Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

ah... nå har jeg skura hele huset, under, over, mellom og i det hele tatt.

skrubba hver flis på badet og alt annet.

deilig.. bare la det tørke litt på badet, rydde ting inn der igjen... så er det ferdig ihvertfall.

har store planer om å rydde i klesskapet også, men det får jeg se på etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.. du gir ikke en stakkar dårlig husmorsamvittighet :engel: ... men jeg har i det minste bakt brød - og blåst vekk allt blomsterstøv/rakler og annet rask som har kommet fra trærne :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.... neida, ikke noe dårlig husmorsamvittighet vel?

men duu så deilig det er å være ferdig.

og nydusjet og fin bare sånn i tilfelle lissom... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::grine: det er egentlig noe skit...

da sitter jeg jo bare og finner alle grunnene til at han IKKE kommer til å møte meg idag..

og om han ikke gjør det, så trenger jeg jo likevel ikke gå å grue meg til at han ikke skal det, hele dagen lissom.... :sjenert::ler:

nei.. må finne på no å gjøre...

tumdidum....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: driver med ett lite hekleeksperiment.. :ler:

kjøpte noen gule topper i går, driver nå og forsøker å hekle gulltråder på den... :overrasket:

knotete, og jeg aaaaner ikke om det i det hele tatt kommer til å funke.. men noe må man jo gjøre.

egentlig burde jeg fikset litt på gardiner også... de står fremdeles med litt nåler i, fordi de ikke er helt ferdige. :forvirret:

men det kiler i magen hver dag jeg KANSKJE hører fra ham, blir litt oppgitt over det.. det er jo litt deilig, men herremin, jeg har ikke sett fyren i rl siden vi var i tenåra ca. :roll:

typisk følelsene og tankene mine.. de fyker i været som en sprettball.. også raser de selvsagt mot bakken igjen da.. så fort det ikke skjer noe slik jeg vil akkurat NÅ.

nei, hekle litt mer jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: nei, han har ikke vært på samtidig som meg etter bombarderingen, så aner ikke om han fikk den eller ikke. :ler:

så om jeg ikke hører noe.. så kan det jo rett og slett være han fikk den og har funnet ut ta jeg er klin gæærn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja :ler: .. men på den andre siden - om han fikk den - og likevel tar kontakt - er det helt greit at du er klin gæren innimellom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, og jeg har blitt veldig flink til å fortelle meg selv at det er hans tap dersom han ikke møter meg! han vet ikke hva han går glipp av i så tilfelle. :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. nå tror jeg jeg skal gå og smake på det nybakte brødet mitt .. tror det er akkurat passe avkjølt nå :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det - lunkent brød med agurksalat - stekt spekeskinke og egg. :sikle: - helt grei middag det gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei... da kommer jeg til å sulte ihjel tror jeg..

han er ufattelig treg altså... jeg er da ikke tålmodig heller!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk altså...

- men var det sjøslag i går - så er nok formen såder .. og det er kanskje ikke akkurat bakfull han ønsker å være når han møter deg. Kan jo tenkes at han ønsker å gjøre et bedre inntrykk vet'u.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kose deg med noen klipp herfra sålenge. Synes han som løp hinder og de som skulle bære stakkaren av fotballbanene var fornøyelige. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...