Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

hehe.. kan bruke flere om dagen jeg..

:sexy:  :wow:  :cool:  :sikle:  :rosasmil:

sånn, nå har jeg dekket opp for foreløpig..

håper på fortsettelse med :

:kline:  :danse:  :hjerter:  :humpe:  :bryllup:

:ler: riktignok over laaaang tid.. men ok.. ett par av de kan jo komme som en følge etterhvert... om ikke altfor lenge.. sånn som :kline: og :humpe: f.eks...  :sjenert:  :ler:

hadde ikke gjort noe liksom.  :sjarmor:

.. synes det manglet noen jeg

:babysmokk::babyjente::babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:ler: ja, her går det unna.

ikke fullt såååå fort kanskje, men i veldig riktig retning. :sjarmor:

han har nedtrykket innsett at han ikke kan møte meg idag pga en gammel avtale som han håpet på at ble avlyst.. noe den ikke ble..

men kanskje vi treffes på søndag. :sjenert:

(han har hintet endel om at jeg kanskje bør gå på byen i morgen.. men jeg går ikke mye på byen, og de er bare fulle... noe han mente burde gå fint, det var ti kjekke gutter.. fulle.. på byen... ) (og han er jo inne p noe...) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: - flink i dag eller nyter du solen?

Det er så deilig å våkne til fint vær - selv om jeg er :frustrert: - for i natt tok rådyrene de små stemorsblomstene mine .. og det bedet som var så pent i går - ser ut som en slagmark :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

har vært litt flink, også skal jeg ut og gå en tur i solen og finne meg en benk jeg kan sitte å lese litt på tror jeg..

før jeg iler tilbake og er mer flink.

det er masse å gjøre som må gjøres før mandag klokka seks, så må fordele det jevnt... :ler:

spesiellt med tanke på at dersom kjekking klarer å riste av seg fyllesyke i morgen en gang, så blir jeg opptatt da. :sjarmor:

dumme rådyrene!! :frustrert:

har du tisset rundt bedet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av en viss aline, så sitter jeg nå med bena innsauset i "self tan" (Hvor bliiiiver solen???:klø: ) Og skal etterhvert omdanne hårfargen til "mørk brunette" også.

Mangler litt på være flink og trimme, men - når kvelden kommer er jeg i hvertfall langt deiligere enn da jeg sto opp ;) . Alle monner drar.

Ha en fin dag - med sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: det høres bra ut da.

her e rdet sol... og jeg skulle egentlig vært husmor idag..

men har gjort litt, og skal gjøre litt mer i ettermiddag... + at jeg skal gjøre litt i morgen og litt på mandag formiddag, da bør det gå greit.

nå må jeg se å dra meg ut i sola, gå en lang tur + finne en tørr flekk hvor jeg kan sitte og lese bok i sola som faktisk er fremme idag. :)

kose deg med selvbruning og hårfarging og slikt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumme rådyrene!!  :frustrert:

har du tisset rundt bedet da?

Nei ... det har jeg ikke tenkt på. (Hadde helt glemt det rådet) .. men nå er gutta borte - og blomstene spist.

Får satse på at de ikke liker asalea da .. for det står i de store krukkene mine i år. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

løp og tiss på dem!! :klappe:

gutta er borte, så du tisser ikke du eller? :sjarmor:

vel, jeg skal ut og gå litt i solen! nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

,, synes det er lettere for gutta og skvette rundt enn for meg

(Har bilder i hodet av mannen til en venninne ... som skvatt rund alle blomsterbedene en sen kveld .. og plutselig oppdaget at naboen sto og så på ham :ler:)

.. nå skal jeg også ut i solen - har bare en diskusjon med meg selv om jeg skal gjøre noe eller bare nyte .. spørs hvem som vinner :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jeg har minst like festlige bilder av billa som løper rundt og skvetter på blomsterbeddene jeg da!! det hadde vært et artig syn. :ler:

har nå gått i litt over en time, deilig.

prøvde å sitte litt i sola, men der jeg havnet, blåste det så fælt at det var ikke i nærheten av behagelig engang..

så jeg shoppet litt da... det skulle jeg jo ikke... :overrasket:

men, fornuftting ihvertfall. kjøpte tre helt enkle, sommerlige, singletter på hm.

også øyevippfarge... må til.

så nå har jeg spist litt og skal kaste meg rundt og vaske litt før sola kommer på balkongen, for da skal jeg sitte i sola og bare nyte.

så kan jeg rydde mer etterpå, når sola er mindre på balkongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. må nok gjøre noe med brillene mine gitt .. for jeg leste at du hadde kjøpt deg noen sommerlige sigaretter :overrasket::ler:

Blir spennende i dag da - hvordan formen er :sjenert::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. må nok gjøre noe med brillene mine gitt .. for jeg leste at du hadde kjøpt deg noen sommerlige sigaretter :overrasket::ler:

Blir spennende i dag da - hvordan formen er :sjenert::sjarmor:

:ler: har IKKE kjøpt sommerlige sigaretter nei. :grine2:

og ja... er litt spent.

tør egentlig ikke håpe på at han kommer i form....

selvfølgelig har jeg alle tankene i hodet om at han heeelt sikkert traff kvinnen i sitt liv på byen i går.... eller bare later som han er interessert fordi det er supert med noen som viser interesse... eller noe...

også slår jeg meg selv litt i hodet, og kaster meg over vaska igjen. :ler:

tillitt er noe jeg nå prøver å selvmanipulere meg til å ha, så det blir endel "tillitt aline, tillitt!" inni hodet mitt.

både tillitt til meg selv, at jeg er bra nok, og tillitt til ham, som har vist nok interesse og fremstiller seg selv som en mann som ikke akkurat løper rundt og dater eller liker flere samtidig. ..

men hei, jeg har aldri vært noe flink til dette, så at jeg er litt flink er så absolutt en bedring. jeg har kommet dit hen at jeg prøver å slå dumme tanker ut av hodet ihvertfall. :ler:

nå har kjøkkenet blitt skinnende rent, + at jeg har dratt frem alt av sofaer og ting og tang og skrubbet gulvene... har en liten flekk igjen her på stua, så er det bare gangen og badet igjen.

hadde vært gyselig lekkert om han kom til og ville møtes i ettermiddag/kveld altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes besøksfrekvensen har tatt seg opp i boka di så er det fordi jeg er gruelig nysgjerrig :rodme: .

Krysser fingre for at du får en hyggelig kveld :sjarmor: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: det er bare koselig med besøk cata, jeg er nysgjerrig selv jeg. :ler:

håper også på en koselig kveld, men tør ikke helt håpe for mye på date... for da blir jeg så innmari skuffet om det ikke blir.

heller legge opp til en koselig kveld uansett, også bare ta det som ett ekstra pluss dersom han faktisk finner på å ville treffes i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...