Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

:vinke: - lykke til i dag. Bare regn med at ting tar tid - mye lenger tid enn det du tror - og at det blir mye venting osv. (Og at du sannsynligvis må komme tilbake en annen dag - for det var noe du ikke fikk ordnet).

Om det mot formodning går greiere enn forventet - er jo det bare et pluss.

11 grader og overskyet .. dette er sommer gitt :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her er 15 grader og overskyet da, men det er greit for meg, så lenge det ikke begynner å regne for det gidder jeg ikke. :ler:

og ja... :forvirret: jeg må vel regne med at det blir myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye venting... og enda litt mer venting.

også tilbake igjen pga manglende greier ja....

gud den delen her er herk.

men men, kaste seg ut i det, så blir jeg fortere ferdig en om jeg utsetter det ihvertfall.

og au, jeg er støl i ett nytt sett muskler idag... bytta benkpressen med en maskin som skulle ta brystmusklene, men er ikke støl i brystmusklene da, men muskelen akkruat der den går fra bryst og over i arm... hmm..

kanskje jeg må krype tilbake å ta benkpress likevel... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette tar tid skjønner jeg... med aetat og slikt altså.

satt ca to timer å ventet før jeg kom inn til saksbehandler idag, fikk informasjon, sendt videre til ei anna, litt mer info og sendt hjem.

veldig hyggelige altså, og de var veldig positive i forhold til både meg og å søke meg på yrkesrettet attføring. det er endel ting som må ordnes, også har de svimlende 3-5 mnd behandling på søknadene!! :overrasket:

men det får være så, de hadde flere gode tanker om hva som er mulig, så det kan bli interessant videre uansett.

og kjekkingen.... har skravlet såvidt på msn, og jeg trodde ett lite øyeblikk at jeg hadde fått klarhet i at han ikke var videre interessert... men så kommer han og sier noe annet som gjør at jeg igjen blir sittende å føle meg mest frustrert. :ler:

men men, nå skal han bort på ferie litt, så da ser jeg vel kanskje ikke noe til ham på nett uansett, kanskje det er lettere å ikke tenke på ham da.

men jeg skal jaggu passe meg vel for å kaste meg med hud og hår inn i ett forsøk på å sjekke opp noen igjen gitt... det er da fryktelig utmattende. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er i gang med mølla hos A-etat, og hyggelig at de var positive og hjelpsomme - selv om ting tar tid.

Like greit å være singel skjønner jeg - når det er så utmattende å prøve å sjekke opp noen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jaggu blir det mye greier med disse mannfolka.

jeg er vel heller kanskje litt bortskjemt med at når jeg først treffer noen, så er de like interessert eller mer i starten en jeg er... så dette at det er jeg som må stå på for ting er en uvant ting.

men men, får vel bare se hvordan det går da, men jeg forstår at jeg absolutt ikke skjønner en pøk av mannfolk. det har blitt klarere en noengang.

og når jeg endelig tror jeg har funnet ut hva han vil, ene eller andre veien, så sier han noe som får meg til å sitte å klø meg i hodet og ikke skjønne noe igjen. :ler:

merkelig er det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh... håper dagen går seg til rette. det er endel som må gjøres og løses idag.. også er det helg.

blir dansing hele helga ser det ut som, selv om jeg fremdeles ikke vet når, hvordan overnatting eller noe, er litt irritert pga det må jeg si.

og er fremdeles støl i armene...

også bør jeg høre fra legen min i dag om sykeerklæring til yrkesrettet attføring, det tar tid nok å få søknaden behandlet om ikke det skal henge på at sykeerklæringen ikke kommer raskt.

passer glimrende med overskyet idag, har plenty å gjøre..

men i morgen vil jeg ha sol altså. :ler:

var å kjøpte bursdagsgave fra mamma til meg i går! :sjarmor: veldig koselig.

fikk kjøpt både bh m/truse, bikini og topp, det passet supert.

også må jeg jo få kjøpe bursdagsgave til meg selv også etterhvert nå...

sånt funker fint synes jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper gjerne gave til det, men om du heller vil kjøpe selv, så si fra - ordner alt vi.

Får du tid til å bli med oss på bondegård lørdag eller er du på dansing da? Vi er innover ca 12-17 tenker jeg. Og det blir strålende vær, så jeg skal ha med bok og termos og sole meg mens snuppa sover i vogna si under et tre. Gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, bare kjøp dere, det går helt fint.

jeg tror det ser ut som dansing, jeg har hørt at jeg skal men ikke fått noe beskjed enda... så jeg er litt irritabel.

blir det endringer i siste vending og jeg ikke drar, så ringer jeg deg, for da vil jeg veldig gjerne være med dere. men jeg tror altså det blir dansing.

men det starter i morgen, jeg skal være i vakta og har hørt jeg er satt opp i vakta... men har ikke fått beskjed om noe når eller noe. ergo har jeg jo heller ikke visst noe om om det blir, og heller ikke fått planlagt noe om hvordan jeg skal overnatte der, hva andre gjør, hva gjør vi ang mat, hvordan jeg skal komme meg til og fra... etc etc... sånt gjør at jeg har lyst til å la være å dra bare på trass, men så har jeg jo lyst å være med på helga da, så jeg får se om det kommer noe info idag. :forvirret:

men, nå skal jeg kaste meg rundt å dra å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: morgen

Litt treg dag i dag .. strømmen har vært borte innimellom.

