Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klappe: Snikleser i spenning.

Kan forøvrig berette om at jeg også er i gang med "Prosjekt Lavendel" nå, men lurer i skrivende stund på om det ikke hadde vært vel så lurt å plante sjøanemoner :frustrert: ? Sol er det ikke for mye av på disse kanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...

jeg er spent jeg og.

og det er ikke flust med sol her heller, men idag har det ikke vært så værst.

hadde vært deilig med sol i morgen, men det er ikke meldt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke, vi har ikke klart å være pålogget samtidig enda, så har ikke fått pratet med ham siden forigårs.... :sur:

får se om han dukker opp på msn i løpet av dagen, ellers får jeg vel ikke kontakt med ham før i morgen tenker jeg.

siden idag da er kure/maske/pleiedag, så blir jeg flott uansett om det er ikveld eller i morgen eller i helga eller når det nå blir.

fløyelsmykt lyst hår, ferskenhud med en sommerglød, glatte flotte legger og myke føtter med nylakkede negler. velpleid og deilig faktisk. :sexy::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Sitter her og føler meg som et dass i joggebukse. Det deiligste på meg er at jeg er nydusjet og nyklippet :ler: . Men jeg har en pakke hårfarge stående på badet, så det spørs om ikke du har inspirert meg til en "rake legger og farge hår" seanse i løpet av de nærmeste dagene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: det synes jeg virkelig du skal gjøre Cata, det er jo bare så deilig.

jeg sitter nå her i bare joggebuksa og hettejakke jeg og da, så sånn sett er jeg ganske dassete. og siden håret er fullt av kur enda, så ser det ikke skrekkelig lekker ut helt enda. det blir det etterpå da. :sjarmor:

idag er bare sløvedag.

i morgen skal jeg opp og trene på treningsstudio igjen og vaske ut kur og sånt.

da blir jeg smashing til helga, så om kjekking har tid til å møtes så er jeg lekker for ham, om han ikke har tid så kan jeg være lekker for meg selv og billa jeg. det håper jeg jo at jeg blir uansett. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid kjekt å føle seg lekker, og det lureste av alt er å føle seg lekker for seg selv. For man er jo sammen med seg selv hele døgnet. At man i tillegg blir lekker for noen andre ;) er bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, og jeg begynner faktisk å føle meg ganske lekker for meg selv.

trening og egenpleie gjør litt ekstra, resten er det nok nåler og psyke som har tatt seg av. :ler:

men det føles godt å kunne se seg selv i speilet å tenke at, ja, jeg liker igrunnen det jeg ser jeg. :) jeg kan ikke huske at jeg har tenkt det noengang.

jeg har hatt perioder der jeg ikke har tenkt noe over hvordan jeg så ut og vært fornøyd uansett.

men kan ikke huske jeg faktisk har stått opp på morgenen, sett meg selv i speilet og smilt fordi jeg igrunnen er fornøyd. og det gjør jeg nå om dagen.

det føles godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag morgen.... eh.. nei.. fredag var det. hmm...

jippi, FREDAG!!

skravlet masse med kjekking i går kveld, selv om jeg ett øyeblikk der trodde han hadde sviktet meg, så slo han til gitt. men dævven han er træg... :ler: han kan ikke denne helga da, så det blir til uka eller til neste helg.. (JEG er jo mye opptatt i uka... men enkeltvise dager skal jeg vel kunne kutte.. bare ikke onsdag..)

han er veldig lett å prate med, det sklir bare. og han skifter tema neeesten like mange ganger som jeg har en tendens til. :ler:

men, da har jeg altså pyntet meg for deg i helga billa! bare så du vet det, så om du fremdeles har tid og mulighet, så forventer jeg nesten ett lite "wow!!" når vi møtes!! så dritlekker bør jeg være, for så dritlekker føler jeg meg, og etter dagens runde på treningsstudio med de stormusklede gutta, så blir det sikkert ikke mindre wow-følelse. :sjarmor:

men nå lurer jeg på om jeg ikke får "lønn" snart altså.... senest mandag, men hadde vært fiiiiint å få nå idag egentlig altså.. fiiiiiint. :ler:

også skinner sola fra blå himmel... DET er en fin start på dagen det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: (lurer når de skal døpe denne om til :fredag: jeg :ler:)

Og jeg øver på WOW jeg :ler:

.. men uansett er vel den følelsen absolutt viktigst for seg selv - for følelsen vises ofte :)

Jeg er jo sikkert en litt dårlig erstatning for kjekken .. men skravle kan jeg :ler:

En som kan skravle - og som hopper og spretter litt emnemessig høre jo ut som en bra match .. og har han det andre også :sjenert: kan det jo bli spennende : :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joooda, absolutt en god deal å gå på kokosbollelunsj med deg, spenningen blir nok annerledes (håper jeg.. :overrasket: ) men fullgod "erstatning" det vettu.

og ja, det er utrolig deilig at ejg føler det sånn selv, det er glimrende. også har jeg plutselig begynt å legge merke til når folk kikker.

på treninga idag hadde jeg en som løp etter meg omtrent.. :ler: (han var fin å se på da, så det gjorde ingenting. )

hun som satt i resepsjonen flirte bare, når han løp opp (til der jeg var, heeelt alene) løp jeg ned, når han kom ned igjen rimelig raskt, ilte jeg opp igjen... og vi hilste selvsagt pent hver gang vi krysset vei. :grine2:

og ja, det virker som han har skravla i god modus for meg ihvertfall, og han er fiiiin. (sender bilde, bare for å showe litt..sendte på msn.. da jeg ikke fikk til på pm. ) :sjarmor:

Endret av aline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

hehe.. kan bruke flere om dagen jeg..

:sexy::wow::cool::sikle: :rosasmil:

sånn, nå har jeg dekket opp for foreløpig..

håper på fortsettelse med :

:kline::danse::hjerter::humpe::bryllup:

:ler: riktignok over laaaang tid.. men ok.. ett par av de kan jo komme som en følge etterhvert... om ikke altfor lenge.. sånn som :kline: og :humpe: f.eks... :sjenert::ler:

hadde ikke gjort noe liksom. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...