Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

ja, er igrunnen også fornøyd, selv om jeg blir litt missfornøyd fordi det ikke er teknikk som holder meg unna de tre øverste plasseringene..

så jeg blir missfornøyd fordi det er "tullete" ting som jeg må jobbe med.

ikke tulleting kanskje, men slike ting som veldig mange av de andre danserne har fra de begynner å konkurrere. som troen på at de er best, selvtillitten på gulvet, det å tørre å virkelig ta den plassen man trenger å ta for å vinne, til tross for at man da risikerer at noen synes en tar for stor plass, tror en er noe etc.

jeg tør ikke, og det taper jeg mye på.

så det MÅ jeg jobbe med. og det er vanskelig det der, det er faktisk enklere å jobbe med teknikk en det er å jobbe med attitude og tilstedeværelse på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:Nikke: Det der kjenner jeg til ja. Ikke at jeg danser da, jeg synger. Men det å slippe seg helt løs og være fri på scenen ligger ikke for meg. I et av korene jeg synger i er det definitivt ikke nødvendig, men i det andre kunne jeg nok vært noe friere. Jeg har sunget endel solo opp gjennom årene og, klarer liksom ikke å ta ut den biten. Jeg har stort sett fokusert på synginga og sikkert sett stiv og rar ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må FÅ det til å ligge for meg jeg da, må nesten det.

men fikk gode tilbakemeldinger på trening idag, og fikk gått igjennom ting som jeg har slitt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny dag, og deilig vær.

idag skal jeg ihvertfall gå til byen, ta akupunktur, sitte i solen til jeg skal busse til dansing og stort sett bare nyte.

og dessuten er jeg ganske stolt av meg selv, jeg hadde selvsagt med masse godteri fra turen, kjøpt både på markedet og i taxfree, to av de var åpnet og påbegynt.

jeg har tidligere klart å la være å spise uåpnede godteriesker, men de som har vært åpnet har jeg aldri klart å la ligge.

nå har jeg altså hatt en åpnet pose fudge (helt nyyydelig sådan) og en åpnet eske sjokolade med bringebærfyll fra anton berg.

og jeg har ikke rørt ihele går og kjennes ikke ut som det skal bli noe problem å ikke røre i dag heller.

så nå er jeg imponert, JEG er blitt av de som fint kan ha godteri i huset uten at det blir borte første kvelden. JEG har blitt blandt dem som har viljestyrke nok til å ikke spise godteri mer en i helgene og kun har hatt to andre ganger og de var planlagt i god tid og gjennomtenkt (og også da byttet helgesjokoladedag med ukedag).

det er igrunnen deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredag, godteridag (ihvertfall til kvelden), strålende sol og bare deilig.

nå må jeg bare klare å skru av her, hoppe i dusjen, smøre med meg en brødskive eller to, gå en liten tur først også kan jeg sette meg i solen med en god bok og kooooose meg i solskinnet. :)

så utrolig deilig med slikt vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Gratulerer masse med 5 plass :klem: - det er da absolutt strålende å bli 5-best i europa - og ikke minst siden du gått opp en klasse. :tommel:

Jeg har hatt det kjempefint - og er ladet batteriene en hel masse - armen er bra (kjennes hvertfall sånn ut - når jeg ikke gjør et skapte grann :ler:) - og så var det så deilig at sommeren er kommet - og at det er helg osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk. :)

har fått litt ressultater og pratet endel med trenern min, og er igrunnen bra fornøyd jeg. vet hva jeg må gjøre fremover.

nu er det sommer og sol, fantastisk deilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

.. har det forresten kommet noen flere bilder noe annet sted - enn der jeg så dem eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke som jeg vet om, vi tok ingen stillbilder selv, så jeg tror ikke det kommer noen flere.

men får etterhvert dvd da.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linedance, men ikke country. :)

vi må stille i seks stilarter som stort sett er like som standard/ballroomteknikk og styling, bare at vi danser uten partner.

deles i grupper etter alder, kjønn og nivå, også danser vi samme dansen i den gruppen og dømmes individuellt.

kjempegøy, og kjempehardt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ny dag, sol idag og og jeg er oppe og skal straks sprette ut og gå en rask tur, til en laaaaang og tung bakke som jeg har funnet ut må være perfekt trening for både pust og lår og rumpe. :sjarmor:

den er hard altså. :ler:

også skal jeg kaste meg litt ut i sola, så skal det vaskes vinduer, så blir det angstringen i kveld.

fin dag.

på den kreative fronten jobber jeg med å finne på noe både til innsynsavskjerming og pynt til nye (jada, enda fler nye) gardiner.