.. men nå sitter jeg og ser på Frokost TV hvor de lager pastasalat .. det ser skikkelig fristende ut - så kanskje det blir middagssalat i solen (som kommer i ettermiddag) i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen. :)

jeg er på vei ut døra, skjønner ikke hvorfor jeg alltid blir hakket etter planen pga at jeg bare må sjekke om det er kommet noe nytt her... :sjenert:

så nå kaster jeg fra meg musa og løper!! *ser bakbena på aline som forsvinner vekk fra dataen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert: det er ikke fredag idag, så det var selvsagt ikke åpent.

og det var da jeg fant ut hvor frustrert jeg er om dagen.

hadde mest lyst til å begynne å grine.

så nå er jeg en cm fra å ringe de helvetes folka fra dansinga og si at de kan stryke meg fra vaktlista fordi jeg rett og slett ikke kommer når ikke ting blir bedre planlagt en de er. :frustrert:

jeg vil ikke ha det sånn som dette jeg nå, dette skal være de siste månedene mine hvor jeg slapper av og henter meg inn før jeg begynner å jobbe/utdannes, ikke frustrasjon og stress hver bidige dag! :tristbla: (og nå kan jeg jaggu ikke skylde på pms heller...)

så, VIL ikke trene idag nå, tar meg heller en laaaaaang gåtur tror jeg, nå kommer sola også, så det er mye bedre.

trener heller i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, så var det fredag.

jeg skal ikke på dansehelg, men det betyr ihvertfall at jeg idag skal trene, løpe ut og shoppe en gave også skal jeg nyte sola og slappe av.

og for å være ærlig, så tror jeg jeg trenger det. :ler:

det er meldt strålende vær i hele helga, så dette blir en knallhelg uansett tror jeg. og i morgen skal jeg da på bondegård med søs og snuppa, leke og sitte i solen mens snuppa sover. DET gleder jeg meg til! :)

og resten av helga kommer til å gå med til kreative ting, jeg har fått hjemmelekse av instruktøren min, og må style en av konkurransedansene mine skikkelig. han vil se noe han aldri har sett fra min kant tidligere, så da skal jeg bruke helga på å se på video og se om jeg ikke kan finne på noe skikkelig.

samtidig som jeg skal hekle skjerf nr to + litt mer.

også skal jeg feire meg. :ler:

og nå skjønner jeg at jeg er litt rar...

fikk en henvendelse på dette forumet jeg er på som jeg møtte kjekking og date 1... han som skrev ser skikkelig kjekk ut, han har mye rette interesser og burde vært skikkelig wow at skrev til meg...

men neida, hva gjør jeg? sier nei takk! :overrasket::ler:

herregud så teit jeg sikkert er, men jeg fikser liksom ikke å begynne å bli kjent med andre jeg, så lenge jeg fremdeles ikke har fått kjekkingen ut av systemet.. kanskje det er jeg som er teit, kanskje han hadde vært kupp nr 1... men jeg kan jo ikke date alle bare fordi de kanskje kan være mannen...

og han var kjekk, men han manglet glimt i øyet på bildet sitt ihvertfall... kjekk men kanskje litt for kjekk?

mest kommer det vel kanskje av at jeg ikke helt vet om jeg er klar for det enda, etter at jeg har vært bra frustrer over kjekking-sak... og idag har jeg ikke energi til mer av slikt.

men men, fint kompliment da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være greit. :ler:

:hoppe: deilig med fredag - og i dag har jeg fri og skal klippe meg. :) - 2 måneder siden sist - ¨så det trengs .. og ikke bare klipp men også bli litt blondere :ler:

Har mer eller mindre fri hele helgen - og skal bare slappe av i solen og kose meg. Deilig. Skal virkelig nyte været (så jeg håper meterologene har rett denne gangen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: vet.

deilig med sånne helger, og det ser jo lovende ut hva angår været.

kanskje vi skulle tuslet en tur på aker brygge og spist is og jordbær på søndag formiddag? det kunne vært koselig synes jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: vet.

deilig med sånne helger, og det ser jo lovende ut hva angår været.

kanskje vi skulle tuslet en tur på aker brygge og spist is og jordbær på søndag formiddag? det kunne vært koselig synes jeg da...

:hoppe: det hadde vært veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...