøver ikke opp mot 30 grader jeg. Blir så vannvittig varmt om natten - selv om vi sover for full gjennomlufting med vifte og sånn - men da blir det så lyst når solen kommer (gæli blir det okke som)

Starter dagen ganske ilter - jeg er dritt lei av folk som er udugelige - så nå samler jeg meg litt før jeg skal ringe og blåse ut litt. Må ikke ta av helt heller - men når folks udugelighet og rot skaper masse ekstraarbeid for mange da blir jeg gretten :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jamen det været passer jo helt supert for meg nå!

pent vær nå som jeg skal ut å gå tur, mer overskyet slik at jeg får gjort ting jeg bør istedenfor å slange meg i parken i sola etterpå. det funker for meg altså.

og ett par dager med mindre sol slik at jeg får trent på endel dans og kanskje gått over gulvet (noe som trengs nå), det hadde vært supert det. også kan penværet komme igjen etterpå. :sjarmor:

og ja, det er fryktelig frustrerende med udugelige folk som ikke gjør jobben sin, og å være blant de det går utover når disse gjør slik, er noe som kan få blodet til å koke ja... skjønner deg godt jeg.

fres ut litt, så tar du det med dem etterpå, det hender det er greit at man ikke tar helt av, spesiellt i jobbsammenheng.

hørt noe fra jentene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare samle me litt før jeg ringer. (Fikk akkurat støttetelefon fra en annen - så jeg er ikke alene om frustrasjonen)

Har ikke hørt noe fra noen av jentene - :tristbla: - jeg kan jo evt. ukedager også jeg fra 25. - så vi burde kunne få til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må se an ukedager jeg da.... siden jeg har dansinga.

og spesiellt i og med at vi har både konkurransetrening og showtrening nå på onsdager.. men han skulle bort en eller to onsdager nevnte han, jeg må finne ut når det er.

skulle vært en tur i tønsberg også, men jeg kan jo ta fra torsdag til tirsdag der da, det går seg nok til.

vi får det til vettu, må bare litt lirking til når vi er fire aktive kvinns som skal klare å få til noe sammen på bestemte tidspunkter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så var det ny dag og onsdag.

skal se om treninga går noe bedre idag en det gjorde på mandag...

også skal jeg ikke ut i sola idag, uansett hvor bra det evt blir.

idag MÅ jeg trene på ene dansen min... vi fikk hjemmelekse sist onsdag, og har jeg gjort noe? nope, så da må jeg gjøre det nå da..... :sjenert:

også må jeg få sydd litt... så idag skal jeg være flink og ikke være ute i solen... og jeg tror kanskje huden min har godt av det også. jeg har vært kort ute og smurt meg godt, så jeg har ikke blitt solbrent i det hele tatt, men jeg har vært i sola hver dag nesten, så den har blitt litt mettet føler jeg nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Lurer på hvor det dårlige været de lovet oss er.

Blir liksom feil å bruke det at "vi må jo benytte det fine været - jobbe kan vi gjøre når været blir dårligere" - for mange dager på rad :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...