(de jeg har laget nå er jo så mørke og tunge, ypperlige vintergardiner, men jeg fant noen billige, lyse på ellos, så da besilte jeg. men de er helt enkle, så må fiffes opp. :ler: selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. husmoderen slår til gitt :ler:. (Har du lyst til å pusse flere vinduer - er du velkommen til meg)

Har vel litt tøyvask jeg .. men ellers tror jeg bare jeg skal nye været .. det går fort nok over.

:briller2: .. hvorfor har vi ikke "sole-oss" smily :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber du ikke idag? :)

vel, husmornykkene ligger foreløpig best på lappen om alt jeg skal gjøre idag...

en så lenge har jeg vært ute og trimmet en times tid, kjøpt lavendelplante til balkongen for vepsefjerning og skal nå smøre med meg lunsj og løpe ut i parken og sole meg, så får jeg se om jeg rekker å vaske vinduer i dag... eller om jeg rett og slett sparer det til en dag det er litt overskyet eller noe slikt. :sjarmor:

de kommer fort nok ja, så nyting av sol er viktig mens den er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fortsatt sykmeldt .. men det varer ikke lenge nå tenker jeg. Har jo blitt veldig bra .. selv om jeg er litt usikker på om full fart på jobb ikke kan sette meg tilbake .. får snakke med legen når jeg skal dit igjen - om evt. litt rolig start.

Er det noe som ikke går noe sted er det husarbeid og andre sånne kjedelige greier (som regninger.. de dukker alltid opp igjen) Solen er viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, det er nok en god ide å starte litt forsiktig. siden armen har blitt dårlig pga mye jobb, så er det vel greit å starte forsiktig og forsøke å legge om litt slik at den holder litt lenger kanskje.

og ja, husarbeidet er jo der det, så jeg stresser ikke med det nå som sola skinner.

onde tunger prøver å si at på torsdag skal det bli kaldere og sånt, så da får jeg heller spare vindusvask til da, og passe på å være ute i sola de dagene det er deilig.

og i år tror jeg jaggu jeg får gjort det riktig, jeg pleier alltid å bli solbrent, uansett hvordan jeg smører meg.

nå har jeg smurt meg kun med åtte da... men ikke ligget lenge ute av gangen. i går var vel da jeg lå lengst, og da lå jeg såvidt over to timer.

og ligger og spinner rundt da.. :ler: har fått skille på ryggen og litt lett forran, fikk litt solutslett i går, og har fått lett farge overalt uten å bli brent. det må da være bra.

så idag skal jeg ut å gå tur i bakken igjen, også skal jeg legge meg i solen halvannen time eller noe slikt, før det bærer hjem for å fikse litt ting og ut å danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt delvis sykmeldt - så det blir en rolig start .. og så kan jeg nyte være så lenge det varer :) .. noen fordeler er det med å ha kort vei til jobb ... kaster ikke bort noe reisetid hvertfall.

Synes forøvrig ikke solen har tatt så veldig - har hvertfall ikke blitt noe brent (selv om jeg jo sitter en del i skyggen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det positive med å være sykemeldt, at vi faktisk kan være ute når været er bra.

nå tar nok sola dårligere i skyggen foreløpig ja, jeg har ligget i sola og ser absolutt at jeg har fått farge, selv om jeg ikke har blitt brent.

har vært flink å smurt meg + at jeg ikke har ligget for lenge, heller en til to timer hver dag, en fire timer en dag og måtte vente til brentheten har roet seg før jeg kan ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...