Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Du imponerer meg - jeg blir helt sliten jeg av husarbeidsånden..:ler: - og trenger du mer plass å utfolde deg med vasking og sånn .. får du komme til meg :ler:

Jeg skal bare hjem og sette meg i godstolen snart jeg .. fikk akkurat beskjed fra minsten at han kom senere - så da blir det noen timer før jeg må styre med mat til dem også. Bena opp .. og en avis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: jeg har liten leilighet vettu, så det tar ikke så voldsomt tid når jeg først setter igang. ;)

men det er deilig når det er nygjort, men siden jeg sover og har alt av klær, sying, stæsjing i ett rom, blir det støvete og rotete igjen med EN gang altså!! :forvirret:

skal sitte stille i sofaen litt jeg også, helt til jeg må hoppe i dusjen og kaste i meg litt mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hupp.

vaskedag idag, så begynner løping opp og ned i kjeller nuh.

så idag blir trimturen min senere en den pleier, kanskje jeg slipper gjengen med russ som pleier å stå å henge midt i bakken min da? :ler:

hadde ikke gjort meg noe det.. føler meg ikke SÅ urkul når jeg peser opp der som en hvalross. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen..

Tror vel ikke akkurat russen bryr seg så mye om hvalrosser i dag 16. mai :ler: - men det er jo deilig å bli ferdig med vasken tidlig - så kanskje det har blitt litt varmere ute når du skal ut.

Det ser jo så fint ut - men det er jo beinkaldt (er nesten redd for at blomstene mine skal fryse jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: sant, de har vel annet å tenke på idag. :ler:

og ja, prøver alltid å ta den første delen i vaskekjellern, deilig å være ferdig på morran.

har tatt inn lavendelen min jeg, for hun sa det hun som solgte den, at den ikke var glad i frost nei, og i går kveld var det nede i bare 5 pluss før jeg la meg.. så den får stå inne nå mens jeg er hos søs til i morgen, bare for sikkerhets skyld.

kaldt ja, selv om det ikke plager en så mye når en er ute for å trimme, for da får man varmen likevel. men stakkar nesa mi blir pionrød da... og det er av kulde. :ler:

men litt mindre kaldt blir det kanskje siden jeg må vente litt lenger en vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tumdidum... :sjarmor:

tja.. det kan BLI spennende kanskje?

har kommet i kontakt med to herrer som jeg begge har syntes var interessante på ett nettsted, så viser det seg at begge er hjemmefra og kamerater med fettern min, og jobber sammen...

og fremdeles er begge interessante... og begge prater med meg... og sånn.. :sjenert:

selv om han jeg var hakket mest nysgjerrig på først, nå har kommet hakket bak han andre.... men egentlig to interessante menn begge to.. men de sitter ved siden av hverandre på jobb og sånn da...

blir litt flau jeg... :sjenert:

men de er jo fine begge to... så kan jo ikke akkurat la være heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også er det så lenge siden jeg sist fant noen interessante, at jeg igrunnen blir litt satt ut av dette jeg... :overrasket: hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: tror vel egentlig ikke det blir ett veldig luksusproblem.

han ene er litt træg i svarene sine, så vet ikke helt hvordan interessen egentlig er. og siden de begge er interessante, så blir han mer interessant han som faktisk viser litt interesse også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I-I-I-I-I-I-I-I-I - I'm willing and able,

So I throw my cards on your table!

See: I wanna love ya, I wanna love and treat ya -

love and treat ya right.

I wanna love you every day and every night:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: uæææ.... nå skal vi møtes også...

NÅ liksom...

*babler usammenhengende*

jeg driver og overtaler meg selv om at det går FINT å være spontan!! :ler:

vel, får vel gjøre meg klar til å stikke da.

ha en strålende dag i morgen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I-I-I-I-I-I-I-I-I - I'm willing and able,

So I throw my cards on your table!

See: I wanna love ya, I wanna love and treat ya -

love and treat ya right.

I wanna love you every day and every night:

:overrasket: :klø:

ikke sette meg helt ut av spill nå, det passer dårlig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Ha en kjempekos dag i morgen (selv om været nok ikke blir helt topp) .. og så får du holde meg orientert da :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

It's been three years since I'm knockin' on your door,

And I still can knock some more:

Ooh girl, ooh girl, is it feasible?

I wanna know now, for I to knock some more.

Ya see, in life I know there's lots of grief,

But your love is my relief:

Tears in my eyes burn - tears in my eyes burn

While I'm waiting - while I'm waiting for my turn,

See!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skauta i engelsk utgave  :ler:

ah, er det det som er på gang.

vel, jeg hadde en strålende dag, til tross for regnvær...

men nå er jeg sliten, kvalmt mett og sitter bare og savner apotek-pastiller som jeg ikke har og som de var utsolgt for på apoteket nå.. jeg DØR jo såklart uten... :ler:

men men, går vel over, jeg har jo hoppet og løpt så mye rundt at egentlig burde maten vært hoppet ned for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ja, daten var veldig koselig faktisk, mannen skravler.. :overrasket::ler:

det er litt kult faktisk, også har han masse kreative ideer slik som jeg har, bare at han er myyyye flinkere til å faktisk gjøre noe med dem. han har mange like drømmer som meg, forskjellen er at han bare gjør ting mens jeg ikke tør enda....

han tenker: "jadda, dette kommer til å gå strålende!!"

jeg tenker: "ingen kommer vel til å like det?"

så det var litt interessant.

og han er fiiiin... :sjenert:

og har ett glimt i øyet som var ganske interessant. :sjarmor:

og bekreftet at han gjerne møtte meg igjen, så det kan jo bli spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...